Nem rossz. A Demo résztõl többet vártam, fõleg a zene sokkal jobb volt a 2000-ben. Mi az, hogy a gametest4 nem megy a GTS-sel? Az nVidia demókban meg tudják oldani a ppixel shadinget, itt nem? Azért a demóban a fák+fû nagyon szép lett. Meg a "Kozsó szétlõ mindenkit" (by PyRex)rész is, bár én hányok a mátrixtól.
Milyen felbontásban:)))))? Monjuk 1200es TB+GF2GTS+256MB RAM 3725 800*600*32ben.........eredmény 3 óra mulva
Már áttörték a 4000-es határt, ahogyan olvasgattam. Én meg most töltöm. Ne tud valaki majd serialt? Nekem kell az a játszható rész, bár lehet, hogy ezt nem seriallal lehet kiváltani. Akkor Pro-letöltést nem tud valaki?
pfffff most szedhetem le DX8at is anélkül meg se nyikkan
Jajj de jó, hogy fel kellett tenni a sokak által "dícsért" DX8-at..
Na mindegy, megtörtént, próba lement Sikerült 800*600-ban 1378 pontot elérnem:))) Win98, 128 MB SDRAM , Voodoo 3 3000 1.07 (eddig WHQL, most már a DX8 alatt nem:-) Cel II 566@875 Persze, elnézve az eddig leírt pontokat, örültem, hogy 1000 fölé kerültem, továbbá annak is , hogy a demo nagyon szépen fut 1024*768-ban is, semmi akadozás, pedig annál a nagyon szép folyópartos jelenetnél nem hittem volna
Ami a Pro verzióban lévõ demo-t illeti, szerintem ahhoz elég lesz egy sorozatszám Kíváncsi vagyok, lesz-e itt olyan, akinek a 4. game test lefut Kifejezetten DX8 kompatibilis hardware-t kér az, pl a GeForce 2 még kevés neki:)
Na , ezt is láttuk. Megállapítottam, hogy még mindig nem cserélek hardware-t A következõkben megjelenõ játékok még mindig játszhatóak lesznek, persze vissza kell majd venni ezt-azt
Persze, azért szívesen megnézném , hogy néz ki ez GeForce 3 alatt:))
üdv, rage
Tökkéletesen tudod,vertex shadinget is tudja....még fél óra:))))s meglátjuk
3dmark2001 Default test 1648 pont - duron650 + 256SD + Elsa GF1 658 pont -duron650 + 128SD + TNT2 M64 Majdnem leestem a székrõl, amikor megnéztem a demot.Ha ilyenek lesznek a jövõben a játékok, akkor nagyon bele kell nyúlni a buxába!
Diegho!
Annyit kérdeznék meg, hogy a TNT2-es konfigon hogy futott? Ugyanis a kollégámnak hasonló gépe van, mint a te általad írt konfiguráció Érdemes neki is megnéznie? Mennyire szaggat?
köszi, rage
640*480*16 ban minden faszán ment low detailban, de highon dia. 1024-ben meg végig dia. Érdemes megnézni, mert - szóval a képek magukért beszélnek - ezt látni kell!
Jó, akkor elviszem neki is, köszi Legalább örülni fog, mert azt hitte, meg sem fog moccanni már:)))
Az a folyópartos rész eléggé megfogott.... Mondjuk úgy kedvem lett volna sétálgatni benne elsõ nézetbõl:))
Netscape suxx.
Buzz, már másodszor töltöm a programot... dappal, és mégsem jó.
A Half-Life 50 megás patche is kétszer jött már le, és nem jó... (?)
