Mi van most a TV2-vel? Hírműsora átmegy teljesen ilyen bulvárba politika mentess lesz? Nem tudom, hogy eddig mi volt rajta mert nem néztem, néha az rtl-t szoktam.
Nem merem bekapcsolni ezt a szart, mert az egyiken "Józsi Barát" megy, a másikon meg "Mónyika Show" pusztít.
csak nézegetem a tv mûsort, és egy megmagyarázhatatlan jelenségre találtam: 23:35 - Chicago 0:25 - Eureka
vs
Chicago - Runtime:113 min és akkor a reklámokat nem is számoltam. így a film hadmada ha beleférne abba az idõbe amit írnak, ezt mégis hogy akarják csinálni?
Jobb semmikép.Talán egy szinten.
hát mondjuk még mindig jobb mint a nõimitátor Balázsi Panna...
Ez nem izlés kérdés,ez egy rossz nõ rossz dumával.Ki akar vitatkozni?A véleményem mondom mert a kereskedelmi csatornákról szól a topic!Ez meg egy roppant rossz mûsorvezetõ benne.Kiváncsi vagyok hány embernek jön be ez össze-vissza csacsogó über-intelektuel, vihogó, eröltetett mosolyú csúnya nõszemély.
Hopp micsoda találó kép!!!Hát igen.Errõl beszéltem.Winnie!Ez egy jó csaj?De tényleg???
ó, de roppant primitívségre van ízlésbeli dolgokról vitatkozni. kinek ez tetszik, kinek az. ennyi. neked is tetszik olyan nõ, akinek hallatán itt mindenki körberöhögne.
Ez egy jó csaj?Ez?Mitöl?Hát én nemtudom hogy a kereskedelmi csatorna milyen izlésficamban szenved, de ilyen rút fizetett bájvigyort még életemben nem láttam.Csacsog össze-vissza mindenféle zöldséget,nagyobbnál nagyobb ostobaságokat ,és a kutya nem szól rá hogy ez nem képernyõre alkalmas személy.Egyszerûen ki kéne irni:a nyugalom megzavarását,képi és hanghatások következnek.Hogyan alkalmazhat egy ilyen nõt az RTL klub?Képtelenségnek tartom hogy valaki 2percnél tovább birná nézni ezt a rút izléstelen,10évesként viselkedõ, mégis hyper-intelektuelt játszó ,egyszerû ostoba csúnya zsidó csajt.Hát ki a fene kiváncsi rá?Nem muszáj nézni.De hogy már az ujságok cimlapjára került ,azért az már tükrözi az országos izlésficamot.Aztán lehet hogy valami olyat tud ,amitõl azonnal alkalmazni kellett a hölgyikét.De az nem az esze és a szépsége:-)
24/7-ES RTLKLUB
Nagyon sajnálom, hogy Retek klub hétfõ esti mûsorai a következõ sorrendben jönnek:
20:XX (fõmûsoridõ) Gyõzike ..:.. Bajkeverõk (vagy mi) 22:30 Világfalu
Az én utópiámban világfalu kerülne fõmûsoridõbe, s aztán este 10, 11 után ezek az un. valóságsók.
A filmek ... olyanok amilyenek. Én gyakran csak olyan filmeket nézek amiket már láttam. Egyébként nem venne rá semmi, hogy meglessem, de ha TVbe jön pl. egy Cheavy Chase -es film, akkor már várom elõre :).
Horror filmet nem érdemes nézni mert az izgalmas jeleneteket szinte mindíg kivágják!!!Aki ezt kitalálta jó nagy állat lehet!
