KHKH:
Egy tolvaj figyelmét elkerülte egy ekkora helység? Szép kis dolog.
A legszebb az egészben, hogy a Lawfull Good paladinemmel az összes elérhetõ helységet végig szoktam fosztogatni. A BG-vel ellenben itt az NPC-k nem kiabálnak érte.
Amikor elindítod a játékot, belépsz a konfigurációs menübe.
Ott be lehet állítani, hogy ne legyen hang.
Ennyi. Azt, hogy milyen hangrendszert használjon, azt a játékon belül, az opciókban tudod bekapcsolni.
Ha már odáig eljutsz, semmi gond, mûködik minden, a3d 2.0 , d3d hardware sound, etc.
Ha már odáig eljutsz....
De a baj, hogy a splash-screen (szem a fekete négyzetben a play gomb megnyomására) az utolsó, amit a játék reagál neked
Onnantól marad a ctrl alt del
Mike:
Az elsõ fejezet pont ilyen. Ha kikéred az NPC-k véleményét (elsõsorban Arabeth), akkor elmondják, hogy szerintük merre érdemes elkezdeni a lények keresését. Ha ilyenkor rákérdez valaki arra, hogy õ hol kezdené a keresést, akkor "nehézségi szint szerint" javasol egy adott helyszínt! Ha jól emlékszem a sorrend Börtön, Nyomor negyed, Kikötõ, Gazadag negyed.
Ez a fejezet szinte teljesen lineáris. Az egyes helyszínek fokozatosan nehezednek. A mellék küldetések sem túl bonyolultak, vagy nehezek. Tehát ez a fejezet kimondottan arra való, hogy egy kezdõ is belerázódjon a játékba. Ehhez képest a második fejezetben már ömlesztve kapja a játékos a feladatokat és azokat a saját szája íze szerinti sorrendben teljesítheti. A bejárható terület is lényegesen nagyobb.
Egyébként nem azt mondtam, hogy az összes szabálykönyvet el kell olvasni, hanem azt, hogy a játékban lévõ infokat kell elolvasni. Ha ezt valaki megteszi, akkor boldogulni fog. Ráadásul a játék kezeléséhez, ami nem is nagyon ördöngös, ott a manual is, ha valaki magától nem jön rá valamire. Szerintem jól átgondolt kezelõfelületet kapott a játék. A D&D 3rd edtion rengeteg skill-jét, a különféle harcmódokat és a varázslatokat egységes felületen lekezelni ennél egyszerûbben nem lehet. Az, hogy a funkció gombokkal használható slotokat teljesen szabadon kezelheted, lehetõvé teszi azt, hogy teljesen a saját kezedhez idomítsd a játékot. Azokat a dolgokat, amiket fontosnak tartasz bepakolod a slotokba, amit nem azt pedig a menün keresztül bármikor eléred.
Az NWN elõtt a 3rd editon szabályait egyáltalán nem ismertem. Ennek ellenére a játékban lévõ infok alapján még az én AD&D-hez szokott agyam is képes volt átállni néhány óra után az új rendszerre.
Most gondolj bele, ha a hagyományos szerepjátékokkal próbálkozna valaki. Ezt csak úgy tudja elkezdeni, ha legalább az alap szabályokon átrágja magát. A M.A.G.U.S. szabálykönyve kb. 3.5 cm vastag, A4 formátumú könyv. Ebbõl legalább 1 cm az ami a kezdéshez mindenképpen szükséges. Lehet, hogy nem fogja elsõre megérteni, de a játék közben bele fog rázódni. Itt sincs másként, a különbség annyi, hogy az NWN-ben a szükséges infokat mindig az adott helyen meg lehet találni.
Ami a hang problémát illeti. Szerintem elsõ lépésben próbáld meg sima stereo vagy szoftver 3D móddal indítani. Ne használj semmi extra 3D-s hangzást.
dumbr & KHKH:
Az említett küldetés a második fejezetben van. De a lényegen ez nem változtat.
A könyvek önmagukban kevesek a tárgyak elkészítéséhez. A könyvben leírtak alapján a boszi fogja a valódi receptet elkészítni. Miután leadod a könyvet, kifizeti a jutalmat érte. Ha ezt követõen belépsz a mögötte lévõ portalba, egy könyvtárba kerülsz. A "könyvtáros" elmondja a tárgykészítés módját. Ha átmész a könyvtár második helységébe egy emelvényen ott lesz egy varázsláda. Az emelvény mellett pedig található egy polcos szekrény. Itt lehet elolvasni a tényleges recepteket.
