Kisebb nehézségi fokozatokon hogyan lehet elérni, hogy mondjuk 25%-os versenytáv beállításnál is kötelező legyen mindenkinek a min. egyszeri boxkiállás?
igen azt koszontem hogy kuldtel de kuldheted a tobbit is
KURVA NAGY HULYESEGET TALALTAM AZ ADDONBAN :O( Amikor a Quicklapot nyomatom, be lehet allitani hogy mennyi kort akarok menni, igen am de en olyan setupot hasznalok amitol eleg az alja :O), de amikor a masodik kort nyomatom mar piros, MIÉRT?!?! Pedig elvileg uj autot kapok nem??? ugyhogy nem erdemes beallitani tobb korre nekem :O(
Most nincs nálam, mert suliban vagyok, de jövő hétre hozok beállítást. Addigra lehet, hogy 7-8 pályára is lesz. Van egy ACE fokozaton végigjátszásom, az nem kell?
nekem csak addig kerte amig a regi gp3 rip-et le nem kaptam, de telepiteskor nem kert semmit
akkora egy farok vagy hogy már fájdalmas. Mi a standalone nyomott?az hogy benne van az új de a régi fájlok Amúgy a standalone rip is kérte nekem a GP3cd-t!!!
GAmeboy neked vannak edzes es versenybeallitasaid ami jo az addonhoz is?
Scorpion, kiválasztjátok a multiplayer menüt, egyik játékos a Host, a másik a Join gombra nyom. Ennyi. A két gépen lévő GP3-ban azonos pályákat kell használni. Csak helyi hálózatban működik, és alapfeltétele, hogy a két gép lássa egymást. Ez utóbbi már windows beállítás.
Neten keresztül csak az alap GP3-al lehet játszani, azzal is csak GPxPatch segítségével, ahol az, aki majd a multiplayer menüben a join gombra nyom beírja a host IP címét a GPxPatchbe. Egyébként ehhez igen gyors és stabil (ADSL/kábel) kapcsolat kell.
N1, mivel a GP3 2000 Season csak egy add-on, ezért kell hozzá az eredeti játék lemeze. Csak egy ötlet, nem biztos, hogy működik. Csinálj iso fájlt egy lemezről a vinyódra, nevezd át GP3-nak, majd a DeamonTool-lal mountold be, mint egy önálló meghajtót, és küld rá a Safedisk emulációt.
Ha nem érted, hogy mit írtam le, akkor inkább bele se kezdj, inkább öt percre kérd kölcsön valakitől a GP3 lemezt, vagy talán meg is vehetnéd.
cobra:de amikor a gp3-2000 telepitöjét probálom elinditani ott irja ki..a cd egyébként van valami gp3 amihez meg is van a crackelt exe de az nem indul...elöször a telepitövel kéne felpakolni valahova nem?de a telepitöt nem tudom lefuttatni mert kilép magábol miután irja hogy kéri a cd-t..
N1: http://gp3.ini.hu és ott letöltöd a gp3 2000 exe nocd nevű fájlt.
fogod s berakod neki a GP3 cdt Még a rip is kéri egyes gépeken
az lenne a problémám ,hogy megvan a full grand.prix.3.official.expansion.pack.2000 és ha elinditom a telepitöt akkor kéri a gp3 cd-jét ?!? most ilyenkor mit lehet tenni hogy fusson?
ok de nekem az addon van arra valok a beallitasaid?
Sajna nem tudom küldeni mert a szaros linux nem tud elérni semmiféle meghajtót mióta kernelt fordítottak nálunk. A fájlok megvannak csak nem tudom másolni meg küldeni mert okos rendszergazdáink elkefélték linux alatt a netet is. Amint működni fog a gép küldöm őket.
Ezt az üzenetet kaptam a cégtől. Remélem a hétvégén már jó lesz a gép, ha nem, akkor küldök nektek kiegészítős mentéseket.
