PROJECT Name My Benchmark Description Registration Name Tom Solen Registration Key 3DMark Version 200
DISPLAY Platform S3 Inc. Savage2000 CPU Optimization D3D Software T&L Width 1024 Height 768 Depth 32 bit Z-Buffering 24 bit Texture Format Compressed Buffering Triple Refresh Rate Default FSAA Mode None
OPTIONS Show Title Screens Yes Continuous Benchmark No Benchmark Run Count 1 Demo Sounds Enabled Yes Continuous Demo No Game Sound Effects Enabled Yes Game Music Enabled Yes Game Detail Level Low
RESULTS 3DMark Score 1314 Game 1 - Car Chase - Low Detail 20.6 fps Game 1 - Car Chase - High Detail 3.8 fps Game 2 - Dragothic - Low Detail 23.1 fps Game 2 - Dragothic - High Detail 9.2 fps Game 3 - Lobby - Low Detail 39.3 fps Game 3 - Lobby - High Detail 11.4 fps Game 4 - Nature N/A Fill Rate (Single-Texturing) 2696.8 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 5697.4 MTexels/s High Polygon Count (1 Light) 2.7 MTriangles/s High Polygon Count (8 Lights) 1.4 MTriangles/s Environment Bump Mapping N/A DOT3 Bump Mapping N/A Vertex Shader 13.1 fps Pixel Shader N/A Point Sprites 1.2 MSprites/s
Van egy kis fill rate..??? :))))))
Emberek, ez a program egy rakás FOS.
Amúgy, ha valakit nagyon érdekel a bios optimalizáció, pl. agp aperture size, akkor nézze meg ezt: Rojak Pot
Egy újabb Voodoo3 2000 eredmény: Asus P3B-F Cel300@472 160Mb Ram V3 2000 1.07.00(nincs tuning) win98 SE --------- 800x600x16: 632 pont 640x480x16: 635 pont
Jól látszik, hogy a V3-nak nem elég egy 500Mhz körüli Celeron...
Az elsõ az lesz, akinek van Geforce3-a. Ugyanis az a teszt állításuk szerint CSAK teljesen DX8-as kártyán megy, és eddig az egyetlen ilyen a geforce3.
az is röhej hogy ezt a textura tömöritést az S3 találta ki és Viper2 jo lebög rajta még roszabban teljesit mintha 32 bites texturát használnánk
Athlon 600@730mhz 128mb ram video Diamond ViperII Z200 32mb 1024x768 32bit textura 16bit 1265 pont
Rage!
Összességében kellemeset csalódtam a V3 -ba. Eleinte meg voltam gyõzõdve, hogy a 3DMark.. el se fog rajta indulni. Szóval még mindég használható, korai lenne leírni ezt a kártyát. Azért ha a pénztárcám engedné fejlesztenék.
Bradock! Én is próbálgattam a Bios-ban mindenfélét állítgatni, és sikerült egész jó eredményt elõcsikarni belõle
tehát mégegyszer a konfig: Cel II 566@875 128 MB SDRAM PC100 ABIT BH6 1.0 1.07 WHQL DX8a Win98 AGP Aperture Size 64 Mega Cas latency time :2, precharge control enabled cas to cas ... :2
800 * 600 16 bit triple buffering : 1483 1024*768 16 bit triple buffering : 1397
Még lehetne videokártyát húzni, aperture size-ot növelni... na, az már kimarad
üdv, rage
Átnézve egy halom eredményt, ha pIII 800-ad lenne a te konfigoddal, akkor olyan 3000-3200 pontot kapnál.
rage-az én radeonom is többet menne ha PIII 800lenne alatta
Egészen pontosan AGP Aperture Size
Azt jelenti, hogy a szabad rendszer-memóriából mennyit engedsz használni az AGP-nek Javasolt beállítás : 64 Mega Lehet, hogy ad 30-cal több pontot, ha feljebb teszed, de ha jön valami nagyon RAM-igényes játék, lehet, hogy szükséged lesz arra a memóriára Így most letesztelted, hogy +30 pont, aztán szerintem tedd vissza 64-re
üdv, rage
Rage! Ez mi: BIOS "AGP Aperature" Ha 256 -ra állítom durván ad +30 pontot.
