Nem semmi ez a Colani. Nekem tetszik ez a kreálmánya. Valamikor a '70-es években, gyerekkoromban az akkori Autó-Motorban volt egy rövidke cikk róla, meg az akkori nagy durranás teherautójáról. 10 éves fejjel majd megőrültem azért a gépért. Szentül hittem, hogy hamarosan ilyen teherautók járják majd az utakat. Hát nem így lett.
Ui.: Szóval nem vagyok százas?! OK, ezt jegyeztem!
Én is erre jutottam :) Kár, mert tényleg jól néz ki, kicsit a Colani Testa d'Oro-ra hasonlít. Nem'tom melyik volt előbb, a Colani tuning vagy a rajzfilm.
Én a "3 legjobban kéne modell" listára inkább írnék:
1: tök jó volna, ha valaki kihozná az összes Ferrari F1-est 1/43-ban. Egy normális magazin-modelles minőség nekem OK lenne, havi pár darab nem nagyon fájna. Örülnék neki 1/18-ban is, de úgy a hiányzó 50 darabot se megvenni, se vitrinbe tenni nem tudnám.
2: baromira várom az új BBR vasakat, és itt a modellek alacsony műgyanta tartalmára utalok :) Mindet szintén nem tudom megvenni, de kettőt-hármat nagyon akarok: Scuderia 16M, F12 tdf, és talán a LaF Aperta
3: kéne egy Exoto. Az áruk csillagászati, de a részleteik is káprázatosak.
No problemo :) Asszem ketten vagyunk itt ILoveMizo :) kollégával leginkább Ferraristák, de ő gagyi amcsi vasakat is gyűjt, szóval nem százas :)
A HW kiadta 1/18-ban (meg több kisebb kiadásban) Lightning McQueent, de hogy van-e annak 1/1-es eredetije (mint Dokinak a Hudson Hornet), azt én kérem nem'tom. A Bubu is hozott ki ilyeneket, pl. az Alfa 8C 3200-at 1/18-ban Donald kacsával a kormány mögött, Daisy egérrel az ős-Corvette-et 1/24-ben, meg igazi (értsd: a rajzfilmben létező) Miki egeres rajzfilm autókat.
Tudom, sajnos a Peugeot (Dong Feng) beszerzés nem lesz könnyű. Igazándiból még a gyártó sem teljesen tisztázott számomra. Feltételezem a kínai Paudi volt az "elkövető". Annak idején, amíg Citroen Xsara-m volt, a Xsara-t hajtottam. Az utcai változatot. Rallyból van számtalan verzió (AutoArt, Solido, SunStar, stb.). Utcaiból pár éve feltűnt egy itthon és akkor tisztázódott, hogy az Paudi gyártmány volt. Sajnos nem kombi (nekem az volt), csak a sima limuzin. Persze, az ebay-en folyamatos figyelés alatt van. Egyenlőre csak a rally változatok, a Welly féle CC , az Otto resin GT-je és a Norev RC-je elérhető. Már gondoltam rá, hogy az 5 ajtóst eladom, az igazit, és beszerzek egy 206 RC-t. Így megoldódna a modell gondom. Nem rossz ötlet írni a hong-kongnak. Lehet, hogy megpróbálom. Bár már a környezetemben levő két kínai árussal is "partnerségben" vagyok. Igaz, eddig csak csokit, meg haleledelt vettem nála, de mondtam neki, ha hazalátogat "fatornyos falujába", szétnézhetne modell fronton is. Aztán ha már a csokit, pelenkát, halkaját meg mindent vámmentesen tud szerezni, csak sikerül neki egy modell is.
Kis wikipédiázás után talán még annyit tennék hozzá, hogy a 206-osnak volt egy SP változata (én eddig a pillanatig abszolút nem hallottam róla), talán az áll még nagyon közel hozzá. LINK
Az a Peugeot bizony kemény dió. Szerintem mindenképp ments el E-bayen egy "Peugeot 206 1:18" keresést, így ha belépsz mindig mutatja a legfrissebb találatokat.
Plusz van néhány kínai eladó aki az egyedi megrendelésekre is nyitott. Én a helyedben küldenék egy üzenetet ennek az eladónak, mert minden termékéhez odaírta, hogy "Do you need the other kind of car model? Please tell us." Az esély, hogy lesz ilyen 206-osa szerintem eléggé csakeély de egy próbával nem veszítesz semmit.
