Sainz pedig nem szerencsés, ez tény, de még 20 verseny van, és előbb-utóbb csak megszokja ő is a Ferrarit, mint tavaly. Nevetséges, hogy Russell a 2. ..., de várható volt, hogy ez lesz, a Merci az Merci. Verstappen a 3. verseny után tart ott, mint tavaly Silverstone és 10 verseny után. Két nullázás.
egyet kell értenem veled, valahogy nekem sem jön be ez most ezzel a felfinezés dologgal elvették a csapatok figyelmét az igazi fejlödésröl és ez jelentösen hátráltatni fogja az egész F1 jövöjét, mivel a motorok és az elektronika is befagyasztásra kerül , tehát amit idén nem fejlesztenek ki az már nem is lesz egy jó darabig.
A gumikkal meg alapböl tele van már a törpöm, hogy egy technikai sportot kb 80%ban a gumi uralja, hogy kinek hogyan müködnek a kocsiján és nem az dönt, hogy kinek a kocsija a leggyorsabb vagy legmegbizhatóbb teljes teljesitményen, mivel nem is lehet teljes teljesitményt használni, mert sporolni kell mindenen, de föleg a gumik miatt. Aztán mert sporolni kell az üzemanyaggal meg sporolni kell a motorokkal és az alkatrészekkel.Sporolni kell a pénzzel a csapatok személyzetével és még a 20 kocsin kell megmenteni a világ légszennyezését is . Hova tünt az a fajta F1 ami miatt az egész elkezdödött, hogy mindent a lehető leggyorsabban fejleszenek kiprobáljanak és ami beválik az késöbb felhasználják a civil életbe is ?
A mostani versenyenvolt még egy momentum ami szintén bosszant a mostani F1 ben, az pedig a tulzott ovatosság, ma láthattunk 2 kocsi kiállást is, mindkét kocsi ugyan ugy talán ugyan ott megált 2 m-el a megnyitás mögött, az egyiknél behozzák a SC-t és 3 körig vonatoznak mogotte mig a második esetben meg csak VSC volt kb fél körig. Régebben ezt megoldották sárga vagy dupla sárga zászlo alatt csak arra a szakaszra korlátozva és a birok szinte ahogy megált a kocsi már tolták is be a megnyitásba a kocsit, de volt olyan is ha nem a versenyiv oldalán ált meg a kocsi akkor ott maradt a leintésig is. Ha volt egy nagyobb darab törmelék a pályán akkor a megfelelö pillanatban beszaladt valaki és kihozta . Most meg addig senkli nem mozdul meg amig az SC bekuldés után még várnak 1 kört, hogy össze érjen a mezöny majd csak utána kezdik meg a mentést. A multkori esetnél meg még a boxot is megzavarták miatta és igy megfosztva a csapatokat az egyenlö esély kihasználásától.
Csak a második felét láttam, bűn rossz verseny volt... előzni kb lehetetlen, versenyzásre alaklamtlan gumik, összevissza működő vagy nem működő keverékek , az autók alá beeröltettek egy elbaszott aerot ami miatt lutri lett az egész ki hogy megy épp adott versenyen , , cserébe anagy előzéscubami sehol nincs .... hulladék az egész ....
Na ja nekem mis ez jutott eszembe, hogy na most hol nyilik ki a kifogás könyv, hogy ugyan olyan autoban nem tudott gyorsabb lenni egy ujonc csapattársnál lajoska. Pedig eddig az volt a mantra, hogy nem a kocsi miatt van neki 7 VB mert anynira jo, hogy egy rosszabb kocsibol is többet kihozna mint mások. Aztán most itt van egy rosszabb autó és csak a siránkozás megy és a lassabb csapatok ellen sem tud felmutatni semmit sem. és a csapattársa is elörébb végez .
