Emberek. Némileg hiánypótlóként kihozta tavaly a Looksmart a 288gto -t, most Nürnbergben bemutatták az F50 -est! Bár én sem az árával nem vagyok megelégedve, sem a minőséggel... De.. Más nem gyárt utcai F50-est! 999db lesz a pirossból. Ahogy szokták, vitrinnel.
Sziasztok! Első sorban 355-nek mutatom, de bárki számára betalálhat, aki kedveli a talján patásokat... RAIN MAN nyitó jelenet Na szóval annyiban tévedtem, hogy a Ferrari nem fekete, hanem ezüst.
Kíváncsi leszek pár év múlva milyen lesz-hogy áll majd rá a szemünk, mert most valóban elképesztő... Emlékszem mikor először láttam élőbe, egyszerűen nem hittem el hogy ez egy gyári autó, simán azt mondtam volna hogy valami alapmotoros kocsi amire a létező összes-rendelhető aftermarket elemet rárakosgatták. Szeretem a nagy felniket is (nézni!-nem sajáton) de hogy ezen mekkora malomkerék van minimál gumival, döbbenetes az egész autó, de tényleg, aztán lehet ez volt a cél, akkor végül is telitalálat.
na pont így vagyok vele én is, nekem az épp kifutott civic tetszik a legjobban, és az új óriási csalódás modelleknél is utálom a kamurácsot, de hogy 1:1es gépen is így telenyomják, az szerintem nagyon gáz (pedig egyre több gépen lehet felfedezni sajna) de ez a modell így elég bejövös, valszeg azért mert mindene matt fekete így elrejti a sok műanyag tré elemet, és kicsit harmonikusabb, mert amúgy olyan mint egy 80-as évek dél koreai gép :))))
Egyik cimborám is 43-ban utazott, egyszer beszélgettünk hogy irigylem azért, mert -biztos- jóval olcsóbb mint egy minőségi 1:18... aztán én is nagyot koppantam mikor mondta az árakat... +3-4esével vette a gépeket mert úgy érte meg a posta r-go full ugyanott volt ... -árban-
nem utazok 1:43-ban, így az árak tekintetében se vagyok otthon ebben a méretarányban de basszus ez komoly hogy 80 euró egy ekkora gépért jesszus hová kerültem, rosszabb a helyzet mint gondoltam :)) hát akkor téged se irigyellek :) mondjuk neked helygondod kevesebb van mint nekem :)
Na azt a rács a kamurácsban dolgot pl. észre se vettem :)
A kerék tájéka viszont nem lett túl jó, ennél extrém-peresebb papucsok vannak a typeR alatt, és sokkal beljebb is van a kerék az 1:1-en, de tény hogy így jobban néz ki
Amindenit....rendesen odavág! A lámpák alatti kamurács / tényleges nyílás aránya is olyan mint az eredetin. A limitáltságot és a minőséget elnézve nem lesz olcsó, de szerintem gyorsan el fogják passzolni azt a 99-et.
Szerintem ezeket olyan tudattal (üzleti modellel) árulják, hogy csak lesz néhány ember aki ennyiért is elviszi, ami meg megmarad azt leakciózzák annyira hogy még pont legyen rajta profit.
A VW akcióról köszi az infót Utoljára szerkesztette: bulba, 2018.02.01. 20:37:31
A Ferrarik mellett van még egy becsípődésem: 1997 óta mindig volt legalább 1 Hondánk: több békalámpás Civic (1.4, 1.6 VTI), HR-V, Accord és most egy 1.8-as ufó-Civic 3 ajtóval. A mostani Civicet utálom, egy rémálom, szörnyen néz ki. Az a 3m2 kamu rács elöl meg hátul teljesen tönkreteszi. De bakker ez a modell nagyon ott van: MotorHelix 1/18 2017 Honda Civic Type-R.
Utoljára szerkesztette: 355, 2018.01.31. 23:04:35
60-80€ egy 1/43-asért? Anyám... Tudom, egy zseb-BBR kétszer ennyi, de akkor is...