1. lol. mi ez a baromság, hogy az rtl-en vágnak ki? az rtl-en, a tv2-õn, az hbo-b és az mtv-n ugyanúgy vannak vágott filmek. 2. a filmek 90%-nak a vágását maga a rendezõ és a készítõk csinálják azért, hogy: - beleférjenek az amerikai országos tévés korhatárban (hiszen ott sem adhatnak 16-os filmet 20.00-tól) - beleférjenek a bruttó 2 vagy 3 órás mûsoridõben, vagyis egy filmet le kell vágni 84-86 vagy 125-129 percre, hogy lemehessen országos tévében. 3. a magyar tévék általában a tévé változatot adják le. 4. azért nem adják késõbb, mert az nem éri meg. akkor kevesebben néznék. 5. egyáltalán miért nézel tévét? (pláne egy filmet sokadjára. töltsd le)
Tudja valaki hogy mi a szarért vágnak ki jeleneteket az RTL-en a filmekbõl??????ROHADT IDEGESÍTÕ VAZZEG!!!!!!!!!!!Inkább adják késõbb a filmeket vagy rakjanak alá 18-as karikát de ne vágjanak ki a filmekbõl!!!!Biztos valaki vágónak képzeli magát!A Szikla címû filmnek szinte kivágták a végét!Nézhetetlen volt így!!! Olvassa egyáltalán valaki amit írok??????????????????????????????????_
Befektetési alapok vásárolták meg az SBS Broadcasting mûsorszóró vállalatot
Az SBS Broadcasting a magyarországi TV2-t mûködtetõ társaságnak is fõ tulajdonosa. A Permira Funds és a Kohlberg Kravis Roberts (KKR) társaság, amely hétfõi bejelentés szerint felvásárolja a luxembourgi székhelyû SBS Broadcasting SA társaságot, úgy ítéli meg, hogy a mûsorszórónak jelentõs növekedési lehetõségei vannak, tehát a szokástól eltérõen öt évnél, vagy még ennél is hosszabb ideig megtartják majd a céget.
A befektetési alapok tehetõs egyéni befektetõk, illetve intézményi befektetõk tõkéjét mozgatják, cégeket vásárolnak fel és azokat átalakítják azzal a céllal, hogy néhány éven belül, rendszerint 3-5 éven belül újból eladják, vagy a tõzsdére vigyék - közölte Gotz Mauser, a Permira illetékese. Hozzátette, hogy az SBS növekedési kilátásai miatt azonban az alap várhatóan hosszabb ideig is megõrzi a céget.
Európa egyik legnagyobb mûsorszóró társaságának értékét 1,7 milliárd euróban ( 2,07 milliárd dollár) állapították meg. A Permira és a KKR mintegy 1,7 milliárd eurót fizet majd készpénzben az SBS eszközeiért, köztük 16 televíziós csatornájáért, 21 fizetõs tévé csatornájáért, 11 rádióhálózatáért, amelyek kilenc országban 100 millió nézõt, hallgatót érnek el. A vételár 46 eurót jelent az amszterdami és a New York-i (NASDAQ) jegyzett SBS -papírjaiért. Tegnap délután az SBS papírok 3,79 dollárral, azaz 7,2 százalékkal 56,29 dollárra drágultak a NASDAQ-on. A két felvásárló társaság átvállalja az SBS adósságait is, amelyekkel együtt az üzlet - kisebbségi részesedést figyelmen kívül hagyó - értéke 1,86 milliárd euró (2,27 milliárd dollár).
Az SBS Broadcasting legnagyobb részvényese a Liberty Global kábeltévé társaság, amelyet John Malone amerikai üzletember ellenõriz. A Liberty Global 340 millió euróhoz jut, ha az üzletet megkötik. Az SBS vezérigazgatója és alapítója, Harry Sloan 170 millió euróhoz fog jutni. Sloan várhatóan novemberben, az üzlet megkötése után lemond elnök-vezérigazgatói tisztérõl. Az üzlethez még az Európai Unió trösztellenes hatóságának és az SBS részvényeseinek is hozzájárulásukat kell adni. A részvényesek rendkívüli közgyûlését októberre tervezik összehívni.
