Nem kedveled a sárgákat, rendben, de be kell látnod, egyre több szabadalmat adnak be ők is. Pl. az 5G-t ők csinálták először, az USA egyből elővett valami mást ellene - a szabadalmakra már nem mutogathatott.
Nekem az a véleményem, hogy a Samu hajlíthatója is csak egy drága játékszer csupán. (értsd: nem tartós és gariztatni sem nagyon lehet a tipikus problémákkal)
ez jó :) mert igen, könnyen lehet, hogy beéri a BD kutyáját. Elvégre a kínaiak szinte minden fejlesztést lenyúlnak, szóval eleve a kutatási összeggel olcsóbb lesz a technikájuk. A cikkben lévő kutya is elég sok hasonlóságot mutat a BD kutyájával. Csak hát a szoftveres megoldást nem igazán sikerül lekoppintani. (ez kb. olyan eset mint amikor a Samu bejelentette az összecsukható telefont. Erre pár hónappal később kijöttek a kínaiak egy összecsukható telóval, ami qurva sz@rra sikeredet. Nem tudták megoldani a kijelzővédő fóliát (ez nem a karc miatt van rajta). Szóval minden lenyúltak, csak éppen a lényeget nem tudták.)
Igen, elvisznek. Mind a kettő. De nem mindegy, hogy azt miképpen is teszik. A két robot kutyának is van egy közös halmaza. De a BD kutyájának a tudása sokkal nagyobb ezért az ára is az. Felesleges hasonlítani. Lásd: a Dacia és a Bentley tudásának is van egy közös halmaza, de ezen kívül amit a Bentley nyújt azt nem nyújtja a Dacia. Tehát ezért nem is lehet őket összehasonlítani. Akár csak a BD kutyáját más, olcsóbb, kevesebbet tudó robot kutyával.
Ezzel a hasonlatoddal csak az a gond, hogy az autó alapvető célja, hogy eljuss A pontból B pontba. Arra meg a Dacia is tökéletes, nem kell hozzá Bentley.
"Hogy mindezt képbe helyezzük, a Boston Dynamic robotkutyája, Spot 75 ezer dollár, azaz tucatnyit vehetünk ezekből az amerikai áráért." ez igaz. De ugye fele annyit sem tud mint a BD robot dögje. Sztem ez az összehasonlítás nem igazán jó. Ez olyan mind ha azt mondanám, hogy egy Bentley Silver Spur árából több tucat Dacia Logan-t tudok venni, ami igaz is, meg az is, hogy 10-ed annyit nem tud a Dacia mint a Bentley.