"Újabb, túlélőelemekkel is átszőtt játékot jelentettek be Medieval Dynaysty címmel. Az Unreal 4 motoros csoda legnagyobb vonzerejének kétségtelenül nem csak a gyönyörű grafikája, de a felhasznált korszaka tűnik, hiszen az alkotók a középkorba repítenek majd vissza minket, de se varázslókkal, se sárkányokkal nem kell majd megküzdenünk. Ez nem lesz egyszerű – ennünk és innunk kell majd, hogy egyáltalán képesek legyünk a minimális akciókra, már pedig ebben a világban gyakran előfordul, hogy a potenciális vadászból lesz a vad. Az sem hétköznapi, hogy mind a négy évszakban, váltakozó napszakok és időjárási körülmények között kell helytállni – gyümölcsöt például logikus módon nem nagyon szedhetünk télen és hasonló mókák.
Összesen 18 épület áll majd a rendelkezésünkre, hogy felépítsük a hajlékunkat majd a komplett falunkat – de mindezt belső nézetből, szerepjátékos elemekkel alaposan megbolondítva tehetjük meg, a karakterünk ugyanis megtanulható képességek sokaságával rendelkezik. Felszerelésből (legyen szó fegyverekről, építéshez szükséges eszközökről vagy páncélokról) hatvannál is több áll majd a rendelkezésünkre – miközben olyan, véletlenszerű eseményekbe is belecseppenhetünk, amelyek akár az éhezés küszöbéről is megmenthetnek bennünket, ha ügyesen cselekszünk, vagy épp ellenkezőleg: totálisan tönkretehetik az amúgy jól menő „karrierünket”. Küldetéseket, hűséges – vagy éppen áruló – NPC-ket, hírnévrendszert is ígérnek, utóbbi segítségével pedig akár magával a királlyal is interakcióba léphetünk, bár ezzel nem feltétlenül fogunk jól járni." (IGN Hungary)
20órám van benne, ...valszeg lesz jóval több. Eddig: családot felemészti a háború, ami nem eredeti, de teljesen hihető indulás. Érdemes vinni a történeti szálat, a fő küldetést, mert kaphatunk ezt azt, így nem kell nekünk megvenni. Természetesen ezt azért írom mert én nem követtem, utólag okosodtam. Némi felkarolás után, aminek záloga a jó viselkedés és az adó fizetése, elkezdhetünk dinasztiát alapítani..azaz fákat kivágni, köveket összeszedni, bogyókat gyűjteni ami mindennek alapja. fejlődik a hozzáértésünk és megnyílnak új technológiák, alőbbit pontokra, utóbbit pénzben mérik. Az emberekkel való duma érdekes, amolyan minijáték, csajoknál még érdekesebb, hiszen leendő gyeremekeink anyját is keressük. Megszerzése után átvariálhatjuk vele a képességfánkat, illetve tud gyógyítani Más arcokkal is lehet jókat 'beszélgetni' emigyen meggyőzhetjük őket arról hogy társuljanak az általunk létrehozott településhez, amikor megtették feladatokat adhatunk nekik. Ezen településhez egy nagyobb erdőt és/vagy hegyet kell felaprítanunk. Majd meglátod, de ...másként nem megy, ez van. Vegyünk nyugodtan kaját, mert bár lassan megromlik, és mi is tudunk szerzni mondjuk csapdaállítással...mindaddig amíg nem főzünk, és nincs kajatároló helyünk úgy elég sietős/kapkodós önmagunk menedzselése. De nagyon nem kell betojni, csapdával, bogyóval és egy győgynővénnyel ami rendbeteszi az életerőt, nem nagy művészet életben maradni. Van hangulata, jók a betöltő képernyők, és úgy általában hozza az átlag, vagy talán annál magasabb hangulatot. Korai hozzáféréssel fut. Tehát vannak apróbb anomáliák, mint a semmin ülő, illetve tetőgerendázaton, esetleg a másik fején bájolgó középkoriak, a vízben is van még dolguk a fejelsztőknek. Érkeznek frissítések, az eddigiek a mentéseket nem érintették, remélhetőleg nem lesz akkora változás hogy a falvamat feleméssze az enyészet. Nekem tetszik, ...az évszakok változása nagyon oké, asszem 4 napos,..jelöli a játék középen fent, télen kellenek a bundák különben jóval gyorsabban peregnek életünk percei a végállomás felé. Minden évszakváltásnál fullra töltődik a karakter. ...és a farkasok ordítanak, jól ordítanak...elég para. Többit majd együtt.
