egyet kell értenem veled, valahogy nekem sem jön be ez most ezzel a felfinezés dologgal elvették a csapatok figyelmét az igazi fejlödésröl és ez jelentösen hátráltatni fogja az egész F1 jövöjét, mivel a motorok és az elektronika is befagyasztásra kerül , tehát amit idén nem fejlesztenek ki az már nem is lesz egy jó darabig.
A gumikkal meg alapböl tele van már a törpöm, hogy egy technikai sportot kb 80%ban a gumi uralja, hogy kinek hogyan müködnek a kocsiján és nem az dönt, hogy kinek a kocsija a leggyorsabb vagy legmegbizhatóbb teljes teljesitményen, mivel nem is lehet teljes teljesitményt használni, mert sporolni kell mindenen, de föleg a gumik miatt. Aztán mert sporolni kell az üzemanyaggal meg sporolni kell a motorokkal és az alkatrészekkel.Sporolni kell a pénzzel a csapatok személyzetével és még a 20 kocsin kell megmenteni a világ légszennyezését is . Hova tünt az a fajta F1 ami miatt az egész elkezdödött, hogy mindent a lehető leggyorsabban fejleszenek kiprobáljanak és ami beválik az késöbb felhasználják a civil életbe is ?
A mostani versenyenvolt még egy momentum ami szintén bosszant a mostani F1 ben, az pedig a tulzott ovatosság, ma láthattunk 2 kocsi kiállást is, mindkét kocsi ugyan ugy talán ugyan ott megált 2 m-el a megnyitás mögött, az egyiknél behozzák a SC-t és 3 körig vonatoznak mogotte mig a második esetben meg csak VSC volt kb fél körig.
Régebben ezt megoldották sárga vagy dupla sárga zászlo alatt csak arra a szakaszra korlátozva és a birok szinte ahogy megált a kocsi már tolták is be a megnyitásba a kocsit, de volt olyan is ha nem a versenyiv oldalán ált meg a kocsi akkor ott maradt a leintésig is. Ha volt egy nagyobb darab törmelék a pályán akkor a megfelelö pillanatban beszaladt valaki és kihozta .
Most meg addig senkli nem mozdul meg amig az SC bekuldés után még várnak 1 kört, hogy össze érjen a mezöny majd csak utána kezdik meg a mentést.
A multkori esetnél meg még a boxot is megzavarták miatta és igy megfosztva a csapatokat az egyenlö esély kihasználásától.