A CK-nál le van árazva pár Herpa, Kyosho és Schuco 1/43-as Volkswagen 35-ről 13€-ra. Csak szólok :)
Végre megint kijön elfogadható áron egy olyan Ferka, amit még SOHA, SENKI nem gyártott (fémből): 1972 Ferrari 365 GT4 2+2 a KK Scale-től (iá: 60-65€), vörösben és égszínkék-metálban.
Képem még csak ekkora van:
Megjelenés februárban. Ha van rá jelentkező, szívesen szervezek megint nagykeráras beszerzést. Asszem akik benne voltak a KK 365 Califorgia :) vásárlásban, nem bánták meg :)
Nem mellesleg kihozzák az 1983-as Alfa Spidert és a '78-as BMW M1-et is. Az Alfa 1/18-as és ugyanennyibe kerül, a Bömös viszont 1/12-es és kb. 230€. Ezek áprilisban jönnek.
Azt kell hogy mondjam én is hasonló cipőben járok, bár 1:43-ban kicsit jobb az árhelyzet. A Minichamps modellek árai megduplázódtak az utóbbi években, ráadásul, de a Norev például csak alig 3-5 EUR-t dobott rá. A Neok 45 környékéről 60-80 ig mentek, ráadásul a jóféle árcsökkentéseknek is vége. Az IXO csoport csak mértékletesen drágított, de tőlük korábban is leárazva vettem, azoknak a leárazásoknak sincs sok nyoma mostanság. Időnként vannak jó lehetőségek, de ritkábban. Részben ezért is veszegetek időnként kínai 18asokat.
Wow, nagyn élethű! Sok közel tökéletesen kidolgozott modellről kerülnek fel ide a fórumra képek, amik valószínűleg nem kevésbé élethűek mint ez a Bogár, de az érzés ennél valamiért nagyon megvan. ha nincs ott a hungarocell simán igazinak néztem volna.
Nem azt mondom nem csúszhat(ott) be pár drága gép... de most már minden drága, k.drága........
Nekem ez már sok, de szerencsére nincs is az égető érzés hogy nagyon kell valami, ami nagyon fájt (mármint kiadni rá a manit) már megvan.
Pont ma írtam a faxbukon, hogy durván luxus hobbi lett ez a szakma... :/ Én meg otto szintű rezsineket, meg alsó-középkategóriás fém modelleket nem fogok venni, pár éves AA árakon....
A Zember ne tapogassa a műgyantákat. Vegyen dájkasztot és azt nyitogassa meg brümmögve tologassa :)))
Van valami jó forrásod Nürnbergre? A DiecastSociety-n még nincs 2018-as fórum, a DiecastXchange-n meg a kiállítók fele hiányzik.
A BBR-nél ott van vörösben és sárgában az F12tdf, a CMC-nél meg a Lancia-Ferrari D50 kétféle orral meg legalább hat festéssel. Más új Ferrarit eddig nem láttam.
Kíváncsi vagyok, hogy a BBR tarja-e az előzetes 300€-s kiskerárat a tdf-re.
láttátok a Nürnbergi képeket ? van néhány nyálcsorgató újdonság, de.... kezdem úgy érezni magam hogy kikerültem ebből a világból és egyre messzebbről nézem az elsuhanó modellvilágot :((( régebben ilyenkor az újdonságokat elnézve (elsősorban az AA listájára gondolok) kiírtam hogy mi az ami nekem majd nagyon fog kelleni és és a megjelenésekor szépen egyesével megvettem őket.... ez volt régen ma ránézek a listára látom hogy hogy van kb egy tucat igazán bejövős gép, aztán nem nagy jóstehetséggel de elég magabiztosan megállapítom hogy abból 8-10 kb 200 de inkább 250+os árú lesz így aztán már húzhatom is ki a listáról :(( a BBR, CMC listáját meg se nézem ott eleve 3-4-500 eurós gépek jönnek ki, messze nem az én világom elég elkeserítő :(
a beszámolót várom/juk :)
képről-vitrinből nem rossz de ahogy írtam is kézbe véve már nem annyira csodás.... az is igaz hogy mióta bekerült a vitrinbe, egyszer se vettem ki, így aztán jól elvagyok vele
Van egy CMR-em: a Dino 206 S. A modellt egészen rendben lévőnek láttam, amíg meg nem találtam egy fotót, ami az eredeti versenyen készült. Úgy tűnik, hogy ők nem látták azt a képet, mert tele van apró eltérésekkel a modell. Viszont amit megcsináltak, az korrekt.