mindeképp érdekel engem is, mondjuk valamiért favoritba nem tudom rakni mert itt hiányzik a kedvencek gomb, gondolom a sg elavult motorja a hibás. Megprobáltam kiszedni a szövegeket egy gépi forditáshoz de valamiért a programom csak 4 gigáig engedi ez meg 6gigás fájl. ha valaki kiszedi a szöveget dobja át. a lengyel szövegrész kellene mert a gép jobban forditja a lengyel szöveget mint az angolt Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2020.09.21. 13:22:34
Ott van az, csak az ikon/képfile hiányzik, az egeret ha odaviszed a témaindító felirat mellé, jobbra, akkor megtalálhatod.
quickbms-el kiszeded a szöveget egy locress fájlba, onnan txt-be, forditod aztán visszacsomagolod amihez python kell nálam mint irtam a 6gigát nem birta, biztos meglehet csinálni, talán a segédprogik ujabb változatával ha kijönnek mert nekem a márciusi van meg
Ha jobban utánaolvasol a twitch-es streamelésnek meg van az oka. (Ez egy twitch stream volt.) 1080p-be sajnos még ott nem skálázódik, ha live-ozik az ember ennyi követővel és sokaknak az 1080p az akadt, ha élőben nézték. Ha partner lesz az ember akkor skálázódik és akkor mehet az 1080p, de sajna addig nem. Youtube meg nagyon nem a minőségről ismert ugye. :D Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2020.09.21. 17:16:22
Megvettem én is.Ez döbbenetesen jól néz ki így első látásra.MInden ultrán van,és csak úgy száguld a játék,nem beszélve a látványvilágról.Mondjuk az Unreal 4 engines játékok idáig is szépen elfutottak a masinámon,de ez még csak fokozza az élményeket.Ráadásul még korai alfa státuszban van,de már igy is baromi jó az egész.Ezek után még mi jöhet? Menürendszer majdnem hasonlít is a KCD-hez,sőt szerintem egy az egyben onnan vették,csak más csomagolásban az egészet.Azért bele kell húzniuk,ha még egy hasonló sztori rendszert akarnak ide is berakni.
Én még csak a virágboltit néztem, de nekem is full ultrán meg és nagyon szép a játék! Szerintem tolom még kicsit aztán megveszem, mert úgy fest megéri az árát.
Az északi terület vadászat szempontjából nagyon jó,rengeteg állat mászkál,délen inkább épitkezni lehet,az nyugisabb hely.Eléggé veszélyes északon sétálgatni,mert támadnak a vaddisznók,rókák,farkasok.
Az a jó, legalább nem kell kergetni őket :)) Nagyon jó pénzszerzési forrás eleinte a bogyószedés, érdemes megjegyezni hogy hol vannak nagyobb berry csoportok, mert simán kijön az adó ebből (500-600pénzig).
