Béke Nektek!
(kötekedek igaz?) Lásd épp ez az amire felhívtam a figyelmet: arra, hogy nincs recept ami biztosan jó mindenre. Természetesen van abs.bajnok és egy tûzlabda az ilyen. Viszont van ám úgy, hogy a kari alacsony szintû esetleg kipróbál valami specialistát (no nem erõbõl csak úgyni) és akkor van-ami-van, abból kell élni. (Mr. Fülig Jimmy mondta: A világon 2 dolog van ami igazán számit: a jobbegyenes amitõl a pasas kéket lát meg a bal, ami ugyanez zöldben. Én magam jobb kedvelem Mr. Piszok Alfrédet, aki csak kavarja, kavarja...;-))
Béke Nektek!
Meglepetésemre szolgál, legalább is az alapgamában, a karimat csekkoló AI. Megelégedésemre, mintha figyelné a mágiahasználattal kapcsolatos majomkodásaimat és a véletlen kincsek között a ládákban gyakori a "hu-de-jó-éppen-ez-kell" tipusu cucc. Nemtom, hogy ez az engine sajátja, vagy a modul(ok) jellegzetessége?
Az ellenfelek erossegenek kijelzese eleg fiktiv, csomo impossible csavo nagyon easy, es van amelyik easyt meg alig lehet lenyomni (pl. raksasha magussal).
"Pl.egy magasszintû tolvaj elugorhat a tûzlabdád elõl"
Akkor is megkapja a fele sebzest.
A weird pl. eleg tapos spell, mivel will save van ra (wailre fort), azt meg mind foggal lehet elotte egy 10essel csokkenteni. Allitolag jo 5let a maximized chain lightning is (garantalt 120 sebzes az 1. ellenfelre, 60 a tobbire).
Ha radobod a jo konyvet az oltarra, akkor megjelenik a vrock helyen a guardian, ad nemi XP-t es jovan. A tenyer alaku oltarra asszem az udvaron talalt kavicsot kell helyezni, akkor megindulnak a mordenkainen kardok es segitenek leverni az ellenseget. Mondjuk sok ertelme nincs, mert csak lopjak az XP-t. :)
Béke Nektek!
Úgy gondolom, hogy a dekstrukciós mágiák használatánál nem sok trükk van. Jó azért figyelni (és a game ezt szolgálatkészen, állapotpontosan meg is teszi csak kérd ki az ellen státusz-lapját[Hé szem!]):
- rezisztanciák, fõleg az outsider-eknél de vannak evilági lényeknél is,
- néha az öltözék, a felszerelés és a harcmodor utal az ellenfél kasztjára a minõsítése pedig a karidhoz képesti szintjére. Innen megbecsûlheted hogy milyen tipusú mágiát érdemes bevetni. Pl.egy magasszintû tolvaj elugorhat a tûzlabdád elõl mert elsõdleges mentõje a reflex vagy egy erõsebb harcost kevésbé fog a méreg mert annak meg a fortitude, esetleg pap, druida ellen nem müxik az elmére ható magic vagy az illusions mert õ meg willpower mentõt használhat elsõdlegesre és akkor a faji mentõkrõl meg ellenállásokról meg nem is tárgyaltunk. Természetesen ez nem jelenti, hogy ne nyomd az arcába bele, de a hatékonyságok jócskán eltérhetnek.
- a spell sebzésének erõsítése és a növelés korlátai. Itt arra gondolok, hogy a sebzés valami alap+szintfüggõ növekmény,de legfeljebb bármi.
- a vari-kari egyik legfontosabb feat-je (szvsz.) a "spell penetracio", amely a spell DC-jét növeli és nehezíti a mentõk érvényrejutását.
Lehet, hogy nem általános de én használom a metamagic feat-ek közül az extend és empower lehetõségeket. Nem csak ezért, hogy túrbózzam a mágiát hanem néha a kialakítandó készlet,spell választék ezt sugalja pl.:(maradva a mániámnál) szeretnék memózni pár Melf-féle savaspuszit, ez ugye 2.sz.magic, de szertenék ultravisiont és darknesst is, ezek szintén 2.sz.magic; mondjuk a darknesst extendbe felviszem 3.szintre és helyette beteszek egy Melfest, amivel ráadásul a darkness már nem 7-8 hanem 14-16 kör hosszú. Továbbá egy 6.szintre empowerrel felvitt tûzlabda igen csak nagyot durran. Lehetne aztán még mindezt ragozni végtelen hosszan. Minden esetre magam is szivesen vennék olyan leírásokat amelyek komplett kipróbált magic technológiákat mesélnek el.