Bepakolod a ládába a szükséges összetevõket, elsütöd a megfelelõ varázslatot a ládára, és ha mindent jól csináltál megkapod a jutalmad. Ha valamit elrontottál, kapsz egy villámcsapást. ;)
Úgy vettem észre, hogy minden receptbõl csak egy tárgyat lehet készíteni. A második próbálkozást ismét villámmal "jutalmazza" a játék.
A tárgyakat nem csak varázsló készítheti el! Ugyanis a szükséges varázslatok egyikét-másikát más kasztok képviselõi is ismerik. (Pl.: Endure Elements) Így eshetett meg, hogy a paladinem varázsgyûrût készített. :)
Szerintem ha tolvaj rendelkezik a Use magic item skillel esetleg õ is próbálkozhat. Ha jól tudom így pl. scrollokat már fel lehet olvasni. Nincs hát más teendõ, mint összeszedni a komponenseket és megszerezni a megfelelõ varázslatot egy tekercsen.
Köszi a választ, sok hasznos dolgot megtudtam belõle!
Egy-két dolog, megjegyzéséként.
Tudom, hogy semmi köze a Diablohoz, ezt is írtam, meg azt, hogy ilyen rpg-vel még sosem játszottam.
A párbeszédeket végigolvastam, nem is az elsõ csatában nyírtak ki, amikor az NPC segít, hanem utána, amikor jönnek a gnómok vagy hatan
De igazad lehet, más karakter, kézifegyverrel lehet, hoy jobb lett volna.
Ami a karakter beállítását illeti, biztos úgy van, ahogy mondod, csak talán, ha tudnám, mit hogyan állítsak, könnyebb dolgom lenne.
Nem baj, ma haver úgyis eljön ide, majd õ megmutatja, mi a célszerû...
Az, hogy space-szel megállítható az nem ebben a játékban debütált, már láttam ilyesmit RTS-ekben, ez sem volt újdonság.
Ami a játék grafikáját illeti, kipróbáltam 800*600-ban is, visszavéve a részletességbõl mellette, de akkor is be-be szaggat.
S hogy melyiknek jobb a grafikája, ennek , vagy a GTA3-nak, ebben most ne nyissunk vitát, mert két teljesen más stílus, de azt azért leszögezném, hogy annyira nem estem hanyatt az NWN grafikájától, annyira meg pláne nem, hogy 1 GHZ-es PIII ill GEF 3 mellett szaggatnia kéne.
Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy a hivatalos fórumokon miért van több száz hozzászólás azzal kapcsolatban, hogy a játék el sem indul, s vajon miért jött ki már vagy az ötödik patch, melyek némelyike egészen amatõr hibákat javított ki?
Feltehetõleg azért, mert az optimalizálása a software-nek nem sikerült fényesen.
De mindegy, nálam végül is mûködik, játszható, s mégegyszer mondom, ha valaki megmutatná, biztosan tetszene, de így magamtól nem jöttem rá mindenre.
Abban pedig Mike-nak igaza van, hogy mikor az ember hazaesik a munkahelyérõl, akkor szórakozni, játszani szeretne, s ebben segíthetne a software is.
Köszi a tanácsokat mégegyszer. Ha sikerül valamilyen szinten elindulnom, biztos foglak még tanácsokkal keresni.
üdv,
ha vkinek problémája van az indítással
rendesek a supportos emberkék, alig oktatják ki a jónépet :(
I am also concerned about having to adapt to all these things and do this with my system .. run this test, take that hardware out ,,, configure this,,, so on and so forth. I have drivers in my system that are ok for other new games. I bought WC3 and got it the same day as NWN ... It works without me doing anything other than installing it.
I think that maybe this SecuROM thing is bigger than you might want to admit. I have sent in my issue to the support line and got an email response where I should clean my CD and also reinstall etc etc... I have done this before.. will do it tonight and not to be a pessemist or anything but I will reply and tell your support it did not work what now. ? ? ?
