A Szar single után kezd ismét lelkesíteni a game, nagyon jó dolgokat ki lehet ebbõl hozni, csak mûködjenek stabilan, rendesen a magyar szerverek, legyünk benn elegen, és valahogy ki kellene egyensúlyozni a modulokat, mert a sûrû elhalálozás elég frusztráló, fõleg így, hogy csomó XP levonás egyik helyen, "mennyország" másik helyen... de jó! :)
"Doboz melyen se fogantyú, se nyilás, mégis arany kincset rejt."
Probálj meg rájönni, hogy milyen tárgyra utalhat. A labirintusban lehet találni néhány kristály tárgyat, ezek között van az is, amit a dobozba kell helyezni. (koponya, béka, tojás, pók)
Kell egy kis aszociációs készség és rájösz szerintem magadtól is.
Mindig veled együtt lép szintet, és mindig egy szinttel alacsonyabban van, mint te.
Ha több mint egy szinttel vagy magasabb nála, akkor beszélgetéskor kiválaszthatod azt, hogy tanítod egy kicsit. Ezt követõen szintet fog lépni.
Ha õ a magasabb szintû addig nem fejlõdik, amíg utol nem éred és le nem hagyod a szintjeid számával.
A jatekot le lehet forditani ugye? De hol talalhatok egy friss talk editort? Mert a regivel nem mukodik.
A hullák között.
Szegényke lefeküdt piheni az akadémia mellett. Véletlenül botlottam bele, amikor gyújtogattam, meg fosztogattam a halottakat. (Bár ez utóbbit egy paladin nem veri nagydobra.)
A paladin nem egy nagy mágia használó. AD&D-ben ha még jól emlékszem valahol 8. szint környékén kapja meg az elsõ varázslatait. Itt D&D 3rd edtionben ez kicsit ugyan máskép van, de a lényegen nem változtat. Most 13. szint környékén is csak 3. szintû varázslataim vannak.
Braveheart:
Az ellenfél valószínûleg más fegyvereket, mást támadási módszert használ. Pl.: Ha te kétkezes kardot lóbálsz, míg õ két tõrt, akkor logikus, hogy többször fog támadni.
Ezen kívül ha varázsolni kezdesz vagy valamilyen tárgyat használsz, esetleg közelharcban lõfegyvert akarsz használni, akkor az ellenfél szabad támadásokat kap.
Egyébként tényleg érdemes elbeszélgetni mindenkivel. Így tudod a mellékküldetéseket is megkapni. Ezek pedig lehetõvé teszik, hogy mire a keményebb feladatokba bele kell kezdened, már kellõen felkészült legyél.
engem másfél hónapig hitegettek azzal hogy "a jövõ héten megjelenik". Aztán egy külföldi haverom feladta postán és itt volt 3 nap alatt. A magyar disztributorok be******ják. Remélem olvassák ezt. Nem igaz hogy nem képesek kiadni pár hét alatt.
akinek van kedve netherlends modult játszani multiban (server vault van), az jöjjön ide gyorsan:
ip: www2.rpg.hu
pass: nwnhu
Köszi acímet, csak az a gond, hogy modemes vagyok, és az a 7-8 óra inkább 4-5 napot jelentene... :(
Esetleg ki tudnád nekem írni CD-re, ha szépen megkérlek? :)
Crag serverén, hogy lehet kijutni abból a Beetle's Battle Trainer szobából? Hiába kapcsolagatom a kapcsolókat, nem történik semmi...
Én is csak kapkodom a fejem...
Nekem néhány napba is beletelt, mire az elsõ fejezettel végeztem. Persze minden házat végig kutatni, (szinte) minden mellékküldetést megoldani, elbeszélgetni az NPC-kel idõbe tellik.
Kérdezõsködj az NPC-ktõl, olvasd el a kezedbe akadó naplókat, leveleket és rakd össze magadnak az információ morzsákat. Szerintem hamar rá fogsz jönni, mi lehet a probléma a börtönnél.
A valódi toll-papír-kocka szerepjátékokban sem fogja senki megmondani, mit kell tenned. Teljes mértékben rád van bízva, merre haladsz, milyen utat választasz. A kalandmester pedig egész biztos, hogy ki fogja használni a hibás döntéseidet.
Az NWN esetében is ez a lényeg. Magadtól kell rájönnöd, mi történt, mit hogyan kell megoldani.