Ha kell tudok küldeni, de nem szoktam külön edzés és versenybeállítással bajlódni, mindig a versenybeállítással edzek, így az első 5-be be is férek, és simán lerajtolom/kifékezem őket.
Ne fogadj, mert kormánnyal is játszottam és sokkal jobb, mint bill.-el, csak nincs rá lóvém. A bill.-el nagyon szar előzni, mert van amikor a segítség miatt ráránt a gép a kormányra és az bizony nagy bukáshoz szokott vezetni, ha kanyarban külső ívről előöl, akkor meg nem enged kanyarodni, hanem a sóderba kormányoz, a nagymértékű gumikopásról meg nem is beszélek, mivel állandóan nyomkodod a féket, és nincs egyenletes lassulás. 2 órán keresztül nem nagyon hibázhatok? Hibáz helyettem a szarra sikerült rásegítés, jáccál már le egy 100%-os futamot bill.-el, és utánna is mondd el a véleményed! Kíváncsi vagyok hányszor nem tudsz majd arra menni amerre akarsz(amerre kormánnyal tudsz). Szóval maradjunk annyiban, hogy tök mindegy mivel mész, csak megszokás kérdése.
Szerintem nem az a lényeg, hogy kormány, vagy bill. A lényeg azon van,hogy játék közben bele tudod-e élni magadat a pilóta szerepébe.
A GP3-ban az a legjobb, hogy nem túl nehéz, mégis jól bele tudja magát élni az ember.
Egyébként nem olyan nehéz bajnokságot nyerni, csak sokat kell tesztelni mindegyik pályán. No meg engedélyezni magunknak a viszzatöltést..:))
Én nyertem már ACE- fokozaton is, de úgy, hogy visszatöltöttem, ha valami balul ütött ki.:))
Ha nem töltesz vissza, akkor már izgibb. Olyat is csináltam, de akkor csak 3-ik lettem ACE-on.
És természetesen az összes meghibásodási lehetõség engedélyezve volt.
Ha valaki nagyon reálisat akar, nyomuljon a Grand Prix Legends-el. Ott aztán nincsen segítség... Illetve van blokkolásgátló, de akkor a fékút nagyon megnõ, pápá jó köridõ.
És ha a Grand Prix Legends-el a Nürburgringen 8 perc alatti idõt futsz, elmondhatod, hogy tényleg király vagy.
de lagalabb kitarto
senki sem tud edzes es versenybeallitasokat kuldeni?
gyakorolj meg...
ezt akartam:)
nem ezt akartam bocsi
ha minden pályán gyakorolsz nyerhetsz.. Én csak pron nyertem tovább már nem volt kedvem Amúgy billel könyebb sokkal.a gáz fék dolog pedig néha csak hasznos:)bár gumik tekintetében nem... Jha ha a force feedbeck megütne egy RC vagy EA játék szintet akkor élvezetes lehetne de így.....
Szerintem pedig sokal egyszerübb bill-en játszani probáltam én is.Az a baj vele hogy nagyon ráhúz az ivre, a gáz fék dologban igazat adok neked de én szerintem igy se meg ugy se nyert bajnokságot acen,legalábbis amig nem látom a mentést!:)Gondolj bele hogy két orán keresztül nem nagyon hibázhatsz ha elsö akarsz lenni!
K.András, tény, hogy más billentyűzettel menni, de szerintem egyáltalán nem könnyebb, mint bármilyen analóg eszközzel. Mindkettőnek megvan a maga előnye, és hátránya. Pl: billentyűzetnél a kormány-segítség ott van, így viszont elég problémás szűken venni egy kanyart, úgy, hogy félig átvágsz egy kerekvetőn. Vagy nem tudod olyan finoman szabályozni a gázadást és a fékezést, mivel itt nincs átmenet, vagy teljesen nyomod, vagy sehogy.
Tim, tévedsz, az F1-es autók teljesen automata sebességváltóval mehetnek - és döntő többségük megy is - az idei spanyol nagydíjtól. A kipörgésgátlóval és a rajtgéppel együtt engedélyezték őket.
