ah télleg. néztem is, hogy minek ez a feat a rangeremnek, hiszen magasabb a dex-je, mitn a wis-je. de így már érthetõ és használható a cucc. egyébként a magic fang-et szorgalmasan használom a rangeremmel is.
eh, a köv karim druida lesz ;D
A SoU-ban van egy feat, a Zen archery ami azt jelenti, hogy a távfegyverek AB-jét a wisdomból számolja a dex helyett. Ezért lett fasza íjász a druidám :P
Ráadásul a kieg tartalmaz pár remek új spellt a druidának amivel a companiont m,ár az elsõ szinttõl erõsítheti (magic fang) és egy maci gr magic fanggal, awekennel, stonskinnel, bulls str-el már tényleg durva.
4 chapter a wailingtól (a mi vidékünkön vájlingnak nagy, kerek, ált. lemezbõl készült tálat-dézsát neveznek, ami szerint a wailing death az amikor valaki belefullad a dézsába:))) a lizardman trónörökös felszámolásáig.
Népek! jóminõségü vagy "cseles" kamát láttatok-é valahol az NWN OC.-ban?
A ranger 4. kaszt szintõl képes varázsolni, de alapslottot csak 6.-tól kap. 4. és 5. szinten csak a wis.módosító értékétõl függõen kap mágia lehetõséget. Szvsz. a ranger mágihasználata fontosságát tekintve összevethetõ a nõk szemfestésével vagy arcszinezésével (jó-jó de minek?). A ranger a kétkezességével tûnik ki igazán, ha mást is akarsz tõle keverd meg 3 szintnyi pappal (animal, plant, war, magic domainek nagyon kellemesen turbózzák) és a pap 2.mágiaszintjén megkapod azokat a kondicionáló spelleket amelyek igazán jók, sõt 1. szintrõl is sok védõmágia adódik. Ha animal companionra vágysz akkor meg a druidának nincs párja!
Hi!
A fighter/druid, egyáltalán a druida keverése bármivel nekem nagyon nem jött össze, sõt az íjászkodással meg végképp. A drui csak akkor oxi ha nagyon magasra viheti a mágihasználatát mert ugyan kevés mágiával bír választékot tekintve, de azok nagyon "csõdörösek" kivált magasabb szinten (5. mágiaszint felett). Mivel nem harcos a BAB-ja lassan nõ és a leghatékonyabb fegyvere (scimitar) str. függõ. Tehát sok str. és sok wis. igény mellett (a con.-ról meg a cha.-ról ne is beszéljünk!) a dex.-re marad annyi (12), hogy ne legyen "ludtalpas" (mert ekkor ugye ütik ellen a sneaket mint atom!). Szvsz. a druida egy tolvaj vagy tolvaj jellegü hencmannal félelmetes combó, már csak azért is mert a személye nem csak egy agresszív harci mágiasort garantál kitûnõ védelem mellett, hanem mint afféle tank teljesen magára tudja vállalni a csata frontember szerepét, ami viszont a tolvajnak/bárdnak nagyon jó lövéspoziciókat ad.
Hi!
Nekem nincs fenn a SoU és nem tudom ott hogyan módosult ez, de az alapjátékhoz van egy modom amivel lehet mószerolni a henc cuccosát. Az NWNvaultról még mindig letölthetõ, vmi olyan néven hogy Auldar&Pausinas AI mod. Nem csak a henc inventoryt lehet alakítani, de sokkal pontosabban lehet vezérelni a henc, a familiáris és az animal companion mûködését, sõt a ugyanannak a parancsnak egymásutáni kiadásával a summont is lehet finomabban irányítani (pl. békés követés meg ilyesmi...). Arra kell csak ügyelni, hogy tárgyat viselésre csak a hencman kaphat, a többiek csak teherhordásra alkalmazhatók és a henc is csak annyi felszerelési hellyel bír amivel a karid (pl. 2 db köppeny között õ nem fog válogatni:)).
Na egy kis info a köv kiegészítõrõl. November a tervezett megjelenése. A szinthatár 40-re lesz megemelve. 6 új presztizs osztály (még nincs meg, hogy mifélék). 40 új varázslat. 50 új feat köztük a csak magasszinten felvehetõk és elég sok osztályspecifikus. Új skillek is lesznek. Az új küldetés mélysötétben játszódik, min 15. szintû karakter kell a modulhoz. Az új lények és tile set-ek mind mélysötéthez kapcsolódnak. A NPC-k script-jei tovább bõvülnek pl. képesek lesznek románcra stb. Egyenlõre ennyi.
nem tudja vki honnét lehet leszedni az NWN ISO-t még DC++-on kívûl?
hú, kiprószálom. a köv karim druida lesz ;D.
sima druidád nyomatja az íjat? semmi extra kaszt?
a henchmennek lehet tárgyat vagy vmit adni hogy jobb legyen? gyógyitalon kívül gondoltam...
