Azt mondja meg vki hogyan lehet a rohadt sárkányt kinyírni:( Megkaptam az átalakító löttyöt a varázslónõtõl, szép giant leszek 175 hpvel de hajszállal a sárkány nyer mindig:(
Ja és a vagy phenalope...
A gyûrû csak chapter 1ben mûködik tudtommal, de én is ott vagyok még. Nálad valszeg az a baj, hogy minden teleport elhasznál egy focus kristályt. Drognan házában az emeleten van egy alkímia asztal, ott kell gyártani kristályt hozzá. A recept: egy quartz kristály és az alábbiakból bármely kettõ mellé:aventurine, fluorspar, ametiszt.
Szeretnék egy archert (arcanét) csinálni, így gondoltam: 4bárd/4rogue/10AA. Utána az utolsó kettõ szintet lépem tetszés szerint majd.
Kérdésem az lenne, mi kell az íjászathoz? Point blank shot és még mi? A többit nem nagyon tudom eldönteni. Weapon focus longbow? Improved criticals longbow? A rapid shot csak crossbownál számít ugye?
Mielõtt vki mondaná tisztában vagyok vele, hogy bugos az arcane legtöbb skillje, de már folyik a javításuk és 1.32ben ki lesz javítva, addig meg elvegetálok...
Bár lvl4-es bárddal még orrba-szájba mellé lövök, hench nélkül nem is lehetne menni vele.
Generáljatok mindenkinek egyedit, és tudtok lanon is játszani sokan.
Tudtok valami megoldást arra, hogy ugyanazzal a játékkal, egyszerre többen is játszhassunk egy (Local) szerveren? Ugyanis nem engedi... Azt mondja hogy ez a CD kulcs már használatban van a szerevren. Nem tudjuk "megvenni" még egy példányban. Van erre valami trükk?
Utolsóra kérdésre talán megoldás lehet megtudni, hogy a levegõt milyen próbára dobják. Szerintem const. Igy igyál valamit ami megnöveli ideiglenesen és úgy próba. Van pár hely, ahol dexre kell próbát dobni - aprós kis üregek, stb -, ott is hasonló a megoldás.
Köszi a segítséget! Megvolt!:)
Lenne még egy kérdésem, egy küldivel kapcsolatban, meg egy másik kérdés is:):
A küldi:
A Neverwinter-i erdõben Jaer, a druida adja nekem a küldetést - a neve - The Druid Circle - és az lenne a kérdésem, hogy ha én nem vagyok druida beállítottságú, akkor nem is tudom megcsinálni? Mert hiába kérdezgetem, nem mondja, hogy oké, akkor kihívlak vagy ilyesmi...
A kérdés:
Van egy barlang - ez a Charwood felé vezetõ út - a South -, amibe ha bemegyek, akkor impek támadnak meg: kinyírtam õket, és a végén van egy kút...ott azt írja, hogy le lehet úszni, nyomok neki egy 'yes'-t, és azt nyomja ki, hogy nem tudok, mert kevés a levegõm...ezzel mit lehet kezdeni?
Köszi elõre is a válaszokat!
Csocsi!
igen! ez így van és ha ezt szóváteszed neki akkor azt mondja hogy csak irigykedsz és elmegy.. és GYönyörködik ... :)
A tükör az erdõ nimfájának házában van ez biztos. Asszem abban a teremben ahol õ is tartózkodik, valamelyik ládában.
Aki a belépéskor rádtámad nem nimfa csak egy driád, bár sok különbség nincs:))
Valami olyan is rémlik, hogy a boszi nem lesz szép csak a tükör majd szépnek mutatja:))
keresd meg a tükröt! az egész házat járd be
ha nincs meg nyírd ki a boszit...
Hi!
Elakadtam picit:):
A Neverwinter-i erdõben vagyok, és most beszéltem a boszival, Setara-val, és csak akkor szabadítja ki a 3. druidát, ha elviszem neki a tükröt, ami újra széppé teszi...és azt mondja, hogy egy nimfánál van - oké. Visszamentem a nimfa otthonába, beszéltem vele újra, de semmit nem ad és hiába kérdezek a bosziról, csak azt hangoztatja, hogy csúnya:)...volt még egy nimfa, aki elõször megtámadott, és egy kicsit 'crazy' volt szegény, talán tõle kell szerezzem a tükröt? - de õ hol van? Vagy mit csináljak?