Néha, ha versenyző kéri, akkor egy-egy futamra a félautomata váltót szerelik be, de tudomásom szerint ez talán egyszer fordult elő idén a Williamsnél.
Hol vannak már a régi szép kuplung-botváltó-turbo autók. Azokkal még lehetett izgalmas versenyeket látni! Legközelebb már talán a kormányzást is számítógép fogja végezni, a pilóta pedig csak nehezéknek lesz beültetve.
Jaj hát billenytyüzet meg kormány közöt ég és föld a külömbség, arrol nem is beszélve hogy bill-nél automatikusan rajta van a segitség méghozzá a legnagyobb! igy nem kunszt probáld kormányal! Fogadni mernék hogy nem tudnál egy 100%-os versenyt teljesiteni ugy hogy ne törd össze magad!föleg billenytyüzet után.
Igen úgy mentem, mint a valóságban, néha azért kikapcsoltam a kipörgésgátlót a feeling kedvéért. Ma 9-kor ér be haverom a cégbe, akkor elküldi nekem mailba a mentést, ha még megvan, ha nincs, akkor vártok 1 hónapot és az Add-on végigjátszását küldöm el. A hétvégére 3-4 futamot tervezek, vettem új bill.-t, vagyis semmi nem akadályozhat meg!
Nem 3 kört verek rájuk, hanem a 3. helyezetre már kört verek, lehet elírtam bocsika. Semmi carsettet nem tettem fel, csak az 1.13 patch.-et és a javított pályákat. 100%-os futamokat nyomtam, ha még megvan az utolsó mentésem, akkor azt elküldöm. Az a 20 kör alatt 50mp így volt. Imola eső. A 20. körben elállt, majd pár kör múlva megint elkezdett esni, Coult. kiment a 2. kerékcserére és én is, ekkor 20 mp.-el volt előttem ezután iszonyatosan szakadt, és Coulth. nem ment ki monszunért, de én igen, így 20 kör alatt 50mp ráment, vagy még több is, de az utolsó körben 3x megcsúsztam, ja véletlenül száraz beállítással mentem, egy kicsit rally feeling volt. de nagy király volt a futam. A többi versenyző kiment kerékcserére, rajtuk 1 mp. jött körönként, de ugyanez volt az Argentin pályán is.Már szóltam a cégbe, hogy küldjék át hozzám mailban a mentést, de még nem küldték, remélem nem törölték le, mert megölök valakit!
Én nem tudom elképzelni hogy megverte acen 100%-os versenyeken, nagyon sok 100%-os versenyt mentem acen kormányal segitség nélkül sokat nyertem is, de azt hogy egymás után olyan teljesitményt produkálsz ne haragudj de nem hiszem el! Esetleg még ugy hogy amikor elrontottad akkor mindig viszatöltöttél.
Szia hogy te milyen nagyon ügyes vagy.Mivel játszol kormányal?segitség nélkül?100%-os versenyeket mész vagy csak 10-15-kört?Mert nem mindegy!
Diegho, nem módosítottad véletlenül az erőviszonyokat, a súlyt, vagy a lóerőt? Ha rátettél egy full carset-et, ami tartalmazza ezeket, akkor az meg bírja kavarni az ellenfelek erejét. Bocs, hogy egy kicsit kételkedem, de én is nyomtam már pár száz kört valamennyi pályán, és nekem valahogy hihetetlen, hogy 3 kört tudsz adni ACE fokozaton. Itt már az ellenfelek igencsak jó köröket mennek, amit hosszabb távon (kb. 20 kör) szerintem marha nehéz tartani. Főleg úgy, hogy mint említetted, 20 kör alatt 50 mp-t adtál Coulthardnak (ez egyébként másodszorra is soknak hangzik, és nem is kicsit), ebből arra következtetek, hogy max 30-50%-os futamokat nyomtál.
