"széles tömegek az egyszerűbb, szerényebb játékokat részesítik előnyben"
Ez már változott kicsit, mivel az egymilliárd dollárt meghaladó címek listáján olyan címek szerepelnek manapság elől mobilon mint a PUBG mobile, call of duty mobile vagy épp a genshin impact, egyik sem könnyed/túl egyszerű cím. Utoljára szerkesztette: zola2000, 2021.10.12. 21:52:13
Ez azért lehet mert ázsiában sokaknak a telefon mellett nincs pc-je, konzolja. Ezért is vesznek (akarnak) egyre nagyobb telefont. Ázsián kívül aki "gamer" az pc-n, vagy esetleg konzolon nyomja az időigényes játékokat.
Mivel a jutalék mindenhol ugyanannyi, így ez csak annyit jelent, hogy a mobil platformok nagyobb piacot jelentenek a játékkiadóknak, mint a konzolok együttvéve.
Mobilja mindenkinek van. Ebből a halmazból is közel 1 milliárd ember, akinek iOS eszköze van. Játékkonzolok csak álmodozhatnak ilyen számokról.
Erre némi cáfolat a Fortnite per irataiból, hogy PS-en 8x annyi volt a fortnite bevétele mint IOS-en, és xbox-on is 3,5x annyi. Ez a kitiltás előtti bevétel. Azóta nyilván majdnem nulla az IOS. És az IOS-es bevétel egy számottevő része olyan vbuck vásárlás amit csak azért ios-en vettek, mert ott sokkal egyszerűbb volt mint más platformokon. Nem ios-en használták el. Utoljára szerkesztette: grobs, 2021.10.14. 10:10:04
"mert ott sokkal egyszerűbb volt mint más platformokon. Nem ios-en használták el"
Akkor lehet hogy ezért dobatta ki magát az epic az appstoreból, lehet hogy így még jobban is jöttek ki.
Akkor vajon mennyi lehet a genshin impact összbevétele, ami csak iOS/andoridon 2 milliárd dollár egy év alatt, ebben nincs benne Kína, és PS/PC verzió bevétele.