Az SBS 1989-ben három skandináv televíziós csatorna üzemeltetésével indult be, majd a cég kereskedelmi televíziós és rádiós állomások mûködtetésébe fogott Belgiumban, Finnországban, Görögországban, Magyarországon, Hollandiában és Romániában.
A Permira, amely legutóbb márciusban értékesítette a német Premiere AG fizetõs televízióban meglévõ részesedését 1,2 milliárd euróért, úgy véli, hogy az SBS Broadcastingnak részben a skandináv reklámpiacon történt liberalizálás miatt, részben pedig a kelet-európai mûsorszórás nyugati színvonalhoz történõ felzárkózása miatt van jövõje. A cég terveiben új fizetõs csatornák beindítása szerepel.
A Permira és a KKR különben 50 millió eurós fájdalomdíjban részesül, amennyiben az SBS Broadcasting eladása nem valósulna meg.
Elnémul az RTL
Másfél órát szüneteltetnie kell az adását az RTL Klubnak az elkövetkezõ két hét valamelyik napján, az ORTT jogerõs döntése alapján - jelenti a HavariaPress.
A testület még 2003. december 18-én hozott határozatot arról, hogy a csatornának 90 percre felfüggeszti a mûsorszolgáltatási jogosultságát, a Mónika-show egyik adása miatt. Ezt a határozatot a mûsorszolgáltató akkor megtámadta, ám a bíróság jogerõsen kimondta, hogy a mûsorszolgáltatónak végre kell hajtania a 90 perces felfüggesztést. Ennek azonban a szolgáltató az azóta eltelt több mint másfél év dacára mindmáig nem tett eleget.
Az ORTT Irodája a bírósági döntést követõen tájékoztatást kért a Magyar RTL Televízió Rt-tõl arról, hogy mikor teljesítette a rá kirótt kötelezettségét. A mûsorszolgáltató válaszában azt állította: a határozat arra kötelezi, hogy annak 2003. december 22-én este tegyen eleget, ám utólag már nem tudja végrehajtani a szankciót. Emiatt az ORTT idén júniusban elrendelte a szankció végrehajtását, amit a csatornának mától számítva 15 napon belül kell teljesítenie. Ennek értelmében az elkövetkezõ két hét valamelyik napján szünetelnie kell az RTL Klub adásának, délután fél hat és este hét óra között.
A döntést egyébként az ORTT azért hozta meg, mert szerintük a Mónika-show 2003. december elsejei adását a 12 évesnél magasabb korhatár-jelzéssel kellett volna sugározni. A kifogásolt mûsorszámban ugyanis több olyan vendég is volt, akik társadalmilag negatív, destruktív, olykor bûncselekménynek minõsülõ eseményekrõl - pl. gyerekek szexuális zaklatásáról, fizikai bántalmazásról - számoltak be.
viszont mintha mindennek kb csak a tizede lenne fent:(
MUHAHAHAHAHA lehet nezni az rtl-t is a neten:)
Most meg van helyette vmi, ahol mûembereket - mûnõci, mûmacho, mûmellek - láthatsz napjában 1000x, vehetsz, ehetsz, ihatsz, nézhetsz néha irreálisan barom árakon, és még zsúfoltság is van.
szinte minden multi gusztustalanul termeli a profitot (a magyar tévék nincsenek sehol a legnagyobbakhoz képest) és mindenki hazudik nekünk. a lényeg ott van, hogy nem kell elhinni a hazugságokat.
Tegnap is az Angyalbõrbent és a Lindát néztem... A másik két csatorna versenyben ontja magából A Legjobb Filmek!-et, kéthavonkénti ismáétléssel. A Viasaton visszanyúltak a régi magyar valósághoz, ezekben még kocka Ladája van a rendõröknek,és UAZ-zal tépnek a katonák... 10 évet fiatalodom ezeken a filmeken. :-)
Viasat3 elég jól tartja magát, sõt szerintem egyre jobb lesz.
a "hibahatár" a sacc/szemmértéknél is kb. ugyanennyi lenne. +-10 millió nézõ...