Így is szép.. Csak ne lenne olyan drága ez a három modell.. Vagy fél milla a három együtt. :)
Akkor hadd szálljak be én is.. Becsszó nem lestem, de a három kívánság-modell, nálam így jönne kb.. 1:18 BBR F430 (bármelyik szín v kaszni, de talán ez a fehér kéne, v a piros Spider, bézs tetővel.. :l 1:12! Kyosho F40 (lehetőleg piros) 1:18 Spark 991 Gt2 Rs (ezüst)
Boldog Új Évet Kívánok én is! Mi lenne a leginkább vágyott 3 modell? Hát elsőnek feltétlenül a BBR Ferrari F430 Berlinetta, vagy Spyder változata (de leginkább mind kettő), de szigorúan nyitogatható die-cast változatban: Aztán, tudom ciki, de ez van, nagyon szeretnék egy Peugeot 206 modellt 1:18-ban, a sima 5 ajtós utcait: A harmadik nagy vágyam egy izom autó lenne, egy H61 gyártmányú, 1970-s Ford Mustang. Vagy egy Mach1-s, vagy egy látványos dekorral egy 302 Boss:
Én egy kicsit rákerestem erre a témára. Nos ez nem egy gyári Ferrari, ha jól értelmezem ennek a videónak a szövegét: Ez valami rajzfilmben szereplő autó, 206 Dino által inspirált utánépítése. Az alapokat ugyan egy Ferrari, a 308 GTB adta a V8-as motorjával, ha jól láttam a műszerfala az valami 246 Dino-éra, vagy egy Daytona műszerfalra hajaz. Amúgy látványos az a rész, amikor a vezető bekászálódik a járgányba. Komolyra épített autó lehet ez, ha a bal kerék járaton keresztül belátunk a vezető ülésbe. Azt hiszem nem ez lesz az a modell amit feltétlenül be kell majd szereznem, mint Ferrari rajongó... Utoljára szerkesztette: Missa, 2017.12.30. 11:47:25
Isten igazából a FIAT a homologizáció miatt adta ki a két féle Dino változatát. Az egyik a Bertone tervezésű kupé volt, a másik a Pininfarina tervezésű Spyder. De mind kettő a Ferrari cég által tervezett V6 motort használta fel. Előbb a Dino 206 2 literesét, majd később a Dino 246 2,4 literes motorját. A sztori szerint még Enzo fia Alfredo dobta be az ötletet egy V6 motor tervezésre, de korai halála miatt a motor tervezés nagyobb részét Franco Rocchi végezte el. A tervek szerint ezt a V6-s motort az F2 kategóriában indították volna, de a homologizáció miatt legalább 500 db-t utcai autóba is be kellett építeni. A Ferrarinak nagy falat lett volna az 500 utcai autó gyártása, de legfőképp eladása. Itt segített be a FIAT a Coupe és a Spyder gyártásával. Nekik nem volt gond a "nagyobb" széria legyártása az autókból. Ahogy előbb írtam, 2 és 2,4 literes motorokkal is gyártották őket, így nem volt akadálya a motor egyeéb versenyautókba építésének. Az hab a tortán, hogy a 246-os Dino motor még olyan rally legendába is beépítésre került, mint a Lancia Stratos. További részletek itt: Dino 246 és itt: Dino 308 És igen, ahogy 355 is írta, a Dino-k csak 1976 májustól használhatták hivatalosan a Ferrari nevet. Addig "csak" Dino-k voltak. Tény, hogy a V6-s 246-osok között is van egy-kettő amin Ferrari logo van. Ezek zömében az USA-ban forgalmazott autók voltak. Az USA Ferrari kereskedők megengedhették maguknak ezt a "hackelést", mondván így jobban fogy a termék. De Enzo hivatalosan ehhez a névváltoztatáshoz, csak a 308 GT4 Dino-knál, 1976 májustól járult hozzá, engedve a tengerentúli kereskedőknek. Attól kezdve viszont minden piacon Ferraro 308 GT4 Dino lett a nevük.
