Szoktatok vhol multizni? Szerintetek érdemes még megvenni az eredeti játékot?
Kezdek egy új karaktert, de nemtom mit... sorcerert, wizardot vagy rangert, esetleg bardot (ami még életemben nem volt) Rogue, fighter meg barbarian 100% hogy nem leszek, nehéz dönteni :)
Van egy blackguardom, és nagyon nehéz gonoszat játszani :(
ugye hogy ugye?
up
szerintem nemtom
HI ALL!
Lehet ezzl a gaméval helyi hálózaton játszani?
Ha igen légyszi mondjátok meg hogy kell mert nekem sehogy se sikerül
Hát nemtom Atyám mert az arcane fiuk az ellentétes iskola minden eszközétõl le vannak tiltva (és persze nagy hátrányban vannak az ellenük nyomigált eféle mágia esetén), egy pálcát ami esetleg divine spellt tartalmaz még csak-csak tudna használni egy illúzionista is(persze a gama engedménye szerint csak) de egy bûvölést adó cumó az nagyon tilos.
Pedig meg tudod csinálni, ugyanis a játékban mindig el van "rejtve" egy varázstárgy minden ilyen speckó tárgyhoz amit pont azt a varászlatot produkálja, ami a tárgyhoz kell, ráadásul nincs kaszt ill. faj korlázotása.
Hi!
Ahogyan azt Ollie Atya írta, tehát az alapjáték 3. fejezet. Azóta csak az derült ki, hogy a staff a Staff of Command nevezetü eszköz és vmi charmoló varázst kell használni hozzá, ami sajna nálam kizárt mert mindig illuzionistával megyek és azoknak a bûvölés a tiltott tartomány:(, de nem akkora a vesztség hogy bánkódnék:)!
Hi!
A csatornába 2 módon lehet lejutni:
1. a nevesített aqueduct épuleten keresztül, innen némi testgyakorlat után érheted el Kalik mestert és gyaki, de semmi egyéb!
2.a Silver Sail (vmi ilyen) Trade épületén keresztül, ennek a nyitásához kell az Vengaul nõjének amulettje, némi pók és egyéb rovar van közben, a csatornában félúton van a Never-féle anchestral tomb ahol a kardot el lehet sütni és találsz egy amuletet ami kell a bírónak, ha tovább tépsz innen akkor ugyanúgy el lehet jutni a civakodó bloody matrózokhoz:).
úgy tolod a kockákat, hogy 4darab a "sakktábla" négy szélsõ kockáján legyen, aztán a maradék hármat a középen lévõ 4re teszed. ugye egy szabadon marad, nos arra ráállsz te és hopp ki is nyilik a szarkofág.
Más:
Az alapjátékban van egy olyan küldi, hogy vhonnan szerzek egy speciális tõrt,pajzsot,nyilat és különbözõ helyeken, kinyithatatlan ajtók mellett lévõ dobozba téve az ajtó kinyílik (asszem a küldi vmilyen ásatáshopz kapcsolódik oleggel). az egyik ajtóról azt tudom, hogy a Dock districtben van, az Aqueductsban. Namost ha lemegyek oda (aquad...) akkor ha elõször megyek tele van Red Sailorral, aztán miután kinyirtam mindenkit semmi ajtó, csak egy Kharon nevû öreg figura áll egy hajó mellett, amire nem lehet felszállni.Sehova sem lehet letenni az uccsó tárgyat és nincs ajtó sem ami nyilna. Vkinek van ötlete?
Elõre is köszi, Fluga
Szerintem néz körül a neverwinternights.hu-n. Utoljára 1.31-es no cd cracket láttam náluk, de lehet, hogy azóta van már 1.32-es is. De végsõ esetben tedd fel inkább az 1.31-es patch-t és azzal játsz.
