húúú de nehéz :D.... nagy filmfaló vagyok, de lássuk csak: írok pár jó filmet
Legbelsõ félelem !!!! (ez a legkirályabb. Edward Norton 1 zseni :D) A Ravasz, az Agy és két füstölgõ puskacsõ Sin City Kill Bill Gothika Die Hard sorozat Apocalypto Gyûrûk ura trilógia Forrest Gump Fûrész 1. Üvegtigris Hetedik Mátrix Bárányok hallgatnak Amerikai pite 1-4
és a 3 legzsírabb sorozat -Jóbarátok -South Park -24
Sin City Ponyvaregény Casino Blöff Nagymenõk Halálsoron Remény Rabjai 28 héttel/nappal késõbb Pókerarcok Bourne trilogia Fûrész részek Harcosok Klubja Vitathatatlan 2 Amerikai Historia X Haláli Hullák Hajnala Grindhouse:Terror Bolygó Halálbiztos Alkonyattól pirkadatig Hot Fuzz-Vaskabátok Zodiac Trainspotting 1408 Ravasz az agy és a két füstölgõ puskacsõ Szökés az Alcatrazból Ryan közlegény megmentése Vissza a jövõbe részek X-Akták-A Film Truman Show Forrest Gump Bud Spencer & Terence Hill filmek, összes
sorozatoknál pedig: Sliders,Prison Break
ja a dna-t már írtam,na mind1
nekem még ezek is de nem annyira king kong(az új) dna ragadozó csillagközi invázió1 22évente sötétség idõzavarban
Die Hard
jó kérdés de: 1.Sin City 2.Tenger Vadjai 3.Honey 4.Fantastic Four 5.Távkapcs 6.Csontdaráló 7.300 8.Epic Movie 9.Borat 10.Amerikai Pite 1-5
kedvencek? hmmm... mondjuk ezek:
How High (ez a no.1 nálam :D) Star Wars régi trilógia Terminator 1-2 Predator 1 Alien 1-2-3-4 (na jó, a 4 már nem annyira :/ ) Matrix 1 (a 2 és 3 már "csak egyszerû akciófilm" kategória nekem :/) Gyûrûk Ura trilógia 8 mile Pitch Black Horrorra Akadva 3 Shop stop Vissza a jovõbe trilógia
Nehéz kérdés...Lássuk: Rettenthetetlen A szakasz Sztálingrád Sztálin (Robert Duvall) Star Wars IV-V-VI Predator 1-2 Alien sorozat Terminator 1-2 A kilencedik kapu A tanú Kill Bill Ponyvaregény Dellamorte Dellamore Karácsonyi lidércnyomás Die Hard sor. Halálos fegyver sor. Shop Stop Hivatali patkányok
És még annyi van...
Kedvenceim: Rocky összes Rambo összes Miami Vice(2006) taxi összes Halálos Fegyver összes Die hard összes Shop Stop 1,2 Jay és Néma Bob visszavág Yamakasi 1,2 Összes Bud Spencer,Terence Hill Film! Bourne 1,2 300 Sin City
száguldás a semmibe (az eredeti 71 es változat) 2fast 2furious bronxi mese rambo taxi 1-4 Mennydörgés garfield 1-2 akibújt-akinem halálsoron terminator 1-3 badboys 1-2 A szállító 1-2 leon a profi terminál 2 apának mennyi a fele The godfather 1-3
Kedvencek: Rocky I-tõl VI-ig Star Wars III-tól a VI-ig Superman I-tõl az V-ig Az összes Jackie Chan film Alien I,II,III,IV Csupasz Pisztoly I,II,III Drágám,add az életed Sziki szökevény
hello az én kedvenc fílmeim: jurassic park 1,2,3 alien 1,2,3,4 predator1,2 távkapcs godzilla alien vs predator garfield 1,2 harry potter 1,2,3,4 horrorra akadva 1,2,3,4 kiscsávó dna-ragadozó éjszaka a múzeumban ghost rider mr bean nyaral stb most nem jut több az eszembe,de majd még írok
abszolút 100%-os kedvenceim:
A Part (The Beach) A Rettenthetetlen (Braveheart) A Sziget (The Island) Az Idõgép (The Time Machine) Amerikai Szépség (American Beauty) Apocalypto Arachnophobia Betépve (Blow) Cápa (Jaws) Csillagközi Invázió (Starship Troopers) Die Hard 1-2-3 Equilibrium Farkasok Szövetsége (Le Pacte Des Loups) Frequency Forrest Gump Holtak Hajnala (Dawn Of The Dead) 2004 Jurassic Park LOTR 1-2-3 Macskafogó Ragadozók (The Ghost And The Darkness) Ragadozó 1-2 (Predator) Terminator 2 Vanília Égbolt (Vanilla Sky) Vissza a Jövõbe 1-2-3
Talán a Függetlenség napja a kedvencem, de van pár film, aminek kívülrõl tudom a szövegét. :)
én is megnéztem, mert valaki mondta hogy nézzem meg ... és igaza volt :)) az nekem is nagyon tetszett :D
Casino Sin city Requiem egy álomért terminal Üvegtigris Che Guevara - A motoros naplója Rocky I. Rocky II. Rocky III. Rocky IV. Rocky V. Kelly kõsei Pillangó hatás Híd túl messze van Elit alakulat Pofa be ! Hajó a vége Halálsoron Nekem 8 gyûrûk ura összes Kontroll
Hogy melyik a kedvenc? Indítottam egy hülyeséget, nézzétek meg...hátha. Lehet, hogy egy nagy szar, de nekem tetszett, amikor eszembe jutott. http://bestofbest.fw.hu
Keresztapa 1 - 2 - 3 Ryan közlegény Trója Hihetetlen család
Üdv nem tudja valaki melyik szám megy a meet the fockersben miközben fociznak? Nagyon kéne. Ha valaki tudja dobjon 1 mailt a [email protected] cimre lécci!! kössz
bazz Martin Lawrence meg Will Smith isteni duo, meg amugy is imadom a fekakat :D raadasul a filmben Lawrencen Vick mez van ami +10 min.
