Ugyan nem kimondottam ebbe a fórumba tartozik, de server itt 22.40-tõl:
IP: wildor.dns2go.com:5121
Pass: hungary
Server vault,
full pvp,
d&d core rules nehézségi szint,
max. 6 játékos,
prelude-tõl kezdve (mivel sokakkal ellentétben én még a chapter 2-ig sem jutottam el :) )
Akit nem zavarnak ezek a modifikációk, azt szívesen várom gamelni, ha még van rá energiája :)
Kell hozzá egy fire Beetle stomach (van nem messze onnan egy ládában) a tömjéntartóba. Utána egy Burning hands (van egy csomó tekercs a közelben) a tartóra és már jön is. Csak a protection varázslatokat(pl. circle of prot.agains evil) fogadja el védelemnek köpenyeket stb. nem.
Nekem is lenne kérdésem.
Nem tudod véletlenül, merre van a harmadik gyerek a werewolfos küldetésben?
Hello, elakadtam a chapter 3-ban. A snow globe-ban vagyok és a sárkány nem akarja odaadni a world of powert. Leverni nem akarom mert találtam egy törött amulettet ami megoldást jelenthetne, csakhogy a dryad csaj azt mondja meg kéne kalapáltatni a nyakláncot amit csak a törpök tudnak. Azok viszont mindig rámtámadnak és nem tudok beszélni velük. Sikerült valakinek igy megoldania ezt a questet? Mert ha nem akkor muszáj lesz legyakni a bestiát.
Ez a Ghosttownban van ugye?
Szóval elsõre tényleg úgy tûnik, mintha a lich lenne a bûnös, de ha elolvasod a naplóját megemlít egy démont. A démont az egyik teremben megidézheted és, ha van rajtad Prot. from Evil varázs, akkor beszélhetsz is vele. Elmondja, hogy õ keverte a kártyákat és ad egy vallomást.
Az õrnél az egyiksem bûnös szöveget választva lehet leadni a vallomását mint bizonyítékot.
Utána már csak el kell döntened ki kapja meg a p-izémicsodát. Ha magaddal viszed mindenki felszabadul (a démon is), ha az õrnél hagyod, mindenki örökké fogoly marad(az ártatlan városlakók is).
A nwn nagyon jo jatek lett szerintem. Eloszor is gondoljunk arra hogy eredetileg tisztan mutiplayer-re lett tervezve. Ahhoz kepest eleg jo kis single-t raktak ossze a sracok. Masodszor azt hogy milyen targyakat lehet talalni a leolt szornyeknel es milyen a targyvaltozatossag az csak azon mulik hogy milyen a modul. Ha valaki akarja akkor meg lehet csinalni egy diablo szeruseget akciora kihegyezve rengeteg(es valtozatos) varazstarggyal, vagy akar egy morowind osszetetsegu modul-t is a maga eletszerusegevel. Ez teljesen a kesziton mulik, meg azon hogy mennyi idot hajlando raszanni egy modul elkeszitesere. Kulonben azt is meg lehet csinalni a szerkesztoben, hogy az elhullot embereknel szornyeknel ugyanazokat a targyakat lehessen megtalalni mint ami naluk van. A terep reszletessegrol, mar szamos ugy tereptipus es tereptargy letoltheto a netrol, szet kell nezni es rogton nem lesz annyira egyhangu a kornyezet.
Kulonben a Morrowind is nagyon kiraly,de en most inkabb a Never-vel jatszok:)))
Kiadták az 1.20-as patchet.
Igazából nem is véletlenszerûen generálja õket, hanem csak egy palettáról berak egy szintednek megfelelõ, elõre legyártott varázstárgyat.
Szerintem nagy hiba ebben a jatekban a veletlenszeru targygeneralas... A Baldur's Gate sorozatban + az IWD-ben sokkal jobb volt az szerintem hogy azokat a targyakat kaptad pontosan, amik az ellenfelnel voltak, szoval ha valakit megoltel, megkaptad a fegyveret, panceljat, meg a gyuruit is... Nekem ez jobban teccett, bar lehet, hogy ez a sajatos velemenyem, mas nem igy gondolja, csak szerintem igy valahogy realisabb... Bar ha barmelyik ilyen game realis lenne, akkor a fokarid nem olne demonokat meg kogolemeket mondjuk...
