Kipróbáltam, mert a videókon jól néz ki, de magára az irányítás érzetére voltam kíváncsi és beigazolódott a félelmem. A játék szép, meg vannak benne jó ötletek, pl. hogy a tárgyaknak nincs leírása kezdetben, mindent tapasztalás útján ismersz meg. A gond az irányítással van, ami elég sluggish és inkonzisztens. Nem arról van szó, hogy súlya van a csapásoknak, mert az nem lenne gond, de abszolút érezni egy DS3 után, hogy mennyire kevésbé precíz az egész. A csapások sokszor mintha automatikusan mennének végbe, mintha "megjegyezné" a rendszer az előző gombnyomást és elraktározná, az ugró támadás nagyon inkonzisztens, sokszor a betargetolt ellenfél mellé/mögé ugrik a karakter és utána tök mellé kezd el ütni is. Az első miniboss a Grisha vagymi is olyan, hogy rádugrik, de az ugró támadása lekövet, hiába nyomsz dodget, rádfordul ugrás közben.... annál abba is hagytam. Az jött le, hogy van egy A kategóriás látványvilág, de maga a belső tartalom, a szkript csak B szint. Nekem ez a soulslike harcrendszer ezzel az unpolished szkripttel nem fér össze. Ez a kővéválás dolog is inkább vicces, mint hasznos nemtudom, sokszor többen ütnének egyszerre, semmit nem érek azzal, hogy egy nyilvesszőt levédek vele vagy kardcsapást, de rögtön a következő attack betalál, nem látom ebben a mechanikában a túlontúl nagy lehetőséget, jobban örültem volna, ha ez egyáltalán nincsen és inkább raknak bele egy sokkal használhatóbb parry rendszert, ami megengedőbb és folyékonyabban lehet vele darálni. Elég kényelmetlen figyelgetni is alul a kis kört, hogy na mikor áll készen vajon a kővéválás, de mondom a parry is ebben a formában valahogy gyenge, túl sluggish, nehéz időzíteni és a heal is elég gyatra meg ritka ami belőle jön... ezt élhetőbbé kellett volna tenni és a kővéválást kivenni úgy ahogy van.