Hah lement....... 1024*768*32-kemény 1100pontocska de a Game4 nem támogatott nekem se....jha a bumpmapped a mátrix jelenet padlóján kibaszottjó! Nemtom ha a Radeon's Ark tudott menni 120Fpssel akkkor ez mért nem bír menni még 40el se.... Mind1 jól néz ki.....de a procim nagyonvisszafogja a radeonomat sajnos
Radeon, vagy GeForce 3 Pixel Shader támogatás
rage radeonon nem megy bár lehet tweakerbe kell jáccani vele......
na lenyomtam én is 1285 pont 1024x768 ba 16biten
Bilux neked a dragon és a Mátrix teszt alatt normálisan látszodott a háztetök és a föld vagy padlo texturázása? nekem tök sárgásfehér volt egyszinü, bugos volt egyébbként DXTC használatával full szar eredmény jött ki ilyen 860 pont körül
Ez valyon miért lehet:
3dfx V3 3000+win98+1.05 driver+DX8+3DMark2k1="Couldn't create Direct 3d Device. Please contact Madonion". Ugyanez 1.07 es driverrel. Valamint win2k alatt 1.03 driverral!
Hogy rohadjanak el! Fel se letudom telepíteni. No persze a madonion weboldalát miért is tudnám elérni, hogy valami választ találjak...
Rage! Ugyan úgy jártam mint Tomcat.A telepítés leáll "Couldn't create Direct 3d Device Please contact Madonion" hibaüzenettel. Neked hogyan sikerült felraknod? Konfig: Vodoo3 3000 PIII 800 EB, 256/133MB RAM.
Sztem, ha a 3dmark 2001 arról gyõz meg, hogy nincsen szükség új hw-re, akkor az baj. 714 pont... :(((
Többen kérdeztétek, hogy miért nem lehet feltelepíteni Én aztán semmi különöset sem csináltam pedig... Installáltam a DX8a-t, aztán a programot Semmilyen hibaüzenet nem volt, minden egybõl ment Az 1.07-es drivert használom a Voodoo 3 -hoz
Op.rendszer Win98 , magyar változat Mégcsak nem is SE...
Valaki kérdezte, miért nem látta az óceános jelenetet Az sajna megint csak a GeForce 3 tulajoké, a pixel shader miatt. Úgyhogy az nem a pro verzióban lesz... Screenshotokat pedig a madonion oldalán, sõt, a hcgamer oldalán is lehet találni Van a Nature részbõl is.
Dikkma! Én csak úgy ültem le elé, hogy nézek egy szép diafilmet, aztán meglepõ módon a Nature rész is folyamatos volt, így megnyugodtam, holnap nem kell a boltba szaladni még... Erre gondoltam itt. (High detailben az autós rész nálam is ment vagy 8-10 fps-sel természetesen)
üdv, rage
Tisztán és világosan leirták, hogy 32megás T&L kártya és 500as proci alatt nem megy a program! AMugy teszteredményket plz a másik topic alá.
Ezt én is tudom, de mint látod Rage fel tudta rakni, és a Vodoo3 3000 nem T&L kártya. Ezért kérdeztem tõle, hogy hogyan sikerült. Valahogy csak felrakta.
Ma neztem meg : Duron 1000 , 256 Mb RAM , Elza GF2 - 1080-as detonatorral az eredmeny : 2739 pont.
A 4. Game-hez milyen cucc kell ? Azt irta ki, hogy HW not supported. :(
A Pro valtozatrol tudtok valamit ? Van-e mar, mikor lesz, stb.
Rage!
Neked az 1.7-es driver a második kiadás? Mert ha jól tudom akkor csak az kompatibilis a DirectX 8 -al?
Szerintem ez a megoldás a Voodoo3 3000 -re :
3dfx Voodoo3
Please check that you are using latest drivers (driver kit 1.07.00 or newer). You can download them from 3dfx.
Q: Why can't I run the default benchmark?
A: 3DMark2001 is set to 32bit color as default and Voodoo3 supports only 16bit color modes.
Q: The demo sure looks weird on my V3. What's the problem?
A: Some parts have problems with rendering to textures - it is a driver issue. You can try to use the x3dfx BETA drivers for V3, but we don't encourage you to use BETA drivers.
Q: Some textures in GS1 look odd on my Voodoo3 (in the buildings in the end). Why?
A: This is probably a driver issue, and it occurs both on x3dfx and official 3dfx drivers.
Már egyszer szóltam, hogy a teszteredményket a másik topic alá.