Magnus
Vannak itt ideges emberek ugy látom, és nem csak én
no itt egy megoldás a problémámra:
Here are some simple steps to make the game work (not tested, but trust me):
1- Close all programs and shut down the computer.
2- Restart the computer and uninstall windows.
3- Install any version of Linux.
4- Sit around wondering why you just tried these steps
and how it will solve your problems.
5- Take a very sharp or heavy object.
6- Hit your computer many times with object from step 5.
7- Start a large fire and throw in the parts from your
broken computer to appease the gaming gods and
goddesses.
8- Reinstall Neverwinter Nights*
9- Repeat as nescesary.
*You may recieve an error such as: No computer, hard drive, and/or OS exists to install upon. In this case, you are screwed.
If you followed these steps carefully, you should now have a working copy of Survivor: The Interactive Game, oops...
[ Edited By dark_hornet_86: Thursday, 01 August 05:20AM (GMT) ]
Hm... valahogy úgy kéne megoldani a játékoknál ezt a problémát, hogy van egy alternatív mellékszál az elején, az abszolút kezdõknek. Ami aztán egyre bonyolódik. Nem bedobni a mélyvízbe. Másrészrõl szerintem jó az, ha egy játékot bárki el tud kezdeni, és nem kell rá felkészülnie, elolvasnia mindent, szabálykönyvet, stb.
Én sem vagyok nagy szerepjátékos, nem vagyok pontosan tisztában a papíron, kockával, játszott szerepjáték szabályaival mégis viszonylag jól elboldogultam eddig pár ultimával, fallout-tal (persze lehet azt mondani az nem is az volt) ezzel-azzal mindenféle kézikönyv mélyreható tanulmányozása nélkül.
Szvsz az a játék nem jó játék, aminek a kezeléséhez kézikönyv kell. Késõbb kellhet - mondjuk akkor sem a kezeléshez - de az elején semmiképpen..
Ugyanis a játék a kikapcsolódást szolgálja, nem pedig azt, hogy arra napokkal elõtte rá kelljen készülni.
Persze ez nem jelenti azt, hogy ettõl még mondjuk ne tetszhetne neked a NWN, vagy ne olvass el hozzá mindent.
De azért megfeddni sem kell azt aki nem olyan járatos ebben a világban mint Te, így nem fog megjönni hozzá a kedve soha.
rage:
Lehet, hogy nem a Dio2-bõl kellett volna kiindulnod. Az ugyanis csak egy hack&slash és köze a szerepjátékokhoz annyi, hogy idõnként fejleszthetsz a karaktereden. Ezzel vége is a hasonlóságoknak.
Az AD&D, a D&D és a többi szerepjáték rendszerben halálra van ítélve az a karakter, amelyik gondolkodás nélkül beleveti magát a csatákba. Ez lehet, hogy D2-ben használható módszer volt, de itt nem. Ha még életedben nem játszottál RPG-vel, akkor a .pdf formátumú manual átolvasásával kellett volna kezdened, ami a CD-n megtalálható.
Így megtudtad volna, hogy a képernyõ alján lévõ sorba bármilyen cselekvést be lehet állítani. Az itt beállított cselekvéseket pedig a funkció gombok lenyomásával bármikor aktiválni lehet. A 'Shift' és a 'Ctrl' gombokkal kombinálva 3x12 cselekvést tudsz így eltárolni, ami bõven elég a legösszetettebb karakter kezeléséhez is.
Ott is hibát követtél el, hogy az elõre generált karakterek közül választottál. Ha nincs RPG-s tapasztalatod, akkor pont egy új karakter készítésével kellett volna kezdeni. Így legalább átolvashattad volna a fajok, kasztok, tulajdonságok, skillek leírását és legalább nagy vonalakban tisztában lettél volna azzal, mi hogy mûködik, mik az összefüggések az egyes elemek között. Erre még visszatérek.
Másrészt, ha megkérdeztél volna egy a szerepjátékok világában jártas játékost, akkor õ kapásból eltanácsolt volna egy varázsló indításától. Az RPG-k világában a mágia használók a legnehezebben játszható karakterek. Ezek kívánják meg a legtöbb odafigyelést és türelmet. Ha életedben elõször játszol RPG-vel kezd valamilyen kardforgatóval! Így ki tudod tapasztalni a szabályrendszer mûködését. Idõvel pedig már el fogsz boldogulni egy komolyabb karakterrel is. Ha pedig minden áron varázsolni akarsz, indíts elõször papot. Lényegesen életerõsebbek, mint a mágusok és ráadásul közelharcban is megállják a helyüket. Kisebb az esély arra, hogy az elsõ csata alkalmával a földre küldenek.
