Szerintem uncsi szezon lesz,vagyis ami a VB cimet illeti,oszre azert el fog ez dolni megint Max javara,kiveve ha mestersegesen belenyulkalnak,de tavaly se tette meg a Liberty szoval…Merci-Ferka csata jo lehet majd,meg ugye a daraloban lesznek jo csatak
Már tavaly is ott volt, a Chrome támogatás ota van ott egy LCD vagy inkább egy E-paper folia szerüség amire bármit ki lehet iratni igy egyszerre több sponzort is tudnának feltenni egy helyre.
Amugy sajnos a Mclarennél lehetett a legtöbbször és legjobban hallani a pattogást még mindig. nem tudom, hogy a pálya miatt vagy még mindig a kocsi .
A McLaren-en mi az aváltakozó reklám felület, valami lcd panel, vagy csak postproces tv trükk ?
Fent van Netflix-en a Drive to Survive 5. évada.
elkezdtem nézni ezt a drive to survive sorozatot ismét. De már az 5. évadnál járnak, de semmi javulás vagy változtatás nincs benne az elözöekhez képest, ugyan az a káosz és össze visszaság ahogy eddig. Hiába adnak cimeket a részeknek vagy , hogy egy egy csapat középpontban, valahogy nem jön át mert minden rész egy katyvasz.
LS minden részben lényegében ugyan azokat a kulcs eseményeket mutatják be csak más szöveget vágnak alá.
A szövegről meg anynit, hogy egy akár kiskoruaknak is szolo eseményen vagy musorban olyan vulgáris káromkodásokkal teli szövegeket tesznek be, hogy csodálom, hogy nincs kint a 18as karika.
Ahhoz képest, hogy tavaly debuteltak az uj autok semmi részletet nem tudtunk meg , ha ugy is egy év lemaradással adják le akkor legalább azokat az eseményeknél ahol megáltak az autok elmagyarázhatnák, hogy mi is volt a tényleges hiba. Vagy ,hogy a gyárba, hogy fejlesztik a kocsikat. Vagy legyen 10 részes és minden rész egy egy külön csapatrol szoljon, hogy az egész szezont az ö szemszogukön keresztül .
DE ez igy egy fos,
Más téma, az idei szezonrol, eddig az volt a szöveg, hogy a költségsapka majd segit a kiscsapatoknak, hogy mindenre elég legyen a pénzuk, erre már a második szezonban a Haas, olyan változutatásokat csinál a boxfalon, hogy tudjanak sporolni, hogy legyen pénz fejleszteni.Ha a redbull vagy a merci csinálja akkor megértem, hogy azért lépik meg mert igy tulköltekeznének a sapkán ,de hogy a legkisebb csapat igy nyitja a szezont? nekem ebbol megint az jön le, hogy ez a szabály, megint nem ugy alakult ahogy eltervezték. A nyagcsapatok megint azt látjuk , hogy még igy is akár 2 kocsit is tunak fejeszteni párhuzamosan, mig a kicsiknek már most soporolniuk ,kell, hogy fejleszteni tudjanak.
A közvetlenül Facebook -ról linkelt képek URL -jei nem örök életűek. (Nem tudom milyen sűrűn cserélődik a dinamikus URL.)
Csodálatos. Ma is láttunk két tök egyforma autobemutatót, mindegyik egy REDBULL-ba oltott Ferrari a tavalyi évről. Nem is tudom, hogy ki másolt kit . A két csapat a tavalyi redbullt és a ferrarit vagy valamelyik csapat másolta az idei autot egymásrol?
Az astonban is csalodtam, mikor azt mondták, hogy 90%ban ujra alkották az aerot és , hogy taláűltak egy kiskaput. Akkor nem arra gondoltam, hogy a tavalyi design-t átervezik a redbulléra.
A festésekről meg nem is mondok semmit sem, vagy minimális változtatások vagy inverz szinek vagy még festés sem egyes részeken a csodálatos szabálynak, hogy sporolni kell ilyen grammokon is.
elég rossz ez az irány ha igy folytatják a szezonkezdéseket. Régebben azért volt valami amit megérte várni ezeken a kocsibemutatokon, de most nem kapunk semmit sem kapunk egy régi kocsin egy uj festést vagy még azt sem, mert ha az a trend is folytatódik, hogy mindenen kell sporolni akkor már csak karbonszinu lesz minden kocsi csak a sponzor logok lesznek rajta.