Ja igen! Egyáltalán vszeg csak az én mániám a kari ac fedése akkor is ha mágus. Sokan csak az absorbot tartják célszerûnek akár eszközbõl, akár varázslatból. Az én wizardjaim elf fajuak és kihasználva a nagy dex sanszot (olcsó fejleszteni 16-ra már az elején, ráadásul a másodlagos reflex save-hez is nagyszerû) szeretem ha nem minden ütleg talál be akár 2-es ellenfeles hit dice-nál (ritkábban bomlik az absorboló védelem is lefelé) és imádok íjászkodni is tartalékolva a mágiát másra.
Hi!
Tehát az un. alapjáték 2. fõrészben Luskanban a Tyr templommal szemben lévõ kovácsnál találtam az Armor of the Stars címü páncélkategóriáju cuccost aminek viseléséhez nem kell feat és nem akadályozza az arcane alapu varázslást mert csak enhancment armor ac-t tartalmaz, mindjárt 3-at + 20 electrical absorbot. Nekem azért jött jól mert a hasonló fedést adó bracert én nem hordom, kell a hely a spellcraft skillt felnyomigáló kesztyûnek. Korábban az adventurers robe volt a karin (1 soak 5 demage absorb, like ghostly visage), de ez a stoneskin felcsipázása után már nem igazán nagy szükség.
No! ezt ez 1 soak, meg 3 soak ezt valaki magyarázza el nekem mert ez még számomra (még) mindig rejtély!?!?
Hi!
Találkoztam egy érdekes dologgal ami mellett mindeddig elléptem. Tegnap egy wizard karival turtam kissé az OC 2.ch. (szvsz. a legjobban megírt modul a Bioware fiuktól) és értékesítés közben találtam a páncélok között egy arcane variknak valót. Eddig soha nem keresgéltem a páncélok között ha máge vagy boszi karaktert nyomtam és ezért volt ez nagy meglepi. Luskánban találtam asszem az idõs törpicseknél, vmi armor of stars címen és nagyon beleillett a karim felszerelésébe. Hogy mik vannak!!
A parkoloban egy kocsijahoz igyekvo no eszreveszi, hogy egy auto vezeto nelkul gurulni kezd. Szokatlan lelekjelenlettel kinyitja a kocsi ajtajat, beugrik es behuzza a kezifeket. Amikor kiszall, eszreveszi, hogy egy ferfi all a kocsi mellett.
- Gurult, de megallitottam - jelenti buszken a no.
- Tudom, en toltam.
Állandóan vissza kell hozni ezt a fórumot...
Hi!
A paladin varázstudománya (a ranger detto): az elsõ garantált spell-slottot 6. szinten kapja, de varázsolni már 4. szinten képes hiszen rejtett slottja már ekkor van, spellt viszont 4. és 5. szinten csak wisdom bónusz alapján castolhat. Tahát "járni jár csak nem jut!":) (Egy paladin amelyiknek nincs min. +1 wisdom módositója?!?!)
Ez a metód aztán öröklõdik tovább, tehát 8.-on tud már 2. szintü pala-spelleket castolni, de csak akkor ha van +2 wisdom bónusza és így tovább....
Amit Angel mond azok az un. spell-like abilityk és ezek nem foglalnak varázslati slottot, igaz nem is garantálnak mást csak ami rájuk van címezve.
Szvsz. a paladin tuti multiclass alap, 2 szint palára már lehet rakni egy killer papot vagy egy "szent" harcost, de már hallottam hogy valaki a sorcerorját paladinra kezdte a divine grace miatt.
up
jaja, vannak a papi varázslatok, amit spellként kell használni és vannak a skill/feat.-ok, mint a "turn undead" vagy a "lay on hands"..., az utóbbiakat már korábban megkapod, és a special abilitiesbõl hozhatod elõ...
Hát a paladin nem 4. szinten kezd el varázsolni. Szerintem várj még 2-4 szintet, és akkor kapsz elsõ szintû varázslatokat (legalábbis az AD&D2E-ben ez volt, gondolom a D&D3E-ben sem elsõ szinten kezd el csiribázni).