Ez nagyon is szép eredmény!!
Ennél nem sokkal több pontot kaptak sokkal drágább kártyák. Hmm, egész jó!
Rage!
Én max ennyit tudtam kihozni a V3-ból, tovább nem megy:
Voodoo3 3000 180MHz 1.07 driver dx8 PIII 800EB@840 2*128/133 RAM BIOS "AGP Aperature 256" (Ez mi ?) Windows ME
1024*768 16 bit triple buffering mellett - 1512 pont 800*600 16 bit triple buffering mellett - 1592 pont
Jaigen... és egy-két tapasztalat. Radeon 166 mhz-en ment, fel/le elállítva simán fagyott (csak a 3DMark, bármelyik másig game simán elviseli..) A driverbõl nem próbáltam ki többfélét, ez eddig a leggyorsabb nálam. (jaigen Win98SE) semmilyen elTweak-elt beállítást nem viselt el nálam, csak a Radeon Defaultban nem fagyott le. (így viszont érezhetõen lasabb mint egy Tweakerrel beoptimalizált kártya tudna lenni) szóval itt is kiderült, hogy leginkább GeForce-ra építették a progit, a Radeont meg a többit csak azért eszi meg, mert DX8 van. Ja, és még 1 érdekesség, az Antialiasingot sehogyse sikerült bekapcsolni, pedig leregisztráltam meg minden.
Na, legalább láttad, hogy miért dícsértem:))) S ha beírod a sorozatszámot, amit már az itteni topicokban megtalálsz, még játszhatsz is vele Ami ugye a 2000-esben nem volt....
Viszont szerintem azért még így is ég és föld a különbség a 2000-es és a 2001-es demó között. Persze a 2001-es javára ( szerintem legalább is ).
rage: huhh...hát igazad van nem semmi!!!! :) Fõleg a végén az mikor a pali kilövi azt az egy darab skulót az valami fenomenális!!! De az a természet sem semmi. Igencsak kíváncsi lennék, hogy vajon miképp is nézhet ki vajon egy jófajta geforce-on. Szóval a demó az teljesen rendben van de sajna maga a teszt az már kevésbé.
Hát, akkor ne a tesztet indítsd el, hanem a demo-t!
Nézd végig, s mondd el, hogy tetszett!
(A teszt alatt a Nature-hez Geforce 3 kell, de a demoban menni fog)
rage: igen elég rég jártam errefelé az már biztos. Azt nondod, hogy az a nature elég jóra sikeredett? Sajna ehhez nem tudok hozzászólni, mert fogalmam sincs, hogy miért de a teszt közben ezt a rész átugrotta! Egyszerűen kihagyta mint pl. a bump mapping-ot. Vajon miért lehet mindez? Szerinted?
Na, egy 100 pontot ért a P III 800 a CeLII 875-höz képest Meg esetleg az újabb alaplap
Voodoo3 3000 ,1.07 driver (default beállítások), DX8.a PIII 800EB, 2*128/133 RAM , ABIT VT6X4 Windows ME
Teszteredmény: - 1024*786 16bit 1409 pont - 800*600 16bit 1498 pont
Szevasz! Rég jártál erre Én azért semmiképpen sem mondanám gyengének
A Nature rész sem tetszett? Ilyet azért még nem láttam elõtte... A zene a régiben jobb volt, de ez is elmegy
Naszóval mielőtt dokumentálnék néhány Mark teszteredményt egy pár szóban magáról a 2001-es változatról. Egyszóval csapnivaló, kiábrándító, gyenge, stb.. (igaz nem egy szó volt). Meg kell, hogy mondjam a 2000-es sokkal de sokkal jobb és egyben eredetibb is volt. Vegyük pl. az első teszet mintha egy kicsit a T1 (azaz Terminator1) inspirálta volna őket, aztán a harmadik teszt az a Lobby itt meg mintha vaciláltak volna, hogy ez most a Matrix vagy a Max Payne-re hasonlítson (azért figyelemreméltó itt a low és a high detail külömbség csak érdemes a padlót figyelni..). Egyedül ami '' tetszett '' az a sárkányos rész volt. Szóval szerintem igencsak gyengére sikeredett az egész. No de mind1 akkor egy kis teszt:
Geometry Assist off: 1024*768 16 bit double buffering mellett - 1893 pont 1024*768 16 bit triple buffering mellett - 1382 pont
Mint ebből is látszik nem sok különbség van a két mód között. Amúgy a kártya nem volt tuningolva csak simán 166Mhz-en ketyegett. Majd legközelebb kirakok egy átfogóbb tesztsorozatot ahol a kártyát 200Mhz-ig lépésekben felhúzom. Majd akkor lehet egy kicsit hasonlítgatni a teszteket.
