szerintem az azért volt, mert fullon még nincs hozzá HW, és nem akartak beégni, hogy az amúgy is agyilag zokni játékuk még nem is éri el a 10 fps-t :)))))))
Menjünk cigizzünk egyet, ez nem csak szellemi síkon számított fárasztó összecsapásnak, fizikailag is igénybe vett :D
"Az E3-on bemutatott Doom III verzió azonban már játszható"(???AI nélkül???nem úgy volt hogy abban script vezérelt jelenetek voltak?na mindegy) ", az általa képviselt színvonal pedig az ID Software legjobb szokását látszik öregbíteni. Nevezetesen, a Doom III láttán oly mértékû fejlõdést állapíthatunk meg a Quake III-hoz képest, amekkora a Quake elsõ része volt a klasszikus Doomhoz viszonyítva."Azért ez egy kicsit durva kijelentés. Nem tudom én ilyet még ha így is gondolnám, sem írnék le, hogy rajtam röhögjön mindenki akinek még megvan a józan ítélõképessége, és nem vette el az összes eszét az ostoba elvakultság hogy baromságokat írjon!
"script vezérelt" szóval hogy elõre leírva minden hogy mi hogy történjen na:)
Szerintetek a kiadott 10 perces ingame movie (www.hardwired.hu )milyen kártyával megy? Mert ha Gf4Ti4600 van benne mint ahogy azt már többször is állították, hogy a fejlesztõk gépében az van ,akkor már nem is fontolgatom nagyon tovább a TI4200 megvételét hisz egy kis tuning és majdnem olyan minõség. De ha R300 van benne mint az E3-on akkor kezdek félni ,hogy már a Ti4200-val is akadozhat.
R300 van benn. Illetve, annak az elõdje, hiszen még nincs kész.
Az új ati minden szempontból a geforceot, de hogy az nv30 milyen lesz, sztem még õ sem tudhatja. Az R300 jön nyáron, az nv30 meg csak õsszel... az R300-at meg a GF4-hez hasonlítani botorság lenne.
Az nv30 augusztusban jön. de annak már majdnem hogy most is vannak driverei, az atinak meg jövõ ilyenkor sem lesz. Na mindegy csak hangosan gondolkodom.
nem is tudom sztem bõven elég lesz neki a gf2mx200 noname:)))
Szerintem is. Az installhoz :D Vagy dedikált szerverhez :PPP
hátha eldöcög majd azért 5-10 fps-sel minimumon:))
GameSpy: Az id játékai sosem erõs történetükrõl voltak híresek. Már tudjuk, hogy a harmadik rész az eredeti DOOM újrafeldolgozása. Miért kellett ide író? Graeme Devine: Az a célunk, hogy úgy érezd, mintha egy horrorfilm történéseit tartanád ellenõrzésed alatt. Mindent megteszel, mint fõszereplõ, és közben élvezed a cselekményt a háttérben, amely folyamatosan halad elõre. Egyszerre az egész sztori beszélni kezd hozzád, eggyé válsz vele. Azt akarjuk, hogy ha épp nem játszod a DOOM III.-at, akkor is a miérteken és hogyanokon gondolkodjál, rágódj a történet még feltáratlan részein.
"ahh, csak tudnám, hogy azt a vérzombit dezintegrátorral vagy szupermodifikációs-hyperágyúval kell lelõni, mert a BFG50G csírának bizonyult...... persze lehet, hogy csak el kell bújnom az árnyékban és elsétál elõttem.......... huh, alig várom, hogy kipróbálhassam....."
V2.0
"a picsába holnap úgy lebutítom a gfx-et, hogy tutira eljutok 10 fps fölé!"
attóül függ milyen állapotban van:) bár most hogy mondod ha mágikusan lát mint a csontik is akkor meg láthatja még azt is aki jól elbújt a sarokban amúgy meg ha jól megnézed azt az egyedet, az nem zombi hanem egy sima vérfarkas(legalábbis nem tûnik zombinak)
ha valaki megdobna pár száz rammal talán én is folytatnám...