Nyáron is vannak bogyók,vagy csak tavasszal? Én már a nyár közepén járok amúgy,lehet nem kéne annyit aludnom.:)) A kereskedőket asszem fel kéne irnom,egyet tudok fent a Sambor,akihez megy küldetés is.NYugati falvakban még nem jártam,majd oda is elnézek.De gyüjtenem kell a sok pontot a technológia fejlődésére,mert nem tudok lerakni workshopot,meg épületeket se.Vetőmag is kéne.A földek után is adózni kell? Mert 2 kocka földet vettem most hirtelen a ház mellé.CSak vetőmagot nem találok egyelőre.Látom lehet tolvajkodni,meg van tolvaj képesség is.Az mennyire befolyásol? Nekem támadnak a falusiak kapával,gereblyével ha rajtakapnak? D
-Én jófiú vagyok (eddig), ki sem próbáltam a rablást... majd ha már komplett az egész. -A bogyók igazából adófizetésnél fontosak, vagy hát akkor könnyítik meg az életet, minimál áron veszik meg, de egy markolásra 4-5 bogyó kerül a tarisznyába, azaz nagyon könnyen össze lehet gyűjteni 4-500 darabot, nagyon pocsék áron vásárolnak a kereskedők, ha árában nézed akkor több mindent érdemesebb eladni alapanyagként, mint ha készterméket csinálsz, és úgy adod el...pl. a szalmakalap.folyóparton szedsz nádat..vagy inkább sást (szerintem), fonsz belőle kalapot, olcsó megvenni a technológiát és hamar elérhető, de egy kalaphoz kell 20 sás, és végül eladod 18pénzért...tehát ezt azért csinálod hogy fejlődj. Persze ha jól láttam lehet javítani diplomáciával a kereskedők árait. - Vetőmag: árusoknál kell venni, van kapád, van trágyád, akkor már csak vetőmag és zsák kell amiből kiszórod azt. Minden magnak megvan a vetésio és aratási ideje, érdemes úgy vásárolni...venni csak egyszer kell, mert utána aratáskor termelődik elég mag is. -kereskedő minden településen van.
Tavasszal a bogyók inkább csak mérgeznek. Nyáron, ősszel kell szedni őket. Gyógynövényt érdemes gyűjteni, annak jó ára van. A kaja rendszerrel nem vagyok kibékülve:( Betolok arctájékba egy komplett vaddisznót, ledugózom két sült nyúllal, térülök-fordulok, oszt má' megint enni kéne. Röhej.
Jogos, de hát na, a játék által használt idő(gyorsítás)t figyelembe véve az a csoda, hogy nem haltál éhen :D Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.09.23. 13:38:05
Van időgyorsítás id, de legfőképpen nem azt kell nézni hogy megettem egy egész vaddisznót, meg nyulat...megöltél egy vaddisznót, de menyi húst tudtál belőle kinyerni? Mert egy darab vaddisznóból 4darab, összesen (!) 0.8kg húst tudsz szerezni. Ami nem sok.
Láttam youtubon van olyan billentyü ami megjeleníti az állatokat egy körvonallal,meg kiszinezéssel,,ha nem is látjuk őket messziról.Ez valami képesség lesz,vagy alapból elérhető?
Az tetszik hogy a játékost ennyire ráviszik a vadászatra,szinte semmi nem elérhető alapból,sokat kell craftolni,gyüjtögetni,vadászni hogy fejlődjön a technológiai szint.
A Bal ALT-al lehet elérni, de későbbi szinteken lesz csak.
Fixes The "Hold "E" bug has been fixed. The possibility to skin multiple animals at once is now fixed. Characters should no longer get stuck while skinning. The possibility to change tools when interacting with animals is fixed. The player should no longer get stuck at the spinning wheel. A problem when loading items from an old save file is now fixed. Changing the key binding should now change the tooltips in the UI / HUD. The gamepad did not have right and left rotation buttons for placing buildings. This is now fixed. Seasonal restrictions for side quests have been fixed. The Heir no longer treats the player character as a stranger. Fixed the tooltip for unlit campfires when the player had no torch in their inventory.
Additions Separate building rotation buttons in the key bindings. Input for hiding the HUD in the key binds.
Updates Important: resetting the key binds to default settings on first launch with this update! Bows use less stamina when aiming.
A használt szerszám allapotát, amikor elfogy, akkor eltörik. Illetve ha zsákról van szó akkor az álapotjelzőn belül látod még a zsák tartalmának mennyiségét.
Az az hogy mennyire vagy 'szagos' , koszos...stb. bizonyos érték felett kiteszi ikonba. Néha mosakodni kell dézsában akkor szürke marad, ha neked szürke akkor csinálod is.
