Amúgy már kisérleteznek egy ideje AI-val generáltatni játékoka. Persze a gond az, hogy meglehetősen sablonos és unalmas megoldásokat készit az AI felhasználva a játékok általános történéseit és megoldásait. Így valóban unalmas és semetikus lesz a játék pont a kretivitás és az ötlet hiányával. Egy adott témában a 12 egy tucat játék készül. Amúgy alapvetően nehéz valami új eddig nem jellemző ötletet belevinni egy játékba vagy történetébe, ami izgalmassá és újszerüvé teszi. Ugyan annak a játéknak a 35 verziója valahogy dögunalom. A dolog amúgy igaz mert mondjuk a maga korában egy PUBG újszerű volt és érdekes. (bár nem a PUBG volt az első a battle royal műfajban(a csak egy maradhat)) Mára létezik sok tucat battle royal stilusú játék, de lényegében senkit nem érdekel már a 47. megvalósitás, mert uncsi. De pont így igaz a dolog a filmekre, zenékre könyvekre stb. ezért is 12 egy tucat minden mára. Lásd telefonok kinézete az autok karroszériája stb. A sikerhez belekell tenni az a pluszt, amit az emberi kreativítás jelent. Attól lesz érdekes, újszerű és izgalmas és kelendő......