3rd Level Paladin Spells:
-Dispel Magic
-Magic Circle Against Alignment
-Prayer
-Remove Blindness/Deafness
4th Level Paladin Spells:
-Cure Serious Wounds
-Death Ward
-Freedom of Movement
-Neutralize Poison
Ennyi.
keresd a special abilities között...
A paladin/champion egyáltalán nem tud varázsolni? Mert már 4es szintû vagyok, de nincs 1 varázslat sem...
Paladin:
nálam a második kedvenc, mivel igazi zúzógép, a legerõsebb páncélokkal, legnagyobb kardokkal, és mindenki szereti, simán meggyõz mindenkit, gyógyítja a csapattársait, elûzi a holtakat, és ismeri a papi mágia egyrészét...
Mi kell még?:)))
Hát én az nwnhu-n szoktzam lenni. Írjatok ide egy idõpontot hogy mikor, aztán party.
Eh, homályosítson fel valaki, hogy mennyire hjasználhatû class a paladin eme nemes gámában? Fõleg arra vagyok iványcsi, hogy mennyire lehet kijátszani a paladin extra tulajdonságait. Van értelme?
Mint észrevettem, a ranger nagyon népszerû eme tájon.
jó ez, ott is jó, de most Opera 6.05-t használok, az pedig nem egy tökéletes böngészõ, bár piszkos gyors...
Idézet a magyar NwN oldalról:
"2003.09.24. - Kwish
HotU: Chatlog szemezgetés..
2003.09.23-án volt egy chat (House of Commons Chat) a HotU kiegészít?vel a BioWare jeles képvisel?ivel, ebb?l próbáltam szemezgetni, újabb dolgokat.. A cucc egyébként egy közel 90 perces beszélgetést örökít meg, ahol végül 44 kérdést szedtek össze..
Tettek néhány apróbb módosítást az UI-hoz, de nem olyanokat, mint amit
kérdeztek (karakter képesség változások kijelölése, a karakter történetének editálása)
Van valami alpha channel bug (bármi is legyen az) 13 lény esetében, amit a HotU sem fog megoldani, mivel túl komplexnek bizonyult a dolog..
A DM kliensen végeztek néhány apróbb módosítást, és van is még néhány tervük ebben a tekintetben, de lényeges változás ebben a kiegészít?ben még nem lesz..
Az alakváltók lehet?ségei b?vülnek (l. új presztízsosztály).. mindez tágabb horizontokat nyit a modul készít?k el?tt is..
A kiegészít? egyaránt akció és történet központú (hatalmas csaták, és er?s háttért történet).
A NWN2 esetében sem térnek vissza a turn-based harci rendszerhez.. nem ez az általában vett elképzelésük arról, mi is játszható játék..
Minden osztály kap új h?si képességeket, új készségeket, és új animációt kap a forgószél támadás, ami állítólag NAGGGYON csecse.. a druidák pedig további formákat vehetnek fel..
A SoU hasonlóan ebben a kiegészít?ben is lesznek speciális effektek, cutscene effektek.. állítólag olyan cumók vannak, amir?l még a BioWare-es pasik se tudják, hogy csinálták meg a fejleszt?k, és nagyon baba a beholder megvalósítása is..
A hat új presztízs osztály: Dwarfen Defender; Champion of Thom; Weapon Master; Red Dragon Disciple; Shifter és Pale Master.. Lesz egy csomó új fejforma, portré is, és a ?Customize Character? opció is új lehet?ségeket ad..
Nem terveznek bels? hangos chat-rendszert a játékba..
Nem árultak el arról semmit, hogy Waterdeep jeles személyiségeivel találkozhatunk-e a játékban (de pl. Durnan benne lesz..)
Kicsit szórakoztak a mozgó tárgyak scriptjeivel, és elég látványos eredményt értek el.. érdemes lesz ilyen szempontból odafigyelni a HotU harmadik fejezetére..