Amugy a Mclaren nekem fura , a teszteken úgy tűnt , hogy nagyon jó a kocsi ott voltak az elsö 3ban mindig, aztán az igazi versenyeken meg a hátso sorokban, most meg kb ott vannak ahol lenniük kellett volna . mi romolhatott el ott, hogy nem tudják hozni a jo eredményeket. Mondjuk azt látni, hogy az összes merci motoros csapat hátra esett tavalyihoz képest és az összes Ferrari motoros meg előbbre lépet nem is egyet.
Leclerc jó pilóta, ezt mindig is lehetett érezni rajta.
Jó látni h a hamvaiból jött vissza a idén ferrari.Amit az időmérőn láttam Lec fején h bólogatott a delfinezés miatt és mégis így volt a legjobb versenyben.Hát kezd Schumi nagyságba beérni Lec Utoljára szerkesztette: Stockbauer33, 2022.04.10. 08:50:18
Verstappen hajtáslánca szétesett, miután megállt kigyulladt. Nincs ezen mit foglalkozni. Nem volt lehetőség lajost helyzetbe hozni, miközben édes volt hallani, ahogy picsog, hogy "mért hozta a csapat ilyen helyzetbe", miközben a safety car jött ki jól Russelnek. Azt se tudja mi történik körülötte.
Második motorhiba? Na jöhet a Russel dobogó Utoljára szerkesztette: Stockbauer33, 2022.04.10. 08:06:30
Nagyon jo Lec
RB-nek annyira nem megy, ha kanyarodni is kell lol. Merci dominanciát idéző mértékben nőnek a tizedek a kis kiíráson a bal oldalon.
még mindig a delfinezés még minig nem teljesen értem, hogy miért nem tudnak olyan megoldást találni ami ezt megszunteti. a padlolemez közepe ahol a koporéted is van lejjebb van mint a most kialakitott két venturi cső, tehát ha leér a has közepe annál lejjebb nem tud ergo a kétoldali venturi csovet ugy kellene kialakitani, hogy amikor a padlolemez leér akkor is maradjon akkora rés, hogy ne tudjon lezárodni és megszunni a tapadás.
Még anynit hozzátéve, hogy azt miért nem kötik ki, hogy aki elöl halad annak meg nem szabad rágyorsitani majd ujra lelassitani trukkozni, hogy mikor kezdi el a gyors kört, Mert sztem az sokkal veszélyesebb játszma mint ez. Ha valaki nem akar lemaradni és ö is felgyorsit az elsöre majd hirtelen lefékeznek elötte.
Sztem tiltsák be az elözést mert az is veszélyes manöver. Miért nem irják elö , hogy az elsö körben nem lehet elözni a SC után. nevetséges már ez a fajta megkötés.
Mint minden veszélyes helyen, itt is 2 esetben merülne fel ellenőrzésre, 1) ha baleset van, 2) valami nagyokosnak feltűnik Szerencse, hogy nem az első verzió miatt került ez porondra. Utoljára szerkesztette: sure, 2022.04.08. 22:11:32
hányszor figyelted , hogy a leintés után lajoskának televolt a fülcimpája bizsuval meg az orrába piercing? Nekem ez evidens volt eddig is és szemet is szurt minden alkalommal amikor láttam, és mivel ez egy régi és alapvetö szabály minden veszélyes helyen, nem is értem, hogy miért csak most merült ez fel mint ellenörzésre figyelmes dolog.
az ilyen dolgokat megértem, ha szankcionálnák, jobban mint ezt a motorozást a pályán hülyeséget.
Tényleg mostmár itt lenne az idely, hogy leüljenek és átnéznék a-z-ig a teljes szabálykönyvet és modositanák a mai kornak megfelelöen és pontositanák és nem utolso sorban egyszerüsitenének rajta a többit meg kidöbnák belöle ami már csakj a problémát okozza .
Na de ne már, nekünk egy faszom torna órán nem szabadott semmit viselni akkor nekik miért lehessen? Nem olyan vicces egy deglowing amúgy. Akármikor akárhogy balesetezhetnek, történhet valami a kesztyűvel az ékszer beakad, plusz magas feszültség van az autóban az ékszer sokkal jobb vezető mint a tested stb.