Rage: Hát nem tudom te mit csináltál a gépeden, de nálam még most se müxik! :( Az 1.05 ös driverra felraktam az 1.07 BETA változatot azt ami támogatja a DX8-at. Felraktam mégegyszer a DX8a-t. S így sem megy. :((
Madonion FAQ: "Q: Why do I get a message that says: "Can't create Direct3D device"?
A: The texture conversion in the installer requires Direct3D. On some 3D accelerators like Voodoo3, Direct3D can not be initialized in the required mode if the desktop is in 32-bit color mode (as the 3D accelerator can not render in that color depth). Try changing the desktop to 16-bit mode, and start the installation again.
"
Tomcat rájött: a desktop ne legyen 32 bitben!
ja..
Áruld már el, hogyan csináltad! Anee 1100 pontot kapott defaultra, Radeonnal!
Nos, mivel a Voodoo 3 3000 csak 16 bitet tud, ezért nálam a "default" 1024*768 16 biten, és triple bufferingre állítottam.
Ezért érdemes lenne nektek is letesztelni ezzel a beállítással, akkor tudnánk összhasonlítani veletek, és a többi Voodoo-séval. Persze, csak ha van kedvetek..
Aha, a desktop nálam alapból 16 biten áll, ezek szerint ezért ment minden elsõre... Viszont én semmilyen egyéb textúrázási, vagy egyéb problémával nem találkoztam. pedig a Madonion oldalán is ez áll, ahogy írtátok már... Érdekes..
üdv rage
Bradock!
Igen, a második kiadású 1.07-est tettem fel Ami jópofa, hogy ami eddig DX7 alatt certified volt, most nem az...:-)) (Hülye Microsoft...) Amúgy biztos , hogy jó, mert akkor a Vertex Shader-es teszt nem ment volna le Ahhoz mindenképpen kell a DX8
Mármint a WHQL 1.07-esbõl a javítottat (2 nap után javított változatot adtak ki belõle) NEM az X3dfx félét tettem fel!!!!
Vertex Shader milyen király... ? LOL
Nekem nem dx8 certified driverem van, de lement a vertex shader.
Hüm nálam az van fenn-az x3dfx féle-, s nincs is textura a benchmark alatt. Win2k alatt kellett tesztelnem... Ott rendben volt minden az 1.03 as driverral.
1.03 driver readme je szerint DX7 alá van. Érdekes.
Nem muszáj a drivernek DX8 alatt certified-nak lennie (nekem sem az már)
Jó a játék, nem? Nekem nagyon lassú, de megy. Lelõttem mindkét repcsit, erre felragadtam egy kerítésre, az elsõ kerekeim miatt, a hátsók meg nem értek le... na mindegy... :-))
Kilõttek a repcsik.. :) Ment vagy 10fps el...
Nekem le kellett kapcsolni 800*600-ba, mert 1024-ben eléggé beszaggatott Meg kicsit gyorsan fordul az autó... Ja, bocs, low detailben játszottam vele... High-ban megnézem, bár lehet felesleges....
Mire megtaláltam a gombokat, meg hogy mi merre, lelõttek:)
Ja, én meg rosszat írtam: low detail=4-6fps nálam, nem 10. Bár néha felugrott...
ma jön egy másik eredmény: a gépemet már ismeritek csak twíkeltem egy picit:1752 defaultba..... ezzel visszavágtam a Voodoo3nak:)
(High-al mindegy , hogy mekkora felbontás, 3-10 fps) Egyébként szerintem ezt azért jobban is megcsinálhatták volna Nem látok benne semmi olyan különlegességet, ami miatt ennyire lassúnak kellene lennie...
mindenesetre lassú. Leglábbis nálam nagyon. Mondjuk olyan géppel mint nekem van nem is nagyon érdemes nyomatni :) :((
Te nyertél!!!
:-))))
Én is próbálhatnám tweakelgetni, pl biosban sdram time-okat 2-re tenni, meg a videokártyát tuningolni, de nem teszem, 1700 biztosan nem lesz. Tán max egy 1350-1400-at lehetne kihozni belõle úgy...