Braveheart:
Ne rohanj! Ez nem a Diablo 2. Itt ha hasznos információkhoz akarsz jutni, beszélgetni kell a fõbb NPC-kel legalább. Pl.: Így ki tudod deríteni, hogy hogyan lehet bejutni a börtönbe.
Nem hiszem, hogy lenne értelme lépésrõl-lépésre leírni, hogy és mit kell tenned az elõrébb jutáshoz. Ezzel pont a játék lényegéttõl fosztanánk meg. Ráadásul erre ott vannak a végigjátszások.
Viszont végigjátszást használni szerintem értelmetlen...
Börtön negyed = Peninsula district, csak hogy egyértelmû legyen.
Azért neveztem Börtön negyednek, mert az a félsziget uralkodó épülete.
Mondjuk, ha elbeszélgettél volna Arabeth-szel a templomban, akkor tõle kaphattál volna egy olyan tanácsot, hogy a börtön negyednél kezd a problémák megoldását. Arabeth minden alkalommal elmondja, hogy szerinte hol érdemes kezdeni a kutatást az elveszett lények után. Ilyenkor õ nehézségi szint szerint tesz javaslatot.
Braveheart:
Neked is azt tudom mondani, mint amit Rage-nek nem rég leírtam. Ha nem egyértelmû, és nem boldogulsz a játék kezelésével, akkor olvasd el a .pdf formátumú manualt (útmutatót) ami az egyik CD-n fent kell, hogy legyen. Ha mégsem, akkor a http://www.neverwinternights.hu/ -n lévõ anyagokat olvasd át. (Itt azt is megtalálod, hogyan is lehet multiban játszani.)
Ezen kívül olvasd el az egyes képzettségek, tulajdonságok, kasztok leírását. Ezek lényegi részét a játékon belül is megtalálod.
Ha ezt megteszed, a kérdéseid 90%-kára biztos választ kapsz.
Szeretném kipróbálni a játékot, a Morrowind után. Csak az a gond, hogy nem tudom, honnan... Valaki nem tudna küldeni nekem egy backup copyt? Csere, díjazás érdekelne, bõvebben: [email protected]
A játék hivatalos oldalán találhatsz olyan verziót is a patchbõl, amely offline használható.
http://nwn.bioware.com/support/patch.html
Itt keresd a Manual Patch Installation kezdetû sort!
Tartok tõle, hogy így nem nagyon fog menni Voodoon. Sorry!
Hi mindenkinek! csináltam egy modult és feltöltöttem a www.bioware.com-ra a neve: The Nightmare. Holnap már elérhetõ lesz. Mégis csak egy hazai készítette pálya(ák)...Ha nem találod meg írj mailt és elküldöm (100-200 kbyte). Szigorúan csak 20-as karakterrel álljatok neki :)
Ha tetszett és még szertnétek hazai modulokat akkor írjátok meg aztán megcsínálom. üdv: ridley
Setup!
Tehát ne a játékot indításával kezd. A setup-ban van lehetõséged egy pár dolog módosítására. Ott néz körül.
sehol nem lelek 1.08-as vagy késõbbi drivert :o((
csak a linkek vannak ,mögötte semmi!!
Yotzoo:
Gyõzõdj meg arról, hogy a legkisebb 16 bites textura csomag lett beállítva a játékhoz. Valamint elsõ nekifutásra probáld meg valamelyik alacsonyabb felbontásban idnítani.
emberek!!
méééé van az ,hogy végigmén az intro, oszt fekete képernyõ és a kurzor láccik csak!!pls vlki hekp!!
A patche fent van a hivatalos oldalon.
No CD ckrack pedig a legtöbb warez kategóriájú oldalon kis keresgéléssel megtalálható. Helyet nem tudok mondani.
Hmmm........
Woodoo3-ashoz 1.07-es driver van fent. Minden gyönyörûen megy csak fekete a képernyõ. Patcholni pedig az utolsóval kell, legalább is a DiabloII-nél én mindig így csináltam. A crackot pedig ezután rakd fel. Szvsz.
srácok!!
woodoo3 -al mért nem megy ez a gém?? csak blekete képernyõ!!
Kizart, hogy SB-t vegyek, illetve kizart, hogy egy jatekert lecsereljem a hangkartyamat.
