Naszóval akkor egy kis tesztelgetés. A vas egy Cel2 566@877 256MB PC133 AbitBX6 v2.0 Asus 7700 32MB GTS, Det. 11.01-es driver Win 98SE alatt. 1. 800x600 16 bit - 2877 pont 2. 800x600 32 bit - 2771 pont 3. 1024x768 16 bit - 2787 pont 4. 1024x768 32 bit - 2532 pont
Mint a tetsztekbõl kiderül 800x600 ban 16 és 32 bit-es felbontásban nincs akkor különbség ( mint mondjuk 1024-ben ). A tesztek úgymond " default "- ban futtattam le (compressed text., frame Double, AA none, Z-Buffer 24-bit ) de majd ha lesz egy kis idõm akkor megnézem más beállítások mellett is. Ja még csak annyit, hogy a kártya nincs húzva ( egyenlõre ) mivel nem tudom, hogy melyik tweak-et érdemes ilyen célra használni. Ha valaki tudna ezügyben segíteni azt nagyon megköszönném. Még valamit a rend kedvéért kipróbáltam egy default tesztet ( 1024x768 32bit stb. ) úgy, hogy most bekapcsoltam egy 2x AA opciót is. Hát meg kell, hogy mondjam az az 1698 pont kicsit " elgondolkodtatott ". Úgylátszik, hogy ez az Anti Analising igencsak sok erõforrást igényel.
Csocso! 2001. máj. 11. 22:35 nézz utána ennek a 7 embernek milyen gépe van:]
UI.: lala, azt tudod ki hiszi el neked:)) max a 2000ben csinált az ennyit neked...
ABIT Bf6 PIII 750@900 256SD133@120 CAS3 Leadtek Geforce2MX@210/210 Whistler Pro 2462, detonator 12.00, dx8.1, 3dmarx2001, default 2050. Ugyanez CAS2ben, és a kártya 220/220, 2248, de azért széthajtani sem akarom a rencert, nincs zsé ujra most:)
ZOZO és lala a ti gépeitek naggyon jó látszik megint drs avalamit rosszúl olvastál le a lapocskárol:) swarz a te géped fos !!valamit tegyél!!nekem ma 4666 ot ment a 2000!!
Szerintem az egésznek annyi értelme van, hogy lehessen látni a különbözõ videókártyák különbözõ konfigok alatt mit tudnak és mit nem. Már összegyült annyi információ a 263 hozzászólásból, hogy sacc/kb meglehet állapítani, ki lódít és ki ír tisztességes eredményt.
de az olvasom falba ütközik.. lehet és akkor boldog lesz ha fars adatot ír? Nem csumamind1 hogy mennyi... Jaj most Jánoskid leszel ha 4000ret megy? engem nem fingat de zavar ha lódít egy nagyot
attól ha ezt iróm hogy 2820 at futottam akor most elhiszitek? a haverom csak röhög rajtam hogy ilyenekkel foglalkozom mindenki akor irja a fars adatot amikor akarja!
bocs majd ha én is overclockolom a gépem akor nézd majd meg! köszi!
DISPLAY Platform NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 CPU Optimization D3D Hardware T&L Width 1024 Height 768 Depth 16 bit Z-Buffering 16 bit Texture Format Compressed Buffering Double Refresh Rate Default FSAA Mode None
OPTIONS Show Title Screens Yes Continuous Benchmark No Benchmark Run Count 1 Demo Sounds Enabled Yes Continuous Demo No Game Sound Effects Enabled Yes Game Music Enabled Yes Game Detail Level Low
RESULTS 3DMark Score 2084 Game 1 - Car Chase - Low Detail 41.4 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 8.6 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 34.4 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 12.5 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 48.2 fps Game 3 - Lobby - High Detail 21.1 fps Game 4 - Nature Not supported by hardware Fill Rate (Single-Texturing) 365.2 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 385.8 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 14.7 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 2.8 MTriangles/s Environment Bump Mapping Not supported by hardware DOT3 Bump Mapping 41.3 fps Vertex Shader 16.4 fps Pixel Shader Not supported by hardware Point Sprites 7.8 MSprites/s
nekem pont forditva volt és egy picit nagyobb volt a 180 nál..de a core volt a kissebb és a main a nagyobb..de most átállítottam..mindegy nem kelle semi riva tunert használok állítolag az egyik legjobb..de mindegy amugy nemtok mit csinálni a viáddal mert a legujabb intel alaplapom van!:) szal mindegy....majd nemsokára és is felhuzom a gépemet 800-850 re majd akor lesd meg mit tud a gépem..bazzeg a haverom most gondolokozik egy gef ultrán hogy rohadna el a gépe:) 100 rugoba jön ki neki...visszaviszi a diamond v770 et meg a voodoo 2-t és még rátesz és meglesz neki az ultra.....na mindegy csumm jah amugy az unreal tu ban 1024*768 ban olyan 40 fps és 50 fps között ugrál!!de néha beakad! nem akadozik hanem beakad...mi a szaré?