F1 -ben az autóknak is van minimum súly (efelett van a legtöbb csapat és kemény fogyókúrán vannak az autók)és a pilótáknak is van pár év óta... ha jól rémlik akkor 80 kg a pilóta minimum...aki alatta van (mindenki jelenleg) annak annyi ballaszt kerül a cockpitbe h meglegyen a 80... Yuki -nak jól meg kell pakolni...:)
csak érdeklődöm,szerinted ha a csapatok 200-300 gramm súlynyereségért az autójuk részeiről lekaparják a festéket (egy teljes festés közel 6 kg-ot nyom), "lajoskát" nem kérik meg,hogy adja oda Roscoe-nak addig a fél kilós fuxát,amíg kanyarog?vagy szerinted őt nem zavarná egy féktávon,ha 2,5-3 kg-nyi cucc rántaná pluszban előre a nyakát? költői kérdések...
Na lajoska megint bajba lesz, mert nem nézhez ki ugy mint MR T az A-Teamben. lehet, hogy sokan hordanak gyürüt, de azért lajoska duvábban tolja ezt is, neki volt már vagy van a fülébe orrába nyaklánca meg ki tudja még mi és hol .
Szerintem csak röhög rajta ő is egy jót, egy ennyire epic cselekedet ennek a dupláját is megérné neki szerintem. Ráadásul jól láthatóan gyűrűt is viselt, ami szintén nem feltétlen kompatibilitis egy másik "fasz szabállyal" Utoljára szerkesztette: sure, 2022.04.08. 19:55:45
Ez megint micsoda fasz szabály. Gondolom ezt ugy gondolták, hogy versenyautoval . nem motorral , meg egyéb jármuvel. MErt akkor ezekszerint habiciklit talált volna akkor azért is megbuntetik. PEdig az eredeti elgondolás az volt, hogy a verszenyautova ne hajtson már ki senki a leintés után mert olyankor már bemennének a pályabirok meg más személyek is a pályára és ez balesetveszélyes , de azért könyörgöm, legyunk már egy kicsit rugalmasak vagy ellenkezőleg, még pontosabban behatárolni, hogy mivel nem lehet pályára hajtani és kinek.
Mert ezekszerint csak az is volt a baj, hogy ezt egy versenyzo tette, de ha egy pályabiro meg akkor az rendben van? vagy ö is kap 5000 buntetést? megnézném, hogy nálunk ki fizetné be a birok közül.
Szépen jönnek rá a top csapatokra a közepes piloták.Kisebb a top dominancia mint az elmúlt években
tökéletes, pont akkor kezdenek el a szomszédok zörögni, bútort huzogatni, hangoskodni. Gondoskodnak arról, hogy nézhessem a forma1-et élőben, hát nem rendesek?
Fasza. Miért nem kérik meg akkor az elől haladót hogy ha valaki megközelíti 1 másodpercre akkor engedje el. Hú de izgalmas oda-vissza előzések lesznek.
4 drs zóna lesz ennyi erővel kb teljesen szabaddá is tehetnék már a drs használatot, ha van előtted 1 seccel valaki...
Ez amolyan önigazolás Mivel a liberti csinálta ugy , hogy kevésbé legyen kiváltságos és emiatt kevésbé lett érdekes , tehát joggal tudnak rá mutogatni, hogy miért kellene kivenni a naptárbol. DE ha pont az ellenkezőjét csinálták volna akkor nem lenne vele semmi baj. Ha meghagyják a kiváltságos jogait és inkább azzal törödtek volna, hogy ezekben a napokban jobb legyen az a fajta show amit ök tesznek akkor nem ez lenne a helyzet.
DE mivel az a fajta show értsd az F1 versenyzés amiatt, hogy a kocsik olyanok amilyen sokkal nagyobbak és nehezebbek és márcsak a DRS távokon van elözés , emiatt unalmas vonatozássá vált a monacoi verseny. és még sok egyéb másik pálya is. A hangok is eltüntek a kocsikböl, azon sem javitottak most sem .
