Ha felragasztanak ra par gumicsikot es limitaljak a sebesseget, akkor lassu jarmukent engedelyezheto lenne. Ezek pl. a kombajnok es hasonlo tulmeretes, 25 km/h-nal gyorsabban haladni nem kepes mezogazdasagi jarmuvek. Ekkor eleg lenne ra a B-s jogsi is, csak autopalyara es athuzott traktoros ovezetekbe nem hajthatna be. Meg a sulya es meretei miatt barhova ahol kisebb az urszelveny vagy a teherbiras.
"harmonikus orr-részekre van szükség, amelyek lényegében laposak, és nincsenek kiálló részek, például lökhárító-lépcsők"
Na, ennek aztán melyik, jelenleg forgalomban lévő autó felel meg? Nem mintha valaha is kellett volna a világnak ez a 4 tonnás faroknövelő környezeti katasztrófa.
Maradjon ez csak meg az amerikai kultúrának, mint jellegzetesség!
Mint a cukorral teletömött kenyér meg a fél mázsás chips...
Volt szerencsém itt kint New York-ban látni közelről 1-1 ilyet.... egy szemétre való hulladék a minősége... A tulajdonos meg panaszkodott, hogy gyakorlatilag eszi a gumit. Erről már cikkek is lejöttek nem rég....
Hozzád India elmaradottabb részének vezetési kultúrája áll legközelebb, úgy tűnik. Ott valóban az erősebbnek van mindig elsőbbsége, aki nem tartja be, annak annyi.
például ott a GLS 63 AMG ami már ott van a "kis európai" utcákon, méretre kb akkora mint a CT és 2.6 tonna olyan mint egy otromba felfújt lufi szép kerek :)
Az latszik az auton, hogy Musk pszhiatriai ertelembe nincs teljesen rendben, Bar az is igaz, hogy lehetne meg talalni, otromba teherauto meretu szemelygepjarmuveket. Utoljára szerkesztette: duke, 2024.10.19. 17:38:00
Már csak a Cybertruck hiányozna a kis európai utcákra. Nem csak rohadt nagy, de még feltűnő is (inkább a "csúnya" értelemben). A többi indokolatlanul nagy - kb. boltbajárós - SUV, pickup, terepjáró legalább nem néz ki ilyen parasztul (mert jobb szót nem találok rá hirtelen). Mondjuk a BMW X6 is elég parasztul néz ki a coupe formájával, de az legalább nem bántja a szemet, hanem részleteiben szép. Egyszóval, köszönjük a következő indokolatlanul nagy egyszemélyes, veretős transzporteszközt. Remélem, ez már rendesen elfoglalja a belvárosi egyirányú utcákat, és gyalog se lehet tőle megmozdulni. :D A SUV után jöhet a 8000 lóerős elektromos szabadidőkombájn. :D
Vajon egy részeg vagy drogos autóst, kerékpárost, gyalogost stb. mennyire érdekli a Kresz?
A gyalogos, meg a kerékpáros taljunon meg odafigyelni és tudja, hogy a kocsinak mindig elsőbbsége van. Akkor is, ha nem. Hogy miért? Mert, ha elüti, akkor nagyobb eséllyel marad az aszfalton, mint a kocsi. Ez ennyire egyszerű. Ha a politikusok védeni akarnák az embereket, akkor általános oktatóanyaggá tennék a Kresz-t. A bicikliseket jogsira köteleznék.
Szerintem sem valószínű, hogy a Cybertruck az a termék lenne, ahol a vásárlókat érdekelné egy törésteszt eredménye, nemhogy a gyalogosok védelme.
>a batár tank BMW a szögletes tolólap elejével az gyalogosbarát... :D Vagy a többi okádék suv ....
Nyilván ez nagyon relatív, de a CT a szúrós sarkaival jóval kevésbé az, igen. Utoljára szerkesztette: Gabbbbbbbbbbbb, 2024.10.19. 10:42:37
a batár tank BMW a szögletes tolólap elejével az gyalogosbarát... :D Vagy a többi okádék suv ....
Nem hiszem hogy legtöbb vásárlót a gyalogosvédelem hiánya zavarná.