Dehogy! Ez a program nagyon messze áll a Diablo2 szintû tárgylistától. Ritkán találsz fegyvereket az ellennél, varázsfegyvereket egyáltalán. A varázsfegyver itt olyan ritka mint a lánykollégiumban a fi**macsattogás (bár nekem sikerült összeszednem két aranyos kis kardot és azokkal nyomultam barbár styleban : ))).
A szörnyek megjelenése mindig a szintedtõl függ. A tárgyak is, bár ebben hatalmas szerepe van a szerencsének, mivel azt is véletlenszerûen generálja a progi.
A terepet se nevezném lineárisnak, max a Dungeon-öket.
A C2-ben elég sok mellékküldetés van.
A Morrowind nekem azért jött be nagyon, mert megnéztem a képeket és magamban eldöntöttem, hogy ezzel felesleges foglalkozni. Amikor kijött, akkor gondoltam, hogy "na egy próbát megér" és felraktam. És láss csodát, az én TNT2-mön 10-15 FPS-el elkocog, bár városokban, min láttávolság mellett is néha elõveszi az 5 FPS-t. : (((
Ezek ellenére azt mondom, hogy a Morrowind az isten RPG. Gyönyörû grafika, változatos és hatalmas környezet, fordulatos történet (szerintem a NWN története is jól van kitalálva), plusz tökéletesen kezelhetõ ToolSet is van hozzá (az Aurorában én csalódtam, mivel az egész terepet egységekbõl kell felépíteni és minden tereptárgynak kötött helye van (csakis és kizárólag a négyzetekbe lehet berakni õket), ráadásul szegényes a tereptárgykészlet is).
Mondjuk a NWN és a Morrowind nem igen hasonlítható össze, mivel az RPG-ken belül is másfajta élményt nyújt mindkettõ.
A DS-rõl most nem nyilatkozok, mivel az szerintem az RPG-k megcsúfolása...
Az Arx Fatalis nekem is tetszett, bár kicsit lassú az én gépemen. : (((
Kövezzetek meg, de nekem ez a véleményem minderrõl.
A Morrowindhez képest maga linearitás mintaképe, a Dungeon Siege-hez képes a bonyolultság megtestesítõje.
Amúgy szerintem nem túl bonyolult, csak egyszer-kétszer akadtam el.
A szörnyekkel nincs gond, mivel általában egy Encounter generálja õket és az teljesen a szintedhez igazítja a megjelenõ szörnyek számát.
A 2953-as üzenetre én se tudom a választ, mivel már a C2-ben meguntam, mert túl egyhangúnak találtam. Max a Charwoodi erdõ és falu dobott rajta (nem is keveset), de ez nálam kevés az üdvösséghez. Maradok a Morrowindnél. Mindenesetre egy próbát mindenképpen megér, ISO letöltés szintjén.
Kicsit szét kell nézni a csontvázképû kriptájában és ott találsz egy naplót, amiben leírja, hogy miért a csontvázképû a bûnös. Megsúgom, hogy õ az igazi bûnös.
Elakadtam. :( Chapter 2 north road valamilyen griffin nevû kocsmában ahol a tulaj illegális bajnokságot rendez és én már mindenkit kiírtottam, a bajnokság 3-as szintjén vagyok ahol beszéltem egy szoborral és csak akkor enged tovább ha a ládába teszek asszem 3 dolgot kulcs,stb..(többire nem emlékszem).Hol találom ezeket???
Jujj, ezt el ne kezdjük itten :))
Már elõre félek a kirobbanó vitától :)
Van akinek az egyik tetszik, van akinek a másik, van akinek mindkettõ... (ha tetszik neked a morrowind, akkor játszd azt, az nwn megvár :)
En meg mindig chapter 1 (egyszeruen nincs idom jatszani). Temple of Tyr-ben az oldalso szobaban van egy csoka, akinek ha jol emlekszem 3 tomb-ot kell visszavinni. Na most Blacklake districtben az egyik haz pincejeben van egy lejaro, a ladaba beraktam a nyilat, ha jol emlekszem, kinyilt az ajto, de bent volt nehany repkedo kez karddal(?) vagy mi a halal, es eselyem nem volt.. Valaki jart mar itt, hanyas szintu karakterrel erdemes probalkozni?