Köszi!
Csács.
Hi!
Nem új, csak logó:))
Nem nyomiztam a diablósat, nekem még megfelelnek az alapgame dolgai, én sokat próbálkozom különbözõ stílusokkal. Manapság azon töröm magam, hogy találjak vmi olyan harcosfélét aki mellé nem kell tolvaj hencmanus. A két fiam viszont felfigyelt amikor mondtam, hogy lesz ilyen is:))!
Hi!
Nekem nagyon! Most próbizok egy karit: félelf csajos 1 szint monkra kezdett papnõ (knowledge/animal) és mint a szférái is mutatják eleddig nagyon "állat". Könnyed-filigrán str8/dex16, íjász. Egy monk-ingben némi stat.boosterrel jobb a fedése és mentõi mint e "klasszikus" papnak 30 kg vas alatt!
nekem nagyon tecik, de szerintem meg sem közelíti a bg feelinget
bg2 ronda volt 2óra beszéd 1kör harc és GAME OVER...
szerintem ez mindenképp üti a bg2-t :))
3d-s szép meg jó...
RPG jó szorival rengeteg küldetés kegyetlen hosszú
Hentelõs gém :)) és valahogy pont nem laposodik el...
Party dolog... space re megáll stb...
Senkinek sem tetszik az alap kampány? Nekem nagyon...
igen megnéztem, innen. 117 mega az 1.1-es verzió. de van light verzió is, gondolom a grafikák és szövegek/zenék nélkül, de amúgy ugyanaz és 2 mega. De kötelezõ a 117 megás változat, természetesen ;)
Itt találsz rengeteg linket, többek között a Diablo modra is:
http://www.gameogre.com/nwnmodules.htm
Egyébként az teccik, hogy gyakorlatilag ugyanaz mint a Diablo 1, csak persze az interface NWN és D&D3E szabályokkal. Még a szövegek is teljesen eredetiek, sõt nem csak felirat hanem hang is van hozzájuk az eredeti Diablo játékból. Nagyon állat!
Aha, majd a kieget egy varázshasználóval fogom végignyomni és meglátom. Sajna egyre jobban ér bennem a gyanú, hogy az NWN meg sem közelíti a BG2 színvonalát. Pedig (elméletileg) ugyanaz a csapat csinálta. Bár a multiplayer (ma abban van a pénz) részre annyira rányomultak, hogy valszeg ezért hanyagoltak el rengeteg dolgot a játékban, mert nem volt annyira fontos. Ez a helyzet az official campaignal is, mert a története/játékmenete szerintem (és szinte mindenki szerint) meg sem közelíti a Baldur's Gate sorozatét. Ami azt illeti szerintem még az Icewind Dale sorozat is jobb a játszhatóság szempontjából, de még talán történetben is. Nem véletlen az sem, hoyg ezen okok miatt számos, az eredeti campaignnál jobb mod található az interneten.
Most nézegetem a SoU kieg.-rõl az infókat. Úgy ítélem meg, hogy néhány változtatás kimeríti a "túltáp" kategóriát, fõleg amit a spellek, featek környékén csináltak (az un. presztizs kasztokról már ne is szóljunk). Eddig is igen baró volt a varázshasználó csapat, de most már vmi über. Bár nem tudom a kieg.-ben lévõ kalandsor tényleg megkívánja ezeket a nagy adományokat? Furcsa, mert eleddig a WotC igyekezett "tápmentesen" tartani a D&D-t, de úgy látszik az eladhatóság mindennél fontosabb:((.
én is jáccok vele és nem fogom véletlenûl letörölni az ISO-t mert eredetiben van meg ;)
Hi!
1. Valaki használja-e a karijánál a point blank shot featet? Nem értem a vizuális részét, bár lehet hogy ez csak a graf. engine szerinti szükségesség. A kari ugyanis picit elhátrál az ellentõl mielõtt belelõne. Valószinü ez nem lényegi harci hatás, mert közben nem tudnak ütni ellene opportunityt. Minden esetre érdekel, hogy erre a hátrálásra van-e igazán szükség?