Én reménykedtem benne , hogy a mostani változással majd tesznek ezek ellen, de eddig nem hogy javult volna még rosszabb lett . hiába a technologiai fejlödésnek mind nagyobbak és nehezebbek lettek a kocsik ez meg az elözés rovására és az élvezetes versenyzés kárára ment.
akkor nem érted amit írtam : olyan időpontot találtak , ami az Európaiaknak és Ázsiának jobb , az amerikai tvnézőknek meg nem jó (nyugati partnak elfogadható) ,de ők meg közelebb vannak , ha érdekli őket akkor a helyszínre könnyebben utazhatnak vagy marad az éjszaka közepe a fanatikusoknak... Ez az időpont választás pont azt mtatja h igenis fontos nekik Európa , hisz itt van az F1 legnagyobb tv néző bázisa...
És az USA egy hatalmas ország és simán megérdemel 3 futamot (keleti part Miami , közép COTA , és Las Vegas nyugati part) ha van rá érdeklődés a helyszínen... És úgy néz ki van rá , mert meg tudják tölteni a nézőteret. Malajziába , meg Indiába meg Korea stb kevésbé van értelme , mert ott üres lelátók voltak.De próbálkozni lehet persze . Ha még esnek is ki európai helyszínek , akkor is elmondható h alapvetően túl sok is van a földrész méreteihez képest.
ezt mondom, hogy lehetett volna találni más idöpontot ami mindenkinek jobban megfelel, de az F1 nagy általánosságban elmondhatóü, hoyg Europai tradicio, tehát annak kellene a középpontban lennie.
Más téma Mi ezt már tudtuk régebb ota, hosz néha azt sem tudja fiu e vagy lány és mindenbe beleszol ami nem az ö dolga. Talán ha csak arra figyelne amire kell nem lenne ilyen problámája
Tényleg jó lenne az ottani délután 2 óra , hisz akkor itt este 11-kor kezdődne a futam és azért ha belegondolsz az ottani este 10 óra is elég késő az amerikai tv nézőknek...sőt a keleti parton ez azt jelenti h hajnal 1-kor kezdődik... Én erre nem mondanám h az amerikai tv nézők érdekei voltak előtérbe helyezve :) Ellenben mi Európában és tőlünk keletebbre nézhető időponban láthatjuk... Az USA-ban nagy az érdeklődés. Tavaly a legtöbb helyszíni néző a COTA-n volt. Idénre Miami-ra és a COTA-ra is elkeltek a jegyek állítólag Ezt érthető h meg akarják lovagolni és az F1 és a liberty olyat csinál , amit eddig nem: itt a promóter a Liberty lesz...Szóval gondolom úgy érzik h a helyszínen is óriási érdeklődés lesz...
Las Vegas azért este igazán Las Vegas. Rengeteg pénzt öltek bele azok a hotelek amik körül keringeni fognak az eseti látványba. 3ds lézer szökőkút minden van.
Én nem értem miért kell mindig felháborodni azon, hogy Amerikai érdekeket néz egy üzleti vállalkozás. Csak, hogy értsd az amerikai potenciált. A 2018as VB 5.4 Milliárd dollárt termelt az NFL meg 14-et. És az minden évben van!
"Tessék felkelni ha érdekel" ezzel biztos jól lehet marketingelni meg népszerűsíteni a sportot. Márpedig nagyon is érdekelt a Liberty, hogy az F1 komolyan megvesse a lábát az országban mert jó eséllyel több bevételt tudnak ott termelni mint az összes többi földrészen együttvéve.