A kaja úgy van kitalálva, ha minél összetettebb ételt eszel, abból kevesebb kell. Pl. hagyma + sült hús 25 ételt telítettséget ad, nyers hús + sárgarépa 35 ételt. A sima sült hús asszem csak hatot ad. Tehát főzni kell és nem lesz gond, elültetsz egy kevés sárgarépát és onnantól nem gond a kaja. Minőségi répa levesed lesz. A kaja tárolóba teszed nem nagyon romlik meg és a munkások is onnan eszik, így jó lesz a kedvük. HA később építesz Travernt ott süthetsz, vagy melóssal süttethetsz lepényeket, bonyolultabb ételeket amik még jobban adják a telitettség szintet. A játék gyakorlatilag arra épül, hogy egy idő után amit lehet automatizálj a melósokkal. Megfelelő képességű melóst a megfelelő munkára. Vannak persze érdekes dolgok, pl. aratás után a mezei munkás elkezd szépen trágyázni magától, akkor is ha nincs egy gramm trágyám sem :) Szerszám sem kell nekik, mindenük van. kaszálnak ha nincs kaszánk akkor is. Ebben önellátóak, csak ház és kaja meg fa kell nekik.
Ha sokat melózol koszos leszel, mosakodni kell dézsába ahogy az előttem szóló írta, vagy az is elég ha bemész a mélyebb vízbe és magától leázik :) Retkesen nem jó udvarolni, vagy beszélgetni :) Utoljára szerkesztette: Normen76, 2020.09.24. 08:36:06
Opsz egy fontos dolog még hátha valakinek új. Nem szükséges a földet megtrágyázni aratás után. Elég drága a trágya. HA pl. búzát akarunk ültetni, a kimerült, learatott földet kalapáccsal ki kell törölni, aztán újra kijelölni a területet és felkapálni. Innentől megint ültethetünk trágya nélkül, úgy veszi a játék hogy frissen feltört a föld. Arra kell figyelni, hogy mindig az adott évszakban tegyük meg ezt, mármint a törlést, felásást/kapálást. HA pl. ősszel feltöröm a talajt, de nem ültetek bele semmit, évszak váltás után már trágyát fog kérni. Szal ha pl. tavasszal akarok ültetni mittomén lent, vagy búzát akkor előtte kell feltörni a talajt és ültetni. HA pl. télen már el akarom ültetni a sárgarépát, akkor télen törjük fel a talajt. Búzát pl. lehet ősszel is ültetni, akkor nyáron terem, meg tavasszal is akkor ősszel terem. Sárgarépát télen is ültethetünk akkor nyáron terem, ha tavasszal ültetem ősszel terem stb. A lényeg mindig az ültetés évszakában törjük fel a talajt és akkor nem kell a drága trágya. Persze ha van 2-3 melóasod trágyáznak maguktól, de irtó lassan dolgoznak. Az elején jól jöhet ez a kis trükk és a skilled is jobban megy. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2020.09.24. 08:44:45
Jelenleg a 0.1.0.9verzió fut, még nem próbáltam rá hogy működik-e, de igen, a trágya megtakarításával sok pénzt lehet megspórolni így, és nem is sokkal több munka elvileg, hiszen felkapálni trágyázás után is fel kell, többi meg ugyan az. Ki mennyire műveli a földet, de ezzel nagyon sok pénzt lehet megtakarítani amíg nincsenek saját állatok (és azok jó pár évszakváltásig nem lesznek).
Ez egyébként jól hangzik, mert remek az alap. Sok olyan hangulati tényező hiányzik mint hogy füstöljönenek a kémények télen, a halak..szóval sok apróság amitől még sokkal jobb lesz. /beraktam nagyobban is a képet, mert csak kicsiben nyitotta meg.
Hali! Én is fordítom a játékot, de én úgy bontottam ki, hogy semmilyen kódot nem tartalmaz a szövegek előtt, így csak a fordítandók vannak jelen. Ha előbb tudtam volna hogy valaki foglalkozni fog vele, nem álltam volna neki 2 napja. Viszont már a 860. sornál járok és a tervek szerint szerda körül meglesz az egész. Maximum megtartom magamnak ha kész lesz...