Esetleg ha lenne a vége felé lementett állásod, szívesen megnézném egy ellenőrző progival.
Bill. F2 F7 be volt kapcsolva, mert szar a bill.-em és mindig csipog, ha manuális váltóval váltok, de ma megyek és veszek egy Genius bill.-t. F2 F7 kikapcsal imolában monzában és Ausztráliában próbáltam, kb. 0,5-1 mp.-el gyorsabb vagyok, igaz egy kicsit kockázatos, mert kipöröghet a hátulja, de erre ott a manuális váltó, és persze egy kicsit más beállítás is kell hozzá, de az a legkevesebb.
Nem, csak a végső demot akartam beküldeni, de nem tudtam elküldeni a rohadt linuxról és otthon letöröltem, most a cég gépén van, remélem még nem törölte le senki.
Igen ACE fokozaton végigvittem a bajnokságot. 9 első hely egy 2. a többin szétment a Williams. Volt egy végdemo, hogy te nyertél, meg egy szöveg, hogy profi vagy és a tudásod az igazi pilótáékkal vetekszik, de semmi érdekes. Most az officialt kezdtem el ACE fokozaton, de sajna elkezdődött a suli. Amúgy az Official nagyon fasza, van olyan pálya, ahol 3 mp.-el gyorsabb lettem! Amúgy nem kell mindden pályán 1 mp.-el gyorsabbnak lenni, hogy végigvidd ACE fokozaton, elég, ha megbízhatóan végigmész kicsúszás nélkül.Mondjuk volt olyan pálya, ahol a 3.-nak kört adtam, de olyan is volt, hogy csak 3mp.el nyertem. Esőben nagyon könnyű megverni őket, volt ahol 20 kör alatt 50mp-et nyomtam Coulthard-ra. Ez elsőre kicsit soknak hangzik, de igaz.
Ha esetleg valaki nem tudná a régi autoformákat is lehet használni a játékban.Csak el kell menteni ctf-ként azt az autoformát amelyiket akarjuk, utána kilépsz az editorbol utána megint elinditod, import ctf aztán export Car to Exe és kész.
Nekem meg az volt a bajom hogy hiába akartam leszedni nálatok nem ment!Valami szar oldalt dobál ki tehát nem tudom megmondani hogy milyen ami nálatok van, ha le tudom tölteni azt is akkor majd megnézem és legyen jobb mint ez hát nem bánom na!
Mit jelent az hogy végigvitted acen? A BAJNOKSÁGOT?Ez szerintem nem olyan játék amit végig kell vinni és kész.Nagyon sokat kell gyakorolni hogy mondjunk acen egy bajnokságot nyerj, én azota játszom vele miota megjelent de bajnokságot még nem is kezdtem!
Tegnap kipróbáltam az Official Pack-et, és nagyon tuti, sokkal nehezebb irányítani.(bill.-el) Augusztusban végigvittem Ace fokozaton az egész gamét(könnyû volt, talán valamelyik guruban is benne lesz), és most meg 2mp-et kapok az elsõtõl edzésen. a setup sokkal mésabb, másként viselkedik a kocsi. - Sirály
nagyon thanks
www.tar.hu/nightmarewarez
énis onnan töltöttem le:)
Sziasztok
tudnatok egy masik cimet mondani? a Warezcenteres mar nem el :(
ezt lattam valahol Grand Prix 3 Official Expansion Pack 2000
tudtok rola valamit?
Miért baj, ha valaki a régebbi szezonokkal is játszik? Ez nem mobil, hogy a legújabb a legjobb!
Régen volt harc, és nem csak a boxban elõzgettek.
Ezért imádom a GPL-t és ezért szeretem a régi pályákat is. Pl. a régi pályák közül nagyon jó lett GP3-alá a Clermont-Ferrand-i. Érdemes kipróbálni.
Ha egyszer majd a régi Nürburgringet is meg lehet csinálni GP3 alá, az lesz a csúcs.
