Gyûrûk Ura trilógia, Star Wars-ok, Matrix trilógia, Ryan Közlegény Megmentése
Star Trek 1-9, U-571, Túszharc, Üvegtigris, Ellenség a kapuknál, Szahara, Kapcsolat, Csokoládé, Kapitány és katona, I.Q. A szerelem relatív, Leghosszabb nap, Midway, Utolsó esély, Végsõ visszaszámlálás, Tizedes meg a többiek, Tóték, Száguldó és Úszó Erõd, Rambo 1-3, Cápa 1-3......és még hosszan sorolhatnám......
Száguldó erõd Végsõ visszaszámlálás Kémek a sasfészekben James Bond 1-20 Mátrix Blöff Mint a kámfor Pénzvonat Ocean's eleven Tolvajtempó Vissza a jövõbe 1,2,3 Indiana Jones 1,3 A halál 50 órája Casino Die Hard 3 Hannibal A vörös sárkány Kék villám Gyémántok, régi bankrablós film Robert Shaw -vel Betörés, fsz:Jean Paul Belmondo A Karosszék , fsz:Latabár Kálmán Horgász a pácban Szárnyát vagy combját Sebességzóna, fsz:John Candy, 100 x láttam Ágyugolyó futam, az összes Idétlen idõkig Desperado, betéve tudom a szövegét A ravasz, az agy és két füstölgõ puskacsõ Különvélemény Top gun A sakál Jackie Brown Ponyvaregény A szajré Gattaca, fsz:Ethan Hawke, Uma Thurman Kelly hõsei A piszkos tizenkettõ Az elrabolt expresszvonat
szép kis lista.....ehhh.
Nyitni akartam egyet, de gondoltam tuti van már ilyen topik:)
Meg most jut eszembe, hogy a "Közönséges bûnözõk"-et kihagytam a felsorolásból.
- Lock, Stock, Two Smoking Barrels / Snatch - Final Fantasy - Devil's Advocate - Bad Boys I - Dogma, ShopStop, Mall Rats - Black Hawk Down - Brian Élete, Gyalog Galopp
A Gyûrûk Ura 1-3. Gladiátor A Rettenthetetlen 13.harcos A hazafi (Mel Gibson) Conan a barbár 1. Az utolsó mohikán Az utolsó szamuráj Legenda Joan of Arc Excalibur 1492 Erik a viking
Shaolin Soccer
oscar jó film:)
cliffhanger
Pokoli lecke Úton hazafelé Blöff Ponyvaregény Amazonas kincse Bridget Jones naplója Az arc nélküli ember Keresztapa 1 Taxi 3-1-2 Gyûrûk Ura 1-2
Meg még sok-sok jó film, meg sok béna is.
sergo leone.martin corsese alfred hichkok.ezeknek a rendezoknek a filmjei mind jo.szerintem
CONVOY Smoky(?) és a bandita Végsõ visszaszámlálás (A repülõs, idõutazós) Taxik Vissza a jövõbe 1, 2, 3.
Snatch Lock Stock and Two Smoking Barrel Kelly Hõsei Devil's Advocate The Godfather Triology ÉS egy igazi Ritkaság Christian Slatrrel: Mobsters..
Gyûrûk ura trilógia Vissza a jövõbe trilógia Star Wars
A Gyûrûk ura trilógia A Keresztapa trilógia Nagymenõk Blöff Ponyvaregény Harcosok Klubja
tvsorozatból pedig a Sliders :)
The Crow
Ez egyértelmûen a kedvenc. Kedvenc második már sok van.
Mátrix Donnie Darko Egy csodálatos elme Kapj el, ha tudsz Álmosvölgy legendája A kör Vissza a jövõbe 1-2.
Ponyvaregény Good Will Hunting Kapj el, ha tudsz Terminátor 2 A Bourne-rejtély Amerikai Szépség Blöff Casino Esõember Forrest Gump Kill Bill Kill Bill 2 New York bandái Ryan közlegény megmentése Számkivetett A ravasz, az agy, és két füstölgõ pucskacsõ Bud Spencer&Terence Hill filmek Hetedik
és még sok van, csak nem jut most az eszembe semmi :)
de nagyon csípom a Tom Hanks, Robert De Niro filmeket is
A Gyûrûk Ura 1 és 3 (a 2 nincs a kedvenceim közt) Terminátor 1-2 Gladiátor Mullholland Drive Tarantino összes Nagy Lebowski Alien összes Arizónai ördögfióka Az ember aki ott se volt Shrek 1-2 Az Álmosvölgy legendája Batman 1-2 Nagy hal A Karib-tenger kalózai A kör Austin Power 1 Vissza a jövõbe trilógia Indiana Jones trilógia Star Wars trilógia (régi részek) Harcosok Klubja Hetedik Táncos a sötétben Az elveszett gyerekek városa Amelie csodálatos élete Truman show Nikita Leon a profi Csillagközi invázió Forrest Gump Existens
Most csak ennyi jut eszembe, de tuti van még több is.