amúgy ha valaki még mindig azt hiszi, komolyan csinálom, az valószínûleg lemaradt arról, amikor Rincewind-et felvilágosítottam az unalomûzési szokásaimról :)
lesséetek a HW-re érdekes dolgokat írnak ott le...ezt elolvasva igencsak megnõtt bennem a vágy hogy játszhassak végre VELE! igazi túlélõ játék nem ostoba verseny hogy mennyi potot tudsz összeszedni, és ahogy leírja az eleje hasonló lesz a HL történetéhez hogy kezdetben még csak elbóklászunk a bázison...ez ott is jót tett és itt talán még jobb hatást érnek majd el vele:)
nemá, karmak menedzsertablettát szed, vagy mitõl ez az agyi fellendülés? :D
A DOOM III. ereje: szavazás Sogun, 10:19 - Játék: Érdekesség - (16 komment)
(HW Insider) A VoodooExtreme szavazást tartott arról, mely játék tette a legnagyobb benyomást az E3 látogatóira. Jól látszik, mekkora befolyásoló ereje van a gyõztesnek. (a százalékos adatok nem teljesek)
Több mint 10.500 ember szavazott:
Doom 3 - 55% (5,827) Neverwinter Nights - 9% (937) Star Wars Galaxies - 7% (784) Deus Ex 2 - 6% (597) Unreal 2 - 5% (549) Egyéb - 5% (522) Legend of Zelda - 5% (483)
röhej........... ott a DX2, U2 és a "nép" meg rejszol a D3-ra...............
még ha az lett volna a kérdés, hogy melyik ENGINE, de játékot kérdeztek.............
ah, tényleg nem......... végül is tök komolytalan volt az rpg szerû fejlõdési rendszer, olyan kis csíra sztorija volt, meg egyáltalán, egysíkú pályák voltak..........
Freak:Igen, de az U2-õt nem a "pórnép" látta, hanem szakmabeliek(zártkörû vetítés volt) a gémszõájtól, gameszpottol stb.. és õk mondták. Ha a szomszéd Pista mondta volna, hogy a dúm3 jobb mert sajt akkor én sem nagyon hinnék ennek...
Míg többen, némi pityergés után, a szemüket törölgetik csipkés zsebkendõikkel, hogy miért is ennyire láma a Deus Ex 2. grafikája, hadd mondjam el, hogy szerintem a jelenleg bemutatott grafika tökéletesen illik a Deus Ex világának titokzatos, hipermodern hangulatához. A komor, szürkés-fekete színpaletta izgalommal teli várakozást kelt bennem. Megelõlegezi azt a hatalmas gyönyört, amiben részem lesz, miután elindítom majd DEUSEX2.EXE-t.
Warren Spector kreálmánya volt az Ion Vihar egyetlen túlélõje. A Deus Ex megmentette Spector nyakát, míg John Romero és Tom Hall pici nyakcsigolyája hóhérfejsze alá került. Az elsõ rész JC Denton kormányügynök bõrébe bújtatott bennünket, ahol globális méretû összeesküvést fedeztünk fel. Beszélõ mesterséges intelligenciákkal tarkított, futurisztikus világban ereszthettük szabadjára ötleteinket. A Deus Ex 1. története elvágatlan szálakkal végzõdött, kilátásba helyezve a folytatás ígéretét.
A készülõ második rész társproducere Mike Orenich válaszol. Mike szerint Xbox és PC verzió együtt jelenik meg, de nem biztos, hogy már 2003-ban.
A DX2 tizenöt évvel a DX1 után játszódik. Biztos feltûnt mindenkinek a három klón-tartály az Area 51.-ben. Az egyikben JC Denton, a másikban Paul Denton érlelõdött. A harmadikon Alex D. felirat volt látható. A DX2-ben vele kezded a játékot. A karaktergenerálás a keltetõ-tartályból kikelve folyamatosan zajlik. Mielõtt kilépnél az elsõ szobából meg kell adnod nemedet. Erre kinyílik az elektronikus zár, majd ahogy járkálni kezdesz, következnek karakteredre vonatkozó kérdések: milyen specialistát akarsz tulajdonképpen játszani?
Testvéreidnek: JC és Paul Dentonnak továbbra is meghatározó szerepe lesz a DX2-ben, csakúgy mint a DX1-bõl ismert visszatérõ szereplõknek.
Orenich: Tudod, mielõtt megvettük volna a HAVOC fizikai modult ezek a tárgyak – mutat a szoba bútoraira, állólámpáira – mozdulatlanul állták, ha gránát robbant fel mellettük. MOST viszont minden arrébb repül.
Látszik a grafikán, hogy sokat javítottatok rajta: Igen. Az Epic-tõl licenceltük az Unreal Warfare motort. Külön renderelõ magot írtunk hozzá. Ez lehetõvé teszi számunkra a real-time világítást, mozgó árnyékokat, és a spectral pass effektet, ami többek közt a fény megcsillanását eredményezi a modelleken. Ha ránézel a szereplõkre, 40.000 poligonosnak tûnnek, pedig mindössze 3000-poligonból állnak. Ha felveszek egy fáklyát, akkor láthatod, hogy a mozgó fény hatására kialakuló árnyékok és színképváltakozások megváltoztatják a textúra kinézetét. Ennek szereplõnek a karján látható ránc például – mutat a képernyõre Mike – nem poligonos részlet, hanem a spectral pass miatt látszik így. (Fényben mozgatott CD lemezen is megfigyelhetõ a színképváltozás, amit a 3D technológiában a spectral reflection effekttel érnek el. Valaki javítson ki, ha tévednék..és nincs összefüggés a két effekt között.)