Béke Nektek!
Tényleg itt a HelmHoldban volt egy tenyér alakú oltár amit néhány animált páncél bámulgatott. Találtam egy könyvet az emeletre feljáró lépcsõ melletti kamrában egy hamis papnál aminek a szövege utalt egy védszellem megidézésére. Mondjuk én elûztem a démont, de vissza már nem fordúltam megidézni a védõszellemet. Ezzel együtt nem akadt meg a játsz. Dexter mester valóban valami szörnyû mennyiségü HP-val bír mert lecsaptunk róla(amikor már egyedül volt onnan számláltam de addig is kaphatott rendesen) vagy 200-at amikor megadta magát és a minõsítése még akkor is csak enyhén sérült volt.
Tovabbmenni amugy felfele kell, a teton lerendezni a gonosz papot, meg a sleppjet (a csavot csak akkor tudod megsebezni, ha lenyomod mind a 4 imadkozo akarmit, ami az energiapajzsot generalja neki). Van vagy 10000000000000000 HP-ja, de nem kell megolni, ha lesebzodik rendesen, megadja magat, aztan jon a kov. chapter.
Milyen kovet? Nem a foldszinten levo felig +idezett vrockra gondolsz, amelyiket az oltarra hajigalt varazskonyvekkel lehet eltuntetni, es helyere a guardiant idezni?
Innen lehet modokat stbt letolteni.
http://nwvault.ign.com/index2.shtml
Ezen belul meg itt van az AI Inventory mod.
http://nwvault.ign.com/Files/hakpacks/data/1028835995507.shtml
Kérdésemre senki nem tud válaszolni????
Béke Nektek!
Egy dolog amit nagyon-nagyon hiányolok a játékból és az eddig általam túrt majd minden kalandgamában benne volt: a mágus(vagy általában a mágiahasználó) saját maga által felszentelhetõ és elbûvölhetõ staffja(vagy általában szimbóluma, fókusz-tárgya[pl.papnál szentszimbólum vagy druidánál felszentelt fagyöngy vagy makk]). Mint láthattam az elsõ modulban a BegNest-ben van olyan staff ami többször van felszentelve csak hát nem pontosan erre gondoltam, ráadásul én visszaadtam a jogos tulajnak.
Hat igen minden kasztnak megvannak az elonyei is es a hatranyai.
Egy mage sohase fog cipelni annyi cuccot mint egy harcos es soha se lesz annyi HPje.
Viszont a Mage mar tud beszelni mert fejlettebb az agyacskaja,:) nem jon zavarba ha onmagat kell gyogyitgatni, ha nincsen gyogyitala, vagy esetleg valami gonosz magiat vagy mergezest kell meggyogyitania scrollok nelkul.
Konnyebben azonositja a targyakat igy dragabban is adhatja el oket.
Es meg sorolhatnam a kasztok kozotti kulonbsegeket.
De nem teszem mindenkinek vannak kedvenc ill kevesbe kedvenc kasztjai.
Valakinek Heraklesz jon be valakinek Herkules.
Szal izlesek es pofonok.
Béke Nektek!
Érdekesség -olvasva a NWN-val foglalkozó más fórumokat- mennyire egyértelmû azoknak a nyomiknak, hogy a harcos kasztok csak az igazán jó karik és a varázshasználókkal szerintük mennyi gond és szenvedés jár. "Et catedra" nem mernék ilyet szólni, nyílván kinek-mi esik kezére, én spec. a harcosokkal szenvedek(inkább szenvedtem) jobban. 'Healing' italokat pl. a mágémmal még nem vettem, de már néhányszor 10-et el kellett adnom a súlyfelesleg miatt, egy monkot vittem harcos tipusuból eleddig legmesszebb de az aztán rengeteget "italozott" ezekbõl a finomságokból.
Ja amugy ha szereted a Fantasy-t probald ki a Majesty nevu jatekot.
Igaz, hogy nem RPG hanem RPG alapu strategia egy kicsit maskeppen mint megszoktuk, de azert meg igen csak jora sikeredett.
Shówa Nektek !
