Túlmelegszik a proci és automatikusan visszaveszi az órajelét. Ez ellen nem igen tudsz mit tenni. Illetve még megrpóbálhatod azt, hogy a laptopot ráhelyezed 2db lécre úgy, hogy csak a 2 szélén legyen feltámasztva, vagyis legyen egy nagy üres tér a notebook és az asztal között, hogy jobban tudjon szellõzni. Ha ez sem segít, nem igen tehetsz bármit is ellene. Ja, és ugye nem valami puha anyagon (esetleg szövet) van a laptop, ugye?
Sikerült kicsit analizálnom a helyzetet, és egészen más jellegû a probléma. Hirtelen nem tudom, hol érdeklõdjek, tehát leírom ide, talán látott már valaki ilyet. 45 fokról indul a processzor, és 1800mhz-n fut. 15-20 perc játék után a ventilátor felpörög, veszettül hangos lesz, amennyire nem szokott (még izmosabb játékok esetében sem), a játék szaggatni kezd. Bedühödtem, kiléptem, és ekkor lettem rá figyelmes, hogy a processzor mindössze 800mhz-n fut. Kis idõ után visszacsúszik a hõmérséklet 45 fokra, és 1800mhz-ra. Any idea?
Hajjaj... segíteni nem tudok, de azért leírom a történetem.
Amikor megkaptam a játékot nekem is ilyen problémáim voltak. Elõször azt hittem, hogy a gépem szar, úgyhogy játszottam szaggatással, tûrtem, stb. Aztán egyszercsak egy éve megint elõvettem a játékot, egy sokkal jobb konfigon (csak a vidikari volt ugyanaz az nvidia) ugynúgy szaggatott. Neten találtam valamit, hogy driver frissítés. Frissítettem, és azóta gyönyörûen fut nálam. Egyedül az árnyékokat kellett levennem, mert fáklyafénynél eléggé be tud lassulni, de ezen kívül tényleg szépen fut.
Írtad, hogy próbálkoztál ezzel te is, szóval innentõl kezdve tanácstalan vagyok. Nekem az tûnt fel, hogy a játék nem érzékelte a cpu sebességét, 2,4ghz helyett valami -1700 volt. Ezért volt gyanús, hogy nem a gépem szar, hanem valami más lesz itt a bibi.
Én nem multiplayer miatt írok, egyszerûen csak felmerült egy probléma. Az elmúlt két napban végigbóklásztam a külföldi, hazai fórumokat, de sajnos nem találtam segítséget, ahogyan önerõbõl sem tudok már mit tenni. Egy utolsó próbát megér, hátha akad itt valaki.
A problémám konkrétan az, hogy a játék rettentõ alacsony fps-en fut, fõleg városban és méretesebb zónákban, ahol olykor egyenesen játszhatatlan. Ez csak azért furcsa, mert sok évvel ez elõtt, a klasszisokkal gyengébb gépemen probléma nélkül hasított. Most egy Dell inspiron 1501-es Notebook-ról van szó, 2G rammal és egy ati integrált videókártyával, amin a Half-Life 2 például rezzenésmentesen elfutott.
Megpróbáltam kicserélni a drivert (többet is megpróbáltam), újratelepítettem a windowst, a játék beállításait végigpróbálgattam, ahogy a .ini fájlokkal sincs semmi gond. A régi illetve az új driverekkel egyaránt ugyanezt produkálja zsír új oprendszeren, minden szoftver nélkül ami bezavarhatna. A processzor hõmérséklete játék közben 45 fok, ami figyelembe véve, hogy ez egy notebook... úgy szólván ideális. A grafikai beállítások minimumra vételével sem szûnik meg a szaggatás, csak redukálódik. A hangbeállítások módosítása sem segített.
Valakinek van valami ötlete, hogy ezen felül mit lehetne még tenni?
Hajrá, ne add fel :) Szerencsére egyre többen játszanak, van esély állandó partikra.
Közben megújult a fórum, belinkelem ide, ha nem gond, az újaknak sok hasznos infó található, a régi játékosok már ismerik dalát rendesen:) http://forum.rpgvault.hu/index.php?c=10
Igazad van, de cleric, paladin, wizard, sorc mar voltam, mindenfele multiclass felallasokban, abszolut nem lenne kedvem megint ezekkel jatszani csak azert mert PM a clericeket favorizalta a modul keszitesekor :D Anno meg mielott abbahagytam meg a vegere csinaltam egy kis gnom rogue/shadowdancert akivel tenyleg csak "szerepjatszottam", vagyis masok laba ala vagy ladaira csapdakat tettem xD ... most 10ig elleszek ezzel valahogy, az mar biztos hogy solozni ezzel keptelenseg.
En amondo vagyok, hogy a dalakoran pont az a parositas a legrosszabb valasztas. Kifejezetten csak onsanyargato fakiroknak erdemes jatszani. Persze lehet jonni, hogy a szerepjatszas a lenyeg, de annyira le van butitva a karater a vilagban es annyira ravannak gyurva az ellenfelek ennek a kasztnak a kiherelesere, hogy elveszti a szerepjatszas is a varazsat igy.Pont a lenyegi reszet veszti el a karakter, olyan mintha egy gyenge eletkeptelen harcossal indulnak a kalandoknak, mivel a specialis tulajdonsagai hasznalhatatlanok.