ti mar befejeztetek a Morrowindet vagy el se kezdtetek? :)
rulez ez a játék. bár én nem vagyok baldurs rajongó, sõt még sosem jáccottam vele, de egyelõre nagyon odabasz. csak túúl sok a szöveg:))
mellesleg ha valakit érdekel: a gyerekgyilkostól (akinek a tetovált fülét kell megszerezni a fejdíjért-szökött rab) egész jó kis random cuccokat lehet szerezni. persze csak ha megölöd. pl.:+3 two bladed sword, +3 strengt belt,stb. de sajna csak egyet
hello kevin!
én is megtaláltam a kutat de én nem tudtam átúszni, mert elfogyott a levegõm. te hogy csináltad?
Namost... (ÉN szeretem a diablo-t, mielõtt félreértenéd), de annak annyi köze van hozzá, hogy az "rpg elemeket", magyarul a szabályrendszerét, környezetét használja...valamilyen csökkentett szinten....
(ezt nem fikázásnak szántam)
NWN- ebben jobban beleveszik a szerep játszását..
Magyrul a questeket megoldhatod többféleképpen, bejuthatsz egy épületbe sokféle módon, rengeteg féle karakter készíthetõ el....
Viszont igazi RPG ez sem lesz :) Ahhoz real life kell...
Hát ha te egy Diablo-klónra számítasz, akkor el se kezd. Szerintem legalább közepes angoltudás kell hozzá és szürkeállomány, mert nem lehet síma overhenttel megoldani mint a Diót.
Ha csak egy keveset elolvasol a szövegekbõl, akkor kiderül, hogy a város karanténzár alatt van, mivel odabenn dúl a Vailing Death nevû pestis-szerû betegség.
Addig se ki, se be...
Segíts a városnak, és akkor kiengednek.
Teljesen szabad játékmenetre meg a késöbbiek során se számíts.Ha megkötöttségek nélkül akarsz bolyongani egy világban, akkor inkább a Morrowindet ajánlom.
van ehez valami kiegészítõ cuuc?
új pályák egyebek?
2 kérdésem lenne be lehet e olyan funkciókat állítani mint a BG2-ben ugymint hogy körõk végén pause, stb?
A másik a party tagok invetoryját lehet é babrálni?
Visszatettem az 1.10-es exe-t, és még mindig 1.19-nek mondja, de legalább müxik (egyenlõre) a loadgame...vicces
Óceánontúllakó játékostársak ráéreztek úgy néz ki a bibire: vmit elbasztak az 1.19-cel...
Kíváncsi vagyok a köv peccsre,remélem ezt a hibát kiszûrik, a (hivatalos) fórumon azt mondják,hogy prioritási listán van az nwnmain.exe által okozott hiba megoldása.
Reméljük a legjobbakat.
A Holy Avanger ADDben a fõpaladin(ok) legandás fegyvere. Gondolom ezt az enchantmentet rárakva megkapja annak a tulajdonságait... Lásd. még Vorpal kard, és Sharpness kard.
Nos, most délután gyorsan összedobtam egy modulkezdeményt. Ide belinkelem a letöltését. Figyelmeztetek mindenkit, hogy ez a modul kizárólag a fõellenséget és a véghelyszínt tartalmazza. Természetesen még lesznek változtatások. A modul 12-14. szintûeknek készült.
A ToolSet-ben találtam egy olyan fegyver enchantot, hogy Holy Avenger. Az mit csinál? Amúgy mindenki nézze meg az editorban, mert gyönyörû az animációja.
Miért van az, hogy a Tool Set rendszeresen elrontja a save-eket és nem tudom visszatölteni a folytatni kívánt modult? Mindig azt írja ki üzenetnek, hogy nem tud létrehozni egy file-t. Ez az 1.19-es patch óta van csak.
na azt az east roadit nem talatam meg szerintem...vagy lehet megoltem beszelgetes helyett ;) Ha kijutottam charwoodbol akkor korbenezek ;)
Vagy most félreértjük egymást? : )))
Na figyi:
1: a szülei házában, Port Llast-ban. Az Outlying Farm házában az emeleten.
2: East road déli kijáratánál, egy szétvert karaván mellett.