Par napig nem jon fel az ember es kellemesebbnel kellemesebb hozzaszolasok varjak. Eloszor is mindenkinek BUEK, ha mar a Karacsonyrol lecsusztam, es legyen egy eredmenyesebb evetek (kivansagotok szerint)! UI Ha lenne harom modell amire nagyon vagytok mi volna az? De csak harmat valaszthattok, nem tobbet
A Fiat is kiadott egy Dino szériát, nem akartam, hogy összekeverjék vele.. Persze akkor még nem tudtam, hogy egy Ferrari szakértőnek írogatok :D
A Dino 206 GT, 246 GT (és GTS) sosem voltak Ferrarik. Ezek Dinók voltak, a Ferrari nevet először a 308 GT4 2+2 kapta meg. A Dino 206 S Drogo pedig a sport verzió. amit 1963-67 között gyártottak. Az utcai Dinókból az első a 206 GT volt '67-ben.
Az egy utcai típus volt, ez a modell nagyon máshogy néz ki. Kb olyan mint egy Group C vagy Group 5 kategóriás endurace gép, de igazán a nyomát sehol se találom, így hajlok arra hogy a rajzfilm inspirálta.
Felületesen utána néztem, mert én sem hallottam eddig ilyen Dinóról. Lehetséges, hogy nem is létező autó, hanem egy japán rajzfilmes verda. A teljes neve KYOSHO Circuit Wolf YATABE RS Sasuga Island race. De mindegy, szerintem is szuperül néz ki.
Wow ez igencsak jól néz ki, ha nem lenne rajta hogy Dino, simán azt hinném, hogy egy modern versenygép :) Hirtelen azt sem tudom, melyik kategóriában indulhatott.
Egy kedves barátom szólt, hogy a Kyosho is kihozott suttyomban egy Ferrarit Dinót. Nekem nyithatatlannak tűnik. Érdekes módon az ebay-en 250 és 400$ között adják, ami elég nagy szórás egy új modellre.
egy betű eltérés +100euró :))) most a Modelissimo-n van CMR Ferrari 250 GT Drogo egy 100-asért, kicsit furán néz ki, bár gondolom ez nem a modellgyártó hibája hanem ilyen furák voltak az eredetik is, de ezek szerint egész jó áron vannak
Bocs, elírtam, ez CMR. A CMF-eket én is 85€ körül veszem (már van kettő :), a CMR-ek sajnos 70-80€-val többe kerülnek. CMR-t még csak láttam és sz'tem 170€ környékén a 200+ eurós BBR Blue Moonok minőségét hozza.
A CMF-től most került hozzám a 206 Dino S, és első blikkre nem sok bajom van vele. A minősége egész jó, a súlya alapján inkább fém, mint műanyag (mint a KK Scale). Az autó maga nem pontosan követi az eredetit, de csak apróságokkal van gond,a körvonalak, arányok egész jók.
már a doboza is gyanúsan nagy volt ahogy megjött, nem egy szokványos GTS méret és a súlya se az volt, tényleg különlegesebb az átlagtól de mondjuk az eredeti piaci árát (cirka 240euró) azt nem érné meg szerintem, de ezt az akciós árát már simán, főleg így vitrinestől
nem tudom Ferrari fronton mit nyújt egy CMF, de nekem van egy Chevy Camaro-m tőlük és hát az erősen középszerű ha Ferrari-ba is csak olyan minőséget tudnak akkor nem hogy 160-at de max csak 60-t ér :((
Napot, én is boldog karácsonyt kívánok minden fórumtársnak :)
Karácsonyra velük gazdagodott a gyűjteményem, avagy brought to you by lil' Jesus:
'estét! Vagy 'reggelt! Vagy mit! És boldog karácsonyt!
CMF 1/18 Ferrari 410 Superamerica Scaglietti Coupe, 160€ környékén van az ára. Érdekelne valakit? Összeállhatnánk, nagykerből meg tudnám rendelni jobb áron.