A Superbowl felháborodás meg már non plus ultra. Szerintem ha készítenél egy összehasonlító ábrát mennyi bevételt termel a Superbowl Amerikában meg Európában, Európa 1 pixel magas lenne kerekítés miatt.
igen és arra mit mondasz, hogy europában a délután 2 vagy 3 az meg matiné ? akkor itt miért nem fömusoridös? Tudtommal este 6 és 20 között van itt is és ebbe a legtöbb esetbe nem esik bele az F1. ÉS mint mondta, ha nem eroltetik az esti versenyt akkor meglehetett volna oldani a normális idöben is. Arról nem is beszélve, hogy 50-60 évig jo volt a 14 orás kezdés, de amiota a liberty van ezért modositották az idösitést az amcsik kedvéért, Nem, hogy azt mondták volna, hogy most europába van a verseny tessék felkelni akkor mikor kezddödik ha érdekel.
Érdekes modon a superbowlnél a kuztya nem mondja ott USA-bat, hoyg ugyan mér tegyük egy kicsit más időpontra , hogy europába is meg lehessen nézni anélkül, hogy hétfőre szabit kelljen kivenni vagy ne kelljen egész este fennmaradni miatta.
legalább kicsit olvasnál utána az egésznek,azért rakták helyi idő szerint szombat este 22 órára a rajtot,mert az még ott főműsoridő,európában pedig vasárnap reggel 7.
Nincs az idővel semmi gond. Ha a normális időben értsd 1300kor kezdődne a verseny akkor Európában este 2100lenne. És már láttunk ilyet Austin és Mexikó is megvan tartva rendes időben kb ugyan abban az idozonaban vannak. A problémát az Fia saját maga generatla, hogy eleve esti versenyt akar. És még nem is azért rakták így hogy az európai nézőknek jó legyen, mert így majd vasárnap reggel 2-3kor kell reggel kelni ha meg akarod nézni. Az mennyivel jobb? Az amcsik kiszolgálása a cél akik meg le se szarjak, meg lasvegaszban amúgy is nonstop élet van tehát nekik mindegy lett volna, hogy mikor van a verseny
Nem tűnik nagy pályának, de több mint 6 km hosszú. Elég nagy átlagtempó lesz rajta az biztos.
@repvez: Azért, mert a szokásos időzítésnél már hétfőre esne a verseny Európában. Te megnéznél egy 1,5-2 órás versenyt, ami éjfél után kezdődne? De amúgy ja. Szívesebben néznék egy versenyt a Nürnburgringen vagy Hockenheimben, mint itt. Egye fene, Daytona vagy inkább Road America jöhetne.
2023 las vegas várható volt, hogy amerikába visznek több versenyt már az elején ezt tudni lehetett mikor az amcsik vették meg a sorozatot. És miért szombaton , ha Monaconak nem engedték , hogy tradicionálisan a péntek szabadnap legyen akkor itt miért tesznek kivételt, és ez már a 4. éjszakai verseny lesz , mi lesz a következő majd lámpákat is szerelnek a kocsikra vagy ez is a tisztán a karbonsemleges fentartható ság jegyében csinálják, hogy sokkal több energiát használnak fel csak azért, hogy este tarthassák ?
Pár éve még le se szarták az amcsik az F1et mostmeg már 3 verseny lesz náluk, mikozben tradicionális pályákat vesznek ki a naptárbol és olyan helyszinekre mennek ahol semmi hagyománya nincs ennek a versenyzésnek és mégcsak nem is biztonságos vagy szabad országok. Meg még afrikéba is akarnak . talán elöször fel kéne fejlődniük legalább a 18-19.századi szintre aztán utána lehetne valamit beszélni rola.
Amit írtam az egyszerű tény, Hamilton maga nyilatkozta és nem én ítéltem meg így a dolgokat.