3: amit te is mondtál, az egyik Sout road-i barlangban.
4: ha midhárom megvan, akkor a Green Griffon melletti barlangban.
neeem, a south roadon, ha jol emlexem, ahol varwik vagy kinek a tornya is all.
Jaaa...
Értem. Az ott van az East Roadon, a déli kijáratnál egy karaván mellett.
az oke, de en a neverwinter woodos verfarkast keresem ;) (a creator+dominator races rom kipucolva, wood spirit lenyugtatva megsem talalom azt a rosszarcut)
Mindig kövesd a Map Note-okat és megtalálod. Mindig ki lesz írva egyre, hogy Neverwinter Wood.
Valahol a barlangban van egy könyv. Azt elolvasod és akkor már is lehet választni az a választ is. Akkor szépen megkérdi, hogy honnan tudtad, mire azt mondod, hogy a könyvbõl.
hmuda : ugyen nem azt keresed aki a charwood fele vezeto uton levo 1ik barlangban van ? ;)))
u.i. csontvar = csontvaz ;)
Nem tud valaki egy pontos helyet, hogy merre találom a B-betûs vérfarkast a C2-ben? már átnéztem a Sout road-ot, az East road-ot, a Farmlands-et, A Green Griffon környékét, a teljes Charwoodot (a romokat is), de sehol nem találom. Plz help!
Más: mi a Charwoodi pillar rúnasorrendje?
valaki ha tud segitsen...lementem 1 barlangba ami a charwood fele vezeto uton volt (nem a verfarkasasba, hanem a masikba) ott volt 1 kut amibe ha lemasztam 1 sirra bukkantm amiben 1 csontvar sirankozott, h kihalt a szektaja es megkerdezi mi volt annak a neve...vegigprobalgattam az osszes valaszt, de 1ik sem jo.. szoval valakinek 5let ?
Hihetetlen, hogy egyesek beugranak ide, és még arra sem veszik a fáradságot, hogy egy kicsit lejjebb scrollozzanak.
Nézd meg a #2808-os hozzászólást, és máskor legalább EGY oldalt olvass vissza bazzeg !!!!!
Miért van az, hogy a Tool Set rendszeresen elrontja a save-eket és nem tudom visszatölteni a folytatni kívánt modult? Mindig azt írja ki üzenetnek, hogy nem tud létrehozni egy file-t. Ez az 1.19-es patch óta van csk.
Már nem kell.
Nem tud valaki egy key-generátort?
Én ott se találtam, de azért mégegyszer megnézem. Kösz. : )))
Mondjon valak egy címet honnan lehet most(!) letölteni. (gothic,neverw.uw.hu nem jó).
Merre találom az a vérfarkast a C2-ben, amelyikre azt mondják, hogy a Charwoodban rejtõzködik? Már megvan az, amelyik a szülei padlásán volt és az, amelyik a szabadban vol egy szekér mellett. A B betûs hiányzik. Plz help!
Az Online Manualban /CD 1/ a 72.oldaln van egy táblázat, abban benne van.
D&D 3rd Editionban /ez a NWN játékrendszere/ célszámok ellen kell kockával dobni, és ehhez hozzáadni a képzettséged és a módosítókat.
A harcban a célszámot az ellenfél Ac-je adja és az õ módosítói /dexterity,varázstárgyak stb./
Tehát a magasabb AC-értéket adó tárgyak a jobbak.
Mentol:
A D&D körökre osztott harcrendszere miatt van az "ütök, üt, várunk, várunk" jelenség. Az egyes körökben a támadási sorrend (kezdeményezés), a támadások sikeressége "kockadobással" dõl el. Mindenki minden körben meghatározott számú támadásra jogosult. Akkor kezdõdik új kör, ha mindenki megtette a támadásait.
Mivel a játék valós idejû, a fenti rendszert valahogy ehhez kellett igazítani...
AD&D-ben az alacsonyabb AC volt a jobb, D&D-nél még nem tudom, hogy van ez. De ha más nem segít hasonlítsd össze az egyes cuccok árát. Általában amelyik drágább az a jobb.
Nah,ide írom az 1000. hozzászólásom,happy 1000 hozzászólás to me:))))
A patch + minden ami kell hozzá:
www.neverwinternights.hu