Működik még a Dalakora Sagas szerver? Vagy más van még?
Nem csoda hiszen ami létezett azt sikerült szétcseszni benne. A kiadás utáni patch notes-ok olyan hosszúak voltak, hogy kitapétázhattam volna egy szobát ha kinyomtatom azokat 12-es betűmérettel A4-es lapokon
A Neverwinter Nights: Enhanced Edition-höz jkeresnék magyarosítást. Tud valaki segíteni?
Sziasztok. Akarnék játszani a Last Dales szerveren (EE),de amikor bejelentkezek,kidob hiányzó Hak file-ok miatt. Honnan lehetne letölteni őket? Tudja valaki? És mi lett a Dalakora HUN serverrel (EE)? Egyszer csak megszűnt,pedig voltak rajta játékosok.
Az enhanced edition, ahogy Fred is írta tartalmaz UI scalinget 1.5-ös nagyításig, de az 1.5 szerintem már túl nagy FHD-hoz.
Az alap NWN-ben ez a két mod tuti működik: enhanced gui 1080p v2.1, largerreadablefonts_wuiadj_v112. Bemásolod őket és elvileg megy. Mondjuk nem árt neki rendszergazdai és win7-es kompatibilitási módot megadni, meg az nwnmain exe-vel indítani, mert nálam valamiért a GOG Galaxy-ból nem akart indulni, de az exe-vel simán megy.
Fiamnak varázslós játék kellett, feltettem neki az NWN-t :) Most meg rákattant teljesen. Egy bajom van, hogy FHD-ban túl kicsit az UI, a szöveget olvasni nehéz, fárasztó.
Nem lehet valahogyan a szöveget megnövelni? A fontok, modpackopk amiket letöltöttem, nem működnek.
Üdv mindenkinek! Újra van Dalakora közösség 3-4 fős állandó játékossal US Serveren. Próbáljátok ki újra, számos újdonság van, Néhány új Fort amit elfoglalhatsz, ezzel mindenki aki fennvan szerveren xp-t kapjon. Rengeteg új craft component amit hozzáadhatsz szinte bármihez...pl. 6 alapképességből, permanent haste, wampire regen, damage reduct...stb. Tudsz már arrows-t is craftolni.. A decemberi árus (ingame) készlete már nem állandó hanem véletlenszerűen válogat a modul készletéből, így szinte bármit megvehetsz...teljes meglepetés:) ígylett nekem is vorpalos kaszám, vagy dc 18 dragonslayerem... Tőbb Epic küldetés, megalkothatod saját Epic varázslatodat (pusztító tud lenni), saját wizard/sorc Staffodat. A dropsystem gyakoribb lett most már nem restartonként van a ládákban jó cucc hanem 4 oránként... Fortokat is foglalhatsz már 8 óránként xp-ért... Egészen felpezsdült az élet szóval megéri újból nosztalgiázni:) Ha téged nemis érdekel kérlek ezt copy-zd ki és küldd el a barátaidnak. Ennyi év után újra megvan a régi "Dalakora feeling" Köszönöm, hogy elolvastad. Üdv: Eowiel Server Name: Dalakora Server US Module Name: Dalakora Sagas CEP US Server IP Address: dalakora.com:5121
Nem tudjátok hogy a modulokhoz is van-e magyarítás? A Neverwinter Nights: Pirates of the Sword Coast , Neverwinter Nights: Darkness over Daggerford stb-hez....
Az első naptól kezdve teljesen világos volt, hogy az "enhancement"-ek mind (de legalábbis 95%-ban) back-end oldaliak lesznek, hogy könnyítsék a PW fejlesztők dolgák és lehetővé tegyenek olyan fukciókat is amiket eddig nem lehetett. És ennek nagyon pozitív visszhangja volt a részükről. Viszont mivel az EE nem kompatibilis visszafelé ezért ha valaki továbbra is a kedvenc PW-jén akar játszani de az átállt az EE verzióra akkor annak bizony meg kell vennie a játékot megint.
Én sem értem az EE kiadást. Lehúzásnak tűnik az egész...
Gondold át, mivel a GOG-os verzió ingyenes volt egy ideig, a túlárazott steames meg még mindig nem tiszta, hogy mitől "enhanced" (a grafika tökugyanaz).
Oh köszi. Meló előtt írtam, nem olvasgattam vissza. Most viszont visszakeresem és lehet, hogy meg is veszem a játékot! szerk.: Meg is van. :) Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2018.08.06. 22:39:44
Üdv! A Neverwinter Nights: Enhanced Edition-höz jó az alap magyarosítás?