Itt mindenki mennyire tuti ha valaki más megítéléséről van szó.. Van valaki aki ismer multimilliomost gazdagokat, valaki meg az. Aki csak ismer olyanokat, annak fontos hogy valami fiókba dugja őket, hogy valamiképpen ne nyomassza a helyzet valós mivolta.. Hamilton mindent jól csinál, és csinált eddig is, ezért lett ő a multimilliomos gazdag, kozmopolita híresség és rekordtörő. ...meg nemesi cím birtokosa, meg alapítványok létrehozója meg mittomén még mitököm. ...azt csinál amit akar, és azt a ruhát hordja amit akar,..ellenben azokkal akik ezzel egyszerűen nem tudnak mit kezdeni. :) Utoljára szerkesztette: b-type, 2022.03.30. 14:23:26
Hamilton szeret feltünősködni. Nem véletlenül került a sárga kamera az ő autojára idén. Általában a sárga kamerát a második számú pilóta kapja. Ez nem szabály csak szokás. Viszont idén Hamilton kapta és nem azért, mert Russel mögé sorolnák, hanem, mert zavarta, hogy nem elég feltűnő. Ezért tért vissza a sárga sisakra és kérte a sárga kamerát.
Igen sajnos a Haasnak most kell kisajtolni mindent magából és a kis Schuminak is különben lemaradtak a fejlesztési versenyben... Mclaren ugyan lassú volt de már most elorekeveredett Norris és az Alfa is lehagyta őket szóval nem lesz könnyű tartani a lépést.
Hamilton és az összes VB jokor volt jo helyen és élt is a lehetöséggel. a média szereple meg inkább én sem mondok semmit. Csak anynit, hoyg talán a többieken azért nem látsz ilyeneket mert nem divatmajmok és az esetek töbségében a csapatruhákat hordják, mert ez van elöirva nekik. Hamilton meg ezzel is kilóg a sorbol, hogy neki nem kell a kötelezö viselet valamiért. Azt meg nem hinném, hogy bárki bármit is felvenne ha nem az ö stilusa és nem érzi magát jol benne csak azért mert szponzoráljak. Hamilton ilyent választ vagy terveztet magának, mig mások nem ennyire divatbuzik és nincs feltünési viszketegsége, és jo nekik a konfekcio amit megkapnak a boltokban is.
ÉS nézd meg a multimilliomos gazdagokat , a legtöbb olcso ruhákba mászkál, hogy elkerüljék a feltünést. Hamilton meg pont az ellenkezője csinálja a feszkot minden téren és akkor van bajba amikort nem rola szol valami látszik is most, hogy amikor nem az élen van mindennel problámája van
Most a 2 futam után Bottas és Magnusen felfelé megy :) Jó látni h a kis csapatok versenye is megborult.Persze jó pilota is kell egy egész versenyhez.Csak 1 szar kerékcsere és amit kisajtolt előnyt elillan pikpak
Hamiltonról meg annyit h most ma 7x vb.Ez tény.H ki mikor lesz ennyi vb gyöztes az meg a frabato szint.Mint pilota egyszerüen zseniális Hamilton.Mint média bohoc aki reklám felület az meg...Inkább nem irok semmit.Tudjuk brutális pénzeket keres vele h ezeket a mostani buziruhákat felveszi.De ez nem ő.Csak egy fos ronda ocska ruha-cipö.Hamilton egy joképű pali.Épitenek is rá a divattervezők.Lec is rendbe van.Verstapen meg ugynézki mint egy szakállasagáma.Semmilyen.Ráadnának egy Armani öltönyt is ugy állna rajta mint a szomszéd Mari nénin.A mezönyből nemsok pilotát látok nagy márkák ruháiban. Utoljára szerkesztette: Stockbauer33, 2022.03.30. 11:49:04
nem ez miatt irtam, hanem, hogy nem lehet kiojelenteni azt , hoyg a pilota telesitménye vagy a hozzáálása miatt vana középmezönybe X VB után. Ha megnézed mindegyik váltott csapatot és nem felfelé hanem lefelé indultak meg a csapatok azokban az idökben ezért nem lett több VB cimuk. Ha a merci nem lett volna ennyire domináns vagy Hami elfogadja más csapőatok ajánlatát mikor lejárt a szerzodése akkor most ö sem lenne 7x-es mert a ferrari vagy a rb is szemvedett és most más valaki lenne 2-2x VB a mercivel akkir váltotta volna ,mert a kocsi határozza meg jobban , hoyg ki hol lesz a ranglistán.