Naszóval az enyém megvolt rage.. ( amúgy üdv )
Dem
Akkor ide is leírom, ha már ide kell...
Voodoo 3 3000 1.07 driver, DX8.a Cel II 566@875 Win98 128 Mb SDRAM PC100 Abit BH6 1.0 Geometry Assist off 800*600 16 bit triple buffering 1378 3D Mark 1024*768 16 bit triple buffering 1307 3D Mark
Ebbõl is látható, 16 bites, 16 megás videokártyán is elfut a teszt Ezen a konfigon a demo nagyon szépen megy, szinte semmi akadozás sincsen, fel is vettem videora, szüleimnél volt is sikere :-)) A teszteknél az autós rész high detail-ben már nagyon lassú, olyan 7-10 fps, akárcsak high detailben a sárkányos rész 8 light-os körhintarész kemény 2 fps....
Várom hasonló konfigurációk eredményeit!
üdv rage
Nekem hihetetlenûl alacsony pontszámot adott. Igaz nem a legújabb a gépem, meg most egyenlõre csak win2k alatt teszteltem.
Nos kiábrándítoan alacsony. Low detailben még csak elmegyegetett valahogy(5-9fps), de a high detail az diavetítés volt :( Mind1, ilyen vastól jobb nem várható. A progi meg király!
Na tegnap leszedtem ezt a sart, hát elég kiráj mit ne mondjak. A konfig hozzá: ABIT BF6 P3 750@900 2× 128MB PC133 brand Leadtek Gef2MX 32SD 210/209 WinME/Whistler2428 Leadtek 6.48/Leadtek 10.40 detonator driver
Ugy kezdödött a winme fagyott rá alapbol, 3 inditásbol csak egyszer ment végig fagyi/kilepes nélkül. Eezekután a teszteredméyn defaulton: 1981.
Ja itt a default: 1024×768×32, DXTC, HW T&L, Double buffer, 24bit Z, és igy tovább...
Whistler: Teszt 3bol 3× probléma mentesen lefut, default 2045.
Látszik itt, is Whistler kissé nyomul azért már:))
Mivel ez regisztrálatlan és nem Pro verzióju 3dmarx, image quality és game demo teszt nem megy, + még egykét beállitás nem választható, mint pl AA.
A tesztek kib. megterhelik a gépet, 500as proci, T&Les 32megás videokártya nélkül el sem indul.
Az elsö teszt a car chase, low detailon 40-50FPS, high detailon (mert itt már cask ez a 2 van) 9-20FPS. A második, a Dragonos teszt, low: 50-60FPS, high 15-25FPS. A harmadik teszt, a lövöldözös (tiszta mátrixos a csávó benne..suxx) Low ~20FPS, high: ~50FPS. Elég kirájul néznek ki a tesztek. Problémák a 8light os sárkánykörhinta tesztnél jönnek elö, high poli teszt, lb 1-2FPSel ha megy:)) WinME alatt a pixel felépitésü forgó ló is ennyivel megy, de whistler alatt mér ezerrel forog. A Whistler tehát észrevehetöen jobban nyomja. A gép harware felépitését nem igazán jol ismeri fel, ramokra, FSBre minden baromságot kiir, de ez nem is lényeges. Maga a demoja (nem a game demo) elég kirájos lett, de kissé elvontabb mint a 2000 demoja. Villodzo fenyek mindenfelé, kib igényes grafika, és 640ben is szinte akad néhol:))