nem is tudom mikor lehet vége a demonak mert a városban ide-oda lehet mászkálni a városrészekben és a tábor fejlesztésen kivül minden funkcio müxik, véletlen események is vannak amik befolyásolják a küldetéseket (ha nem segitesz egy katonának zombikat irtani akkor elesel fegyverektől vagy a katonai tábor nem lesz barátságos,stb)
Ctrl+gögő plusz nagyítást add hozzá a 3 nagyítási szinthez pluszban, illetve kicsinyítést
Az ellenfél Al remek, ezt dicsérik is sok helyen, illetve egy harcot végtelen kombinácioval lehet megcsinálni
Első harcom: Két gyenge ellenfél egy házban, lövést leadva rájuk bekapcsol a körökre osztott harc vagy ha meglátnak, Gyenge ellenfél se "gyenge" mert eleve folyamatosan mozgásban vannak, ritka eset amikor egy ellenfél egy helyben áldogál, ráadásul lövöldözés vonza a zombikat. Kettőböl egyet kilőve a másik elmenekül, nálam kiugrott az ablakon és elbujt, igy mindeképp meglő minket ha rá bukkanunk mivel az ellenfélnek is megvan a izé nevű rendszere hogy lesből támad, ha géppisztolya van máris nem lesz gyenge ellenfél Párszor ujra inditottam, egy emberemmel bementem a többiek ajtonál lesben áltak, aztán ablaknál, aztán keritésnél, aztán a ház körül....az Al mindig máshogy reagált,szal jo a harcrendszere
nem tudom, nálam fut ugy hogy melette a ocr meg a fordito kliens is megy, egyszer sem omlott össze, unreal legujabb fut az 5st kivéve, talán a steam oldalon találsz rá magyarázatot
Sajnos nincs szerencsém a Demoval, semelyik verzióval. Néhány perc után egyszerűen kilép az asztalra minden hiba üzenet nélkül. Win 11 i712700k, rtx 3070
Harc: - kijelölhetünk zonát és irányt amit figyelünk - Shift+célzás testrész vagy terület lövése - számszeríj csendes lövés de aztán elveszik a nyílvessző, hulláknál tárgyak,fegyverek Alt mutatja a kifosztható helyeket, craft is van szépen Gyenge ellenség ha észrevesz menekül, aztán elrejtőzik és lesben áll, másként viselkedik minden tipusu ellenség, van amelyik támad, taktikázva halad de van amelyik berserker modra bepürüg és nem számit ha eltalálod Pár telitalálat nekünk is aztán csokolom
első küldetés előtt érdemes felfegyverkezni és mindent összegyűjteni ami hasznos lehet a professzor megkeresésében. - egy örült szekta a Légio veszélyesebb mint a zombik, római ruhát hordanak innen felismerhetők. - zombik nappal kevéséb veszélyesek mint éjjel - fegyverek lőszer híján közelharcra is alkalmasak, ugy mint az első pályán megszerzett feszítő vas, amivel törni zuzni is lehet (kocsi ablakot) vagy bejutni helyekre...hangoskodással vigyázni kell, de ez is felhasználhato csapdának...elindulnak a hangirányába és közben egy másik karaktewrrel hátulrol lehet végezni az ellennel
jo ez a képernyő szövegkinyeréses dolog, meg hát azért a deepl még mindig jobb mint a többi
1.pálya itt menekülni kell, lopakodva kinyrni a zombikat, egy csapás a fejre elég, feszítő vas a mentőautoban fegyvernek. Mindenféle cucc az autokba, benzines kanna, elsősegély csomag, stb, utána evakulácios zona. A bázisra érve dialogusok és választási lehetőségek
A steamen írják, hogy nem elérhető már a demó, mégis honnan lehet letölteni?
vannak jo nagy helyszínek sok lehetőséget adva taktikázásra, lopakodás,cselvetés (egy emberrel magam után huztam a zombikat vagy ellenséges fegyvereseket mig a többiek két oldalrol tüzeltek egy barrikádnál érdemes mindent átkutatni, itt szerencsére nincs ilyen hogy egy kattintással mutatja az egész pályán a felvehető tárgyakat elvéve a felfedezés izgalmát, shiftel kijelölve a célt a test több részét támadhatjuk, sok ezer dialogus ami alakitja az eseményeket és a hozzánk valo viszonyt, bár ez már sztem alap a mai játékoknál.
Nagyon rég volt amikor egy program ilyen kellemes gyomorbizsergést okozott, kiválo JA2 és SoD keverék, sztori, rpg,frakciok,felfedezés,menedzserelés,felfedezés,survivor,fejlesztés,körökre osztott harc,stb...a Dead State szellemi utódja.