Azzal a részével még nem foglalkoztam, egyenlőre a nyitott fájllal tesztelgetek. Még nem is tudom hogy lesz megoldva, mert elég méretes ahhoz, hogy csak így fel legyen töltögetve 6 giga, egy kis nyelvi fájl miatt. Ha gondolod megoszthatjuk a fordítást, akkor előbb kész lenne, a végén meg te foglalkozhatnál a közzététellel meg egyebekkel. Igazából én ezt magamnak kezdtem el, de ha te abbahagyod emiatt, és mert már beharangoztam, valahogy közzé kell tennem majd. Viszont még korai a játék, ezért minden frissítéskor, többnyire igazítgatni kell majd, ezzel jó lenne ha nem nekem kéne foglalkozni.
csináljátok csak srácok nyugodtan, frissülni is fog még, azaz foglalkozni kell vele később is, de lehet játszani honosítás nélkül is mert egyszerűek a párbeszédek, és még ugye a cselekmény is, tehát elkészül amikor elkészül, jócskán hozzá fog tenni ehhez a játékhoz hangulatilag, ha fordítási dillema van itt is lehet kérdezni mert aki játszik vele az tisztában van a szó alkalmazásával a játék környezetében.
Mindennap jön hozzá patch,azt nemtudom a régi szövegeket mennyire érinti ezek a mindennapos frissitések,de új szövegek jönni fognak hozzá még elég szépen.
PL itt a mai update: szeptember 25., P Update to Hotfix v0.1.1.0 Not a day without update in these times! Rest assured, everyone is getting a share of sleep!
Fixes New fields are no longer fertilized at the beginning. Currently, the new field needs to be cleared, fertilized, plowed, and then sown. Replaced empty water buckets on the map with usual buckets. NPCs are now dying from old age. The players wife having a new family and not recognizing the player. This issue has been fixed. The wife and children should now come back to the player. The wife’s “other family" will become homeless villagers whom you can hire. (How cruel, sob!) Fixed disappearing fields when loading the game. Fixed a notification about poison showing up when player wakes up - even if not poisoned. The "Move in" hotkey not updating on controller input is now fixed. Unbuilt buildings should no longer take damage/decay from age. Fixed the NPCs getting stuck and do nothing at home. This occurred on loading the game and when the player comes to the village. Fixed clay pits adding crafting skill instead of extraction when digging. Fixed weight updates in trading slider menu. Fixed the possibility to skin animals without knife. Fixed the animal overcrowding quest not having any objectives. Pregnant women still assigned to work do not work anymore. Maternity rights are in effect!
Additions Added information about fields in inspector mode. Added more starting dialogues for wife and heir. Added a few of them for player's NPC statuses (e.g. Homeless). Added a popup on resolution change. The player has to accept in ten seconds, or the changes will be reverted. For the faint of heart. Blood can be toggled in the game settings now. DFAO can be toggled in graphics settings now.
Balance Decreased Dynasty Reputation points taken for killing farm animals. Increased the amount of Dynasty Reputation points awarded by Chapters. Ranged tools can now zoom a bit more, when aiming. Changed the House Renovation quest to yield items partially rather than all at once.
Other Changed the possible FoV range to 70-110. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.09.26. 01:09:48
igen, ahogy írja is, kivették azt a trükköt hogy trágya nélkül lehessen vetni, jelenleg az újonnan feltört mezőnek is kell trágya.