Cseréljük el a sorszámot..! :) Kell a 14-es! :) Valahol olasvastam h a talpazat fa, furcsa is tapintásra, de így már értem miért olyan súlyos minőségi az érzet. Képekről azt hittem, hogy valami gagyi műanyag.. Pozitív csalódás.
nekem ez a GTS modell a legritkább a maga 350 db-jával a legkisebb sorszámú gépem az AA Lambo Countach 25th amely a 10. sorszámot viseli, és van egy 11. sorszámú, ami egy GTS Porsche 356b ez a 991 Turbo S ami nekem van a 14. sorszámot viselni szóval cél egy 10-en belüli sorszám :)
hát erről beszéltem nem mondanám szépnek ezt a kocsit, a motorjáról se tudunk semmit, ha van egyáltalán az egyetlen érdekes ebben a gépben a kaszni és annak anyaga ha ezt nem lehet lemodellezni akkor mi értelme az egésznek? semmi :)
Azért az én gyűjteményem közelébe sem ér sem szépségre, sem pedig nagyságra a tiédhez, vagy jó pár itteni igazi gyűjtőhöz képest.. #268000 alattiakból egyetlen darabom sincs már meg. Viszont, így több hely szabadult fel az 1:18-as autómodelleknek, amiket ezután veszek majd
Az egyik legritkább modellem csupán 150db-os limit, a legfaszányosabb sorszámú verdám a 013-as! :D (egy másik Porsche) Viszont nagyot csalódtam pozitív értelemben a Gts vitrinjében, nagyon komoly súlya van, igazi minőségi darabnak tűnik, annak ellenére, hogy nem bőrözött. Megérte így féláron.. :)
Le is mosom róla.. :D Köszönöm! ;) 316. a 350-ből. A tiéd sorszáma?
ezt a Gina-t láttam élőben Münchenbe, elég érdekes jármű de így modell szintjén,nekem azért vannak ellenérzéseim az igazi egy valami spéci vászon borítású kasznival rendelkezik, ez a lényege az egész koncepciónak, namost ha ez a modell műgyanta, akkor pont az értelmét lopták el ... szerintem
Több százaaat..??? Az igen.. :O De nálam is szokott lenni eladás, bár nálam idén max 5-10 ha lehetett.. Igaz ami igaz, jóval több jött idén, mint amennyi ment..
Már megint nem logikusan gondolkodsz..de segítek kicsit.. ha eladtam az elmúlt évben több mint száz autómodellt (és ez így is van), te meg egyet sem, akkor kinél jut több hely az új autómodelleknek? :)
Talán lassan már ideje lenne az új címem megírni az északi sarkra a Télapónak vagy a Jézuskának, vagy bánom is én kinek, hogy jövőre már inkább az én fám alá hozzon ilyen szépségeket :)
BBR 1/18 2016 BMW Mille Miglia Concept, kb. 300€. Limit: 200.
BBR 1/18 2009 BMW Gina Concept, kb. 300€ ez is. Limit: 400.
Néha jó egy márkához ragaszkodni, néha elég szar dolog. Most épp szar, mert valaki ül a diecast jogokon (Bburago), de nem ad ki semmit. Mit lehet tenni? A seggemet földhöz verni, hogy évi 2-3 resin belefér. Havi 1-2 Bubunak azért jobban örülnék.
Ha gondolod, ismerek olyan kínai gyártót, aki nem kérdez semmit, hanem tokkal-vonóval legyártja neked a modellt. Sok esetben műszaki rajzot se kér, beszerzi magának. Csak aztán ne sírjon a szád, ha a magyar-tibeti határon valakinek szemet szúr a szállítmány és 500 modelledet hamisítványként beolvasztják
Azt kapcsolatokon át a BBR és az MR is bevállalja, hogy egy modellt legyárt neked 20-50 darabban olyan színben, amilyenben akarod. A zsét előre kérik és vállalják, hogy másnak nem adnak olyan kombót. Viszont nem adhatod el sajátodként, viselnie kell a gyári logót, gondolom így kapták a jogot.
De legalább látod a fényt az alagút végén, még ha az egy jól felszerelt (új)kisautó árába is kerül :)
A "minden-jöhetbe" az a szép, hogy soha nem érsz a végére, mert mindig lesz valami ami bevonz egy másikat... v. kettőt.
Én gyárat nem alapítanék, az túl macera, inkább egy manufaktúrát, egy garázsba simán lehetne tolni a rezsineket, egy ideális világban végtelen szabadidővel akár még én is csinálgatnám :) az otto legyárt sztem bármit, ha nem az ő nevük van az alján és nem kell a jogi procedúrákkal bajlódni... rendelnék x-db akármit-szétszerelve-fényezés nélkül, amihez szintén bármilyen kittet legyártanak, egy felniszett, valami lehetetlen szín és kész.