A PotSC-vel nem is játszottam soha. A fan modok futtathatóságára gondoltam, de én semmiféle grafikai fejlődést nem látok. A GoG-os simán fut. Nem vágom, hogy kit céloznak meg ezzel az EE változattal... Meg, hogy mi rajta az EE...
Semmiben. Állítólag a textúrák azok, de így ránézésre én sem látok különbséget. Engem felháborított az, hogy az egyik legjobb extra kalandot Pirates of the Sword Coast-ot pénzért árulják, ami a mai napig ingyen letölthető a maga alig 100 MB-nyi méretével.
Azt hogyan? Free 3rd party modulok hogyan lettek pénzesek, mint pl. a Tortured Hearts 1-2 vagy ebben említettek? Mondjuk a fent levő videók alapján nem vágom, ez miben remaster. Mintha az eredetit látnám.
Haha, ez a single vs multi téma vicces, pedig szerintem nálam többet senki se tolta az alapkampányt Mo-n,de tényleg. Valamiért én nagyon bírtam a kezdőváros kerületeit, sose bírtam megunni őket. Több tucatnyiszor toltam mindenféle variációban, szanaszét tápolva az encountereket, moncokat (csontik helyett level27-es Lichek? :D), plusz hozzávehetem a gigantikus single modokat (Tortured Hearts I-II, Lord of Terror, stb), és akkor is egy nagyságrenddel több idő ment bele a multi pw-kbe. Amikor százával lehetett választani a szerverek között, nyami... Nordock, Dalakora, Lost Dales, Legendák Földje. Annyi szívhez szóló kari, még a 14 évvel ezelőtti törpe sd/monk/toli pajzsos karimat is újra tudnám generálni 99%-os biztonsággal :) A cultos pályafutásom során Dalakorán véghezvitt ámokfutásokat nem is említve :D
+1, nekem is tetszett az alapkampány, noha természetes, hogy a Baldur's Gate-nek nyomába sem ér. A Hordes of the Underdark meg kifejezetten kellemes volt.
Háát én nem raktam félre egy jó darabig a játékot, biztos bennem van a hiba ( meg még abban a jópár emberben, aki ugyan ezt tette). :) Azért az alapkampány közel 100 óráját én nem nevezném elég gyorsnak. Bocs, de látszik, hogy nem toltad végig. A multis része már a megjelenéskor is nagy hangsúlyt kapott. De attól, hogy ezt gondolod, még nem tűnt volna el a játék a süllyesztőben a DLC-k után fél évvel sem. Elég, ha a hozzá gyártott modulok sokaságát nézed: prémium + közösség. Abban viszont tökéletesen egyetértek veled, hogy nem játszottak volna vele annyian és annyi ideig, ha nem lett volna a jó multi. Az NWN2-ről pedig csak annyit, hogy nem lett kiemelkedően jó, de megágyazott pár dolgogban a DAO-nak (szerintem). Méltatlanul van az is mellőzve. Nekem pl olyan érzésem volt a DAO-ban, mintha egy polirozott, továbbfejlesztett NWN2 lenne. Ez csak személyes érzés.
Ui: Klauth-ot még mindig utálom. :D Utoljára szerkesztette: fluency, 2017.12.05. 18:13:44
Ugy értettem, hogy az sp részét kijátszottad elég gyorsan, utána sanszosan félreraktad. Nem hiszem hogy egyedül lennék itt a forumon, aki éveken át csaknem minden nap fellépett játszani és rp-zni valamelyik magyar szerverre. Nem 50-100 orát vertem bele, hanem 1000et vagy többet.Ha nem lett volna benneDM modul, az nwn az utolso dlc után max fél évvel eltünt volna, igy. meg még ma is játszanak vele. Felteszem az mmo verziora, ami vagy 3 éve jött ki sem a single kampány miatt került ugyanaz a név. A multi miatt lett klasszikus, akinek élménye can rpla, az a szervereken történö játék miatt emlékszik rá. Talán nem véletlen hogy az nwn2-re a kutya nem emlékszik. Nem ok nélkül, nem lehetett könnyen pályákat, mapokat épiteni, nem lehetett normálisan szervereket futtatni.El is tünt a süllyesztöben, ahogy az nwn is eltünt volna már majd egy évtizede
Azt ugye te sem gondolod komolyan, hogy: "A single player kampány a játéknak kb. 2%-a. Az NWN mindig is az online játékot jelentette". Az NWN az egy Single Player RPG! Az más tészta. hogy csináltak hozzá modul szerkesztőt és dm klienst, ami aztán később túlnőtte az alapjátékot. De azért ne írjunk már olyat, ami nem igaz.