Hat a sannak es a samanak egy kicsit tobb jelentese van foleg szovegkornyezettol fuggoen, na persze amenyit szereny japan tudasommal eszleltem.
Pl a mikulas : Santa san
a 3-5-7 evesek unnepe : Shichi-go-san
a vendeg: o-kyaku-sama
amugy a san szocska minden japán felnõtt személy nevéhez automatikusan járó szócska, semleges jelentésû (alá-fölé rendeltséget nem tükröz), tehát viseli mindenki, ur, asszony , vagy kisasszony.
Na visszaterve amugy az NWNre kar hogy nem multizol , talan majd egyszer egy szep es jo modban osszefutunk. :)
Béke Nektek!
(Hai Jakuza Szama! remélem jól írom, mert úgy tudom hogy az átalános "szan" meg szólításnál ez tiszteletteljesebb és elhagyása a magasabb zsarzsi(pl. egy daimo) felé szinte sértésszámba ment szamurájéknál.) A májerkodás után: hizelgõ, de nem vagyok "nagy NWN"-es igazán 1 hónapja izelelgetem (szvsz. finom) ezzel együtt nagyon kedvelem a szg.-s fantasy-t legyen az kaland avagy stratégia (ide a Morrowind-ból jöttem). Egyáltalán a fantasy RPG. nagyon kedvemre való Pen&Papir módon is túrjuk néha, akkor MAGUS-t. Sõt sikerült saját fiaimat is "elfertõzni" és örülök neki, hogy milyen jól fejleszti náluk a kifejezõképességet, az intuiciókat és a logikus gondolkodást, sõt az sem elhanyagolható ahogyan növeli a könyvek,az olvasás iránti érdeklõdést. A lehetõségeim szigoruan a singleplay-ra szorítanak.
Beke Veled!
Toramatsssszu vakarimasszz.
Amugy Sipocz te nagy NWNs vagy mint latom .
Szoktal multizni is vele vagy csak szigoruan a singleben nyomulsz ?
Haiiii Toranagaszama. :)))
Béke Nektek!
(megy az agyam)->A szinkron nélküli japán filmes emlékeim szerint vmi ilyenek, hogy :jamáááááááászk,jubááááááááátk;-))))
Béke Nektek!
(fõleg Hussein-tõl és Bush-tól mentes világot!)
Nem vizsgáltam még mivel érdeklõdésem hamar megszünt a harcos kasztok iránt. A nwvault-on figyeltem a nyomik hozzászólásait az adott mod-ra, de azok elég vegyesek. Nyílván a Sou, Hou,
Mato ... nick-ek szeretik (a másság bája), de sok az elmarasztalás. Szvsz. a fighter kaszt képes produkálni egy amolyan szamuráj tipusu karit, de igazán a hangulatot csak egy keleties miliõ és etikai felfogás teremtené meg(no az ilyen mod-okra én is kiváncsi lennék!). Tudom nehéz a döntés mert a gama a maga 2 GB terjedelmével neheze backupolható, de ha mégis belefogsz és felrakod örömunkre szolgálna, hogy megosztanád a tapasztalataidat!
Sipocz tudsz errol a Letoltheto Samurai Class v2.5rol valamit ?
Nem ertem miert van benne a packageban a dialog.tlk.
Es nem akarom feluliratni a patchelt NWNt amig nem vagyok biztos benne, hogy miert kell a dialogus filet is atirni.
Béke Nektek!
A mágus céh a citycore-ban a Tyr-templommal rézsut a toronyban székel, vmi Eltorra vagy ki a steward nála érdeklõdj arról: Miféle céh ez itten? és folytasd a dumcsit amig nem ad Neked egy kulcsot, ez a kulcs nyitja a laborokat amelyeket az õselemek kutatásának szenteltek. Ha mind a 4 õselem szimbólumát vagy fókuszát leadod a csajnál és kéred, hogy értékeljen ki akkor jönnek a következõ feladatok. (spoilerból jeles vagyok;-))
Darkness és Ultravision egy példán keresztül:
Kisasoltam (merthogy belebújtam a párduc testébe, ugyanis az én mágusom magában eléggé balkéz), hogy a nagyobb teremben áll egy vari és körötte néhány testõr eléggé messze az ajtótól.