A csatornáknál tulajdonképpen a legnagyobb gond az, hogy nem a nézõ, hanem a nézettség és a nézõ pénze a legfontosabb.
Bazzeg köcsög retekklub FELHÁBORÍTÓ! A 108 perces remek Jackie Chan filmbõl (Kamukém) 70 perces zagyvaságot csináltak. Bazzeg az összes jó jelenetet kivágták (verekedések amik az ilyen filmek sava borsa), alig követhetõ a film. Undorító amit ez a csatorna csinál a filmekkel.
má azt hittem a Schindler listájával egy szinten van a Patkányinvázió.
természetesen valahol igazad van, de meg kell jegyezni, hogy a kis csatornák nézettségét más, korrekciós módszerrel mérik. és az is tény, hogy ezek nem mutatnak a változó minták ellenére sem túl nagy kilengést. (a hibahatár itt nem nagy a adóknál számolt hibahatárt jelentik)
viszont úgy gondolom, hogy a relatív számokon nem nagyon lehet vitázni, hisz a sport1-en egy-egy slágermeccs vagy magyar válogattt meccs nézettsége mindig megugrik, vagy a viasaton is az ugrást nem véletlenül a helyszínelõk hajtotta végre (és azóta többek között pl. a família) szerintem.
a staisztikának az a lényege, hogy nem egy embert, hanem egy azonos preferenciákkal rendelkezõ embercsoportot vizsgálnak. teszem azt 25-34 éves, vidéki nagyvárosban élõ, egyetemet végzett férfiak. lehet, hogy furcsának tûnik, de ha megvan, hogy mondjuk összesen hányan vannak, akkor meg lehet határozni, hogy hánynak a szokásait, pártpreferenciáit stb. kell megvizsgálni ahhoz, hogy az összesre megállapítást szûrjünk le. bár az egyéni ízlésekben vannak eltérések, de egy idõ után a vizsgált alanyok számának növelése már nem fogja nagyon változtatni az összeredményt, csak pár tizedszázalékkal téríti el - ezért is kell minde ilyen eredményt hibahatárral kezelni a statisztika szerint
kivételesen én sem értek veled egyet ez a módszer csak a nagy adók mérésére jó (tv2, rtl, mtv), de a tematikus adók észrevehetetlenek. Nyilvánvalóan látszik netes fórumokat olvasva, ismerösökkel beszélgetve hogy a kisebb adókon lévõ müsorok is meg tudják mozgatni az embereket, azaz beszélnek róluk, tudják mi volt benne, de a statisztikákban egyáltalán nem jelenik meg. A viasat 3 is csak nemrég törte át a mérési hibahatárt, pedig már elég régóta nem nevezhetõ "kis adónak".
Ja, és azt is meg kell jegyezni, hogy maguk a tévék munkatársai is sokszor vitatják, pl. árpa attila könyvében részletesen leirja az ezzel kapcsolatos gondokat (ugye õ csinálta a heti hetest, való világot stb.)
Winnie: kicsi vagyok még ehhez, de akkor sem értem, hogy 2350 tévébõl hogy tudják megmondani, hogy na, ezt a filmet 2 millióan látták. A szurkolóleves (mindent bele) esetében ez az 5-6 dolog keveredik, de itt 10 millió különbözõ személyiségbõl és ízlésbõl kell egy mintát készíteni. Ha itt a 19 megyében van egyenként 100-150 figyelõszerkezet, ennyibõl sehogyan sem lehetne ilyen pontosan megáállapítani valamit.
Valaki most már elmagyarázhatná, mert e téren nagyon gyenge a felfogásom.
loller láttátok ma a fúkuszt a retekklubbon? ebben voltak ilyen filmes bakik. hát aki összeállította ezt amûsort az is kibaszott nagyot bakizott, mert a ben affleckes film, amibõl mutatták az 1ik bakit, (mikor a csaj a nyakába tette a sálat, majd utána már sehol sem volt az) , az nem is az armageddon volt, hanem a pearl harbor :D
nem vagyok statisztikai szakember, de józan paraszti matekkal és logikával: nap mint nap hallom, hogy nézõcsúcsot döntöttek itt-ott
mire gondolsz? nagyon régen volt nézõcsúcs a tévémûsorok esetében.