Ugyanígy jártam.. most megint wow.. De a Dalakora nagyon jó volt.. kivétel hogy a végére annyira power play kari volt szükséges hogy egyedül játszhatatlan volt már.. imun halál..fear. .minden..
Én anno a Dalakora magyar szerveren játszottam, esténként nem volt hely (igaz ha jól emlékszem max 20 fő játszhatott akkor egyszerre) Volt egy össze szokott társaság, ha volt fent DM akkor ő "mesélt" nekünk, de később már mi is szerveztünk kalandokat a kiskariknak, vagy az új embereknek. Aztán a DM-eknek kezdett elszállni az agyuk, felesleges szándékos szívatások karakter törlések, felszerelés elkobzások után meguntam és átpártoltam az akkor pár hónapos World of Warcrafthoz. Utoljára szerkesztette: amikkamakka, 2017.12.04. 13:21:14
> Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki online tolta volna NWN-t...
Attol, hogy te nem talalkoztal, az nem jelenti azt, hogy nem voltak :) Ahogy Shed is irja a #8354 -ben, bizony eleg nepes (akkori viszonyokhoz kepest, ez meg az mmo robbanas hajnala) kozosseg tolta a PW modulokon. Mivel a szerkeszto es a DM jatekstílus kvazi szabad kezet adott neked es a cimboraidnak, eleg sokan hasznaltak ki es jatszottak vele lanon is.
A felesleges skilleket ne az NWN-nek tudd be, az akkori szabalykonyv (talan 3e volt az nwn alapja? passz) volt ilyen. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.12.04. 12:06:52
Már 2005 környékén voltak online szerverek. Ezek olyan modulok voltak, amelyekben 150-200 map volt, szintekre leosztott NPC-kel, szörnyekkel. A modulokat alapvetően rp játékra alakították ki többnyire. Magyar szerverek is voltak, olyanok is amiket nem csak magyarok futtattak, hanem magyarok készítettek. A leghíresebb magyar szerverek : Nordock, Dalakora, Lost Dales voltak. Évekig futottak, stabil játékos bázissal, DM-ekkel. Sőt, még ma is fut némelyik, mesék mennek rajta DM vezérlettel, pedig több mint 10 év eltelt. A single player kampány a játéknak kb. 2%-a. Az NWN mindig is az online játékot jelentette, az tartotta életben. Ha annyira érdekel, keress rá a szerver nevekre. A játékban az volt a jó, hogy te mint DM át tudtad alakítani az adott mapokat a meséhez, szörnyeket, NPC-ket tudtál pakolni, átnevezni, felszerelést adni, minden NPC és szörnybe bele tudtál lépni, beszélni tudtál rajtuk keresztül stb. Az sp része teljesen érdektelen volt a legtöbb játékosnak, én is csak a multi miatt vettem meg, soha nem játszottam végig a storyt, mert meguntam.
Ok, de milyen modulban? Az NWN vault értelmes moduljai sok sok évvel az NWN kiadása után készültek, amikor kb. csak a HC játékosok tartottak ki legfeljebb mellette. Egyik általam játszott modul sem volt multis.
Én mindig is azt éreztem, hogy az NWN és a toolset képességeinek töredékét sem használták ki...
Én a single részét sosem szerettem, még csak végig sem vittem mert eluntam :P. El lehetett vele bohóckodni, de mivel a csapattársaknak csak közvetve lehetett utasításokat adni, nem volt fun. Multis részén én inkább a LAN-t értem, netem nekem se volt még akkoriban. Igazából ott mutatkozik meg a játék igazi varázsa, amikor közösen RP-ztek egy modulban és mindenki csinálja azt ami a szerepe és kasztja szerint a dolga, meg beleélitek magatokat, stb. Nagyon hangulatos tud lenni :D.
Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki online tolta volna NWN-t... Bőven a netkorszak előtt jelent meg és onlineos modult sem láttam. Nekem az NWN mindig is single volt.
A problémám az volt, hogy egy rakás skill volt a játékban, aminek kb. semmi értelme nem volt. A TH azért is volt jó modul, mert volt a skillenek és így a kasztoknak is értelme.
kb ez a helyzet. Kist túlzással azt is lehetne mondani, hogy a NWN gyakorlatilag csak egy keretprogram amivel saját modulokat játszhatsz közösen a haverokkal. A kampányt meg csak úgy mellékesen hozzádobták, hogy azért még se only multi legyen a cucc.
