Lásd nekem meg a familiárisok tetszenek leginkább. Volt már feketepárducom, most van ice mephitem és mind a kettõ megfelelõen befürdetve nagyon jó.(Mondjuk én nem gyakok szemtõl-szembe és van egy "feket folt" tipusu harci metódom, amirõl ezen a topicon már lelkendeztem, de mint kiderült ez spanyolviasz mert késõbb, a 3. és 4. fejezetben az ellenfeles NPC-ktõl és szörnyektõl is láttam a használatát.)
Én vizsgáltam a hencmanokat annak idején és a köv. megállapításokat tettem:
Tomi, a tolvaj: talán a leghasználhatóbb, pap knowledge szférával és a mágus kihagyhatja, a többiek számára a tudására viszont nagy szükség van, sajnos frontembernek nem jó
Dealen, a barbár: kemény fickó, de talán a leginkább elhagyható mert van helyette kisérõ és summon, eszméletlen sokat számit az effektiv harcértékben és így sajna igencsak nyomja lefelé az exp.-t, amikor meglátta Klauth-ot sírva menekült
Linu, a pap: nagyon aranyos, kiváló tuningoló és healer, csak vigyázgatni kell rá, harcos mellé talán a legjobb
Sharwyn, a bárd: a bárd érdekesen mindenre és semmire jó kari a gamában, még nem mertem kipróbálni mint hencman, volt saját bárd próbálkozásom, ha õ is ilyen akkor nemtom
Grimnaw, a monk: 10-es szintig kell vele igazán csak kibírni, ott aztán lábrakap és amikor jönnek az igazi durvitások akkor tuti, még egy sárkány sem tudja megfélemlíteni
Boddyknock, a sorceror: alacsonyabb szintekrõl még nem láttam dolgozni, de 8-9-tõl felfelé úgy kell lekorlátozni, "papos" kari mellé vmi eszméletlen hatékony combo.
na ez a veszély nem fenyeget, mert még a legelsõ henchman-em van, az a tolvaj és nem is akarok váltani a zárnyitás/csapdaeltávolítás miatt. inkább nekem kell õt óvnom ;)
Forgasd egészséggel! A familiárissal érdemes elbeszélgetni minden szintlépés után, nehogy a legnagyobb szükségben pánikoljon be! A másik fiam (mem a druis, a pap/fighter-es) meg üzeni, hogyha varázshasználó hencmanust alkalmazol fogd vissza egy kissé mert mire sorra jönnél már nincs kit megkeresztelni (õ a gnómot vette fel segítõnek).
aha, akkor elküldöm az email címemet a te email címedre, hogy tudjad az email címemet, hogy el tudd küldeni az email címedrõl az én e mail címemre, hogy az email...
na szóval megy egy mail és légyszi arra próbáld meg.
köszi, sajna nem találtam linket.
tudnál beszúrni közvetlen linket a modra (file-ra)?
mint írtam nem tudok az nwnvault-ra menni, de egy közvetlen linket el tudnék érni.
akkor ki kell próbálnod az iwd-t. írtó nagy élmény a druida. tulképpen még nem láttam d&d játékot, melyben annyira használható lett volna, mint az iwd-ben.
A druidában nekem az alakváltás teccik de nagyon. Bár nem tudom, hogy az nwn mit enged, de iwd-ben állat volt tûzelementálként kaszabolni az ellent. Én meg pont azért indítottam állandóan fighter/druidot, mert a harci képességei harmatosak egy kissé, de így már kircsi. Viszont természetesen lassabban fejlõdik.
nem animal companion esetén te nem sebzõdz ez egy feat. summon az meg spell.
aha, de az az életerõ veszteség tartós nem (tehát ennyivel csökken a max hp)? mert az ad&d2e-ben az volt, ill. ott mintha a constitution csökkent volna egyel.
ps: hol van az AI patch?