A Camaródat nem ismerem, innen nézve (a szokásos téli gumikon kívül, amit egy csomó gyártó elkövet) baromi jól néz ki. Mondjuk az eredetit se nézegettem még :)
Terveztem egy beszámolót a CMR Dinóról. Majd megpróbálok hamarabb időt keríteni rá.
volt már CMR modell a kezedbe? ha nem, majd írd már meg hogy mik a tapasztalataid amikor megjön a két GTB (de ha már volt akkor hamarabb is megírhatod ) mik a benyomásaid nekem van egy CMR Chevy Camaro-m és hát nagyon vegyesek az érzelmeim vele kapcsolatban az adott típus akkor nem igen volt elérhető más modellgyártónál így maradt ez, de nem voltam maradéktalanul boldog mikor kézbe vettem, úgy jellemezném hogy egy gyengébb Otto polcon jól mutat kézbe véve már gyorsan vissza akarod tenni inkább a polcra :)) az alváz egy nulla a tengely meg konkrétan egy korai matchbox színvonal :((( az összkép és az arányok rendben vannak, a fényezés is oké, de kb ennyi az összes pozitívum polcra jó, kézbe ne vedd ezek után kíváncsi vagyok hogy Ferrari szinten is csak ennyit tudnak vagy ott azért jobban kitettek magukért légyszi majd egy élmény beszámolót :)
Én úgy tudtam, a Ferrarik elnevezésében, főleg a régebbiek estében a /4 nem a szelepek számát, hanem a vezérműtengelyek számát jelezte. De lehet, hogy rosszul tudom...
Nemrég rendeltem be a CMR féle 275 GTB-ket, az utcai és a sportverziót. Szintén Ertl-t cserélek le, az elrakottakból pedig talán Spyder lesz egyszer.
A két modell összesen volt 184€, a CMC-től pedig 500€ lenne egy darab (tudok hozni olcsóbban). Tudom, resin, nyithatatlan, blablabla, de nekem egyrészt teljesen rendben van a CMR minősége, másrészt a 275-öt mindig egy fura, bumfordi, kicsit aránytalan autónak láttam: a teste nagy, az ablakai kicsik és alacsonyak. A verseny-eredményei se olyan kimagaslóak, hiszen kint volt már a Ford GT40 Mk. II és a Porsche 906, amik mindent megnyertek a Ferrarik elől, ha indultak egy versenyen. OK, ha valakinek tetszik, de nekem a 184€ is kicsit fáj a modellért. Az Ertl rondasága viszont nagyobb fájdalom :)
A CMC érdekesen nagy fába vágta a fejszéjét. A Wikipedia szerint a GTB-k és GTB/C-k között gyarkolatilag nincs egyező alkatrész: mások a karosszéria panelek, más a váz, a motor a 250 LM-ből van, más a futómű is. Ha a szokásos CMC-minőségben akarják kihozni az autókat, akkor gyakorlatilag két külön autótípust kell legyártaniuk.
Érdekes, de a Wikipédából tudtam meg, hogy a GTB/4 nem azért /4, mert négyüléses, hanem mert az egy (négyüléses) 275 GTB, csak négyszelepes motorral (a 275 GTB-ben kétszelepes a motor). És ahogy a képeket nézem, a Long Nose és a Short Nose kivitelek se mások, mint a GTB/4 és az eredeti GTB. A GTB/4-nek hosszabb az orra és kisebb a szellőzőrácsa.