Abba ne hagyd, várjuk páran mint sírásó a halottakat :) Kitartás ne add fel. Elvagyok így is a játékkal, de számomra nagyon hiányzik a fordítás, bár nem tudom mennyire lesz megterhelő a gyakori frissítések miatti esetleges szövegváltozások szinten tartása, vagy a verziók kompatibilitásának megőrzése. Mindenesetre kitartást, nem kell kapkodni kivárjuk :)
Pár tipp:
-Nem tudom ki mennyire vette észre, de sok esetben a munkások nem végzik el a kijelölt feladatokat, főleg ha vetni, aratni kell (favágással, bányászattal nem szokott gond lenni). Pl. Tavasszal bevetnéd az adott területet lennel. Kijelölöd a melósokat és vagy nem megy oda senki, vagy egy megy csak oda. Ezen segít, ha végzel egy mentést és újra indítod a játékot. Pl. ha három melóst az adott területre állítottál, és a területet előzőleg felkapáltad, újra indítás után az egyik szórja a trágyát, a másik elkapálja a trágyát a harmadik már ültet. A trágya ebben az esetben is ingyen van és a magok is.
-HA nem tudsz valamiért egy állatot megvenni, pedig van helyük és van hozzá melós az azért is lehet, mert a játékban az állat nem pont ott látszik ahol eredetileg van. Van egy kis csúszás. Segít ha f5 el gyorsmentesz, F9 el gyorstöltesz. Minden állat, ember odébb megy egy kicsit és máris megveheted amit nem tudtál. Ez akkor is jó ha valaki érthetetlen okból nem beszél veled, vagy nem tudod a küldit leadni pedig kész. HA a levegőben ülnek a parasztok stb. akkor is segít. Szépen a helyükre mennek stb.
-A párbeszédeknél szintén hasznos lehet az F5-F9 gyorsmentés, gyorstöltés, főleg ha találsz egy melóst akinek extra jó értékei vannak és kell a 70% haverság hogy felvehesd. Duma előtt ments egyet, és ha nem jön össze a haverság visszatöltöd az állást és próba ujra. Sok időt meg lehet spórolni vele, főleg ha messze lakik a melós. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2020.09.27. 15:47:27
Opsz még egy tipp. A tárolók, raktárak, kajatárolók összeköttetésben vannak. Pl ha van két raktárad, mind a kettőben elérhető az összes bepakolt anyag. Kajásban ugyanez. Ha tetszik egy szép hely, ahol sík a terep és szívesen építenél oda falut, de nincs a közelben elég fa stb. nem gond. Építsd a falud ahova szeretnéd, ill keud el ott. Legyen a faluban egy raktár, aztán keress egy jó helyet rengeteg fával, építs oda is egy raktárat. A fás területen kiírtod a zerdőt, beszórod a raktárba, és otthon kiszeded ami kell az építéshez. Így bárhol lehet a falud, nem érdekes ha nincs a közelben elegendő építő anyag. Raktárat, élelmiszer tárolót csak úgy tudsz lebontani, ha egyikben sincs semmi. Szal egyszerűen dobáld ki a cuccokat a padlóra abban a raktárban amit meg akarsz tartani, a másikhoz elmész, lebontod, visszamész és a padlóról visszapakolod a cuccot. Erre szükség lehet, mert max 2 raktárat esetleg hármat érdemes tartani, mivel korlátozott limit van az építhető épületekre.
A költözés is nagyon egyszerű így, ha meg akarod szüntetni a falud, kinézed az új helyet. Mindent bepakolsz a raktárba, az új helyen építesz új raktárat, a régit a faluval együtt lebonthatod. Minden cuccod elérhető az új helyen az új raktárban, nem kell átvinni semmit.
Gondolom sokan rájöttetek már ezekre a trükkökre, de hátha egy kezdő játékosnak értékes segítség :)
Nem hagyja abba, ketten folytatjuk a fordítást. Lassan kész a fele. Reméljük gyorsan lepörgetjük, viszont szükségünk lenne valakire, aki készít hozzá egy telepítőt, mert anélkül 6 gigás lenne.