Ezt egy 10.000-es létszámú próbaközönségen keresztül mérik? Igazad van, tényleg reális.
a 10ezres minta felesleges pénzkidobás lenne (egy mindent bele levesbõl sem kell 10-szer szedned, hanem elég 1-2-szer, hogy tészta, zöldség, hús és köménymag kerüljön a tányérodba), szóval a 8-ada is elég - de a nézettségmérés duplaekkora, 2500-as mintát használ (najó, 2350 kb).
Winnie: nem vagyok statisztikai szakember, de józan paraszti matekkal és logikával: nap mint nap hallom, hogy nézõcsúcsot döntöttek itt-ott, kismillióan nézték a ma esti adást. Ezt egy 10.000-es létszámú próbaközönségen keresztül mérik? Igazad van, tényleg reális.
A világszerte számos call centert mûködtetõ TransCommal kötött megállapodás értelmében hétköznapokon reggel 7 és este 10 óra között operátorok fogadják a TV2 nézõinek hívását, illetve folyamatosan kezelik a közönségszolgálat e-mail címére érkezõ leveleket.
A levelet írók automatikus választ kapnak, melyben a TV2 visszaigazolja a levél megérkezését és jelzi a válaszadási procedúra megkezdõdését. A megbízott partner feladata feldolgozni a kérdéseket, jellegük szerint kategorizálni, majd az illetékesek felé továbbítani azokat. Az operátorok naprakész információval rendelkeznek a mûsorokról. A közelmúltban létrehozott információs adatbázis lehetõvé teszi, hogy a TV2 nézõi kérdéseikre azonnali, korrekt választ kaphassanak.
ez is lol, jé. nem vagy egy kicsit naiv?:)
egy héten amerikában 3-4 filmet mutatnak be mozikban. kereskedelmi tévékben egy héten mondjuk 30 film van. komolyan azt várod, hogy mind A-film legyen...
ha megnézed a kínálatot sokkal több az értelmes film és a 'nagy' mozifilm (ez utóbbi nem minõséget jelez, de azt igen, hogy nem c-film), mint a c-film
Tehát egyáltalán nem reális értékeket kapnak. Valahogy sejtettem.
lol, nem raális? mi reálisabb kell ennél? a statisztikailag szükségesnél majdnem kétszer nagyobb a mért minta - az eredmények hitelesek, persze hibahatáron belül
Tudtommal van egy mintapopuláció, ami kb 1000 háztartást jelent, hozzájuk helyeztek ki (a tudtukkal és beleegyezésükkel) olyan készüléket, ami figyeli, hogy mikor melyik csatornát nézik. Ezeket az adatokat szorozzák fel hogy megkapják a teljes magyar lakosságra vonatkozó eredményeket.
Tényleg, hogy mérik a nézettséget? Figyelnek minket? De kik? És hogyan? És miért? [paranoiás]
Az AGB Hungary statisztikai adatai szerint idén a karácsonykor bejglit és tévémûsorokat habzsolók többsége az RTL Klubot választotta, hiszen a héten tovább nõt a két kereskedelmi csatorna nézettsége közti különbség, a lakosság 24,7 százaléka választotta a Tv2-t, míg konkurensére 31,3 százalék kapcsolt. A hirdetõk szempontjából fontos 18-49 év közötti korcsoportban és fõmûsoridõben még nagyobb, közel 9 százalék az RTL Klub elõnye. Az RTL Klub a fa alatt
Pénteken, azaz 24-én is a legtöbben az RTL Klubra sandítottak, miközben a karácsonyfát díszítették vagy éppen halászlét fõztek. Filmek csaptak össze egész nap, így például délután három órakor a Talpig zûrben 2 címû amerikai filmet 991 008-en nézték az RTL Klubon, míg a valamivel korábban kezdõdõ, de utána az RTL vígjátékával párhuzamosan futó Túl az Óperencián címû Tom Cruise - Nicole Kidman szerelmes történet viszont már csak 770 089 embert érdekelt.