A szerepjátékok másik jellemzõje, hogy az NPC-kel beszélgetni kell! Nem elég csak vaktában klikkelgetni. Ha hasznos infokat, küldetéseket szeretnél megszerezni, értelmes párbeszédeket kell folytatnod. Nem elég a Quest gombra klikkelni, és senki nem fog csak úgy küldetéseket a nyakadba varrni. Ha pl. a tolvajok oktatójával elbeszélgettél volna, akkor tudnád, hogy elsõ dolga volt figyelmeztetni téged, hogy neked nem igazán tud segíteni. Bár ennek ellenére szívesen elmondja mi a teendõ a szobájában, de azt csak saját felelõségre próbáld ki. Magyarán nem kellett volna vakon besétálni a szobába. A szerepjátékok világában szinte nincs olyan kaszt, ami mindenhez értene. Azt is kifogásolod, hogy az NPC-k szövege nincs fent végig hanggal. Belegondoltál abba, hogy vajon mennyi helyet foglalt volna el az, hogy a több száz mellékszereplõ teljes hang anyagát eltárolják?
Most pedig nézzük milyen hibákat követtél el az elsõ csatád alkalmával.
Ha varázsolni kezdesz közelharcban, akkor a közeledben álló ellenfelek szabad támadást kapnak. Mivel a varázsló védelme a kezdetekben igen gyér, ez azt vonja magával, hogy el is találnak. Mivel kevés az életerõd, ezért pillanatokon belül elvérzel. Ráadásul ha varázslás közben megsérülsz, akkor nagy eséllyel elrontod a varázslatot is. Mindezeket ellensúlyozni lehet. A védelmedet varázstárgyakkal, varázslatokkal, varázsitalokkal tudod fokozni. A harci varázslásra van egy skill, amit ha elsajátítasz már kisebb eséllyel találnak el. A Koncentráció növelésével elérheted azt, hogy ha sérülsz akkor se rontsd el a varázslatod.
Ha közelharcban lõfegyvert használsz, az ellenfelek szintén szabad támadást kapnak. Ezt a Point Blank skillel lehet elkerülni.
Azt pedig nem gondolhattad komolyan, hogy egy kezdõ karakter nyílzáport fog zúdítani az ellenfelekre. Elõször én is használhatatlannak találtam a lõfegyvereket, de ahogy fejlõdött a karakterem, úgy vált egyre járatosabbá a használatukban.
Tehát akkor jártál volna a legjobban, ha a háttérbe húzódva, közelharc fegyvert használva védekeztél volna. Ezt a csatát a testõrök és az NPC simán megoldották volna.
Itt üt vissza az elõre generált karakter. Ha magad készíted el a karaktered, akkor a fenti skilleket is nagy eséllyel fel tudtad volna venni.
Ha pedig elolvastad volna a manualt, akkor azt is tudtad volna, hogy a 'Space' lenyomásával bármikor megállíthatod a játékot és így nyugodtan el tudod dönteni, mit akarsz cselekedni.
Ami a szaggatás illeti. Nem hiszem, hogy a GTA3-nak ennyi nagyfelbontású textúrát, valós idejû árnyékot és aktív fényforrást kellene lekezelnie a mellett, hogy a D&D szablyait is közben be kell tartania. Lehet, hogy mégis 800x600-ban kellett volna kezdened? Mindegy...
Összegezve a dolgokat: Nem a játékkal van a probléma. Kicsit összetettebb annál, mint amire számítottál. Szerintem ha felkészültebben kezdesz neki, akkor rá fogsz érezni az ízére. Ha pedig van rá módod, próbáld ki a valódi szerepjátékokat is. Tudod, papír, ceruza, dobókockák, szabálykönyvek és egy gonosz kalandmester.
szemecskés fekete képernyõ van, aztán siricsend
még szerencse, hogy a taskot ki lehet lõni
ha a hangot kikapcsolom elõsyõr fagyás, reset, aztán indítás újra, na akkor elindul hang nélkül. Csakhogy ez engem nem érdekel, mert hang nélkül nem jön át a hangulatból semmi.