Megértem, hogy titkoloznak, de ez régen is igy volt és mégis mindenki a valos uj kocsiját mutatta be és voltak rendes tesztek a szezon elött ahol mindenféle dolgot kiprobálhattak , hogy az első futamra a legjobb kocsit vigyék. Most meg még a tesztre se biztos ,hogy meglátjuk a kocsit teljes valójában ahogy amerci csinálta tavaly.
Itt van a költségsapka és mégis kerül két kocsira pénz .
Meg amit már régóta mondogatok, hogy anynira miliméternyi terük van a csapatoknak változtatni, hogy egymástol se vagy az elözö évi kocsihoz képest se lehet megkülönböztetni öket.
Ezekre is jó lenne valami olyan szabályt kitalálni, ami nagyobb szabadséágot ad a csapatoknak, hogy akár 10 különbözö irányt is lássunk. Az F1nek ez a célja nem az , hogy egyenautok sporolásos körversenyét nézzuk, hanem , hogy egy adott kritériumot ki hogy tud megoldani .
Hát a RB kocsibemutatoja is egy nagy kaki volt. Ők sem mutatták be az uj autot, de a festés se nagyon változott a tavalyihoz képest. DE még a elöadáson sem mondtak semmi részletet , hogy min változtattak. Ez inkább volt egy márka népszerüsités és a Ford bemutatása, mint egy uj kocsi felfedése.
ez csak a festés bemutatása a 2023as auto sajnos még sehol, ebbol akkor sem látnád mi a különbség ha kontrasztos lenne a háttér.
Nem kell, hogy jól nézzen ki, csak legyen gyors és legyen pénz (nem 1 gamm Money hanem MoneyGram ) Számomra ez a fekete festés a fekete talajjal-háttérrel nem a legelőnyösebb kombónak tűnik a jármű szépségének bemutatására, de nem értek a fotózáshoz meg a dizájnoláshoz, lehet, direkt akarnak visszafogottak lenni Utoljára szerkesztette: sure, 2023.01.31. 19:15:40
Igen ez pontosan igy lesz idén :D Örülnék egy fasza kiélezett szezonnak de amig megint nem jön a nagyobb szabalyvaltoztatas addig Max befogja huzni a szezonokat
tűpontos! az ASton is azt nyilatkozta, hogy 90%ban uj auto lesz aero ugyileg és , hogy találtak megint valami kiskaput. A kérdés márcsak az, ha majd olyan az a kiskapu amire a kocsit épitik és az FIA jo szokásához hiven, betiltja akkor megint mehet a kuk-ába az egész és kulloghatnak a végén a mezonynek és ALonso megint a tökét kezdi bökögetni .
Nagyon jó az élmezőnybe mindegyik.Megérdemlik a VB címet.Nagyon sok volt tavaly a technikai hiba.Kiváncsi leszek idén hogy muzsikálnak.Ferrari feléledhetne már végre
Ha a Mercedesé lesz a legjobb konstrukció, akkor Russell lesz inkább a világbajnok, de ki bánja, ha megint Hamilton lenne az. Csak ne Verstappen legyen az. :D Utoljára szerkesztette: Batman15, 2023.01.01. 12:40:36
Sztem(!) nem jön át a feszültségfelépítés :( 0:48 körül megy egy húzás 1:14-ig, de nem fokozódik az energia. Jól indul és tart is egy ideig, de aztán elejtik a feelinget és szimpla ismétlődés lesz nem pedig húzás Kb. mint egy lélektelen 'Come With Me' feldolgozás. De a zene aztán tényleg a ki mit lát bele kategória. Utoljára szerkesztette: b-type, 2022.12.31. 09:08:02
Ahogyan már előzőekben írtuk, Ferrári vissza esését a sorozatosan elcseszett stratégiák okozták, ill. személyi hibák. Meg az, hogy ők nem fejlődtek nagyon, nem volt annyira sikeres a fejlesztéseik, mint a RBnak és a Mercinek. Erről van is diagram, megpróbáltam megtalálni Neked a neten, de nem találom. Merci meg folyamatosan fejlesztett, az év elejétől kezdve egészen az év végéig. Nem kell összeesküvéseket terjeszteni, ők az év elejétől kezdve nagyon pattogtak, próbálták még az év elején ezt megoldani. (A szabályváltoztatás előtt is ezen dolgoztak a gyárban, szerintem az első verseny óta.) De látható, h még az utolsó versenyen is vissza jött a pattogás, ami hatására rosszabbul teljesítettek az elvártnál. Ill. nem számítottak arra, h újra pattogni fognak, még ha kisebb mértékben is, mint az év elején.