Hogyan mérik a nézettséget? Hogyan mûködik a rejtélyes nézettségmérõ rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány nézõ véleményébõl és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary mûködésének bemutatása Háromnegyed öttõl az RTL Klubon vetített Rabolt el a télapót! Címû vígjáték az AGB Hungary statisztikai adatai szerint 1 239 623 nézõt vonzott, míg az ellene kiállított Hatalmas aranyos címû Bill Murray-film csupán 844 407 embert ültetett a képernyõk elé.
A két csatorna közti különbség egész nap megmaradt, Az este fél nyolckor kezdõdõ Kutyák és macskák háromszázezerrel több nézõt érdekelt, mint az Oltári võlegény, míg a Minizsenik negyedmillió nézõvel verte a Segítség, karácsony címû, már csak címébõl adódóan is éppen aktuális vígjátékot.
Gyõzött a Megasztár
Másnap a Tv2-t megmenttette a Megasztár élõben sugárzott fordulója, ami 1 876 655 nézõjével a nap legnézettebb mûsora lett, bár a heti ranglistán csak a tizenharmadik helyre tudott felkapaszkodni. A Megasztár ellen ringbe küldött 102 kiskutya címû amerikai film valamivel kevesebb, 1 761 448 nézõt vonzott a tévé bûvkörébe.
A hírmûsorok versenyét viszont az RTL Klub nyerte, a délkelet-ázsiai földrengésrõl is beszámoló Híradót 1 839 541-en nézték, míg a Tényeknek eközben csak 1 629 877 nézõje volt.
Hercegnõre vágyunk
Vasárnap az RTL Klubon sugárzott Neveletlen hercegnõ lenyomott mindenkit, 2 003 235 nézõjével ez a vígjáték lett az ünnepi hétvége legnépszerûbb mûsora, bár a heti összesítésben csak a nyolcadik helyen végzett.
A Tv2 riportmagazinja ugyanakkor csak 1 616 634 nézõ kíváncsiságát keltette fel, és a Tv2-ön este nyolckor kezdõdõ Jim Carrey-film, a Grincs is alulmaradt királykisasszonnyá váló amerikai tinirõl szóló vígjátékkal szemben.
Forrás:Index
A Tv2 bokszmérkõzését ugyan többen nézték, mint az RTL Klubon sugárzott összecsapást, de összességében mindkét csatorna vesztett, a meccsek nézettsége alacsony volt, az MTV-n pedig Jimmy tarolt.
Forrás: Index
Érdekes adatok. Pedig én nem is nagyon nézek tv2-n semmit. Megasztárt nézem, meg esetleg 1-2 jobb filmet, amit vagy nem láttam, vagy nincs meg, de az elég kevés. Amúgy meg egyiket sem mert általában Cool megy egész nap, esetleg néha Viasat.
nincs itt vs , ugyan az megy mind a 2 csatornan csak max a nevuk mas a show musoroknak ... :|
Csúcson a TV2 bevétele
A TV2 októberi 3,04 milliárd forintos bevétele ebben az évben és a csatorna történetének második legmagasabb összege, amit eddig csak az idén májusi bevétel (3,15 mrd Ft) szárnyalt túl. Az elõzõ év azonos idõszakához képest 6,2 százalékos növekedést, 2004 szeptemberéhez képest 11,5 százalékos növekedést hozott az elmúlt hónap.