SEMMI mást nem Állítottam a GeforceTweakUnit-ban !!
Csocso!
Elõször is fel lett téve a VIA Service pack4.29V (Ha kell valahogy elküldöm 2floppy!!)
-NEKEM A KÁRTYÁHOZ ADOTT CD AMIN A DRIVEREK VOLTAK NEM VOLT JÓ ÉS A BOLTBAN MONDTÁK HOGY MÁR RÉGI HOZZÁ! EZÉRT ADTÁK HOZZÁ A 2FLOPPYt ÉS AZT MONDTÁK HOGYHA ÚJRAHÚZOM A GÉPET AKKOR MÁR ERRÕL TEGYEM FEL A G2MXet-
Aztán a PcWorld-ben 2001/02 volt a GeForce Tweak Unit2.4 (ha kell ezt is elküldöm!) Na ezt ha elindítod bejön 1 ablak. Rámész az NV CLOCK-ra aztán a YOU HAVE TO CLICK THIS BUTTON FIRST! feliratra. Nyomsz 1 OK-ot , megint rámész az NV CLOCK-ra és akkor már bele enged nyúlni. Próbaképpen CORE CLOCKot 200-ra MEMORY CLOCKot 180-ra
Aztán APPLY CLOCK SETTINGS és QUIT Utána mehet a TESZT !!!! : ))
szar eredményem!!!nembaj majd ha oc jük a p3 mamat mondjuk 800 ra..
DISPLAY Platform NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 CPU Optimization D3D Hardware T&L Width 1024 Height 768 Depth 16 bit Z-Buffering 16 bit Texture Format Compressed Buffering Double Refresh Rate Default FSAA Mode None
RESULTS 3DMark Score 2084 Game 1 - Car Chase - Low Detail 41.4 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 8.6 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 34.4 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 12.5 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 48.2 fps Game 3 - Lobby - High Detail 21.1 fps Game 4 - Nature Not supported by hardware Fill Rate (Single-Texturing) 365.2 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 385.8 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 14.7 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 2.8 MTriangles/s Environment Bump Mapping Not supported by hardware DOT3 Bump Mapping 41.3 fps Vertex Shader 16.4 fps Pixel Shader Not supported by hardware Point Sprites 7.8 MSprites/s
Ok Ok! You must be using the 12.00 drivers that came with your card right?
If yes, then uninstall it and try out the 12.01 drivers. Do you know where to get it?
Try it out and see if it helps.
If not then try the 10.80 drivers. Seems like Nvidia has to release yet another special purpose drivers for AMD systems.
If you still have the problem then it can be a heat issue. If not then set AGP to 2x mode as VIA's AGP sucks (not 100% stable).
Try first and then let us know.
Regards, Manoj Mahtani
--------------------
Intel Pentium IV 1.7 Ghz @ 1.95 Ghz (using only Intel Stock Fan) Asus P4T Motherboard 512 megs PC-800 Rambus Memory (Samsung) Winfast Geforce 3 (247mhz core & 550mhz memory for now) IBM 30Gigs ATA 100 (Drive C) IBM 30Gigs ATA 100 (Drive D) Pioneer 16x DVD (Ultra 66) Plextor 16x 10x 40X CDRW Real Magic Hollywood plus DVD decoder Creative SB LIve Platinum 5.1 Creative Desktop Theatre 5.1 (DTT2200) InWin Q500 Full Tower Case (Enermax 350W power supply) Intel PCI Lan Card Cisco ADSL Modem (Cisco 677) Sony G400 19" Monitor Microsoft Natural keyboard Pro Microsoft Intellimouse Optical
Benchmarks:
3DMark 2001 (default benchmark) = 7051 3DMarks
My Proof: http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?874184
Quake III 1.27h, (demo127) at 1600 by 1200 32bit with max settings all the way = 79 fps
Quake III Team Arena 1.27h (mpdemo1) at 1600 by 1200 32bit with max settings all the way = 70.2 fps
drs mondd már el hogy mé kell és hogyan beállitani a main és a másik orajelet? mire állitsam? hogyan? csumm tudom van progim de hova állítsam õket?