Kb. a multis szerverek értek valamit az nwn-ben, és a DM része.Azt azota sem csinálták meg egyetlen másik játékban sem. A sp része miatt kár pénzt adni rá.
"Persistent World". Amolyan mini mmok, lasd Nordock, Dalakora, stb.
Pedig volt. Anno nyari lanpartykon negy gepet osszelove (tcpip) marha jol elszorakoztunk az alap modullal is. :) Nem egy kosntant honapokig tarto elmeny, ketsegtelen, de 1-2 napra siman lekototte az embert az nwn multija. Aztan persze jottek a PW-k.
Hát, pedig az NWN a multit, főleg a PW-ket leszámítva, csak a szingli részt nézve egy óriási visszalépés a Baldur's Gate-hez képest. Az alapsztori faék egyszerűségű, a játékmenet szintén, főleg a henchman rendszer miatt, ami leváltotta a korábbi teljes partyt.
Annak idején én is csak SP nyomtam a megjelenéskor és emlékszem, hogy óriási csalódás volt a BG-ek után. Igazából csak akkor kezdtem el megkedvelni, amikor jöttek a jobb modok meg elkezdtem multizni.
Azért szerintem az a tény, hogy visszahozzák a hivatalos online szervereket, lesz DM mod és lehet megint közösen mókázni, elég nagy húzó erő. Ha másért nem, hát számomra ezért is megéri majd a vételt.
Mondjuk engem pont a multija nem érdekelt soha sem :D Igazából szerintem, a multis baromkodása miatt nem lett egy klasszis játék. Sokkal több lehetett volna.
Ha az alapjáték szingli kampányára gondolsz, akkor szerintem ne fáradj vele, mert nem is nagyon éri meg. Gyenge a történet és lineáris a játékmenet. A kiegészítők jobbak lettek, de NWN multiban és a modokkal ért csak valamit...
...annak idején. Nem tudom, hogy ma Wasteland, Divinity OS, Pillars of E., Shadowrun játékok mellett mennyire lesz életképes ez a játék. Vannak fenntartásaim. Talán a régi PW-k újra előjönnek, de hogy szingliből még a régi modokkal együtt sem fog megélni, az szerinem biztos.
Ha ez megvalósul, akkor ok. Csak az árára leszek kíváncsi. Nekem megvan komplett széria a GoG-on, valami 2-3 EUR-ért vettem sale-en...Az alapjátékot érdekes módon soha nem toltam végig, legalábbis nem emlékszem a végére. Vagy ötször elmentem a 3. fejezetig és egyszer a 4-ig. Mindid megfeküdt a XP vagy vinyó és rántotta magával a mentéseket. Az első kieget sem toltam végig, csak a másodikat.
We’ve made an effort to ensure NWN:EE is backwards compatible! All your save games, modules, and mods from the original Neverwinter Nights work in the Enhanced Edition. Én is úgy vagyok, mint te, nagyon nem hat meg a grafika. A mod kompatibilitás már más kérdés. Ha ez működik rendesen, akkor megéri az árát talán,ha nem, akkor felesleges.
Ha a 3rd party modulok nem működnek, akkor kb. semmire sem lesz jó a cucc. Egy rakás van a listámon és a Tortured Hearts életem egyik élménye volt. Ha ilyen cuccok nem mennek, akkor az én szememben ez feleslegs. Én nem vagyok poligonhuszár...
Egyik szemem sir, mert ismet csak byebye 20 euro - feltetelezem nem kapjuk meg gratisz, hiaba rendelkezunk a teljes csomaggal akar dobozosan, akar digitalisan -, a masik meg nevet, mert ha igy folytatjak, akkor a kotor 1-2 a kovetkezo projekt :)
Valóban, nem 10, hanem 15. Nekem a végén 19 volt, de talán nem is az a +4 szint az, ami számít, hanem az a sok hasznos cucc, amit az alapjátékból kaptál (amit majd megtalálsz).
Na elkezdtem a HotU-t. Kiváncsiságből alapjáték import, egy SoU import és egy új kari (ez automatán lvl15re lép). Igazából mindegy volt, mert mindegyik karinál ismert minden társ, mint a nagy hőst, akivel kalandoztak. Ugyanígy Deekin ismert, még ha másik kari is volt. Úgyhogy HotU szempontjából mindegy a kari, a sztori mindegyik előzőre rá van fűzve.