A Mercire olyan rossz hatással volt, hogy egyrészt azonnal kész volt az új elem, másrészt ez tette lehetővé nekik, hogy feljöjjenek. Legjobban a Ferrarit vetette vissza, ez az eredményekből is látszik.
azért az érdekes volt, mikor Hamilton azt mondta időmérő előtt, hogy ha megnyomja a kör elejét a kör végére már használhatatlanul elmelegszik a gumi... hát mi a faszom már ez, egy kört nem lehet úgy menni amit engedne az autó, mert a gumi beledöglik :D Értem én ,hogy versenyen spórolni kell vele, de egy kört nem bírnak már ki a gumik ????
szerintem a Ferrari nem esett vissza egyszerűen a Merci RB hagyta faképnél, egyhelyben toporogtak.
Az év közbeni szabályváltoztatás minden csapatra rossz hatással volt, de talán a Mercire és a Ferrárira legjobban. Mert ez a két csapat pattogott a legjobban. Merci egy kicsit jobban, de a Ferrári is nagyon pattogott. Merci év előre haladtával egyre erősebbé vált, bizonyos pályákon. Ez a fejlesztéseknek köszönhető, a Merci fejlesztett a legtovább, meg az ő fejlesztései voltak a legsikeresebbek. RB már régen befejezte a fejlesztéseket, de a Ferrári is már egy ideje csak a jövő évre koncentrált. Merci meg az idei autókra fókuszált egészen az utolsó versenyig, hogy találják meg az irányt, hogy jövőre milyen irányba menjenek. Teljesen kiismerhetetlen volt számukra az idei autó. Ami részben azért alakult ki, mert tavaly az FIA úgy alakította szándékosan a szabályokat, hogy ne legyen ennyire domináns csapat a Merci. Ferrári azért esett vissza a teljesítményben, mert egyrészt rengeteget hibáztak év közben, másrészt, mert a Mercivel ellentétben, ők már egy ideje nem fejlesztettek. Utoljára szerkesztette: F1rajongo, 2022.11.21. 11:09:17
Ezt rosszul tudod. Meglepő módon a Merci pont az évközbeni szabályváltoztatásra lett kész az új elemmel mindenki előtt. Onnantól a Ferrari pedig már látványosan visszaesett, a Merci pedig feljött. Ettől függetlenül az igaz, hogy a Ferrari sok csapat, és vezetői hibát követett el.
Ezt rosszul tudod. Az FIA a mercit szívatta meg a legjobban, mert ők pattogtak a legjobban. Az FIA a versenyzők egészségét akarta védeni, de ez a csapatok érdekei ellen volt, főleg a mercié. A Ferrári saját magát szívatta meg, a rengeteg egyéni, de főleg stratégiai hibákkal. Amúgy én is sajnálom, hogy nem lett izgalmasabb VB-i verseny, ezt az évadot Max tarolta a RB-al.
Kár,hogy a FIA visszahozta a meccsbe a mercit, és megszopatta a ferrarit, a sok hátfájásos rinyálás után. Pedig remek szezon lehetett volna Lecrerc és Max között.
Fejből mondtam fene tudja.... :) De annyira nagy alázás nem volt az tuti, pedig nem vagyok Ocon rajongó :DS
És volt mikor Ocon nem egyszer még hátráltatta is mikor kopott gumin ment holott Alo gyorsabb volt és aztán szépen hatracsusztak mindketten ez miatt... Minden csapattarsaval ezt csinalta
Hát azért nem.... amikor nem esett kia Alonso akkor se igen tudott mit kezdeni versenytempóban Oconnal..talán 4-szer végzett előtte .... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2022.11.20. 19:11:28