Gyerekek: ez a verda létezik autómodellben? És mi az az olajfolt alatta? Utoljára szerkesztette: Zephyr Retiring, 2018.01.30. 12:02:10
Meg, most csak egy szép szürke faltdach-tetős Welly-m maradt, kissé ki kell néha tisztázzam a gyűjtit.. Igyekeztem akkoriban jobban összpontosítani a 911 utcai vonalra. Azóta persze bejött némi vadhajtás persze.. :)
Már láttam-hallottam a CMC féle Ferrari 275 GTB-ről. Úgy néz ki, tényleg lesz. Nem kis pénzért. De azt hiszem erre kell majd gyűjtenem, ez nagyon vágyot típus a Ferraritól. Nekem meg csak egy csúnyácska ERTL van belőle. Bízom benne nem csak /C (Competizione) változat lesz belőle, hanem utcai /4 is. Ferrari 275 GTB/C
Schuco. Ez az első modellem a gyártótól. Tudtam, hogy jobb minőséget képviselnek, de élőben hihetetlen részletes és finom kis modell. CK-nál volt jó áron, a postaköltség is csak 7 euró volt. Van egy 1955-ös AUTOart bogaram is, de a Schuco aprólékosságban simán lejátssza az Aa-t. A VW 2003-ban fejezte be a típus gyártását Mexikóban. Innen az "Última Edición" (utolsó kiadás) kifejezés.
Sziasztok, tanács kellene. Plymouth Fury (Belvedere) - 1958, ismertebb nevén a "Christine". Én úgy tudom, hogy az Autoworld és a Joy Ride féle elérhető manapság itt-ott. Mi a különbség a kettő közt? Melyik a jobb, melyik a szebb? A MotorMAx szóba se jöhet! Melyik az, amelyiknek nem sötét az üvege, JR, vagy AW? Utoljára szerkesztette: Missa, 2018.01.27. 09:51:09
Na végre egy mecsboksz viszonylag arányos metálfénnyel :) Egész szép kis modell és ügyes a fotós is, hogy a nap besüt a napfénytetőn
Már régebben, házon belül is elkezdték ezt a színbuzulást, kiadtak valamit jellemzően nem a legsikkesebb színbe, vagy csak simán ezüstbe ami az otto féle megoldásba néha olyan narancsos tud lenni, mint egy igazi autó küszöbrésze... és akkor jött egy faxa szín, de az már asia v. us. edition, más színű dobozba +eurókért... amit letudnak nyomni a user torkán, azt le is fogják, ha meg még örül is akkor mindenki örül, happy end :)
--- Jópár'éve azért fizettél (az 1:1-eknél) hogy színre fújjanak egy tükröt, kilincset, koptatót stb-stb. Most azért kell hogy feketén hagyják emlékszem még mekkora szám volt a defektjavító szett-milyen felára volt, és milyen aranyos volt hogy a nagy kráterbe ott van két doboz, most azért fizetsz ha kell pótkerék, ha netán normális és nem virsli akkor még többet Amire "igény" van........ hamar alkalmazkodnak ;)
Meg kell hagyni faxa, (kívülről) az ülés így képről gyenge, mármint olyan műanyag-játékautós, 400ért kaparhattak volna egy kis plüsst a talpról... de persze az simán van olyan fontos mint a modell meg amúgy is bevett hogy a belsejükkel már nem foglalkoznak, úgy is elviszi a sót a külső...
ismerem a gazdasági összefüggéseket, ráadásul ez speciál a GT spirit nevén fut, csaképp odaírják a dobozra hogy Kyosho, így aztán 30-40 euróval többért árulhatják.... legalább is szerintük mert én tuti nem adok érte annyit, meg ilyen minőség mellett szemmenyit se :) ráadásul nem is értem, a Kyo kiadja ezeket a bartel gépeket a kívánatos színekbe (itt épp a pink színbe, hiszen az az igazi szín) utána megkapja a kiadás jogát az Otto (GTs) és kihozzá egy teljesen tájidegen színbe. ki a túró veszi meg pl ezt fehérbe???
értem én hogy a Barbi seggén hamarabb észre vett volna egy pattanást, de akkor is, Ő profi ez a szakmája, munkája, igen is vegye észre hogy ott nincs rendbe valami de mondjuk hibázott aki feltette a honlapra is, csak megnézhette volna hogy minden oké a képpel, végül is ez alapján veszi meg a paraszt a terméket, nem???