2 futam után korai még ez szerintem.Tudod te is h gőzerővel dolgoznak a mercisek hogy a RB Ferrari elött legyenek megint
A lendület 2 vb cím után Alonsonál beált.Vettel is leült a 4. vb cím óta.A szar Ferrari kinyirta a karierjüket.Kimi auch :) Utoljára szerkesztette: Stockbauer33, 2022.03.29. 14:01:36
Hamilton szar kocsiban ül. Ilyenkor szokott az lenni, hogy a csapitárs is jobb nála, mert motiváltabb, hisz ha elkapja, az már félsiker. Átesett ezen kb. minden nagy sztár. Lesz ez a Merci jobb is. Kérdés, hogy mikor? Régen, ha az ötödik versenyen se virítottál, kb. vége volt a vbnek. Tavaly is kb. ez lett volna, ha ekkora a különbség a RB és a Mercedes között. Viszont idén idén van. Az, hogy eddig kb. semmi műszaki gondja nem volt a Ferrarinak, nem jelenti azt, hogy nem is lesz. Tök új minden. Ahogy a RB is beszopta az első futamot, bárkivel történhet hasonló.
Autót építeni senki se felejtett el. A korábbi győzelmi széria után a motivációt kell felpörgetni legalább egy mostani Bottas Alfa szintre és minden menni fog. Meg azért még a RB előtt a Merci.
Nekem a Ferrari tűnik jónak nagyon. De az is érdekes történet, mert az egy gyors kör összerakása most a legnagyobb probléma, meg ahogy nézem a gumikopás. Szerencsére semmi se dőlt el! Klasz év lesz, és hamarosan újabb esélyesek is jönnek, mint pl. Russel és Hamilton.
A Haas szerintem nem fog kitartani, főleg ha az Uralkali elkezdi visszakövetelni a maniját, de az Alfa jó alap, Bottas gyors, és bár szidtátok tavaly, a versenytempójával a középmezőnyben sincs baj.
Vettelre kíváncsi leszek, főleg ha befut az új autó, amit a 3. futamra mondtak.
Nézik a live timing-ot is, ezért nem vesznek észre mindent amit mi, nézők. De ott már kínos volt a zavarodottságuk.
honnan tudod, hogy alább hagyott náluk a lendulet és nem egy rossz kocsiban nyomják ugyan olyan jol mint egy bajnok esélyesben ? Érdekes, most hamilton miért van a középmezönyben ? vagy russzel ennyivel jobb nála ?
A kritika nemérdekel mert kell is .Hamiltonnak is.Mercinek is.De ez most beakadt nálam hogy a Palik-Collnert (Schumi utálat) válltotta a Veréb ___valaki(fogadjunk Norbi) Hamiltpn utálat.Évek óta kihallható a részre hajlásuk.Drukkolok Max-nak mert jo pilota.Jo a Lec is.Csak nehogy a nagy lendület alább hagyjon mint Vettel-nél Alonso-nál.Mert most a középmezőnybe autózgatnak
Magnussen visszahozatala jó döntésnek bizonyult... Kell a Haasnak ilyen tapasztalt versenyző.
miért büntették kétszer az alfát Sejtettem, hogy Wéberék baromságot beszélnek azzal, hogy SC alatt ne lehetne letölteni az 5 secet. Mondjuk én arra tippeltem, hogy túl hamar nyúltak az autóhoz, mert a belső kamera alapján volt ott egy kisebb káosz - amiről egy szót nem beszéltek egyébként a kommentátoraink a verseny alatt... néha kicsit az volt az érzésem Wéberékről, hogy ők más infókat látnak a képernyőjükön, mint mi.
pont emiatt mivel a pont számolás ois nagyon változott sokkal több pont jár érte ugy, hogy az elso ketto között nagyobb szakadék van mint az összes többi között igy az összes rekordja is más lenne söt az sem biztos, hogy 7 x VB lenne most ha a normális pontozást használják .