Kiemelkedõ volt októberben a szpotbevétel is, amely a jelentõs kereslet révén 9 százalékot nõtt az elõzõ év azonos idõszakához képest, és ezzel meghaladta a teljes nettó reklámbevétel növekedési ütemét. A bevételi struktúrának megfelelõen a fenti összeg tartalmazza a televízió teljes bevételét, ami a reklámszpotok és a szponzorálás esetében az ügynökségi jutalék értékét is magában foglalja.
Várdy Zoltán, a TV2 kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy "a tavaszi hónapokhoz hasonlóan, az õszi hónapok jellemzõen a reklámköltések csúcsidõszakát képezik, de az eddigi eredményeink szépen követik az egyébként magas mércét elénk állító terveinket, sõt bizonyos hónapokban, így októberben meg is haladták azt. A 3 milliárd forintos havi nettó bevételt egy lélektani határnak tartjuk különösen, ha figyelembe vesszük, hogy az elmúlt negyedévben az FMCG szektorban a marketing költségvetéseket több százmillió forinttal nyirbálták meg.”
Konta Barbara sportriporter szeretne lenni
Véget ért a Barbara-show forgatása, a mûsorvezetõ, Konta Barbara ezzel lekerül a tévéképernyõrõl. A Barátok közt egykori Hoffer Esztere azonban nincs elkeseredve, sõt olyan tervei vannak, amivel régi vágyát valósíthatja meg.
"Nagyon nagy sportrajongó vagyok, és azt tervezem, hogy megismerkedem a háttérmunkákkal, érdekel a sportriporterkedés és a szerkesztés. De hogy merre indulok el, azon még nem gondolkodom. A következõ egy hónap erre alkalmas lesz, mert a forgatásnak vége, és most már végre ki is pihenhetem magam. Az, hogy képernyõn legyek, nem életcélom, sorozatokba pedig már nem mennék vissza soha" - nyilatkozta a lapnak Konta. A hírek szerint a fiatal mûsorvezetõ nem egyedül tölti majd pihenõ idõszakát, hiszen újra rátalált a szerelem, és nagyon boldog új párjával.
bazsi show wáááááááááá
Én maradok pártatlan ilyenkor netezek, most 5-tõl pedig kezdõdik a Buffy szoval se ezt, se azt nem nézem, ha már választanom kéne akkor én is Balázst nézek, annak ellenére, hogy Barbarát szívesebben választanám, csak egy másik értelemben:))
Én ezen buktam ki:
Bár az elsõdleges célcsoportban, a fiatalok és fiatal felnõttek körében jó eredményeket ért el, ellenben a kereskedelmi szempontból legértékesebb célcsoportokat nem tudta kellõképpen megszólítani. A csatorna vezetõi sajnálkozva állapították meg, hogy ebben a mûsorsávban kicsi az érdeklõdés a fiatalok problémáival kultúráltan foglalkozó, igényes mûsor iránt. Arról még nincs döntés, hogy januárban milyen mûsor lesz látható a Barbara show helyén. Konta Barbarára továbbra is számít a TV2.
a melrose place elsõ részei jók a közepéttõl már unalmas lerágott csont régen érdekes volt asszem hbo-n adták elõször
olyan szempontból ugyanaz, hogy ugyanõ csinálta, de akkor ennyi erõvel a Boszorkák is ugyanaz :) Egyébként messze a Melrose Place a legjobb a Spellingtõl.
Nincs Isten mert marad mellé sajnos a másikon a Balázs meg Mónika.. (két tahókonténer) Balázs showra véletlenül átkapcsoltam olyan csávót láttam benne akitõl megijedtem és elkapcsoltam.. erre 16-os karikát kéne tenni mondtam magamban....
Valami igényes amerikai sorozat is mehetne helyette, mint a Beverly Hills. Esetleg újra adhatnák a Melrose Place-t.
van isten hála az égnek !
Most már biztos, hogy megszûnik a Barbara show
Konta Barbarának ma mondták meg, hogy januártól megszûnik a beszélgetõs mûsora. A kereskedelmi csatorna állítólag azért még számít rá a késõbbiekben.