Szerintem ez egy pár hét alatt megoldodik,én pedig olyan játékal nem akarok játszani amibe olyan olyan gyenge AI van mint mondjuk STCC2 hogy 5kör kell hozzá utsó helyröl és elsö vagyok 25 kör után pedig nincs olyan akit ne köröztem volna le és hiába szép az a program, ha nem tudsz kivel neten játszani akkor nem ülsz le vele mert nincs küzdelem csak autokázás és nekem az nem nagyon jön be,de kiváncsi lennék arra hogy mivel akarsz akkor játszani?
Nekem se tetszik sokminden ahogy le is irtam párat..olyan hatalmasat én nem csalodtam méghozá azért mert amiota megjelent a gp3 azota nem tudom abbahagyni!Akkor is van ennek a kiegészitönek pozitiv oldala is csak nem volt még idöd talán megnézni!
De nézd mondjuk meg egy emberi küldetéslemez mit hoz általában:SZEBB GRAFIKA(D2,Icewind Dale)és még rengeteg újitás. lehet hogy hangulatba s MIbe nem a legjobb az f1rc de megvalósitásban igen...azt az utat kellene követni
Itt nem is errõl megy a vita. Sokkal inkább arról van szó, hogy sok rajongónak nem tetszik a program. A játékélményt erõssen befolyásolja a grafikai megvalósítás, a programozási hibák sokasága.
Be kell vallanom, hogy Én sokkal többet vártam a Grand Prix 3-tól, de sajnos hatalmasat csalódtam benne.
Azt pedig elég elszomorítónak tartom, hogy egy olyan programot tekinthetünk 2001 legjobbjának, ami sem grafikai megvalósításában, sem pedig a szabályok alkalmazásában nem üti meg az adott év színvonalát.
Azért azt szeretném hozzá tenni, hogy csak a jelenkor F1-es szimulátorai közül a legjobb a GP3. Aki játszott már a GPL-el az tudja mirõl beszélek.
"Ami a GP3 és más Formula 1 szimulátorok összehasonlítását illeti, nem hiszem, hogy játékélményben bármelyik is megelõzné, vagy akár megközelítené." Én erre csak azt tudom mondani hogy aki ezt nem tudja az nem is játszik vele!
Szia Gabeboy nem tudom emlékszel-e arra a levelemre amikor azt kérdeztem, hogy hogyan lehetne megoldani azt hogy mindent fel lehesen tenni az autora ugy hogy minden más ugy maradjon ahogy volt pl:amikor csinálsz az autora valamit ahhoz ugye hely kell amiböl van 350 Verticies és ott kell valamit feláldozni, mert ugye többet nem lehet mint amenyi van...most megnéztem és semmivel nincs több hely nem lesz több cucc az auton mondjuk ez csak esztétika és ha nem hát nem sokat nem számit bár nem bántam volna!
Razgon, a népszerûséggel kapcsolatos megjegyzésedre annyit tudnék mondani, hogy azért alakítható jól a játék, mert népszerû, azaz az emberek jónak találják, ezért készül hozzá a töménytelen mennyiségû kiegészítõ.
A negatívumok felsorolásával egyetértek, bár szerint a GP3 2000 season-nal szemben sokan túl nagy követelményt támasztottak, és csalódtak. Tudomásul kell venni, hogy ez csak!!! egy kiegészítõ lemeznek (kell hozzá az eredeti GP3), nem pedig GP4-nek készült.
Véleményem szerint hozta a kiegészítõ lemezek színvonalát, és kaptunk tõle annyi újítást, ami ebben a kategóriában elvárható. Nem többet, nem kevesebbet.
Márpedig egy "küldetés lemez" nem változtatja meg az alapjátékot, a legtöbb játék-kategóriában maximum plussz pályákat kapunk. (Halflife, Diablo II, Age of Empire II stb.)