Egyébként tényleg kár belebuzulni :)
Többször lemértem és volt ennél alacsonyabb érték is de 2000 alá nem ment!(A kártya 220/178-on volt)
DISPLAY Platform NVIDIA GeForce2 MX CPU Optimization D3D Hardware T&L Width 1024 Height 768 Depth 32 bit Z-Buffering 24 bit Texture Format Compressed Buffering Triple Refresh Rate Default FSAA Mode None
RESULTS 3DMark Score 2144 Game 1 - Car Chase - Low Detail 35.9 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 12.6 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 35.4 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 16.0 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 42.6 fps Game 3 - Lobby - High Detail 21.6 fps Game 4 - Nature Not supported by hardware Fill Rate (Single-Texturing) 196.8 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 373.2 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 15.4 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 3.2 MTriangles/s Environment Bump Mapping Not supported by hardware DOT3 Bump Mapping 26.3 fps Vertex Shader 26.7 fps Pixel Shader Not supported by hardware Point Sprites 5.6 MSprites/s
SYSTEM INFO
System Info Version 2.0 Installation ID 0xcc8faaf8 OEM ID
CPU INFO CENTRAL PROCESSING UNITS Manufacturer AMD Family Duron(tm) Internal Clock 736MHz Internal Clock Maximum 736MHz External Clock 105MHz Socket Designation Slot A Type unknown Upgrade Slot 1 Capabilities MMX, CMov, RDTSC, 3DNow!, Extended 3DNow! Version AMD Duron(TM) CPUID 0x00000631
jolvan mérd
ok..lemérem
namindegy!! innentõl csak duma és megmagyarázás úgyhogy én befejeztem.
Világosan mondtam hogy 1024*768*16-on mértem ! Framebuff:double az egyértelmû hogy ha mindent max-ra húzok nem lesz ennyi pontom de ÉN ezt nem is MONDTAM!!!
Tényleg, mérd le, 32 biten, triple bufferinggel, 1024*768-ban, megírod, kapsz mondjuk 1970 pontot, aztán mindenki megnyugszik :-)))
RAGE-nek teljes mértékben igazat adok!..és valóban ingadozik ezt nem is vitattam.csak ANNE azt nem hiszi el hogy 2300és2600 között
egyébként ANEE!..ha Defaulton tesztelsz akkor framebuffer:double-n van .!!NEM TRIPPLÉN!!
32 biten, triple bufferral, és tiszta boot után
Nem kid csak a képekbõl kirí....32bites Z nincs?
na skera mérd le egy naugyéba fogadok veled hogy 2000ren alul lesz!
S ez nem radeon vagy gts vagy feljebb hogy ne számitson!
Annyit a vitátokhoz, hogy az MX hátránya igazán csak 1024*768 -as felbontás felett kezd el érezhetõvé válni egy GTS-sel szemben
Ha megnézzük egy játék alatt, alig lesz különbség (Szerintem fontosabb az, hogy szaggat-e egy játék, mint az, hogy hány pontot kap a gép.) Ráadásul a 3DMark idõnként érdekesen mér Nekem pl 1200-tól 1400-ig mindenféle pontot ad, miközben mindig ugyanúgy tiszta boot-tal, egyforma beállításokkal mérek
Ilyenkor szokták azt mondani, hogy mérjünk 10-szer, s vegyük az átlagos eredményt
16 biten meg aztán tényleg több pontot ad Szerintem mérd le te is 32-õn, s írd meg azt az eredményt is!
üdv, rage
jaja..most jön a duma..Neked Õk mondták hogy tripple bufferral vagy mi?!?!
DE ÕK TRIPLE BUFFERRAL
CSOCSO + ANEE !!!
Ha 1 kicsit használnátok a szemeteket és visszanéznétek hogy kinek mennyi volt az eredménye akkor nem mondanátok EKKORA BAROMSÁGOKAT !!! (már bocs)
Az értékek 1998 és 2360 között vannak !..jaés DEFAULTON!!1024*768*32!!!! Én 16biten Mértem!!
Szóval most Õk is HAZUDNAK !?!?!?!?