Remélem sokkal több tárgyat mozgathatunk, manipulálhatunk ezúttal? Orenich: Csakúgy, mint a DX1-ben, ezúttal is dobozokat hurcolhatsz ide-oda és lámpákat kapcsolgathatsz ki-be. Most már azonban fel is boríthatod az állólámpákat. Nézd meg ezt a kis takarító robotot, ahogy elmegy a feldöntött lámpa mellett. Árnyéka megnyúlik és most már NEM CSAK a textúrára vetül (!!), hanem beteríti a teljes folyosót. A kis robotnak saját lámpácskája van, ami szintén árnyékokat hoz létre. Egyetlen egy játék volt csak a kiállításon amely használta ezt a technológiát: a „Red Dead Revolver” a Capcom-tól. Senki más nem használta fel ezt a hangulat emelésére.
A DX2-ben saját magad készíthetsz árnyékos rejtekhelyet. Foghatsz például egy nagyobb dobozt, közel tolhatod a sarokhoz és elrejtõzhetsz a doboz árnyékában. Ezzel összefüggésben a gép által irányított karakterek gyakran ellenõrzik majd az árnyékos helyeket, tudván, hogy valaki rejtõzhet ott. Ezt csak az új technológiával tudjuk megcsinálni.
Mi a helyzet a történettel? Megint hatalmas összeesküvés áldozatai leszünk? Bizony! :) Nagyon tehetségesek vagyunk összeesküvés elméletben. :D Szeretjük azt a lemezt, amelyen nagyhatalmú csoportok harcolnak a világuralom és így az emberiség feletti irányítás megszerzéséért. A történet szerint 15 év telik el. Ezalatt bekövetkezik a Nagy Összeomlásnak nevezett esemény. Azonkívül háromféle befejezése volt a DX1-nek. A DX2-ben bemutatjuk, mi történt e három esetben.
Mit tudsz elmondani a játék hosszáról? Pár ember igencsak rövid idõ alatt átszáguldott az elsõ részen. Mások kényelmesen, 60 óráig is eljátszadoztak a világban. Nem mondanám, hogy megnyirbáltuk a DX2 történetét, de valahogy tömörebb lett.
Az összes platformon ugyanaz marad a DX2? Elõször PC-re és Xbox-ra hozzuk ki. Ezt követi a PS2 változat. Egyszerûsítettük a kezelõfelületet, de a PC tulajok használhatják a teljes billentyûzetüket.
Khm.. Arra gondoltam, hogy a konzolok miatt hígul a tartalom. Szóval a PC-sek szerint is lesz még íze a levesnek szerinted? Naná! Nem hinném, hogy a konzolokat is tekintetbe vevõ fejlesztés felhígítaná a DX2-t. Egyébként a bemutatók Xbox verzión alapulnak. Pontosan ezt kapod PC-re is. A PC változat még magasabb felbontásban is fut a GF4-en: mivel a jobb kártyákra összpontosítunk. Fejlesztés közben meg a játékra koncentráltunk, nem a konzolokra. Nem az volt a célunk, hogy készítsünk egy felturbózott PC-s verziót és azt lesoványítsuk PS2-re. Az összes platformra egyetlen, profi változatot akarunk készíteni."
"GameSpy: Több helyrõl is megkaptuk az infot, hogy a DOOM III. tulajdonképpen az elsõ rész újrafeldolgozása. Nekünk úgy tûnik, itt sokkal többrõl van szó. Mintha ezúttal horrorisztikusan közelítenétek meg a dolgot. Tim Willits: Errõl van szó. Mintha az elsõ rész meg sem történt volna. A fõszereplõ épp az UAC marsi bázisán kolbászol. Pár órával az invázió ELÕTT érkezik. Kényelmesen körbesétál a barátságos környezetben. Érzi, hogy a levegõ feszültséggel terhes. Aztán megtörténik a katasztrófa és támadnak a rózsaszínû bestiák. Van pár ember, akit nem szálltak meg a démonok és együttmûködnek a fõszereplõvel. Néhányan ellene dolgoznak. Túl sok az ismeretlen tényezõ, rengeteg a feszültség. Amint láttad a videón, jó adag rémisztõ horror-jelenet vár rátok.
Tudod, az elsõ rész kitûnõ akciójáték volt. Ezúttal azonban ijesztõ horrort akarunk készíteni. Mint láthattad, a DOOM 1.-hez képest a tempó lelassult, de a történet éppen emiatt fog magába szippantani. "
Na, ezt pl. elég nehéz egy videó alapján leszûrni.