A fotóst ne hibáztassuk (csak egy kicsit). Az autómodellek fotózása nem akkora cucc, mint mondjuk Palvin Barbi íves hátsó részének lekapása. A fotós szerintem oda se nézett, valaki egymás után odapakolt 50+ modellt, ő meg csak nyomkodta a gombot. Ennyi fénnyel meg mélységélességgel még élességet se kellett állítania: fixre mindent oszt' mehet.
A piac beárazta a Bburago modelleket. Ezt most láttamodaát - dobozos, 1/18-as modellek:
Ferrari Laferrari (Burago Race&Play) vörös. Ára: 7.000 Ft Ferrari California T (Burago Race&Play) vörös. Ára: 6.000 Ft Ferrari California T (Burago Race&Play) kék. Ára: 5.000 Ft
Szerintem a Cali-T megéri a normális bolti 11-12eFt-os árát (nem a 14e felettieket), de úgy tűnik, hogy másoknak nem :)
Öté' simán megéri megvenni a kéket, eggyöté' venni hozzá egy palack aeroszolos festéket és átfesteni bármilyenre. A Bubukat egy fogpiszkálóval szét lehet kapni.
Ne feledd a kyosho special-t is az otto gyártja ;) azért mert más dobozba rakják és 2x annyiba kerül még nem lesz jobb minőségű modell, tehát joga van hogy elálljon
Leírtam már erről a véleményem, ez is csak egy iparág lett, fotósokkal, marketingesekkel, salesekkel stb-stb akiknek egy modellautó ugyanaz mint egy liter laktózmentes tej vagy egy alakformálós eper ízű por, el kell adni azt csókolom.
Ki bírja amúgy ezt követni, 2hetente jelennek meg új rezsin gyártók, néha olyan árakkal hogy lezsibbad a szemem ............. jellemzően ami €-ban kétszámjegyű az gyenge is, no persze a "drágán sz.r" az mindig mókásabb.
az hogy az Otto, meg néha a Gtspirit gépek szélvédői eleresztődnek, arról már hallottunk, tapasztaltuk, de hogy egy kereskedői oldalon a promóképeken (ahol elvileg a legszebb arcát kéne prezentálni) tolják ezt a pofánkba, az már azért fura egy kicsit a fotós nem kérdezte meg, hogy "gyerekek nincs egy másik modell, mert ez épp szét akar esni?" és akkor még van képük aláírni hogy :"Kyosho-Special" és 140 euró!!!!!!!!
Estét! Nálam egy ilyen parkolt be ma.. És bár ez gyönyörű 4ajtós sedanba (pl a Revell) , sőt, a Bos qrva drága és ritka zöld kombija is brutál odavág, csak kétajtós (illetve hátsókerekes) gyűjtési irány miatt, mégis csak be tudtam csalni ezt a kópét a gyűjtimbe! :D Fém, de nyithatatlan Norev W123 280ce
Igen, elég szomorú, hogy leginkább a C oszlopból (a benne lévő ablakocskábal együtt) és a csomagtartó hosszából lehet valamennyire elkülöníteni őket. Talán majd változik valami az elkövetkezendő években.
Így hogy nincs viszonyítási alap, jól kijön milyen egyen az összes Audi, az első képről simán elmegy bárminek... oké az A8 azért nagyobb/szélesebb forma, de simán lehet A6, A4 v. A3 szedán ;)
"...a 27 tűz általi halál nem indokolja a visszarendelést..."
Remek. Abban bízom, hogy ezt manapság már nem lehet megtenni. A Takata-botrányban asszem 21 haláleset történt, de a visszahívás elrendelésekor még a feléről se tudtak. És a Ford nem halt volna bele a visszahívásba, míg a Takatának tutira vége van.
Annak idején, amikor még nem sárgák, hanem digók voltak (polkorrektség rulez), a Bburago is tudott ilyet. A Ferrari 1999-ben bejelentette a 360-ast, én meg nem sokkal később San Marinóban kolbászoltam, ahol már ott voltak a boltokban a Bubu 360-asok. Az 1/1-es még a helyi szalonban sem volt, nemhogy az utcákon. Vettem is egy Bubut gyorsan. A mai napig megvan, de nem a vitrinben (ott egy Elite áll), mert a futóműve már rég összerogyott és úgy dőlnek a kerekei, mint egy Liberty Walké