-Lángoló jég, meg a többi "hadonászós" film, naon teccik -Ragadozó -Ragadozók -Skorpiókirály ...stb
pardon kicsit elnyújtottam
Mad Max 1,2,3 Top Gun Háborús filmek(Ryan közlegény,Schindler listája,és a többi) Halálos Iramban,Halálosabb Iramban Terminátor 1,2, 3 még elmegy... Star Wars triology...(Véder iz dö beszt! ) Gengszterek sofõrje
így hirtelen ennyi...
Alien 1-4 Terminator 1-3 . . . . . . stb.......
Terminator 1-2, Ragyogás, Donnie Darko, Szikla, Ál-arc, Másvilág, A fülke, A kísérlet, A tengeralattjáró, Az élet szép, Hatodik érzék, Jákob lajtorjája, Mátrix, Oldboy, Star Wars 4-6, Szeretni bolondulásig
Amerika Piték, Hororra akadva 2, 3, KungPow, Halálos Iramban és Halálosabb Iramben, A karib tenger kalózai (ezt meg akarom nézni) És még anno Csupasz Pisztoly és Sziki szökevény...
Akkor Én is írnék ide:
1. MATRIX TRILOGY (10 DVD RULEZ:))
2. TERMINATOR 2.
3. RYAN KÖZLEGÉNY MEGMENTÉSE
ezenkívül a háborús filmek, ill. Robert de Niro és Denzel Washington neve nekem garancia a jó filmre.
Kiegészíteném még a listámat ezzel: Rekviem egy álomért: hatalmas film, sokkoló, durva, megdöbbentõ. Minden tizenévesnek kötelezõen levetíteném, tuti nem lenne ennyi drogos.
A Varjú A Sebhelyesarcú Ponyvaregény Chopper Terminator 2 Ragadozó 1 stb...
Nekem kimondottan nincsen kedvenc filmem,de amik nagyon bejöttek: Ponyvaregény, Blöff, A ravasz, az agy és két füstölgõ puskacsõ Vissza a jövõbe 1-2-3 Trainspotting Halálsoron Harry Potter 1-2-3
kedvenc sorozatom meg a jóbarátok és ott meg a Joey.
Hi!
Remény rabjai
Lehet hogy nem sok mindenkit érdekel, de leírom, kb mik azok a filmek, amiket szerintem érdemes megszerezni. Szal a szerintem értékes filmek a teljesség igénye nélkül: K-pax, Ponyvaregény, Blöff, Casino, 12 majom, Hatodik érzék, Matrix 1, Animatrix, Nagy Hal, 21 gramm, Macskajaj, Másvilág, Amerikai história X, Félelem és reszketés Las Vegasban, Utolsó éjjel, Brian élete, Gyaloggalopp, David Gale élete, Trainspotting, Interjú a vámpírral, hát kb. ennyi, de biztos kihagytam párat. Márk
Amerikai szépség, Egy csodálatos elme, Forrest Gump kimaradt pl.
Belmondo két korai filmjét ajánlom a figyelmetekbe: Kifulladásig Bolond Pierrot
Illetve még egy csemege Belmondo és Delon közös játékában: Borsalino
Gladiátor, Star Wars IV-VI, Gyûrûk Ura Trilógia, Keresztapa
The Iron Giant Mátrix 1-3 Requiem for a Dream Memento Idétlen Idõkig Monty Python's Flying Circus Elveszett Jelentés Eternal Sunshine of the Spotless Mind Vissza a jövõbe 1-3 Mechanikus Narancs Sárkányszív Szörny Rt. Terminator 1-2 Alien 1-2
Stb... (egy csomót kihagytam)
Idétlen Idõkig az qva jó, demegnézném mégegyszer....
hetedik,bárányok hallgatnak,casino,elemi ösztön() és még rengeteg...
TOP5-öm: 1. Ginger Snaps 1 2. Ginger Snaps 2 3. Sin City 4. The Village 5. Eurotrip Természetesen a Monthy Python Gyalog Galoppja, az összes Star Wars és Gyûrûk Ura film ezeken felül áll!:P
1. South Park: Nagyobb, Hosszabb, Vágatlan 2. Matrix 3. Matrix újratöltve 4. Matrix forradalmak
Üdv nem tudja valaki melyik szám megy a meet the fockersben miközben fociznak? Nagyon kéne. Ha valaki tudja dobjon 1 mailt a [email protected] cimre lécci!! kössz