Ugyhogymegint sikerült kiadni egy prebétát rilízként :(((((((((
de mondjuk mikor a tatut megláttam, már tudtam, hogy gáz lesz, egy kiadóval sem szívtam ennyit mint ezekkel.
NWN-rõl ennyit
majd ha megcsinálják normálisan megnézem.
(a GTA3, Dungeon Siege miért tud futni normálisan? egyeseknek meg kéne tanulni programozni normálisan, ha már 4-5 évig tökörésznek egy programmal :((((((((((((
Hát nemtom te hogy csinálod hogy ilyen könnyen kinyírnak engem nem nagyon tudnak(az elején ahol tégedet oly sokszor kinyírtak engem mindaghányszor kezdtem új karaktert ott egyszeresem nyítak ki(ranger,soci,paladin) fõleg most már(soci 19.szintû:))) átváltozok vörös sárkányá meg elõhívom Balor fõgonosz csákót és adj neki. :))))
Engedjétek meg, hogy én, mint átlag - gamer, aki ilyesmi játékkal még sosem játszott, leírjam a tapasztalataimat.
A leírások, beszámolók alapján, érdeklõdéssel estem neki az installnak, mondván, hátha engem is megfog ez a fantasy világ, végül is a Diablo II az tetszett, biztos ez is fog, bár, mondom, ilyesmi rpg-ket nem próbáltam még.
Villámgyors install, 1.21-es patch update, bizto, ami biztos.
Gyors konfiguráció, ahol is a játék közölte, hogy jó lesz nekem 800*600-ban 60 HZ-en is
Ez annyira nem volt jó ötlet tõle, beállítottam hát 1024*768-ra, ahol máris hozzárendelte az új képfrissítési frekvenciát, 75 millió 343 ezer akárhány herznek.
Hmm, hmm, sebaj, jó ez, ha õ mondja..
Na mindegy, start game.
Bejött az intro, érdekes, de nem valami nagy történetével.
Kiválasztottam egy meglévõ karaktert, mágus csajt, aztán gyerünk.
Az elsõ pár percben próbáltam egy olyan kameraállást találni, ahonnan minden normálisan követhetõ, némi szenvedés után egész jó lett.
Kezdõdjék hát a tutorial, ahol az NPC-k elmondták, mi hol merre.
Vagyis , hogy elmondták, az túlzás, mert csak az elsõ bekezdést lehetett meghallgatni, többit olvasni.
Biztos nem fért ki a 2 gigába...
Menük megismerése, majd a különbözõ egyszerû feladatok következtek, ahol a varázslás rész kissé kaotikus volt az egyszeri játékosnak... de azért, összejött. Azóta se tudom, hogyan:))
Megyek tovább, egyszer csak közlik, vége a tutorialnak. Örülünk, be is szaladunk egy terembe, ahol egy csaj megtanít a csapdák hatástalanítására.
Remekül sikerült, karakterem egyet nyekkent, s máris lehetett új játékot indítani, mivel eddig nem mentettem :)
Na de most újra elölrõl, s végre, jöttek az ellenségek. A semmibõl, egész pontosan , az orrom elé teleportálva. Gyorsan elõkaptam hát az íjamat, s kb 1 lövés / 15 másodperces sebességgel lelõttem 2 gnómot, majd betöltöttem az elõtte már gondosan kimentett játékállásomat.
Próbáltam jobbról futni, kinyírtak akkor is, ha beljebb mentem a terembe, akkor szaggatni kezdett a program rendesen, ami nem szép tõle, mivel pl a GTA3 sem szaggat, akkor ez miért??
Erre kinyírtak újra, s szomorú szívvel választottam az exit gombot.
Mondjuk, lehet én jártam jobban, havernál pl el sem indul a játék, fekete képernyõt lát csak, s csak abban az esetben megy tovább, ha letiltja a hangot.
Pedig a hangkártyánk, s a driverek egyformák, nálam még is megy hanggal, nála nem... Érdekes.
Valószínû, hogyha valaki profi leülne mellém, s megmutatná mondjuk egy órán át, hogy is kell ezzel normálisan játszani, s hogy nem nyírnak ki a 3. másodpercben, biztosan tetszene.