2. Jól értem-e hogy a harcosnak nem ajándék featként felvett two weapon fighting és ambidexterity featek mûködnek tetszõleges páncélviselet mellett? Tehát nincs olyan megszorítás mint a rangernél, aki ajándékba kap egy specó kettõs featet?
tudna vki ajánlani egy pár olyan modot, ami alacsony szintû kariknak jó? vmi hack and slashnak örülnék a legjobban, csak ne legyen bonyolult beszélgetõs
nem
M.AG.U.S.
De ott az ellenpélda is, ha az Asterix történetek végére gondolsz...
Szerintem mindenkinek olyan a karija, amit csinál belõle:) Az én bárdom két karddal ment, közben varázsolt és énekelt. Az ének nagyon hasznos, fõleg magasabb szinten.
És még közben egyfolytában kornyikál, de ha mégsem, akkor fogja a gitárt és kioszt pár maflást vele =)
Én végigjátszottam bárddal, nagyon szórakoztató volt, asszem 17es szinten fejeztem be. Simán lecsaptam a fõellenséget. Igazából multiban ér sokat egy bárd, de singlében is simán megy, néha picit megszorul talán...
Olyan kiegészitõ file, amiben a speciális modulok fejlesztõi olyan dolgokat tárolnak, amelyek eltérnek az alapjátéktól (új felszinek, új karakterek...stb)
a hak pack-ot egyszerûen be kell másolni a játék install könyvtárában levõ 'hak' könyvtárba. ennyi. semmit sem módosít, mert a modulnak külön kell rá hivatkoznia. tehát ha felteszel egyett, akkor csak a hozzá írt mod-ok használják.
hogyan kell a hak pack-okat installálni? nem alakítja át alapvetõleg az eredeti játékot? most akarom végigjátszani hogy feltettem az undretine-t
Nemtom mennyire emlékszel vissza ennek a karinak a fejlesztési lépéseire, tehát milyen kari szinten melyik kaszt ment elõre, melyik feateket, skilleket forszíroztad. Ha leírnád tuti lenne, mert fighterben qrvára béna vagyok!
Mondjuk és is csak arra tudok következtetni, hogy 11-12-és szintre a fighternek már van annyi támadásbónusza és featje amennyi egy +2-es, +3-as fegyverrel együtt eléggé hentelõke.
hát :) magic swordok meg ilyenek csak hatásosak... meg hát a pure fighter szop a immune ellen...
Ne bánkódj! A Szem népe ugyanúgy keres Téged, ahogyan Te õket. Ez szerte P.Llast környékére igaz, légy felkészült mindig ha elhagyod a falut.
(a tegnapi logód jobb volt:)))
Hi!
Nem tudtok-e választ a 4578-ra a troll fönök levágott fejére?
A fiam, aki druidával nyomta végig kérdezteti hogy harcos karival miként tudtátok egyáltalán megütni a sárkányokat? (sajna én nem tudtam megmondani neki, nekem csak varázslós karaktereim voltak és vannak:(()
charwood-i erdõben vagyok és igazából nem nagyon vágom hol is van ez a people of the eye... de gondolom pont õket kell keresni a nagy erdõkben? :)
hohoh :) most 9edik szintû lettem! És taliztam egy mummy lordal... nem volt rossz :)
Nem. Szerintem legalábbis. Legelsõ karakterem amivel végigjátszottam egy 10fájter/9thief volt, és eccer sem kellett halál miatt visszatöltenem. Segitõm Linu volt, a kissé szeleburdi, de annál hasznosabb papcsajszi. Hátul jött, követve engem, ijjal, és gyógyitgatott ha úgy kivánta a helyzet. Nagyobb gyíkok ellen sokszor úgy kivánta =)
Mivel még nem nagyon merültem bele a szerepjátékok világába,(eddig fõleg a Diablo2t nyomtam) ezért kezdetnek egy Fightert indítottam(ami recommended volt), Most értem át Chapter2be. Végig lehet ezzel játszani? Nem lesz túl nehéz a mágusok elleni küzdelem? Vagy inkább kezdjek egy másik kasztot?