Én a quickbms-el csomagoltam ki, de azzal nem tudod visszacsomagolni, külön program kell a pak fájl importálására is, már néztem orosz oldalakon, de elég körülményesen van leírva a folyamat. Közben a fordítás szépen halad, kb. a 70% van meg, talán a tesztelés előtt is kaptok egy már játszható, de még utómunkálatokat igénylő verziót.... szerintem ez is nagy segítség lehet a kezdő játékosoknak. De majd Pikoval megbeszéljük hogy legyen. Egyébként, elsősorban nem a visszacsomagolás lenne fontos, mert ha sikerül is, attól még a fájl mérete nem fog változni jelentősen, így az egyetlen jó megoldás a telepítő lenne, ami belekonvertálná a nyelvi részt a nagy fájlba, így akkor nem kellene akkora méreteket fel/le töltögetni. Majd meglátjuk még, hogy lesz... Akárhogy is, de hétvégére már lesz egy használható fordítás.
Nem fogom használni (nyelvtudás birtokában), de le a kalappal előttetek és őszinte elismerésem nektek! Drukkolok, hogy jöjjön össze a maradék százalék + technikai oldal.
Segítenétek a fordításban? Ezekre ötlet: Excavation Shed, Holster item
Holster item: Tárgy elrejtése Excavation Shed : Ez meg fészer lenne de hogy az ásatással mit akar? :D Bányász fészer talán ha magyarul szeretném mondani. Utoljára szerkesztette: MarkBlade, 2020.09.28. 20:39:25
Valaki segítene egy telepítő készítésében? Lassan végzünk, de telepítő nélkül kb 6 giga lenne a fájl.
The fisherman now requires survival skills. Visibility range of chunks in the field in inspector mode is now decreased. Increased Dynasty Reputation points gained from generic quests. On loading a savegame the actual season will laod with the old values. After the next season change the new values will kick in. Lowered Manure cost. Removed the survival crafting category from the Hunting Lodge. Added the Archery crafting category for Workshop + added the Torch to wooden tools. Quest markers are seen above village names. Completing Uniegost's part II will reset all taxes and debts of players. Removing tree stumps with a shovel is work in progress. (Trees grow back after 2 years - Permanent removal under development). Some Polish translation fixes.
Fixes
The blacksmith sounds should now fade away with distance. Fixed the consummation of seeds in an unplowed field. Fixed collision with the Bird Trap ghost. Animal Overcrowding and Starving Hunter quests are fixed. Might not be fixed if quest was previously accepted. Fixed building and furniture ghosts display [Name] in inspector mode. "Wife's sister living in the player's house" bug. Is fixed now (She returns to her family home). Talking to Sambor and other "speechless" NPCs should now work properly. Fixed an issue changing any settings in graphics options applying new values to setting segments in next line. Tools kept holstering/pulling out during crafting. This issue is fixed. Unlocking the toolshed in Technology is fixed. Torch holstering when crafting is fixed. Fixed workbench tools not showing when switching recipes too quickly. Pine branches gives extraction instead of survival now. Items obtained during quests have the wrong durability. Those are now fixed, but only new items. Those are already in the player inventory are not. Archery Contest quests no longer count arrows that do not hit targets. This is fixed. If Alwin was removed from the game and fixed via patch, he would not have given his quest story. Alwin now will be available to share his quest with you. Fur items require Leather as a resource - Fixed The mouse cursor hides on cancelling key binds. This is fixed. Some talk points don't have a NPC name in the HUD/Journal - Fixed Fixed the incorrect animation playing on the barn workbench table for the player. Tree trunks can no longer removed with fists. Trunks told everyone about the Fight Club!
https://sg.hu/forum/tema/950654595 Itt az SG-n a Játékmagyarítások topikba is érdemes lehet megkérdezned, már ha nem tetted még meg. Eléggé pörög a topik, tuti lenne aki tud segíteni.
Szia! Már a játék megjelenésének napján írtam, közvetlenül a fejlesztők címére, azóta sem jött válasz. Nem sok játékgyártó törődik a magyarokkal, inkább a népesebb országok a célközönség. Steam felületen kértem a játékbeli szövegek láthatóbbá tételét is, mert helyenként nem csak hogy nagyítót igénylő írások vannak, de ráadásul fehér alapon fehér betűk. Anno az Uboat fordításomat is beígérték a készítői, hogy beépítik, meg is kapták, azóta sem került bele:)