Új kedvencem a druida.
Jópofa varázslatok, animal companion nagyon hatékony, és jópofa is. Lényt is tud summonolni és a személyisége is kellemes. Érdemes elfet indítani belõle, akkor használhat hosszú íjat és a zen archeryvel felturbózva ez nagyon durva tud lenni. (elöl rohadt sok épvel maci zúzza a népet, hátul a druida rangereket megszégyenítõ módon íjászkodik, ha szorul a hurok a kemény elleneket levillámolja-szép az élet:D)
a ranger hanyadik szinttõl tud varázsolni?
Sehogy, új kari. A illúzionista a legjobb szakág szvsz. A büvölés elhagyható és meglátásom szerint magasabb szinteken már nem sokat ér.
Szvsz. egy monk/pap igen hatékony és szines egyéniség. Az OC nagyon támogatja a monk karit és a D20-ban alkalmasint a fighternél is tutibb. Papra meg érdemes felvenni a knowledge szférát és akkor a zárakkal-csapdákkal sincs már bajod. Nekem jelenleg van egy pap/monkom aki inkább pap +animal szférával(az õ gyengébb alkatához kell az erõsebb summon) és egy inkább monk +war szférával, ez egy nagy killer (látható a szféra választásból, hogy ki akarom küszöbölni a tolvaj hencmant és mind a két második szférában benn van a cat grace spell).
Ja õ az! Persze, csak már végigvittem a fõszálat a ch2-ben és már nem hajlandó szóba állni velem. De elõtte elkezdte mesélni a történetét, csak hát nem folytattattam (szép szó) vele és már - úgy tûnik - nem is fogom.
Hát a henc ált. keres vmilyen tárgyat ami a chapterben valahol fellelhetõ. Hogy mi ez azt egy magáról szóló hosszúkás mesében el is mondja. Ha felleled a tárgyat és átadod neki akkor a népére-kaszjára jellemzõ mágikus kiegészítõvel (gyûrû, öv, nyaklánc) megajándékoz. Ahogyan én csinálom: a chapter végén, amikor már nálam van minden holmi elballagok a céhbe, barakkba ahol vannak és egyenként meséltetem õket amig topicot nem kapok a tárgyra, ekkor átadom nekik szivesen és cserében õk is szivesen átadják a holmijukat. Aztán henc partyból ki és köv. henc felvesz/visszavesz......stb.
Nem lineáris a dolog! Az én karijaim nem használnak hencmanust (addig veszem fel õket amig ki nem osztom nekik az ajándékaimat és õk meg nem ajándékoznak a megfelelõ eszközökkel, ált. ez a chapterek vége) csak familiárist és summont(idõlegesen) használok és az 1. végén min. 9 a 2. végén 15 a 3. végén 18 az elvárásom. Mondjuk azért úszom meg a henceket mer csak D&D HCR-ben megyek, valszeg a veryhardhoz már kell a csapat. És hát be kell nézni questért meg ellenfélért még az ágyak alá is:)))
Azért egy kicsit ijesztõ, hogy még csak chapter 2, és 11. szintû vagyok. Ha jól tudom a max szint kb 19-20. Ha így haladok, akkor a 4. chaptertõl nem fogok fejlõdni. Ja és normal fokozaton jáccok.
Ja ja, nálam is elõfordult az ilyesmi ;D de a henchman-emnél detto.
Amúgy elfike vagyok, gondolom így már nem jó az 1 szintnyi rouge...
Vigyázz azért macikával Ollie! Tarts magadnál sok-sok clarity lötyit:))) Láttam már amint a kisebbik fiam druidájának macikája félelemtõl remegve futott és nem igazán törõdött a gazdi szorult helyzetével!
Ha tisztakasztu ranger vagy akkor ember és félelf esetén a legmagasabb szintü kaszt az un. sajátkaszt, erre nem igaz a büntetés. Minden más fajnál van nevesített sajátkaszt. Pl. az én félelf papom 6. szintü pap, de 1 szint monk és 1 szint rogue is.