Isten rendszert nem viszik be a játékba, a jellem kijátszás értékelése hasonló lesz a SoU-éhoz..
Nem biztosított, hogy a HotU-kal futó progival tudnak olyan modult építeni, ami fut a HotU-ot nélkülöz? gépeken..
Számot nem mondtak, de sok új elhelyezhet? tárgyat tesznek a játékba..
Subrace-ek most sem lesznek.. (grafikailag meg lehet oldani, de máshogy nem foglalkoztak a dologgal).
A szint 40, de a Toolset támogatja a 60. szintet is.. (haha, csak vicceltek.. szóval 40 szint)
Egyértelm?en nem cáfolták meg, hogy lesz-e még újabb kiegészít?, de nem is er?sítették meg.. (inkább nem lesz..)
Epic spellcasting (mikor a varázsló maga kreálja a varázslatait) nem lesz, nem tudták a rendelkezésre álló id?ben implementálni a dolgot.. De cserébe igen hatásos spelleket adnak (itt az egyik fejleszt? megemlítette a Hellball nev? varázslatot)
Nem lesz több quick slot bár.. (els?sorban kezelési problémák miatt)
A kamera teljesen szabadon mozgatható, be lehet dobni a játékos háta mögé, vagy éppen mintha a feje tetején lenne.. nem teljesen fps de nagyon hasonló (mikor az egyik fickó így tesztelgette a gammát, egy másik átnézett a válla felett, és megkérdezte, mivel játszik éppen :-))) szinte sokkot kapott, mikor megtudta, hogy a HotU vót a képerny?n..)
MOST még nem változik meg az alakot váltott varázshasználók hangja, de a Live Team mindig örömmel fogad minden új ötletet! (kuc-kuc.. itt a Live Team képvisel?je elsírta magát), na szóval, de inkább a nagyobb dolgokkal foglalkoztak, és az ilyes kisebb lépték? dolgokra nem volt idejük..
A grafikus motor fejl?dik, néhány új jellemz?t adtak hozzá, a tileseteken lev? poligon számot megduplázták.. igazán leny?göz? eredménnyel.. de ERR?L nem hajlandóak most többet mondani..
A SetFogDistance utasítás terület jellemz? lesz, egy környezeti opció.. De azért nagyon s?r?vé nem lehet változtatni, mert akkor a játékos sem látná a karakterét..
Igyekeznek elég spellt biztosítani ahhoz, hogy az epic spellcasterek tényleg különböz?ek legyenek a végén.. (Hellball, Hellball, Hellball..)
Lesz valami user-defined talk table, amit modul szinten lehet majd megvalósítani.. ez majd helyettesítheti a default dialog.tlk fájlt.
Lesznek új állati társak, illetve kísér?k.. pl. valami olyasmi, aminek sok szeme van.. na jó, inkább csak egy szemgolyó.. (Reakció az info kiadása miatt: Kidney shot for Darcy. :) )
Növelték a szerver stabilitást, a nagyobb összecsapások során is elvileg jobban zakatol majd a progi..
A rendszer követelmények n?nek (pl. a poligonszám növelése miatt is..)
A BioWare pillanatnyilag nem fejleszi a BG3-at.. sad, sad, sad.."
Mivel a cikkben szerepel utalás az NwN2-re, és maga a cikk a HoU-ról szól ezért kérdeztem rá...
Ja, és egy kérdés:
A végeredmény miatt mindegy, de a Hordes of the Underdark az kiegészítõ lesz, vagy NwN2 ???
igyexünk, act 4+SoU van még hátra, kb. jövõ hétvége már Mordock...
Ja, azt hittem a magyar szerveren vagytok Angyal...
Próbáld ki, mert nagyon jó, persistent world szerû dolog, szakmákkal miegymás... Ha az alap multi feelinget élvezed ( szigorúan IC ) akkor aztán a Nordockban lesz ám csak a helye-hulya !