Memorizálok 2 db Ultravision és 2 db Darkness, a szokásos bepancsolás(löttyök meg magic) után a párducra és magamra rányomok egy-egy Ultravisiont( apró szemek keringenek mindkettõnk feje körül, sietni nem kell 1 óra/szint). Szólok a párducnak, hogy maradjon békén és szorosan kövessen(ehhez szükséges az a mod amit Jakuza-val dumáltunk picivel ezelõtt). A legnagyob rejtõzködéssel megközelitjük az ajtót és kb. az ellenség felé vezetõ út felére(vagy oda ami belátható) kiteszek egy fekete foltot. Mint szélvész a párduccal együtt betépünk a folt belsejébe, azt még látjuk hogy az ellen moccan az akcióra de befejezni már nem képes hiszen akkor már benne állunk a nagy büdös sötétben, esetleg az íjászok lövöldöznek vaktában. A következõ foltot (2.Drakness) úgy helyezem el, hogy a peremén ott legyenek az erõsebb ellenfelek és az ellenséges vari és ha megvan megint zsupsz a foltba át. Az eseménysor hasonlít az elõbbire. Benne a foltban a párducot utasítom a támadásra és én is elõszedem a destrukciós mágiát. Az ellenfél síkideg mert látja, hogy a sötét semmibõl néha kicsap egy villám vagy tûzcsóva és néha felbukkan egy párducfogsor amitõl hullanak mint a zsák. Az ellenfeles vari csak ácsorog kimeredt szemmel, a testõrök esetleg még moccannak,hadonásznak de a számukra vak-(számunkra nem)harcban kiszenvednek.
Hogyan lehet multi-ban játszani? Nem igazán akarja elfogadni a generált cd-key-t, amikor csatlakozni akarok egy szerverhez. Van erre megoldás?
???
Hi!
Elakadtam!
Helms Holdban. Megtaláltam a követ, amit az oltárra kell helyezni,
ráhelyeztem, sutty a monszterek ok,
Megtaláltam azt az elátkozott nagy monsztert is, kiszabadítottam. Az egész pályát átkutattam
mégsem tudok továbbmenni.
Ötlet???
THX
Béke Nektek!
Teszteltem a Polymorph Self arcane spellt. Valóban nem lehet vele megváltani a dolgokat, de: nem kapsz levonást stat.értékre, megkapod a szörny magasabb stat.értékeit és skilljeit, featjeit, harci értékeit; cserébe ezért nem tudsz mágiát használni és nem jutnak érvényre a tárgyaid effektjei. Sõt úgy láttam -bár ez a nagy változás miatt nem volt feltünõ- , hogy 100%-ra fel is gyógyulsz. Szvsz. ha végképp nem tudsz mit kezdeni egy 4-es spellslottal egyszer meg lehet próbálni.
Béke Nektek!
A kedvenc szövegem amikor a békére utasított familiáris beszól, hogy "ideje lenne támadni".
Vigyázni kell vele mert defaultban a familiáris "pánikra" van beállítva és ha az ellenfelek erõpontja csak egy picit is nagyobb rohangászik össze-vissza és jajong. Szólni érdemes neki, hogy legyen bátor majd Te biztosítod! Úgy láttam hogy egy ilyen "bátor légy" beállításnál ha gáz van és a famulus már "hótton" akkor megjelenik rörülötte egy "félélemérzet" vagy hasonló aura (kör alaku mint a védõkörök és ezüstösen csillog).
Akkor az lesz az.
Ill a verzioszama az enyimnek 0.92.
Amugy minden stimmel. :)))
Béke Nektek!
Nemtom, a megadott jelzés után úgy folyt.: Inventory & Battle AI Mod v.0.9. Az installban lehet korlátozni, hogy milyen dolgokat pöcsöljön meg.
Béke Nektek!
A sorcerer.com-ról ajánlom mindenkinek letölteni a "Pausanias_Auldar" patch-ot. A kisérõk AI-ját javítja, engedi túrkálni a hencmanus és egyéb kisérõk cuccát(pl.lehet nekik adni jobb cuccost, terhet) és talán engedi a többszörös hencmanust(bár én ezt nem próbáltam). Nagyon jó amikor a familiárisnak lehet mondani, hogy békésen kövessen jó szorosan mellédzárva vagy mondjuk egy bumbi-barnamci az attaknearest-re megpróbálja betõrni az ajtót vagy a ládát vagy a hencmanina papnõnek szólni, hogy "készíts/készítsd fel engem/magadat csatára!".