Toya által felvetett kérdésekre (már amelyikre tudok) válaszolok, és a jogosságukat nem firtatom:
1. gépigény - passz, szerintem valamit igencsak elszúrtak 2. garafika hibák - néhányat kijavítottak, bár szerintem az elavult grafikus motor ennyit tesz lehetõvé 3. szerintem pont azokat a dolgokat szerették volna bepakolni a hivatalos kiegészítõbe, amelyek iránt a fanok nagy érdeklõdést mutattak (azért ott van a módosított sérülés modell is a hang mellett, meg a javított AI és fizika is) 4. az autóforma is módosításra került, több részbõl áll, és mivel a program csak egy autóformát kezel, ezért szerintem nehéz olyan "generic carshape"-t csinálni, ami mindenki izlésének megfelel. 5. a kiadás egyik oka nyilván anyagias, a másikon a fanok "nyomása". Hogy melyik mennyit nyomott a latba, azt szerintem nem kell magyarázni. Tudomásom szerint kezdetben egyáltalán nem tervezték az elkészítését. 6. a kiegészítés fejlesztésének ideje - ha megnézzük a fájlok elkészülésének dátumát, láthatjuk, hogy a döntõ többség már több hónapja véglegesítésre került. Amennyire tudom, a kiadó csaknem két hónapig húzta a megjelentetést. És mint korábban említettem, ez nem tervezett add on volt. 7. Hogy jobb lett volna, ha ez idõ alatt a GP4-et fejlesztik nem tudom. Ezzel várjuk meg a GP4-et. De nem hiszem, hogy a GP3 2000 season hosszú ideig nagy munkaerõt kötött volna le, hiszen módosítások jelentõs része a fanok által készített szerkesztõkkel is elvégezhetõ, nyilván a program forráskódjának birtokában ez sokkal rövidebb idõt vesz igénybe.
Lehet, hogy hihetlenül hangzik, de még egy Championship-et sem játszottam. Ennek ellenére több száz kört tettem meg mindegyik pályán, egyedül körözve vagy versenybe, így nekem egyáltalán nem hiányzik a Career mód.
Ami a GP3 és más Formula 1 szimulátorok összehasonlítását illeti, nem hiszem, hogy játékélményben bármelyik is megelõzné, vagy akár megközelítené. Bár ez a rész már erõsen szubjektív.
http://gp3.ini.hu
Hát többet vártam!Nem tudom ti hogy vagytok vele de én szeretek ugy menni vele hogy nem látom a cockpitet csak az utat, de hogy nem tudták azt se megcsinálni amit egy gpx-el meglehet azért az durva, nem is beszélve arrol hogy a viszajátszásoknál akkor néz ugy ki mint a "tv-ben"!A másik dolog ami kurvára zavar az pedig az hogy mi a ráktol nem müködnek az editorok szinte alig változott valami.Valahol azt is olvastam hogy sokkal részletesebb auto lesz hát ez nem az, és hogy egy rohadt viszapill-tükröt nem tudtak kivülröl az autora tenni szerintem az is gáz.Biztosan azt gondolják a készitök hogy majd megcsinálják a játékosok,csak az a baj hogy megvolt csinálva és szerintem sokkal jobban mint amivel most játszom!Kivéve a leszakado alkatrész okozta sérulést mert az viszont nagyon nagyon tetszik!És szerintem akkor is a legeslegjobb F1 játék!!!
Az az igazság, hogy ötletileg elavult az összes F1 program. Mivel a GP3 népszerûségét az adja, hogy nagyon jól alakítható (pályacsere, carshape csere stb), ezért a játékfejlesztõk felismerhették volna már, hogy egyetlen szezon megvalósítása kevés.
Egy olyan játék kellene, amelyben mondjuk ki lehetne választani 1970-tõl napjainkig bármelyik szezont. Természetesen az évadnak megfelelõ pályákkal, autókkal, versenyzõkkel... Így tényleg lenne értelme a career módnak.
Csak sajnos a fizetendõ jogdíjak miatt valszeg soha semmi nem lesz belõle..:((
Pedig ez nagy durranás lenne!