a story tenyleg zero, de birom az ilyen feka cuccokat, szal pssss :D
1. South Park: Nagyobb, Hosszabb, Vágatlan 2. Matrix 3. Matrix újratöltve 4. Matrix forradalmak
TOP5-öm: 1. Ginger Snaps 1 2. Ginger Snaps 2 3. Sin City 4. The Village 5. Eurotrip Természetesen a Monthy Python Gyalog Galoppja, az összes Star Wars és Gyûrûk Ura film ezeken felül áll!:P
hetedik,bárányok hallgatnak,casino,elemi ösztön() és még rengeteg...
The Iron Giant Mátrix 1-3 Requiem for a Dream Memento Idétlen Idõkig Monty Python's Flying Circus Elveszett Jelentés Eternal Sunshine of the Spotless Mind Vissza a jövõbe 1-3 Mechanikus Narancs Sárkányszív Szörny Rt. Terminator 1-2 Alien 1-2
Stb... (egy csomót kihagytam)
Gladiátor, Star Wars IV-VI, Gyûrûk Ura Trilógia, Keresztapa
Belmondo két korai filmjét ajánlom a figyelmetekbe: Kifulladásig Bolond Pierrot
Illetve még egy csemege Belmondo és Delon közös játékában: Borsalino
Amerikai szépség, Egy csodálatos elme, Forrest Gump kimaradt pl.
Lehet hogy nem sok mindenkit érdekel, de leírom, kb mik azok a filmek, amiket szerintem érdemes megszerezni. Szal a szerintem értékes filmek a teljesség igénye nélkül: K-pax, Ponyvaregény, Blöff, Casino, 12 majom, Hatodik érzék, Matrix 1, Animatrix, Nagy Hal, 21 gramm, Macskajaj, Másvilág, Amerikai história X, Félelem és reszketés Las Vegasban, Utolsó éjjel, Brian élete, Gyaloggalopp, David Gale élete, Trainspotting, Interjú a vámpírral, hát kb. ennyi, de biztos kihagytam párat. Márk
Remény rabjai
Hi!
Nekem kimondottan nincsen kedvenc filmem,de amik nagyon bejöttek: Ponyvaregény, Blöff, A ravasz, az agy és két füstölgõ puskacsõ Vissza a jövõbe 1-2-3 Trainspotting Halálsoron Harry Potter 1-2-3
kedvenc sorozatom meg a jóbarátok és ott meg a Joey.
A Varjú A Sebhelyesarcú Ponyvaregény Chopper Terminator 2 Ragadozó 1 stb...
Star Wars-ok Star Trek-ek LOTR 1-2-3 Vissza a jovõbe 1-2-3 és minden Leslie Nielsen-es fím!!! :D
Forrest Gump, Üvegtigris, Mrs. Doubtfire.
Alien 2-A bolygó neve halál Ragadozó-Predator (Swarczi) LOTR triólgia I Robot Starsky & Hutch majd ha eszembe jut még valami akkor majd leírom!
Donnie Darko, Matrix, és az összes Stephen King
Starwars Episode 3
Kiegészíteném még a listámat ezzel: Rekviem egy álomért: hatalmas film, sokkoló, durva, megdöbbentõ. Minden tizenévesnek kötelezõen levetíteném, tuti nem lenne ennyi drogos.
ezenkívül a háborús filmek, ill. Robert de Niro és Denzel Washington neve nekem garancia a jó filmre.
Amerika Piték, Hororra akadva 2, 3, KungPow, Halálos Iramban és Halálosabb Iramben, A karib tenger kalózai (ezt meg akarom nézni) És még anno Csupasz Pisztoly és Sziki szökevény...
Terminator 1-2, Ragyogás, Donnie Darko, Szikla, Ál-arc, Másvilág, A fülke, A kísérlet, A tengeralattjáró, Az élet szép, Hatodik érzék, Jákob lajtorjája, Mátrix, Oldboy, Star Wars 4-6, Szeretni bolondulásig
Alien 1-4 Terminator 1-3 . . . . . . stb.......
Mad Max 1,2,3 Top Gun Háborús filmek(Ryan közlegény,Schindler listája,és a többi) Halálos Iramban,Halálosabb Iramban Terminátor 1,2, 3 még elmegy... Star Wars triology...(Véder iz dö beszt! ) Gengszterek sofõrje
így hirtelen ennyi...
pardon kicsit elnyújtottam
-Lángoló jég, meg a többi "hadonászós" film, naon teccik -Ragadozó -Ragadozók -Skorpiókirály ...stb
A Gyûrûk Ura 1 és 3 (a 2 nincs a kedvenceim közt) Terminátor 1-2 Gladiátor Mullholland Drive Tarantino összes Nagy Lebowski Alien összes Arizónai ördögfióka Az ember aki ott se volt Shrek 1-2 Az Álmosvölgy legendája Batman 1-2 Nagy hal A Karib-tenger kalózai A kör Austin Power 1 Vissza a jövõbe trilógia Indiana Jones trilógia Star Wars trilógia (régi részek) Harcosok Klubja Hetedik Táncos a sötétben Az elveszett gyerekek városa Amelie csodálatos élete Truman show Nikita Leon a profi Csillagközi invázió Forrest Gump Existens
Most csak ennyi jut eszembe, de tuti van még több is.