A familiáris a mágus ÁLLANDÓ kísérõje. Nálam a hencman(bár nem használom) és a familiáris vonal tuningolva van egy AI patch-csal, amit mindenkinek melegen ajánlok. Nem könnyítés, csak AI. A familiáris és az animal companion halála (amellett, hogy nem szép dolog és meg kell tenni mindent az elkerülésére) nem akkora borzalom, csak az életerõbõl von le egy keveset a kötõdõ lény halálának sokkja. Ez kb. a halálos sebzés valós értékének a fele, pl. panther utolsó sebzése elõtti életereje volt 21 pont, sebzõdött halálakor összesen 37 pontot, a karim kapott sebzést kapott ettõl 11 pontot. Persze így is bele lehet halni:))). A fronton melózó familiárist és animal companiont különbül kell tutningolni mint magát a karit és gyógyítani is illik 1000-val. A sima summon halálának semmi következménye nincs.
nekem is macim van :) nah én diablón nõttem fel (ööh persze csak Hack n Slash és RPG vonalon:)) szal megyek Druid/Fighterre !
ja persze. a companion nincs mindig velem, de a familiar igen. amúgy érdemes familiárt idézni mágéval? csak mert azért vannak hátrányai is, fõleg ha meghal a familiar.
Az csak animal companion, csak állati elme!! A familiáris az más kategória, egy bûvös lény magas intelekttel és különleges adottságokkal. Persze az animal companion is nagyon jó, az egyik fiam játszott druidával(ledarálta Moragot is!!) és neki volt egy nagy brumi mackója. Na azt még elbûvölte egy magasabb szintü druida mágiával és így kapott egy olyan terminátort, hogy a Svájcinéger egy sikamika.
Aha, nekem az AD&D2E-ben a kedvenceim a fighter/thief meg a fighter/illusionist, de a fighter/druidot sem vetem meg. A D&D3E-ben meg most keresem a helyem (NWN, IWD2 és majd Greyhawk rulez!). Viszont most rangerrel nyomulok az NWN-ben és nagyon teccik az által idézhetõ familiáris)
Ahogy tapasztaltam minden quest a chapteren belül lezáródik. Ha a cucc a már a poolban van akkor hagyd ott és ha mégis kell akkor visszaveszed. Rengeteg szajré az ami a nem szerzõdött hencmanek saját küldijük része, lejárt cuccok amik a questekben nem használódnak el.......
Szvsz. minden nyitott és zárt helyre érdemes bemenni, a mellékküldik itt heverésznek!
A ládában mindig van valami régi iromány, abból kiderül mi a berakandó a három dologból. Ha jól emlékszem (volt már vagy 3 hónapja) akkor a temetõben a pajzs.
A kasztválasztás nagyon egyéniségfüggõ! Én képtelen vagyok tisztakasztu harcost vagy tolvaj elõadni, viszont nagyon kedvelem a tisztakasztu papot és mágust, ezekbõl is a nem frontember kiaadást. Eddigi két ember karim egy pap knowledge és animal szférákkal és egy illuzionista, panther familiárissal. Mindkettõ második vonali pasas volt mágiával, íjjal, frontnak meg ott volt a summon és a familiáris. Van aki imád elõl dolgozni, szereti a jó fegyvert és a míves páncélt, van aki a sunnyogás nagymestere (pl. rak egy halom csapdát és odakiáltja a kányáknak, hogy "kukucs, fogj meg ha tudsz" aztán rávezeti õket a csapdákra).
és a divine pool tyr templomában: ami abban van az fontos ? mennyire vegyem vissza?
1 kérdés : mennyire érdemes minden házba bemenni minenkit kinyírni? megkeresni mindent?
Az az ásatásos dolog amit a régész artifact csoportosító ad a hall of justice egyik termében nah ebben kell pl. a beggars nesti temetõben egy ládába valamilyen követ tenni... de melyiket?
4 szintenként kapsz 1-1 pont stat.érték módosítót és standardban 3 szintenként feat választást. A featekre van még kasztfüggõ ajándék, pl. aszem a drui kap vmi természetjárást, méreg immunítást meg elementális metamorfózist.
Szóval jó karakter a druid? Mert én nagyon szeretem Icewind Dale-ben (az egyik legjobb kari), de pl a Baldur's Gate 1-ben nem sokat ér. Bár a BG2-ben még nem próbáltam ki...