Ha már felvetetted a szablyát, akkor mehetnél akár rövidkardokkal is - ugyanaz a d6 alapsebzés, csak egyel rosszabb crit range, illetve ez már szúró fegyvernek minősül vágó helyett, továbbá kisméretűnek számít, így -4/-4 helyett csak -2/-2-t kapsz a támadásaidra. Felszabadul egy feat is, mivel nem kell elkölteni exotic fegyverre (pl katana), plusz működik weapon finessel is (kecses fegyver? valami ilyesmi rémlik magyarból...), erő helyett ügyit is használhatod a támadáshoz - már ha akarod.
Szerk.: de amúgy én kaptam egy olyan tanácsot, hogy nyugodtan maxoljam a fun faktort, mivel sou/hotu annyira nem nehéz, hogy feltétlenül powerbuild kelljen hozzá. Utoljára szerkesztette: nearo, 2017.07.19. 15:03:18
A Neverwinter lenyegeben onallo, vilagepito modul (az uj jatekosoknak), uj karakterrel kb. lvl 15-17 a vege.
A SoU szinten onallo kalandmodul, semmi kapcsolat az alaptortenettel/kampannyal. Mar eleve a kezdeskor ismet egy "ketbalkezes senki" vagy, ami egy importalt karakter eseteben inkabb furcsa, mint sem logikus - es a rendszer sem fog felskalazni egyetlen ellenfelet sem, vagyis semmi kihivas nem lesz, ha lvl20-as karakterrel fogsz neki. Viszont ezzel a "kiegeszitovel" erkeztek meg a prestige classok. Celszeru uj karaktert kezdeni szerintem a SoU-hoz.
A SoU-t folytatja a HotU, de ez mar "hosoknek" keszult a kampany lvl15-os belepo szinttel (vagy uj karakterrel, de azt felskalazva), itt mar erdemes importalni a SoU-s karaktert, foleg ugy, hogy vissza fog terni par npc es szituacio, megis csak folytatas. De, kezdheto uj karakterrel is, viszont ekkor felszintezi 15-re. Ha viszont a SoU-t mondjuk 13-as szinten fejezted be, es azt importalod, akkor nem fogja 15-re feldobni, igy 13-askent kisse nagyobb kihivas lesz a HotU eleje :)
Nyilvan a prestige classok elerhetoek lesznek az alapjatekban is (bar inkabb alap modulban, ez jobb kifejezes) is, ha a sou/hotu telepitve van. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.07.19. 09:32:25
Pár szint fighter mindenképp, mert igen lassú a rangerből :) HotU 15-ös szintre dob fel. Én sztori szempontjából nem tudtam már, hogy melyikhez kapcsolodik. Anno megjelenéskor 1-szer játszottam csak ki őket.
én úgy emlékszek friss karaktert 15-ös szintre fejleszt, nem 10-re, de lehet tévedek
@Daermon: terveztél bele fighter (vagy esetleg champion of torm) szinteket is? mert ha tisztán rangerrel nyomod, akkor 19-es szint előtt nem fogod tudni elkezdeni a weapon mastert :S meg más esetben a dual-katanáról is lebeszélnélek, de talán souban nem fog annyira fájni, szóval nyomjad nyugodtan :)
Nem, a HotU gyakorlatilag a folytatása az alapnak. Ajánlott a "régi" karakter folytatása (tényleg, mivel elég hamar már beholderekkel is össze lehet futni), ami biztosan magasabb, mint a pregenerált 10-es szintűek. A SoU az ami teljesen más, ott érdemes 1-es szintűt indítani, mert ahhoz van igazítva.
Áh mindegy. Kezdtem egy új karit a SoU-ban. Elf Vándor, két szép katanával. Aztán, amint lehet veszem is fel a Fegyvermester kasztot :)
Vannak visszaterok a BG2-ben, de pont, hogy csaltak veluk, mert kanonizaltak a BG1 veget, igy tok mindegy, hogy mit csinaltal es ki maradt eletben, ki nem, a BG2-ben fixen megkaptad a tarsakat.
Akkoriban még nem volt annyira eltejedve, hogy egyik kieg a másikra is reflektál. De lehet rosszul emlékszem. Az NWN kiegek, mindig is olyanok voltak, mint a D&D kalandmodulok. Történeteket játszottál végig. Én az alapban játszott karakteremet vittem tovább a kiegbe, mert milyen dolog már, hogy a szívemhez nőtt karakteremet csak úgy eldobjam? :)