De addig, bérelt helye van a polcomon a programnak.
üdv,
rage
Most jutottam hozzá a proghoz.
Még nem installáltam fel.
Milyen?
Mihez hasonlít legjobban (hangulat, játékmenet)?
Kösz, a segítséget!!!Amúgy a golemek tényleg erõsek én már az elején(múltban utazás elõtt) legyilkoltattam Balor fõgonosz uráság segedelmével :)))) (Azért nem sebezhetetlenek a gólemek :D )
A magot is a múltban kell elültetned a kertben. A kutakat pontosan nem értem, de 3 küldi van.
1. Riddle of Light - Egyszerû, csak a választott színekbõl kevert másodlagos szín kristályát kell a medencébe tenni.
2. Riddle of Smoke - a könyvben ír hozzá infót, a bepakolandó színpárok: sárga-piros, piros-kék, sárga-kék.
3. Riddle of Sound az Old One Bodak Championnál talált Fairy Bottle használatával, a kis tündér segítségével csinálhatod meg a gongok feladványát, az általa mutatott sorrendben 8x kell gongatni. Hát ennyi.
Azért mert át kell menned a múltba és megváltoztatni a gólemeket, megkérni a készítõket hogy ejtsenek bennük hibát, addig sajnos sebezhetetlenek lesznek..
Chapter3 Words of powerbõl már csak az utolsó kell. De itt nagyon erõs golemek vannak még Balor sem nagyon tud elbánni velük(legalább is nicnsen ideje rá :)
Moonwood->Fire golem cave->lesz egy õs gyík(vörös sárkesz) azt hiszi magáról hogy õ a legnagyobb(hát elég nehéz volt kinyírni socival) nálla lesz egy kulcs amivel kinyitogatod a ládákat és valamelyikben benne lesz a Word of Power egyik darabja. Aztán elviszed az aranysárkánynak a fejét és még õ is ad egy csomó jó cuccot. Én meg a Ruins-nál akadtam el ott mi a rákot kell csinálni valamilyen kutakba szines gemeket kell pakolni meg valamilyen fát kell elültetni de hová???
Nem tud valaki egy RIP letöltõ helyet? A Warezcenterrõl nem jön.
Hello! Valaki tudna segíteni? Chapter 3 és találkoztam egy Succubus-al és kérte hogy szerezzek meg neki egy nyakláncot meg egy gyürüt meg még nem tom mit és megszereztem visszavittem neki és mégsem szabadult ki az energia ketrecbõl... szal ha valaki tud akkor segítsen plííííz elõre is köszi!
1, A börtönblokk alsó szintjének északnyugati részében éppen rajtakaphatjuk Kurdan Fenktet, amint Head Galoer Alaefinnel beszélget. Miután az igazgató elmegy, meg kell küzdenünk Kurdannal. Ha nem ölöd meg, csak legyengited, megadja magát és utána sok infót ki lehet szedni belõle. Pl.: megutdhatjuk, hogy egy lény szállta meg Alaefint, a neve Intellect Devourer.
Ha beljebb megyünk, láthatunk ténfergõ guardokat. Beszéljünk mindegyikkel gyorsan, és gyõzzük meg õket, hogy menni akarnak. Ekkor elmenekülnek. Ez azért fontos, mert ha megölöd Alaefint, a devourer kiugrik belõle és elfoglal egy guard-testet. Ha nincs guard a teremben, egybõl meg lehet vele küzdeni.
Spec tulajdonságai:
Intellect Devourer
- Damage reduction
- Damage resistance
- Damage Immunity Increased
- Invisibility
Elõfordul, hogy invisben elbujik. Ilyenkor nehéz megtalálni, ha nincs ellene spelled, vagy skilled. És sokszor nem is támad, csak bujkál.
2, a hanchment a következõ képpen tudod rávenni, hogy segitsen szétverni ajtókat, ládákat:
- beszélj vele
- I want to change your tactics
- Help me if I fail to open a locked door or chest.
Ezután, ha egy ajtó vagy láda nyitása nem sikerül, a henchman odamegy és szétveri (ha lehet).
1.21-hez tud valaki crackot ?