Ehh, állat jók ezek az AD&D/D&D játékok! :D
Nekem az összes Bioware motoros játék megvan eredetiben (kiegekkel együtt). Király!
Gondolom a drui frontember, akinek a disciplina, a heal, a koncentráció skill elég fontos. Featben szvsz. nagyon jó a combat casting, a spell penetracio, a toughness(modjuk ez az elejére nagyszerû mert a gama kb. 18 szint) és hát a mentõ tuningok->lightning reflex, ironwill, greater fortitude. Persze én a mágiahasználókét soroltam inkább és egy frontember, de gyakran varázsló tisztakasztu druidáét. Nyílván a kevert kaszt, a második vonalban(pl.íjászként) nyomulás ettõl eltérõ dolgokat kívánhat meg. A drui komplex egyéniség és a stat.érték módosítók felhasználása csak "érzésre" mehet->rakd oda ahol a hiányát érzed. Ha szereted a mágiahasználatot akkor azért gondolj arra, hogy jó lenne ha 16-os szinten elérné a 18-as wisdomot, persze tuningok nélkül.
Télleg a d&d-ben hány szintenként lehet valamelyik képességet növelni 1-el? mert nem emléxem és még egyszer sem volt ilyen nálam az NWN-ben.
aha ch2 elején strength-re tetem 1-et widsom-ra akart :) de nembaj több cuccot tud cipelni :) skillek közül mit érdemes? meg featek közül?
Minden fejezet egy-egy minõségi ugrás, a jól választott stat.érték összeállítás a ch1-ben még sokat számít, de a ch2-tõl felfelé már inkább a tanulás (a szinttõl függõ harcérték és mágia ellenállás módosítók, a skillek és a featek és pl. nálad is a mágiahasználat szintje) a meghatározók. Akkor jó a gama és érdekes a nyomulás, ha a "léc" olyan magasan áll, hogy "rezeg" amikor átviszed. A druida nyílván egy harcosabb egyéniség, de csak akkor jön ki jól ha mágikusan kondicionálod. Egy mágiahasználó szvsz. nem is tud máshogyan nyomulni csak ahogyan írod, pihengetve, variálva.
Az arcane archer-t majd megnézem a kieggel, az orc buksiról sajna nem tudok nyilatkozni, mert még nem tartok ott (nemrég kezdtem a gámát, íppen hogy átléptem a second chapterbe).
Héj Sipocz, milyen gámákkal nyomulsz még? Jó az ízlésed (Morrowind, NWN...)
A temetõi, most használhatatlan fõbejárat közelében van egy hulla ami a templomi pasas egykori (istenek nyugosztalják) testvéréé. Szed össze a családi cumót a hulláról és kézbesítsd a bátyónak, vigyázz mert rengeteg good igazitást kaphatsz, ha evilt játszol akkor ne add oda csak mutogasd.
Hi!
3. karival próbálom túrni az alapgamét. Mindösszesen 1 db. quest van, amit az elõzõek nem tudtak az alapjátékból lenyomni, a Port LLast keleti úti archeológus táborban a barakkban lévõ, ott a próbababát elmeborultan püfölõ pasasnak kellene a troll fõnök buksiját kézbesíteni. Hogy a bánatba adjam át neki, avagy mit kell ezzel a kobakkal csinálni? Eleddig ledobtam elé a padlóra, de valszeg nem ez a megoldás mert exp. sincs meg a ronda trollfej megjelent a templomi magicpoolban is.
Orgi mondja ezt az arcane archert, ez vmi új kaszt? (Nekem csak az alapgama van meg.) A jelenlegi karim vmi hasonló: elf mágusnéni egy akkora longbow-val mint õ maga.
majdnem :D
Thaiföld
A cd borítója szépen thai írásjelekkel van tele, és szerencsére nem kértem kézikönyvet (a borítóját így is elküldték a cd kulcs miatt), sejtheted miért...
eh, megvan a Shadows of Undrentide oroginal-ban és királyos! persze külföldrõl rendeltem meg, de nem találnátok ki honnan...