Béke Nektek!
(Éljen az ebédszünet!) A familiáris szvsz. a máge legtutibb harcos segítõje. Még az olyan "semmi kis lénynek" tûnõ famulus mint a pixie egy félelmetesen jó harcosnak(õ rogue-nak) tekinthetõ és tejleszthetõ. Csakhogy törõdni kell vele: kapjon cat-grace-t, barskint, bull-strenghtet, áldást, haste-et, stone-skint, prot. from xx-t (meg/vagy bármit ami igazán segíti). A máge más módon is védheti magát: távolságot tart, benne áll egy sötét foltban, láthatatlanságot nyom magára, kihasználja a tereptárgyakat; tehát jobb ha a harci tuningot a kisérõre(és ugye a famulus a favorit kisérõ) rakja.
Béke Nektek!
(Nyammogok tovább;-)) Ha az ellen beszpja a "darknesst" ez az info-lapján meg is jelenik mint levonás. A sötét folton belül a karival néha el kell mozogni mert a harcos fazonok "kisasolják" a helyzetedet és megpróbálnak ütni. Ezt nyílván azért teszik mert óriási lehet a támadás módosítójuk és a vakharc levonása ellenére is van sanszuk a találatra, ezért mindenképp megpróbálnak legalább irányra bemérni(kb.onnan jön az áldás alapon). A casterek vannak igazán pácban hacsak nem tudnak magukra rakni õk is egy ultravisiot. Mást nem igazán lehet ellene varázsolni mert a dispelnek irányt kell adni, csak úgy a láthatatlan helyre nem lehet kinyomigálni. Bár a "darknessnek" counterje a "light", de ugyanaz a helyzet vele mint a dispellel - ennek is célt kell adni.
Béke Nektek!
A mágus céh adja ki a küldit a laborokba. Ha teljesíted ezt meg még egy jónagy szvtást akkor teljes jogú tagja leszel a céhnek és kapsz egy szép "sokcsillagos" köppenyt meg igéretet hogy mindig a rendelkezésedre állnak szolgáltatásaikkal, de néha majd kérhetnek egy-egy szivességet.
Most az hogy a lényre nyomod au ultravisiont, azt jelenti hogy az ellenfélre?
Hat nemtom, en a harcosomat is inkabb simaban csinaltam, jo az ha szintenkent novexik az attackja, meg kap 1 rakas HP-t. Alacsony szintu spellekkel ugyse tud igazan mit kezdeni, tobb hatrannyal jar multizni mint elonnyel.
Béke Nektek!
Mit jelent az, hogy shadow változatot varázsolni?
Béke Nektek!
Nemtom biztosan. A krézikönyvben írnak róla, de nem értem igazán. Vmi olyasmit szólnak, hogy a 2. szám jelzi azt a min. echant szintet amikor már az absorb nem müx, ami a citálásomnál talán azt jelzi hogy +5-os csúzlival szemben már nincs absorb? És akkor mi az amikor egy "kalandozók inge" nevü lajbi absorb 5/-?
Más:4. szintü arcane spell a Polymorph Self, nagyon látványos, használta/használja -e valamelyikõtök; ha igen, mia a véleménye róla?
Béke Nektek!
A demage absorb eseményeknél jelezve van hogy absorb xx/yy. Az xx-el nincs bajom, de mit jelent az yy? (pl stoneskin absorb 10/5)
Béke Nektek!
(eléggé elaprózom!) A páncélosztály kialakulásánál nem mindegy milyen komponensekbõl áll a ruci! Az egyes páncél alaptipusok közül csak a "dodge" tipus vonódik össze korlátozás nélkül, a többinél a legerõsebb(eb) érvényesül. Pl.:"Barskin" spell->3 natural armor, de "Natural armor amulett(1 nat.armor értékü)"+"Barskin" spell->ugyancsak 3 natural armor.
Béke Nektek!
(Hamari voltam;-)) A páncélok korlátozzák a dex. bonuszok érvényre jutását. Minnél merevebb a páncél , annál kevésbé tudod használni az ügyességedet. Pl. Tomi Undermókus a hencmanus jobban tenné ha sima börcucc lenne rajta és nem keményített mert így elveszíti a bónuszát.
Béke Nektek!