Nem igaz, hogy az SB-vel nincsenek gondok, mert pl. a Live!-val vannak. Csak az ilyen 3e (na jo 5e) forintos kartyak mukodnek normalisan (eljen a gagyi)
Emlitettem a Diablot? Nem. Max a Fallout-ot, vagy az Ultimakat. De a gonosz varazslo, meg jaj, meg majd Te megmented a vilagot a konyokomon jon ki. De igazad lehet. Ha nem erdekel a sztori valszeg nem az en jatekom lesz, a baldur's gate sem kotott le.
Senki nem mondta, hogy nem komplexebb. Ha figyeltel volna, azt irtam a DS szebb. A zeneje meg 1000x jobb.
Tutin nem termelõdnek újra, csak pl. 1-2 helyen. Viszont néhány modulban tök jó kis poppokat csináltak, némelyiket alig lehet túlélni.
Azzal menni fog a game. A géped is jó hozzá. 512 ram bõven elég, nekem is ennyi van.
Amúgy nemtom' mi a gond, cseréljétek ki az MX300-at SB-re, aztán akkor megszûnik a hang miatt nem indul probléma. MX300 f@sza kártya, nagyon jó hangja van, csak ott a gond, hogy már sz@rt sem optimalizálnak rá, mivel halott ügy, meghalt, kész, vége. Az lesz a sorsa, mint a gus-nak.
Nekem pl. semmi gondom sincs 1 játékkal sem, s nem is volt sem a régi (abit bh6, p2-366@413, 128 noname sdram, riva tnt, sb128), sem az új gépemmel (abit bd7-ii, p4-1600a@2400, 512 winbond ddr333, abit gf4ti4200, sb128). Szóval, akinél nem indul, ott a HW-ében vagy a driver-eiben van a probléma...
Mike: Ez nem diablo. Itt beszélgetni kell, ez a lényege a játéknak. Ha téged nem érdekelnek a párbeszédek, akkor nem fogod élvezni ezt a játékot, kár is erõltetned.
Amúgy DND 3rd ed-hez semennyire sem értettem, mikor elkezdtem foglalkozni a game-val, de mivel rpg fan vagyok (igaz sajnos már inkább csak crpg-vel tudok foglalkozni) ezért utánaolvastam a game-nak, na meg kipróbáltam több kasztot, több módon, s végül eldöntöttem, mi az ami a legközelebb áll hozzám. Ez 1 kicsit komplexebb game, mint a diablo, meg a DS.
S nemtom' ki hogy van vele, de nekem a modulok sokkal jobban bejönnek, mint a beépített sztori. A Spires of Ravenloft-ot pl. már 3x játszottam végig (2x multiban és mind2x nagyon jól szórakoztam, mert a csapat is jó volt), szerintem qrva Yo kis modul lett, de mondjuk ez az én privát véleményem. S azoknak is inkább a modulokat ajánlom, akik nem akarnak túl sokat olvasni...
És öszíntén megvallom, rettenetesen untatott az a sok pofázás, amikor senkit nem érdekel az NPC-k nyafogása. Nem tudom a Fallout-ban is kellett beszélgetni, de legalább az érdekes volt. Ez a szokásos klisé.
Mindenképpen nézd meg mielött megveszed, mert szerintem a Dungeon Siege szebb volt grafikailag, zeneileg meg kifejezetten klaszisokkal jobb volt. Itt max vmi dünnyögés van.
No. A helyzet azt, itt ülök rage-nél, és kipróbáltam a gamét. Hát, a kezelése tényleg nem volt bonyolult :) kicsit körülményes, de logikus. A kamerakezelése egy rettenet, ha távol van nem tudok az ellenre kattintani idõbebn, ha közelítek, akkor meg nem látom be a páályát. Na szóval szerintem a Dungeon Siege jobb lenne, ha nem lett volna annyira lineáris és primitív, de az elsõ benyomások alapján magasan veri ezt hangulatban.
Végigjátszást találsz a gamefaq-on.
Singleben 1 karid van, 1 segítõt "bérelhetsz", ha varázsló vagy lehet familiárisod, és még summonulhatsz.
KHKH:
Akkor még rá voltam kényszerûlve a dologra. Mostmár csak a varázstárgyak érdekelnek. Több mint 10e arany a puttonyban már kellõ "anyagi függetlenséget" jelent.
Sõt a legtöbb küldetés teljesítése után a pénzjutalmat el szoktam utasítani. Szerintem a Good jellemvonásom már rég túlcsordult volna, ha erre van mód. Sacra 500-600 pont körül járna, pedig csak a C2 kétharmadán vagyok túl.