www.gamefaqs.com, neverwinter nights és van vagy 3 teljes végigjátszás ott...
akkor te tudod hogy pl. a beggars nestben a lost soul amikor a pap keres egy csávót meg a szekeresek aldo és hektor
Monkkal és bárddal végigmentem már, de druid nem izgat. Arcane archert szeretnék:)
én druiddal megyek arról tudok szólni :))
Nem nagyon kenem az ad&d (amit már nem is így hívnak itt azt hiszem) témát, viszont a játék tetszik. Nem tudtok vmiféle leírást, faq-t az arcane archerrõl? Elõre is köszi!
akkor 1 kérdés a városban hol van a rangidõs tiszt S. S. a monogramja?!
Még valami milyen cuccok kellenek a Oleff féle ásatásoknál? Beggar's Nest Graveyard-ban azt mondja hogy "A wall at arms" meg iylenek
qfetm mpu3x dn6ff mhfda ywara 4hmpe rdjtg
24bit, uncompressed .tga legyen mindegyik. 256x512, 128x256, 64x128, 32x64, 16x32 a méretek. És ezekt bele a nwn/Portraits könyvtárba. Célszerû a következõ betûkkel végzõdniük, nagyság szerinti csökkenõ sorrendben:
Van, amikor 24bit helyett 32b kell, legalábbis nálam szokása volt pár saját egyedileg készitett portrénak hogy autosave és manualsave közben lefagyott az egész. Ha bármi gond lenne, a Nvwaulton sok ezer portré közül tudsz válogatni, tölts le egyet ami tetszik és az alapján már látni fogod hogy kell.
Nem, a bátyám megvette, azzal játszok én is. De néha igy is elõfordult hogy kiakadt a game, mint kiderült a win hibájábol, nem a játék miatt.
Szia!
Bocs, csak most vagyok!
Itt találod meg:
http://www.neverwinternights.hu/index.php?menu=letoltes&thread=patchek
A Patch neve 'Critical update 1.30'.
Csács
Írd le légy szíves a Critical Patch filenevét. Köszi.
Hi!
Sikerült megoldanom...szerencsére...lehúztam a magyar oldalról a 'Critical Patch'-et (55 Mb), ami minden ilyen hibát és még sok ezer mást javít...és most megy!!!
Nah jáccom!
Köszi!
Csács
Ments elõtte, és azt a részt játszd DISABLE SOUND-dal (setup). Majd ha túlvagy rajta, akkor mentés, és hang vissza. Valószinû hogy megsérült az a párbeszéd, én is jártam már igy ittott. Máskor meg mûködött, igy nem a cédékkel volt a gond, hanem telepités után valami...
e mellett kifagyás jellegû hibánál lehet gyanakodni vagy memória hibára (le lehet tesztelni a memóriát), ill. videokártya problémára, valamint az is probléma lehet, ha a rendzser tuningolva van. Ha az általad említett probléma mindig ugyanott van, akkor az NWN-ben ez lehet scriptelési hiba is, amit csak egy patch tud kijavítani. De ez csak akkor igaz ha az interface mûködik, csak a karakterek nem csinálnak semmit. Mindenesetre a videokártya kapcsén még megcsinálhatod azt is, hogy kikapcsolod a fast writes opciót, mert az tud problémákat okozni, fõleg ATI kártyáknál. Egyenlõre enniy ötletem van.
Aha, az elsõ dolog, ha bármilyen játékkal, bármilyen probléma van az, hogy fel kell tenni a legújabb patch-et, esetleg legújabb dx-et is. Ha eredeti, kell mûködnie a patch-el, ha meg nem, akkor bármi van, nem lehet reklamálni, hiszen maga a crack is lehet olyan, hogy elcsesz valamit a játékban. Még kipróbálhatod azt is, hogy felteszed a legújabb video és audiodriver-eket a videokártyádhoz ill. hangkártyádhoz, mert - bár ritkább esetben - azok is okozhatnak ilyen problémát. Valamint, ha a videokártyádon be van kapcsolva élsimítás ill. anizotropikus szûrõ, akkor kapcsold ki azokat és úgy is nézd meg, hogy mûködik e.