Triple buffert vágjál be
az hiogy milyen a drivetr arról anniyt hogy 6.5 ös van és azt mondják hogy az egyetlen normális detonator!!!
drs!!!:) te **** hagyjuk ezt a gef 2 mx et! szarul méri akkor a géped!!! menj már fel a madonionra nézz körül kinek van még gef 2 mx e ami majdnem 3000 et megy:) röhejes vagy a gts meg féllábon lenyomja a zsar gef2 mx et!!! ennyit errõl!!!jah nekem szerinted nem 200 on meg y a gef2 mx em?he?
ha kell én is csinálok neked olyan képet hogy egy P1+Voodoo2 nyom 11000ret....nem nagy szám Anélkül mondom hogy nem kaptam mélt de nem kell...
rájöttem mit csinálok !!! elküldöm a mailcímetekre az értékelést és a képeket.
EZ AZ AMI TELJESEN ELLENED VAN S DIEGHO IS CSAK 640*480ban kapott anyitt mint a Te(tróger fake)eredményed(õ nem húz S azt belátod hogy egy Athlont nem ver a Duronod mert az megint egy hátassal és fírgeléssel érne fel tõled
Totál köcsögséget mondasz.....nemondmár hogy egy trágya MXverné a GTSt mert szétröhögök... Duron700 128MB Radeon 32DDR-2300...de ez még nem volt se húzvca se tuningolva semmi........nevetséges ez kb olyan mint egy P4+Tnt2vel 4500...........Lehetetlen
na tod mit mondom "kacsacsõrnek"vagy róka száj attól függ hogy tanították az általánosban..:) hívják azt a jelet amit használnod kell {}ezek helyett...:))
ezt
{img src=""} {ez és }ez helyett használd ezt Ja meg az idézõjel közé kell beszúrni a kép elérési útját... De a képet ragd fel valami szerverre...
HELP !!
Hogyan tudok ide képet betölteni ? komolyan benyomatom az eredménytáblát!!
Na figyuzz Csocso !!! mondok jobbat...
3Dmark2001 : 2637 hehehehe!!!
a konfig ugyanaz : duron735,G2mx,128Mb
Tudod ennek az eredménynek az a trükkje hogy fel kell hozzá tenni a Geforce Tweak Unit 2.4 -et (PC-World2001/02). Aztán a core clockot 200-ra.
Ha a géped ennyit tud akkor arról NEM ÉN TEHETEK !Ez a Pontom akkor miért mondjak 1000-el kevesebbet???..csak mert a tiéd kevesebb???
na...
DISPLAY Platform NVIDIA GeForce2 MX CPU Optimization D3D Hardware T&L Width 1024 Height 768 Depth 16 bit Z-Buffering 24 bit Texture Format Compressed Buffering Double Refresh Rate Default FSAA Mode None
RESULTS 3DMark Score 2637 Game 1 - Car Chase - Low Detail 49.6 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 13.7 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 44.2 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 19.1 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 55.5 fps Game 3 - Lobby - High Detail 24.5 fps Game 4 - Nature Not supported by hardware Fill Rate (Single-Texturing) 377.9 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 437.9 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 16.8 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 3.2 MTriangles/s Environment Bump Mapping Not supported by hardware DOT3 Bump Mapping 37.9 fps Vertex Shader 26.7 fps Pixel Shader Not supported by hardware Point Sprites 6.9 MSprites/s
ja..és Bilux mondott 1 FONTOS dolgot amit úgy látszik nem vettél figyelembe!!!
Egyébként nem akarok veszekedni VELED és ha nem hiszed hogy ennyi akkor az a TE dolgod, de barátilag mondom hogy az a CD amit a Geforce-hoz adtak a boltban( -Manli- Driver&Utility v5.6) nem volt jó a kártyához!!! Ha nincsen ez a FÓRUM rá sem jöttem volna mert a kártya mûködött csak lassú volt (úgyis tudod 2001-ben 587 volt az eredményem).Aztán most fel lett rakva a VIA Service Pack 1 és azt mondták a CD-t kidobhatom!
A tuning pedig kb 2-300 pontot adott hozzá úgyhogy még azt sem lehet mondani hogy attól ilyen magas az eredményem !
Nem lehet hogy Neked is az a Gondod mint nekem??..nem jó a drivered..?
;)
Nézd azt is hogy õ 16bit-ben mérte....
