Ha már a japán gyártók is ilyenekre vetemedtek, akkor sokkal nagyobb a baj, mint eddig gondoltam.
A túlszabályozás ellehetetleníti a tisztességes műszaki fejlesztéseket és a fogyasztók számára előnyös szabad versenyt.
Amikről manapság hallani, az műszaki szemmel egy rémálom, a végeláthatatlan mennyiségű előírás betarthatatlan és a velük való küszködés gigantikus kapacitásokat von el az érdemi fejlődést szolgáló tevékenységek elől.
Egy teljesen új szemléletre van szükség mostmár, ezt a technikától való mára kialakult súlyos függőségünk vitán kívül megkívánja annak érdekében, hogy ne rohanjunk bármelyik pillanatban csukott szemmel a falnak.
Vagyis mondhatni annyira talán nem is kell teljesen új szemlélet, mert lehet bőven elég volna csak a 80-as, 90-es évek határtalan alkotószemléletét visszahozni és ezúttal megvédeni a hozzánemértő káros pénzügyi indíttatású befolyásoktól és a lobbiérdekeket fogalmatlanul és gyanútlanul kiszolgáló bürokrácia hatásköreiből kivonni a kritikus műszaki szempontok szabályozását.
Édes istenkém, miért van erre pont a Toyotának szüksége?!?!
Amúgy módosították a motorvezérlő paramétereit. Ezzel mi a gond? Átment végül a teszten? igen! Akkor mi a baj? Pláne ha utána ezzel a beállításokkal ment gyártásba...
Nincs itt kérem semmi meglepő dolog,ma a hamisítóknak áll a világ,lapozzunk.