1:az elsõ UbiSoftos F1ben is volt 2:õszintén ez lehet elõny lehet nem ez is már évekkel ezelõtt megvalósult 3:ez az egyetlen ami a progi melett szól 4:Minden emberi játékban be lehet állitani 5:F1RCben megvalósult csak a start új ám a gépigénye miatt ne éri meg 6:lehet verhetetlen de az F1RC még ad egy-két érdekes beállitási lehetõséget a kezünkbe 7:az F1RC is teljesen jól játszható a kanyarodássegitõ meg fos szal nem ad teret a kezünkbe akár acen megyünk akár rookien...ha kikapcsolható lenne billentyûn is akkor azt mondanám ok de így gáz Negativumok: Régi szabályrendszer Autó forma különbségek teljes hiánya(nemhiszem hogy egy profi maxxosnak egy ilyen autó több lenne mint egy hét-akár éjjel nappal-s csak a forma) Textúrailleszkedési hibák textúrák éllesége Igénytelen maxxihányadék versenyközbeni kiirások szarabb force feedbeck támogatás mint az f1rcben.... mit értenél karrier módban:minardiban indulsz nyersz versenyeket kapsz egy ajánlatot a ferraritól odamész s ott folytatod...azt kell hogy mondjam nem lenne értelme mert irreális képet adna..vagy 1998ban kellene hogy kezdõdjön.... a autószám korlátozás mondanom sem kell ottfigyel a f1rcben.... szerintem csalódás ez a kiegészitõ Na lehet kisebb lesz a gp4 gépigénye de beláthatod ha emberi MIt plusz idõjárást akarnak megirni +hozzá egy minimum Insane szintü grafikát akkor az nagyobb lesz gépigénye mint a GP3nak-nem addon-
Még valami ami most jutott eszembe. -Geoffnak 2001-ben már olyan programot kellene készítenie ami nem a processzort, hanem a grafikus kártyákat venné igénybe. Ha jól tudom ezért készülnek a jobbnál-jobb és drágábbnál-drágább videokártyák.
Persze ehhez illene egy teljesen új (!!!) grafikus motort is készíteni nem a GP2-ét megfejelni egy kis 3D-s támogatással.
1. Ez ma már minimum 2. Forog a kormány - Grand Prix Legends évekkel ezelõtt jelent meg és ott is mozog a kormány, sõt még látod a versenyzõ kezét is ahogy vált. 3. Idõjárás - igazad van ezt aláírom, de Én amúgy az add-onról beszéltem. 4. Ez 2001-ben már nem újdonság (Nascar 4, Grand Prix Legends, sõt szinte minden Sierra program). 5. Ebbõl az igazi újítás a leszakadt alkatrészek érzékelése (ez valóban jó). A többire ott van a GPxPatch, szóval azt Én már nem nevezném igazi újdonságnak. 6. Ebben valóban teljesen mértékben igazad van. 7. Ha az normális, hogy a gép kanyarodik helyetted akkor valóban jó az irányítás. Én jobban szeretem kézben tartani a dolgokat :-)
A negativumukhoz nem szólnék hozzá, mert neked sokkal több dolog jutott eszedbe mint nekem.
Bennem viszont néhány új kérdés merült fel:
1. Miért olyan nehéz Safety Car-t csinálni ? Az összes Nascar szimulátorban szerepel, szóval ez egy jobb programozónak nem okozhat gondot. 2. Miért nincs felvezetõ kör ? Ha jól tudom ez is szerves része a Forma 1-nek.
Szerintem a GP4 biztosan jobb lesz ettõl (feltéve, hogy ha elkészül), ja és ha nem csúszik annyit mint a GP3. A GP3-al sem lett volna semmi gond, ha megjelenik az elõre eltervezett idõben és nem csúszik egészen a grafikai motor teljes elavulásáig.
Nekem már egyetlen reményem a World Sports Car, de az sem halad úgy ahogy kellene :-(