Amiket leírtál mindenképpen érdemes megtartani. Mert például adamantite-tal, ironwood-dal nem sûrün talákozol majd. Elférnek a mágikus szütõben.
Aquli:
Nyomd le a pentagrammát alkotó ceremonial creatures nevezetû monsztákat. Ha ezt megtetted, Desther is sebezhetõvé válik. Az ott lábatlankodó élõholtakat némi turn undeads-sel elég gyorsan meg lehet ritkítani.
Valaki kérdezte, hogy mit lehet tenni Never tomb-jánál a kardokkal. Mivel én sehogy sem boldogultam többszöri nekifutásra sem, semelyik kísérõ segítségével sem, ezért alternatív megoldást választottam. Elnyomtam a paladinemmel az összes kéznél lévõ védõ varázslatot és ezt követõen léptem be a terembe. Itt hagytam, hogy a bárd kísérõm végezze a dolgát, amíg én átrohantam a kardok között egyenesen a szarkofághoz. Felmarkoltam a benne lévõ cuccokat, majd sprint kifelé a terembõl.
Lehet, hogy nem túl heroikus, de mindenképpen szerepjátékos megoldás.
na help :D. Chapter 2 eleje, megyek a helm's holdban, találkozok Fenthickkel, aki szerintem megbolondult (?) na mindegy, tovabbmegyek, egy terembe ott van egy csomo zombi, meg Desther. Na itt micsinaljak, mert visszamenni nem tudok, Desther meg sérthetetlen. HELP!!
1:Amikor megölöd az igazgatót, akkormellette a földön megjelenik, egy kis gubbasztó alak. Az az. Ha sokat vársz elfoglal egyet a transzba esett õrökbõl.
2:Az északi folyosón menjél át V-hez. A terem északi részén nyílik.
Van a gazdag negyedben egy állatkert. 1 aranyért bemehetsz és bent a hátsó termekbe vezetõ ajtót nyitja a kulcs. A tekercset az állatkert belsõ udvarán lévõ fán kell használni.
Én a csicskásomnak magmondanám hogy melee fegyvert használjon és segitsen kinyitni a ládákat. Aztán kicsit távolabb mennék és elkezdeném lõni nyillal a csapdás ládát. Szerintem ilyenkor a henchman is rátámad és csak õt sérti meg a csapda. Bár ezt még sosem próbáltam. Ez csak egy ötlet.
hi all
kérdésem lenne: van a city coreban egy faj, mellette egy elf. ad egy küldetés (zoo-s), hozzá egy scrollt, ami vmilyen teleport és egy fára kell varázsolni, meg egy kulcsot a bejutáshoz. na most a kulcs nem mûxik, nem csinál semmit (még szerencse hogy van egy kis skillem), a srcoll sem mûxik, hiába próbálok vele varázsolni nem megy. please help!!!
A lich kinyitja az ajtót. Átmegyek azon az ajtón, és ott is egy ajtó lesz, egy kétszárnyú ajtó. Egyik oldalán állok én, a másikon pedig a Maugrim, pár Lizard Man és Aribet. Ezt az ajtót hogyan tudom kinyitni? Milyen kulccsal?
nemtom a nevüket. az egyik a docksban van a másik a sewersben valahol. õk uralják Luskant de harcolnak egymással. Én kinyirtam mindkettõt és valahol ott találtam a lever cuccokat
Lenne egy kérdésem.Luskan ban vagyok és a csatorna rendszerben találkoztam egy Ghoul-al aki egy amulett fejében adott nekem egy Water lever-t megtaláltam a helyet ahova be kell illeszteni,láttam hogy kell még a föld tüz stb. Hol találom meg ezeket?
Arra gondolsz ahol egy lich van a terem közepén és négy kisebb szoba parázstartóval?
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. A Host tower 10. szintjén a Maugrim varázslóhoz vezetõ ajtót hogy kell kinyitni?
Elõre is köszönöm.
A karakter is pofázik egyébként ha túl sok cuccot aggatsz rá.. valami olyasmit, hogy "This is too much to carry" Mondjuk néhány varázs-táska és vígan elszaladgál több kiló páncéllal a batyuban
lhet hogy hulyeseget mondok de probald meg:
restoration potion/spell
Hanyas Cd-en vagy a palyaszerkeszto?A 3-as CD kell a jatekhoz vagy eleg az elso 2?