A TV2 2005. évi mûsortervében nem szerepel a Barbara show címû délutáni beszélgetõs mûsor. A csatorna vezetõi a döntést ma közölték Konta Barbara mûsorvezetõvel, illetve a mûsort gyártó alvállalkozóval is. A Dumáljuk meg! alcímet viselõ produkció így decemberben lesz utoljára látható a képernyõn.
"A döntésben meghatározó szerepet játszott, hogy a mûsor nézettsége elmaradt a várttól" - mondta el az Indexnek Lóránt Gergely, a Tv2 Marketing és PR vezetõje, aki elismerte, hogy bár az elsõdleges célcsoportban, a fiatalok és fiatal felnõttek körében jó eredményeket ért el a mûsor, ellenben a kereskedelmi szempontból legértékesebb célcsoportokat nem tudta kellõképpen megszólítani.
Lóránt Gergely megjegyezte, hogy a kereskedelmi csatorna a jövõben is számít Konta Barbarára, de azt még nem tudta megmondani, hogy mikor és milyen jellegû mûsorban fog újra feltûnni a Barátok közt egykori Hoffer Esztere. "Egyelõre még nem lehet tudni, hogy milyen mûsor kerül a Barbara show helyére" - mondta el Lóránt Gergely, aki azt sem árulta el, hogy újabb beszélgetõs mûsorral próbálkoznak majd megverni az RTL Klubon futó Balázs és Mónika showt, vagy egy más mûfajú produkcióval próbálják átcsábítani a nézõket.
Az Index megkereste Konta Barbarát is, de õ a Tv2-vel kötött megállapodásra hivatkozva nem nyilatkozott.
na! igazad van de ezt kultúráltan is le lehet írni.
az a balázska show is egy rakás szar de a balázs arcán látni hogy õ legalább tudja hogy az és csak a pénzért gyötri magát
Megszûnik a Barbara show?
A Tv2 nem erõsítette meg a hírt, de a nyár végén indult beszélgetõs mûsor egyre kevesebb nézõt vonz. Balázsra kétszer annyian kíváncsiak.
A Színes Mai Lap információi szerint a Tv2 leveszi mûsoráról a Barbara showt, mert a konkurens csatorna piacvezetõ beszélgetõs mûsorai, a Balázs- és a Mónika show ellen indított adás nem váltotta be a hozzá fûzött reményeket. Az augusztus 30-én indult mûsor nézettsége nem érte el az RTL Klubon vele párhuzamosan futó Balázs show nézettségét, mindössze egyetlen kis korcsoportban, a 15-24 éves lányok körében tudta megszorongatni vetélytársát.
A mûsor elsõ adását augusztus 31-én az éppen tévét nézõk 20,4 százaléka, 387 545 ember kísérte figyelemmel, míg ugyanekkor Balázsra 794 251-en, azaz a tévé elõtt ülõk 41,6 százaléka volt kíváncsi. Barbara az azóta eltelt két és fél hónapban sem tudott nézõket elcsábítani Balázstól, hiszen például a múlt hét szerdán a Barátok közt egykori szereplõje által vezetett mûsor mindössze 446 896 embert érdekelt, addig a vele párhuzamosan futó Balázs show az AGB Hungary adatai alapján 1 312 640 nézõt vonzott.
Barbara ráadásul a hirdetõket vonzó 18 és 49 év közötti korcsoportban sem népszerû, a múlt pénteki adás például mindössze 148 651 embert érdekelt, míg Balázsra ugyanekkor 493 261-an kapcsoltak. A bulvárlap értesüléseit Lóránt Gergely, a Tv2 szóvivõje az Index kérdésére nem tudta megerõsíteni, de megjegyezte, hogy a csatorna vezetésének esetleges döntésérõl idõben tájékoztatni fogják a nézõket.
talán 1-2 percre néztem bele...annyi elég is volt. Szarrá röhögtem magam az egészen, nagyon szánalmas...