3d6 kérem szépen, nem M.Ó.K.U.S. alapú ez a játék:)))
Egyébként mi az alap+SoU-t nyomjuk egyenlõre multiban, mivel kezdõk vagyunk on-line NwN-ben, ha megszokjuk a feelinget, akkor megyünk másik világba (végül is ezért dobtunk ki egy csomó pénzt...)
Hehh, az még a régi Nordock volt ám, ott tizenixedik szinten azért már lehetett jó dolgokat találgatni.
A legviccesebb az a néhány tolvaj szint volt, amit ez a kósza kapott - akkor rosáltam be, amikor rájöttem hogy íjjra is mûködik..... Arról nem is beszélve, hogy a rangernek természeti környezetben move silently-re és hide-ra +4 kompetencia bónusza van, és ugye nordock síkságain ez nagyon jól jött. Ha f2f ment a balhé, akkor meg azért ütöttem a snake attackokat, mert a daze-elt ellenfélre is az megy .Mennyi is az ? 5. szinten ? +3k6 ? Ja, nagyjából...:D
Na, szépen átszokik a a BF-scene ide...:)
Eddig:
FreddyHawk|PT|
SiX|Etnies
HBA|Hagirez/Hadisten
HU.man|The Crow
CB|GanXtaZolee
CB|Shaman
CB|ArchAngel
...
Freddy , Angel inkább azt beszéljük meg mikor nyomjuk már együtt!!!
aaahhh, +4-es rapier, adod ide!:)
na, vicceltem, inkább kérdés: act3-ban valahol vmi nõnemû monster ad 3db diamondot, ami kellene egy jó kis longsword crafthoz, vki nem emléxik, hol van ez a nõ?
Mert diamondot találni lehetetlen alapjátékban...
Jól hangzik, olyan elfes! A törpikém az amolyan talált kari volt, úgy kezdtem bele hogy még nem volt dwarf karim, no mondok akkor csináljunk egyet. Látszik a multikasztján, hogy "csak úgy fejlõdgetett" és mindössze a kasztszint penaltin molyolgattam néha. Igazán a baltás ranger volt az alap, a pap onnan jött, hogy henc nélkül kellett egy find trap-es megoldás meg egy hamari cat grace, a fighter meg hozta a feat-eket és hát dwarfnál közömbös volt a fighter kaszt szintje. Szvsz. amig spellcastereknél szinte szüks. a pure elõadás, addig az alapjában harcos/kétkezi karinál nagyon áldásos a multikaszt. Az improved two-weapont azt viszont valóban elszúrtam:(.
9-ig ranger ( ha jól emlékszem az improved two weapon fighting és a cat's grace miatt kellett a 9. szint )
aztán még 5 tolvaj szint. Természetesen kétkezes stílus, + íj, jófajta craftolt nyílvesszõkkel. Jobb kézben +4 -es rapier, balban egy rövid kard, amelyik daze-elt 75%-al ( már nem emlkészem mi a neve ).Körönként 5 támadás, az offhandrõl gyakran daze-elõ, úgyhogy nem volt rossz.
Dexen minden, weapon finess, anyám tyúkja.
Hi!
Volt mostanság egy dex.-re gyúrt ranger-szerü karim és igen szépen haladt egymaga. Használt fegyverösszeállításban(weapon finess-es volt!):
1. comp.longbow(eleven court bow, a OC-ban a Helm holdban adja a guardian spirit),
2. handaxe jobb és balkézben (törpi a lelkem:), jobbos az ice reaver amit a OC 1. és 3. ch.-ban készítenek a csodakovácsok, a balost azt Luskanban leltem dc14-es slow-val kevert +2-es)
3. handaxe+pajzs a komolyabb rémek ellen (mirror pajzs 5 ac, tán az OC ch2-bõl?)
A handaxe-e fókuszban, specializálva és kritikusban kitejesztve.
Páncélja a shadow legion bõrpáncél volt az OC ch2-bõl a sötét figurától, össz. 6 ac+ maxi 6 dex módositó jöhet.