Ha kell a 3-as is akkor mondjon mar valaki letolto helyet a 3-ashoz please.
Christy: találtál 2 wandot,(ha nem lennél varázsló) meg fire beetle belly's-t, ez utóbbit bele a parázstartóba, nyomsz magadra 1 prot.from. alignment-et, aztán a parázstartóra 1 tüzes kezeket. Nem olvastad el a naplót!
Segítségeteket kérem. A 2.fejezetben, hogy kell megidézni Belialt, a tûz urát?
Elõre is köszönöm.
Egy kis help kéne. Mikor meg akarom nyitni a neverwinter.uw.hu-t, mindig le akarja tölteni a neverwinter.uw filet. : )))
Hogyan kellene ezt kiküszöbölni? Az internet-beállítások között nem találtam megoldást.
Server itt 20.00 órától:
IP: wildor.dns2go.com:5121
Pass: hungary
Server vault,
full pvp,
d&d core rules nehézségi szint,
max. 6 játékos,
prelude
Ha valakinek szüksége lenne végigjátszásra, itt megtalálhatja.
Nagyon komoly cucc, rengeteg térképpel és mellékküldetésekkel:
http://gamespot.com/gamespot/gameguides/pc/nwn/p3_01.html
HI all..
az lenne a kerdesem hogy hol tudok varazstargyakat kesziteni???
Port Llast ban vagyok lehet itt valahoil?
thnx
Nyugi, csak egy bénább extra sebzést lehet hozzáadni egy már amúgy is mágikus kardhoz. Pl az én +1-es longswordom-ból lett egy +1-es Astral Blade ami csak egy +4D-s Sonic sebzéssel több. Messze van ez még a Diabló szintû tárgykészítéstõl.
Magic cuccot????? Hová fajult az AD&D kezd "eldiablósodni" az egész. Bár jómagam csak az elõdökkel játszottam (a NWN-al nem)BG IWD Planscape stb. de ez kicsit soknak tûnik ez a varázscucc kerálás! Hogy is van ez?
Egy kis help kéne. Mikor meg akarom nyitni a neverwinter.uw.hu-t, mindig le akarja tölteni a neverwinter.uw filet. : )))
Hogyan kellene ezt kiküszöbölni? Az internet-beállítások között nem találtam megoldást.
Hello!
Legyszi segitsetek nekem mert elakodtam azon a reszen ahol az 5 kut van es kulonbozo szinu gyemantokat kell beletenni,hogyan kell megcsinalni azt a reszt.
Forg=Forge
Kérd el tõle a receptkönyvet és onnan olvasd ki a recepteket. Ha megvan a hozzávaló a kívánt cucchoz, csak rakd bele a Forg-ba és beszélj a törpével, mire az 500 aranyért meg is csinálja a kért cucccot. Én is így csináltattam magamnak egy +1-es Astral Blade-et.
Na ezt csináltam én is elfogadták a nyakláncot és csak a farmos ordas változott vissza emberré a többinél ugyan úgy marad farkas(itt csináltam egy kis csalást is ugyanis ESC-eltem és mindig újra felkínáltam és mindig adta a tapasztalati pontott :) meg a hibakódot is.:( Amikor visszamentem a mapra akkor meg már ott feküdtek behalva. Szóval ez egy BUG!!!legalábbis az 1.18-ban
Nemtom, mi lehet a hiba. Én elõször Persuade-elni szoktam õket, és ha az nem megy, akkor felajánlom, hogy vagy megölöm, vagy kipróbálja a cuccot. És eddig soha nem haltak meg.
Nekem ezekben a farkasküldikben csak a outlying farmot csinálta meg rendesen a progi ugyanis amikor átadtam az ezüst nyakláncot és adta a tapasztalati pontot akkor a szövegablakban hibát jelzet a progi és meghaltak a farkasok miközben nem is öltem meg így sajna ez a küldit nem tudtam megcsinálni.(1.18)
Amúgy nemtom, hogy pontosan meyilkre gondolsz ezért leírom mindhátmat:
1: a szülei házában az emeleten (Port Llast, Outlying farm)
2: az East Road déli kijáratánál egy kirabolt karaván maradványainál.
3: A Sout Road egyik barlangjában.