Oké, Verstappen alatt jó az autó. Kell is a sikerhez egy jó autó. Mindig kell. Össze tudnám számolni az egy kezemen, hogy hány év volt, amikor nem kellett jó autó a sikerhez. De ahogy anno Hamilton hozzátette azt a pluszt a Mercedeshez, most Verstappen teszi hozzá a RBhoz. De ugyanez volt Schumacherrel és Vettellel. Jó volt az autó, de mégse Irvine/Barrichello vagy Webber lett bajnok.
De jó autónál ez mindig így volt. 1991ben Senna kiépített egy olyan előnyt az év elején, hogy az év közben feltámadó Williamsben Mansell már nem tudta beérni. Ez az év olyan, mint 1988: a többieknek momentumjaik sincsenek. Ritka az ilyen év. És igen, nem jó. De tessék jobban dolgozni! Ne felejtsük el, hogy Newey már abba akarta hagyni, áttették más részlegre, de nem engedték el. Ez az ERA Newey jutalomjátéka. Az egész karrierje minden tudását beletette ebbe az autóba, méghozzá olyan trükkökkel, amelyeket se lemásolni (Aston Martin), se megérteni (Mercedes) nem sikerül két év óta. Az viszont biztos, hogy ha nem lenne költségsapka, nem lenne ekkora különbség. De van. És ha vki két éve elqurta a koncepciót, az sajnos éveket vett el magától.