Bekavartam 6 szint war+magic szférás papot (magic armor+cat grace+war domainpower).
Ékszerekben hordta az OC tolvaj hencének gyûrûjét, egy elemi reziszt gyûrût meg a health amulett sorozatot(mikor melyikhez volt jogsija:)), cipõben elõbb az elfcsizma (OC ch2) majd a haste csizma (OC ch3) köpenyben végig az elfek köpenyét(szeretett bujócskázni) és persze övben a greater swordmant.
Ez így akkora táp volt, hogy az elsõ rém ami komolyabban megszorította a Hosttoweri pajzsos gólem volt:).
A végén 6ranger+6fighter+6pap-ra adódva fejezte be az OC-t és így került lementésre.
"én találtam egy mirrored-armort, ez +8-ig engedi a dexterity bonust" - ez a kb. 3. rangerem és az alapjátékban ez a legjobb neki (szerintem)...
Végül is neked kell eldöntened, mert nagyobb AC-s páncél, kisebb dex. bonus...
Ez van, nekem a mirrored armor +3 dex. bracer, +3large shield , +3 protection ring, és 24-es dex. ez, ha jól emléxem 32-es AC...
Ezzel túl lehet élni sárkányon kívûl mindent - sárkányhoz már nem árt egy haste-s csizma...
Ja, és a composite bow megérdemel mondjuk egy strnght bonuszos övet, ha sok pénzed van akkor speciális nyílvesszõket, és kész is a szép kis 50 körüli sebzés:)
én találtam egy mirrored-armort, ez +8-ig engedi a dexterity bonust, kardnak a hosszú a legjobb (rangernek jár a martial/elf), és erre kapja késõbb a feat.-okat is (weapon focus, critical...), íjjnak én mindig a lehetõ legjobbat veszem (1.lvl: longbow....most a 15.-en +3 composite longbow, én elf ranger kezébe crossbowt nem teszek)
De hát mindenkinek szíve joga mit csinál...
Ja és érdemes megtartani a jobb longswordot vagy rapiert, mert késõbb a kétkezes harc feat. is megjön...
A rangereknek milyen fegyver/páncél összeállítást ajánlotok? Most van egy rangerem, ezekkel a pr.-el: light armor, 2 knife és short bow (még csak 3as)
a "nem" kimaradt...
Kösz, mivel megvettem a SoU-t, megtudtam nézni a könyvben, így már tudom, hogy soha nem váltanám le a rangerem arcane archer-re..., fõleg koszos kis varázslót keverek a tiszta elfharcosom vérébe...:)))
usernévhez még annyit, hogy: másrész is tök felesleges, mert marlowe, ha karbantartást végez a serveren, úgyis át fogja õket nevezni rövidebbre. effektive a lenti ok miatt már nem indokolt az ilyen nick-ek használata, mint: blade....................................., Ragyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, stb-stb-stb.
ha a magyar serveren akarsz játszani (nwnhu.no-ip.org), akkor ne válassz hosszú nevet, mert egyrészt tök felesleges, mivel asszem 1.30-as patchtól úgy mûködik a dolog, hogy ha adott usernévvel és adott kóddal belépsz egy serverre, akkor a kódoddal lefoglalod azt a user-nevet, s mivel mindenki csak egyedi kóddal tud fellépni, ezért más nem fog tudni belépni a neveddel, mert azonnal kivágja a server, ha nem passzol a usernévhez a letárolt kód.
ja és 1.32-vel fut a server, elvileg délutánra már lesz hozzá no-cd patch.
amúgy most fognak jelentõs változások bekövetkezni a server életében, mert kicsit meg lesz nehezitve a playerek dolga, ezzel talán rá lehet majd venni õket, hogy ne csak Hack-and-Slash menjen a serveren, hanem roleplay is...
a folyamat már elkezdõdött, sõt, egész jól is halad is...