Az rwb+lwb autókért pont megőrülnek az emberek, bármiből-bármilyen akár kitalált verziót kilehet nyomni, rárakod egy bőr v. karbonfóliás talpra, egy plakett hogy limitált, vitrin+doboz és simán 4-500€... azt az egész bő a feléből megáll.... ha még az élvezeti faktor is megvan hogy ilyenekkel ütöd el az időt akkor egész jó móka lehet :) no persze pénzt csak pénzből lehet... bele kéne rakni nem keveset, de ha 1-2 párhónap alatt a dupláját kiszeded azért az nem rossz... utána már csak a csengőt kell leszerelni, hogy ne tudjon rádszállni a hivatal merthogy itthon valakinek előbb-utóbb -de inkább előbb- szemet szúrna az is holt ziher.
Egyszer úgy egy éve valami nyavaja ágynak döntött (és nem az asszony volt az) és unalmamban a carmodel.com-on összedobáltam a kosárba, ami Ferrari és nincs meg. Persze 90% rezsó volt. A vége kb. 50-60 modell volt, kicsivel 13.000€ feletti összegért. A dolog nem emészt különösebben, de azért rajta van a "Tennivalók lottónyeremény esetére" listámon Közvetlenül a "Saját modellgyár alapítása" pont előtt.
És ez még csak nem is közhely... simán milliomosnak kell lenni ha felakar ülni az ember a rezsin -gyors-vonatra.
A "bonyolult" gyártási technológiának hála gyakorlatilag annyi modellt hoznak ki amennyit akarnak, +hetente bukkan fel új gyártó, 4-5-600 eurókért... és elviszik őket.............
Nyerni kéne a lottón, mer' a havi fixből nem tudok hetente beállni a sorba egy resin újdonságért (fémből meg nincs új Ferka, és még csak nem is fix a fix). Most is kihozza a BBR 430€-ért az 1958-as Ferrari 250 TDF 24H Le Mans-t 300db-ban. Megjön a bejelentés 11:50-kor, és 12:25-kor már csak 12db van belőle...
A Cult Singer 500db-os, GTS 991 Turbo S 350db, Barna 1:12-es Porke pedig 150db limites.
Némileg időhiányban szenvedek, és bár érkeznek hozzám is modellek, fényképezni már nem nagyon van időm mostanság.. Ezek is plagizált képek, de gondoltam csak megmutatom mik jöttek ill. jönnek, érkezőben a fa alá! :)
Mélyre ásva a Google-ben akad egy pár SW 8.32. Van egy ezüst, ez volt Agnielli-é. Van még a sötétkék, amit a derékba tört vörösből építettek, és akad fekete és egy English Racing zöld is. Persze simán lehet, hogy csak Agnielli-é eredeti, a többi umbau. Nem olyan nehéz egy ilyet eldobni egy kanyarban, oszt már meg is van a donor.
Persze, én is tudok 8.32 SW-ről. Hollandiában valahol csináltak egy totálkáros limuzinból, és egy SW kasztniból. De ezek valljuk be, nem "hivatalos", gyári dolgok.
Ez a legritkább kiadás, egy gyári Challenge modell, a vörös GTS-nél és úgy am-block minden UT-nél ritkább. Az ára 119€, ami egészen baráti. Az ebay-en van pár UT 355 Challenge, de azok simán átmatricázott GTB-k. A Little Bolide-é viszont az egyetlen gyári kiadás. Ha jól tudom. Utoljára szerkesztette: 355, 2017.12.16. 18:59:03
Ez szép! Nagyon tetszettek ezek a Lancia-k annak idején. Főleg a limuzin változat, a 8.32-s Ferrari motorral. Bár úgy tudom az SW csak maximum V6 (Alfa Romeo?) motorral készült.
Konrétan nem tudom, már nem emlékszem.. Igen, a java bburago, meg volt egy tizenvalahány rendőrautó amit országoknént adtak ki. Kanadából is hoztam egy fekete-fehér városi rendőrautót meg egy manapság is használatos sárga iskolabusz modellt :) Ők nem szerepelnek a képeken, de majd intézkedem jövő nyáron.
Lövök majd pár alvázfotót is, úgy látom az igen ritkán van itt megörökítve :)