Szuper! Az nekem is feltünt, hogy a kama megörökli az "Ütés szelét" és alacsony monk kaszt szinthez jobb mint a pusztamancs, de magasabb monk szinten a kéz már tutibb (nyilván ha befagy 1.-en akkor kama). Ráadásul minden mentõd elsõdleges;-))). Én próbáltam monkot, igaz fordított osztásban-> monk kevés pappal elegy, de a paptól csak a tuningoló magic volt a fontos és ugye jól jött, hogy a menkûmagas wisdomot másra is ki tudtam használni. Szvsz., és ebben sok fórumtag nyilatkozata is megerõsít: a harcos kasztokat érdemes elkeverni kevés mágiával, esetleg másirányú képzéssel(tolvaj), viszont a mágiahasználó kasztok csak pure-ban jók, kitüntetett figyuval az arcane pacientúrára.
Béke Nektek!
Továbbra is "Darkness": Még mindig tartja magát a technológia, pedig a kari 4 szintet ment. A modulokbeli varázshasználók nem készültek ellene és az AI-s DM sem tud ellene tenni. Az imp, mephit csapat átlát rajta és így elõléptek "kellemetlen" elleféllé, sõt az icemephitet nagyon ajánlom mint familiárist. Egyébként meg jó nagy "spoiler";-)))!
Más: Májerkodás a "végigjátszásokról", merthogy többen kérték (nem csak ezen a fórumon, hanem általában). Nyílván ha bárki elakad és a sokadik próbálkozás sem sikerül és bosszakondik, akkor érdemes megkérdezni a barátokat és a fórum tagjait(homage), akik egy-egy rávezetõ utalással segíthetnek anélkül, hogy a gama(gamák, fõleg a kaland gamák!) lényege, a felfedezés-feltalálás öröme elveszne. A harctechnológiák és az ölésmûvészet csak egy-egy elem (fontos) a dologban, de az élményt és az igazi szórakozást a feladat -lehetõség szerinti önálló- megoldása adja. A "magyarosítások" még hagyján, hiszen nem mindenki akar bírkózni az idegen nyelvvel -noha szvsz. az sem árt-, de a tételes "ekkor ezt tedd, akkor meg azt" receptúrák leölik a szórakozást.
Megszereztem két power wordot de azt hiszem egy még hiányzik!
Megvan a snow goblet féle, és a sárkányos.
Mit kell csinálni hogy meglegyen a harmadik is?
Ha ezek megvannak akkor jön a következõ fejezet?
a #4041-es üzenettel kapcsolatban: Az is jó, ha valaki elküldi az e-mail címemre.
Honnan lehet magyar végigjátszást letölteni?
Nagyon kéne, Plíz!
Merre találom Klauth-ot?
Mert már akit lehetett az arany sárkányon kívül megöltem szinte mindenkit! :(
1. A power wordoket a fõ küldetés nyomán kapod meg. Az elsõhöz a küldetést a kocsmában egy csajszinál kapod aki elvesztette a snow globeját.
2. A csaj az ékszereit keresi, szerezd meg õket...
+. nem emléxem:)
4. Az uccsó power word keresése. Klauth a vörös sárkány birtokolja. 2féleképp szerezheted meg. Vagy a sárkánytojást klauthnak adod vagy megölöd õt, elveszed tõle. Ha ezt teszed, ne felejtsd el elvinni Klauth fejét egy aranysárkinak, megéri.
Nekem ez mar vagy a 7. magusom, de meg eszembe nem jutott ellenvarazsolni. :) Inkabb legyakom az ellenseget mielott varazsolna, akkor nem kell kivedeni.
Csak az elsõ részére tudok válaszolni, arra is csak csonkán :)
Két általam ismert módja van az ellenvarázslásnak.
1. ugyanazt a varázslatot varázsolod el, mint az ellenfél
2. dispel magic-et varázsolsz el az ellenfél varázslatára
3. ? :)
Mivel a játékkal nem nagyon játszom (ha igen, akkor is kalandorral), ezért nem tudom, hogy ezt a nwn-ban hogyan oldották meg :(
Így a kérdés második fele passz.
Béke Nektek!