3D Mark 2001:2387
Win Me 3D Mark2000 v1.1 Pentium III 700 256/133 SD Elsa Gladiac Geforce 2 GTS 32 MB
heheh ez a gép 2 szer akkorát tud mint a tied fõleg a gef 2 gts miatt na ne magyarázd meg hogy a tied nagyobbat fut mx el:))))))))9 kamer vagy ember!
3Dm2001 (Csocso! bocsi, igazad volt tényleg elírtam. Nem 2545 hanem 2551 !!! :))
DISPLAY Platform NVIDIA GeForce2 MX CPU Optimization D3D Hardware T&L Width 1024 Height 768 Depth 16 bit Z-Buffering 24 bit Texture Format Compressed Buffering Double Refresh Rate Default FSAA Mode None
RESULTS 3DMark Score 2551 Game 1 - Car Chase - Low Detail 46.9 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 13.7 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 42.5 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 18.6 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 52.7 fps Game 3 - Lobby - High Detail 24.3 fps Game 4 - Nature Not supported by hardware Fill Rate (Single-Texturing) 352.2 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 407.3 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 15.7 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 3.0 MTriangles/s Environment Bump Mapping Not supported by hardware DOT3 Bump Mapping 35.3 fps Vertex Shader 27.1 fps Pixel Shader Not supported by hardware Point Sprites 6.4 MSprites/s
madman a tied jo csak hat az eminyé nincs huzva szal csakk 600 on megyeget de ugyanott van mint a te sd ramos 850 esed:) de azé jo
nekem a 3dmark 2001 más arányba adott mint drsnek.. 2000:4100 2001:2100
Windows 2000 12.00 WHQL Driver Celeron II 566@850 128SD Geforce2Mx (alapon minden) 1024*768*32 1746 Pont
Ez szar?
hehe eghy kicsit csalsz nem??? a rdmark nekem majdnem ugyan ennyi de a 2001 az 1750 körül van...valami elirtál dude!
Nem ártana visszatérni a topic eredeti témájához!!!
Meg addig lesz GF5 is ami megint lenyomja az árakat.... Addigra a GF3 olyan lesz mint most az MX200
milyen kártyád van? Szerintem ez az Unreal2 és Doom3 õrület nagy baromság.Több, mint 1 évet kell várni még arra, hogy kiadják õket.Addigra meg lesz S3 új kártya és Radeon2-is, ja meg GF3 MX, addig meg minek megvenni egy szaros tesztprogi kedvéért.Jövõre ugyis 50000-el olcsóbb lesz majd, meg bejön a nincs vám törvény és a számítógépet mindenkinek program, úgyhogy várni kell.
jah azt hozzá kell tennem hogy közben ment a napster letöltöttem éppen a többi ppedig a memoriát fogalllta: gozilla firewall a sonique a virusirtó...szal nemtom mennyit húz le a pociból de szal mindegy...azé nem rosz a gépem...sok fasz hogy mondja : huhh majd figyeld meg a doom 3 at meg az unreal 2-t:))))))))heheh jah vegyél egy gef 3 at meg egy p4-et meg sok sok memoriát és majd olyan lesz mint a képeken....máshogy pedig nem...ez persze abban a topicban mondják a pc-sek akik suxolják a konzolokat:) hogy érdemesebb a pc re költeni...hehh...
mit szóltok az eredményemhez????????
hm..nekem intel alaplapom van nem töltöttem le semmit hozzá pedig az volt a bajom mint drs nek ...nemtom pontosan hogy csináltammeg de azt tudom hogy máshogy raktam fel mint szoktam,..azt tudom pl hogy én váálasztottam ki az alaplapot és nem hagytam hogy õ tegye..meg mittomén..nemtom elmagyarázni....bocs
800*600 RESULTS 3DMark Score 1822 Game 1 - Car Chase - Low Detail 38.7 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 8.1 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 28.7 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 8.8 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 43.5 fps Game 3 - Lobby - High Detail 18.7 fps Game 4 - Nature Not supported by hardware Fill Rate (Single-Texturing) 368.6 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 400.4 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 7.1 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 2.9 MTriangles/s Environment Bump Mapping Not supported by hardware DOT3 Bump Mapping 60.7 fps Vertex Shader 15.3 fps Pixel Shader Not supported by hardware Point Sprites 1.0 MSprites/s
nah jó csak hülyülök..most megyek lefuttatom a 3dmark 2001 et 800-600 ban..na csumm