Pedig van értelem emrt szinesiti a karakterem és szerepjátszhatok egy kicsit vele és nem csak ütök boritok játék lesz belöle.. Ha nekem teszuik mert hangulatosabbá teszi a játékot akkor megéri nem?
nem tudom, mert nem scriptelek nwn-ben. de mi értelme van? mod-ot gyártasz? mert akkor biztos lehet. egyéb hasznát nem látom.
lehet valahoyg a player oldara + scripteket berakni? PL egy gombra nyomásra mint a beszédeknél egy menuböl lehessen kiválasztani mit mond a kari? Pl irok egy egyedi mondatot és aegy menüvel elére modja a karakterem. Meg lehet ezt csinálni?
Szvsz. itt is az illuziók a legjobbak! pl. a félelmetes dire jószágok (medvék, falkafõnök farkasok, pókkirálynõk) ellen legjobb a fantasmal killer c. spell, tutira elbukják az elme mentõt:))). Tök állat( a szorosabb értelemben is) amikor egy védtelennek tûnõ mágus egyszál gatyában így végzi ki az impossible minõsítésü ellenfelet:)))
eh, ez komolyan hangzik. az ultravison és társai nem mûködtek darkness alatt, de ha itt igen, akkor az nem semmi. kiváncsi vagyok mi a magyarázat, ugyanis a darkness spell a 2nd kiadásban illúzió volt, ezért érthetõen nem mûködött semmi extra látás alatta (de ha valaki túl okos volt és megdobta, akkor látott). de hogy itt mik vannak...
Mágus vagy pap tudja elõadni, igazán jól akkor jön ki ha már megvan az extend spell feat, az amivel a varázslat idejét lehet megnyújtani. Befürdésként magadra meg a kisérõre(fontos mindenkire) ultravisiont varázsolsz, a csatateret lopva közelíted, majd effektív távolságra az ellentõl(tehát úgy,hogy a fegyver vagy mágia elérje leraksz egy fekete foltot a darkness spellel(ide nagyon jó az extend). Mint örült berohantok a csapatoddal a fekete foltba. Õk nem látnak beneteket varázsolni nem tudnak rátok, a harcosok vakharc levonásokkal dolgoznak, azaz inkább ácsorognak. Ti meg gyaktok mint atom, aminek korai és fõleg lélekben kínos halál leend az eredménye. Az ultravision tuning és ártalmatlan spell, a darkness ellen nem lehet menteni:)))
hát nem mondtam, hogy a fighter/bard a nyerõ? ;D
egyébként az ad&d2-ben csak single bard lehet, de ott tökéletes egy csapat 4-5 tagjaként. persze én hardcore gémer vagyok már ebben, és utoljára az iwd-t az ajánlott 5-6 tagú csapat helyett 3-al nyomtam a legerõsebb fokozatban... majd ha végigjátszo(p)tam az iwd-t a rángeremmel, lehet, hogy kipróbálom a fighter/bard-ot. eh, már most léelkes vagyok az ötlet miatt. ;D
Én Dealennel együtt próbáltam elõadni egy bárdot, kicsit varázsoltam, sok csapdát beszoptam, sok zár maradt zárva, ijászt láttam már jobbat is, dúdolgattam néhány strófát, de a Dock District után letettem a lantot:))). Monkkal eljutottam Meldanenig úgy, hogy Linu kisérgetett a Dock-tól kezdve, de ez is csõd vala. Egy "tüzes" kis boszorkányom is volt, de hiába a nagy szépsége a mágiaszint késleltetése és az erõsen korlátozott spell választék miatt ez is abbamaradt még a Beggarnest elõtt.
aha, látom a bard itt is el lett hanyagolva. az iwd-ben eszméletlenûl jó support karakter, mert tud varázsolni (magic missile kiváló az ellenséges mágusok ellen, hogy abban a körben már ne nagyon ugráljanak), tud nyilazni (közelharcban hamar halál vár rá), tud énekelni, magas szinten nagyon hasznos énekei vannak, valamint az egyik leghasznosabb, hioyg neki a legmagasabb a Lore tulajdonsága (szintenként 10 pont) amivel gyakorlatilag haszontalanná tesz minden identify varázslatot (nem kell arra pazarolni) és erre pazarolt pénzt is. persze nem tudom, hoyg a d&d3e-ben mennyire változott.