Népek!, használ(t)-e Valaki ellenvarázslatot (counterspell) valamilyen érkezõ mágikus hatás ellen? Mi ennek a hatásmechája és mi kell hozzá? Minden elkerülendõ hatáshoz memorizálni(ismerni) kell a hozzátartozó ellenvarázslatot? Hogyan tudok ellene varázsolni (feltételezve, hogy felismertem) amikor az már útban van felém, avagy az instant esemény ellen nem is lehet csak az idõben elhúzódó ellen?
Béke Nektek!
Haver!, hogy a monkot mit össze-vissza tápolja az alapgame az nem emberi! Csak jön-megy a fazon és nyitott ládákban, ahol más kasztu karik nem találnak fityegõt sem a monk extravagáns öltönyöket kap amilyenek a céheknél vagyonokba kerülnek! A monk azért alapban sem ennyire "elesett" pasas csak jól kell összerakni, szvsz. a karigenerátor recommended-je sem ad ki rosszat, aztán meg kap annyi bónuszt meg ajándék feat-et amennyit legfeljebb a fighter gyûjtögethet össze hosszú-hosszú fejlõdéssel.
Béke Nektek!
Köszi! Az éccaka magam is utána kavartam és a D20-as irományok is ezt mondják amit Te. Ez ellen a "simogatás" ellen nem számít a páncél fedése, hiszen nem a fizikai inzultálás a célod. Még jó mert egy vaskezeslábas lovagot a jóéletben sem tudnék a Melf-féle savaspuszival legyakni;-)).
Távolsági támadásnak számít, tehát az ügyesség, és nem az erõ bónuszod számítódik bele -> gyakorlatilag ugyanaz, mintha pl. lõ/dobófegyverrel tüzelnél :)
(alap támadás + ügyi bónusz + d20)
Arra most fejbõl nem emlékszem, hogy az ellenfél teljes ac-ját kell megütni így, hogy hatékony legyen, vagy csak meg kell érinteni (azaz ac 10-et).
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem mert úgy elekadtam hogy csak na!
A Chapt 3.-ban járok!
1. Valami Power World-okat kellene aszem megkeresni de nemtom hol vannak!?
2. Egy démonnõ vagy micsoda egy energia nyalábokból lévõ ketrecben van és nemtok vele mit kezdeni.Ott ahol van kiirtottam már mindent!?
3. Oda ahova mindíg visszateleportálok ott van egy ajtó amit nemtudok kinyitni és azt mondják keressek meg valami N betûs fickót akit nem találok!?
4. Találkoztam két sárkánnyal!A zöldet megölve elvittem tõle a tojásait.Ezt jól csináltam vagy sem?Talán a másiknak kellene odaadnom!?
Hát ennyire még nem akadtam el sose!Amúgy kipucoltam aszem az összes zugot de nemtudok továbbjutni!
Ja és ahol a nõ bevan úgy zárva ott az eggyik helyiségben valami oszlopokra lehetne tenni valamit és a középsõ oszlop zárva van! Lehet hogy a négy körülöttelévõbe kellene valami kõ és akkor középen kinyílna az oszlop ahol az van ami a nõnek kell? Erre csak most gondoltam és lehet hogy köze sincs az egészhez!
Ha segítenétek megköszönném!
Üdv Lolka
Béke Nektek!
A "Melf savas nyíla" cimû elõadáshoz szükség van egy "távolsági érintés támadásra". Tess mondani milyen ez a támadás, hogyan számítódik ki?
Béke Nektek!
Ez az "Ultravision" spell ez valami táp és kizárólag NWN cucc? Utánnajártam echt D20 szövegekben, ott elõ sem fordul. A fellelt megfelelõje a "Darkvision" nem képes mágikus sötétséget átlátni. Viszont egy NWN-nak dedikált helyen emigyen vagyon irongálva:
"The target creature's ability to see in complete darkness is improved beyond that of Darkvision. When this spell is applied even the effects of magical darkness are pierced."
Béke Nektek!
Nyílván amit felfedeztem spanyolviasz, de kezdek rá büszke lenni! És mindez 2-es szintü arcane magic, a karim specialista ezért már 3-as szinttõl megvan neki a szüksége slot mennyiség. A technológia kritikájára lenne igazán szükségem, azt már látom hogy felkészült pap vagy arcane varázsló képes überolni de a "gyalognépek" ellen jó lesz.
méltó utód ide vagy oda, de ebben a topikban egy fia képet nem sikerült találnom a gémrõl...
Csak érdekelt, hogy néz ki....
Vadevör! Most megsértõdtem! :-)))))