Ja de én semmiképpen nem tudok prot form evil-t varázsolni. Ranger vagyok és thief a henchman, a macika companionom meg nem túl értelmes ehhez a mûvelethez. Egyébként a ranger companionja már igen csak tápos, nagyon erõs és rohadt nagyokat sebez, valamint sok-sok a hp-je is. NAGYON használható. Sõt, van egy 3. szintû ranger spell is, mely 3 szintenként 1-el megnöveli a comapnion sebzés esélyét és a sebzést magát is. Nagyon állat! Ha ezek mellett a macika kap egy potion of barkskin-t, bull's strenght-t, aid-et, bless-t és potion of speed-t, akkor SEMMI sem állíthatja meg! ;D
Aha, de úgy tudom, hogy ha nagyobb az eltérés a 2 kaszt között mint 1 szint, akkor már jelentõs bûntetések vannak (képesség mínuszok, stb.), legalábbis az alapl D&D3e szerint. Tehát folyamatosan kellene gyúrni a másik kasztra is.
Hát nekem a démon nem támad senkit, ha van RAJTAM prot from evil.
A blackguard meg nem annyira táp keri, sima fighter/barb erõsebb. Az a baj, hogy az idézett lényei nem igazán "vannak képben" Én sima fighter/blackguardot indítottam, és amikorra tudtam ghastot idézni már simán lenyomták... A succubus már jobb vmivel, ha hagyod hogy az ellen téged üssön, akkor egész szépen sneak attackol, de ez így elég gáz. Legalább egy darknesst kaphatott volna, mert a sneak attack ellenben fasza nagyon...
Látod én is kérdezgettem a troll fejét. Innen Ny-ra azt mondták, hogy a pasast a barakkban(a bábut csépelõt) valahogy rá kell venni a beszélgetésre. Megoldásnak adták a charmolást, vagy a bábu és közzé történõ belépést.
A démont csak akkor szabad megidézni ha a csapatod minden tagján van prot. from evil, ez igaz a Gate varázslatra is. Fantasy konvenciók szerint a démon a megidézõt támadja elsõre, ha azon nincs mágikus védelem (aura, idézés védõköre, kasztból eredõ fix védelem[paladin]).
Ja! Sima evil harcos, 6. szintre(kell hozzá +6 BAB) legyen hide 5-re és cleave feat. Bár elgondoltam, amint egy blackguard talpig vasban kezd el rejtõzködni:)))))! Nekem még nincs, de jó nagy tápnak tünik(minden presztizs osztály az, szvsz. normális DM nem is engedi be ezeket a kasztokat)! Jóegészséget hozzá!
Hello!
Most már befejeztem a fõszálat a 2. chapterben, csak még néhány kisseb küldit akarok befejezni.
Kérdés: mire jó a troll head? Eddig senki sem kérte tõlem. Ja és a lock of nymph's hair? Az is nálam van.
Ti meg tudtátok idézni a démont a Charwood Castle-ben? Én meg, de aztán egy újratöltés után lemondtam róla, mert kb 0,1 mp alatt lenyomta a társaságot (nincs prot from evil-em, mert ranger vagyok, a henchman egy tolvaj és még van egy kis macikám is, eh télleg, átnevezem Teddy Bear-re ;D).
na, azért ez nem "teljes értékû" játék lesz, hiszen ez egy mod a baldur's gate 2-höz, egész pontosan total conversion, ami annyit jelent, hogy teljesen új sztori, semmi közen nem lesz a bg világához. és ennek megfelellõen nem hivatalos, hiszen bg rajongók csinálják. ahogy elnézem a grafika nem lész toppon (már amit a rajongók csináltak), de maga a gáma még lehet király.
Marhajó, tényleg lesz RPG a Dragonlance világán? Remélem a sárkányfattyak meg a surranók választható faj lesznek.:D Az egyik legjobb fantasy világ szerintem.
Sipõcz:
A Gyûrûk Urából is készült játék, pedig ott aztán tényleg nagyon egyértelmû a jó/gonosz meghatározás, szal sztem ez nem nagy akadály...
ez most van beta teszt fázisban, de sajna nem public beta
Hi!
Sajnos a Dragonlance világa nem népszerû a gamatervezõk körében. Szvsz. nagyon hõsinek és túl egyértelmünek tartják, csupa jó és csupa gonosz mint egy igazi mese. Valszeg a Ravenloftból hamarabb lesz valami mert az legalább eléggé gonosz minden részében.
Aha, én anno a Dragonlance/Krynn sorozattal kezdtem C64-en és milyen élmény volt! Azóta is hiányzik Krynn világa, már nagyon várom, hogy megjelenjen egy Dragonlance szerepjáték.
nekem is volt gond az 1.30 patch-el, igaz, akkor még nem volt feltéve a kieg. náklam a gond ott volt, amikor az elsõ fejezet végefelé elkezdték a rituálét a gyóccer elkészítéséhez, akkor rögtön kifagyott a script és nem történt semmi. a megoldás az volt, hogy vissza kellett tenni a 1.29-est, akkor mûködött a dolog.
Lásd az irány nem mindig meghatározott:))! Van 2 db. fiú gyermekem, akik ugyancsak "fertõzöttek" RPG-s fantasy-val. Olykor tanácsot kérnek vagy épp adnak és ilyenkor nem pontosan a gép elõtt helyezkedek:)).
Hi!
Összeszámolgattam és kb. a D&D-ra alapozott számítógépes játékoknak nálam ez a 4.-5. generációja. A legelején még apró ikonokat tologattunk egy térképszerü pályán(80-as évek eleje), ezzel együtt nagyon szerettük ami bizonyítja ennek a játékrendszernek és a hozzá kidolgozott világoknak a nagyszerüségét. Aztán volt olyan ahol egy kétdimenziós pályán már animált alakok küzdöttek a DarkSun világán. Vagy akár a Baldur's Gate nem is oly régi hatalmas sorozata....... Tény az, hogy a jelenlegi 3D-s sztereóhangos D20-as alapu FR. világ (amelyik helyszin kidolgozottságára misem jellemzöbb annál, hogy idõsebb a mai gamázók nagy részénél:)) a profik szerkesztette kalandsorokkal és a fanok nem kevésbé kiváló moduljaival az egyéni és multiplayer játéklehetõséggel valami szuper. Nem vagyok a mai gyerek, de órákra az szg. mellé ültet:)) (mondjuk szeretni kell a fantasy-t meg az RPG-t)
DND3e alapokra helyezett 3d-s szerepjáték, jó motorral (bugok meg ugyebár mindenhol vannak, itt is), szep grafikaval (aránylag, ami a játékélményhez kell az megvan), és temérdek különbözõ kalandmodullal (ez a játék fõ erõssége)... Persze, mindez az én meglátásomban =)
Lehet én is elkezdem ezt a játékot, de nem tudom milyen kategória,mi a lényeg. Valaki leírná nekem mirõl is van szó?
Sziasztok.Érdekelne kinek van meg eredetiben a játék és ki szeretne jönni külföldi szerverre játszani.
Az biztos, hogy csak azoknak a questjeit kapod meg akik (ha csak 1 pillanatra is de) hencmanjaid voltak/vannak/lesznek. Mindegyik saját végzetéhez keres vmilyen tárgyat, chapterenként 1-1 holmit. Ezek nem biztosan a fõküldihez tartozó helyszineken vannak, úgyhogy érdemes benézni az ágy alá is:)). Mindegyik (kariszintenként!!) elmeséli életének egy-egy stációját szépen-vontatottan, érdemes a felvételekor és szintlépések után beszéltetni õket ameddig azt nem mondják hogy "fájó már nekem errõl tovább beszélgetni".
Hi!
Egyelõre az 1.27-es patch-ot javaslom Neked, ezt ismerem és ez jó. Én a hivatalos site-ról szedtem le igaz már jó régen(tavaly?). Azt írják, hogy a jelenleg ajánlott 1.30-as bugos, elront néhány featet (íjászat...) és a magasszintü mágiákból is hibás benne néhány hatás.
A crack része, ha kell Mayday javaslata szerint.
na egy kis help kéne :) szal én most az 1.0 -t nyúzom de jó lenne frissíteni de kell hozzá crack :) meg eredeti exe meg ilyenek :))) ezeket hol találom meg? Vagy seniki se tudja keressem meg magam?
Csak azoknak tudod felvenni a küldetését,amelyeknek megcsináltad a chapter1-ben.
Azt mondja meg vki hogyan lehet a rohadt sárkányt kinyírni:( Megkaptam az átalakító löttyöt a varázslónõtõl, szép giant leszek 175 hpvel de hajszállal a sárkány nyer mindig:(