Én amõgy az AMIA-n játszom, szerint az a legjobb community. És állandóan 60 player van rajta. És még CEP se kell hozzá.
Valaki tolja ott?
Tudom :d ... amugy aminek nincs TSe az is eszrevesz, meg tudom magasabb szinten mindenki sneak es/vagy crit immun, legalabbis a mobok kozott, de akkor is :) Most ugy nez ki Ro/Fi/Sd leszek lvl10re minden meglesz amit szeretnek... epic szintu meg ugysem leszek :D
Dalakoran Rogue/Sd ???? Szinte az osszes karakternek van True Seeing-je. Amugy is erosen nerfeltek a kepessegeit abban a PW-n.
Rogue/Sd karakterrel megeri eroltetni a dualwieldet vagy eleg lesz egy is... ugye a dualwieldhez +2 Feat kellene, vagy legalabb egy ranger szint, viszont dw nelkul, ranger helyett pedig 2-3 fighter szinttel elobb meglenne az sd is... csak nem tudom mennyire eletkepes egy ilyen karakter, paladinokhoz es priestekhez szoktam :d
ha jol emlekszem action :o, de a legegyszerubb meg mindig direct ip szerint csatlakozni, ugyis megjegyzi :)
Ez a bizonyos Dalakora a játék belsõ keresõjével fellelhetõ? Milyen filterekkel keressem? Gondolom Server Vault, nincs password, de melyik játéktípus? Story?
Vicces ujra felfedezni Dalakorat, emlekszem tobb teruletre is, de arra nem hogy mi pontosan merre van :D ... raadasul sikerukt egy gimped karaktert osszerakni, szerencse hogy a patkanyokkal meg elbirok
Hat most mar tuti nem vagok bele ujra, plane azert sem, mert semmi nem garantalja, hogy par honap mulva ez a szerver is megszunjon. Jobban is orulnek egy NwN2 PW-nek, de abbol azota sincsenek jok, pedig mar az is megjelent jo ket eve.
Tudna valaki küldeni egy mentést? Régen megvolt a játék, eljutottam a 2. fejezetig. Most nem akarom ujra kezdeni a játékot. e-mail: [email protected]
Biztos, mert otthagytál valami küldetéstárgyat, ami szükséges a pestis gyógyszerhez. Kutass át minden hullát, ládát, az igazgató hulláját. Az agyát kell elvinni Aribeth-hez asszem.
Nagyon nagy problémám van, kérlek segítsetek! A Neverwinter Nights 1-el játszok, és leöltem az "Elmezabáló"-t (a játék magyarosítva van, az elsõ küldetés fõellenesége, a börtönigazgatót uraló lény). Miután megöltem, és vissza megyek Aribeth-hez, nem történik semmi, és nem tudom neki elmodnani, hogy megöltem. Mit kellene tennem? Hibás a játék? Kérlek írjatok (a [email protected] címre is lehet)
Segítség kellene! Van valaki aki esetleg ért a modul scripteléshez?? Mert servert szeretnék bérewlni, de elõtte elkészítem a saját modulom, csak 1-2 nehezebb scriptes esetntnél elakadtam,meg a következõkben aki tud segíteni szintén szóljon: EXP beállítása midenn szörnynél(kkreaált szörnyek), Halál után automata tele 1 adott templomba, illetve olyan,hogy 1 NPC nek útvonal. BÁRMEIKBEN tudtok segíteni nagyon hálás lennék érte!!! msn: [email protected]
Elkezdtem a SoU-t. Van egy olyan problémám, hogy a tolvaj csatlósom (Donna) nem hajlandó felszedni a csapdákat... Eddig nem volt probléma, de Act2 óta csak áll és néz, amikor csapdát kéne szedni. Igy aztán már végképp semmire se jó a tolvaj csatlós.. Sajnos ezt nem lehet utasításba adni neki úgy látom, automatikusan szednie kellene. Meg lehet valahogy oldani ezt?
Mind1, hagytam a fenébe, ez már úgyis a vége.
Nagy nehezen sikerült legyõznöm Moragot nehéz fokozaton, büszke vagyok magamra. :D
Az alapkampány vége-felé járok. Megkaptam küldetésben, hogy pusztítsam el a gólemeket és a két varázslót a keleti és nyugati fronton, délen. Már mindkét varázsló és az összes gólem halott. De a küldetés még mindig nincs megoldva. Bug, vagy még csinálni kell valamit?
Ha a banditafüles küldetésbõl 4 fül megvan, akkor a lányrablás után az utolsó banditát ott fogod megtalálni. Kendrack ad majd kulcsot, amivel bejuthatsz.
Nem mindenhol így mûködnek a ládák, mint az alapjátékban. Sok modulban nem lehet szétverni a ládákat, csak kinyitni. Vagy egyszerûen nem vagy annyira barbár, hogy mindent szétverj :) Meg persze be lehetne úgy programozni a ládákat, hogy szétveréskor más legyen a ládában (pl összetört tárgyakat találj - bár személy szerint ilyennel nem találkoztam, de lehetséges).
A már emlitet feladattal kapcsán végig jártam minden területet és már csak luskán van hátra de még mindig nem tudok bejutni a barlangban a kapun. Aki tud az segitene hogy hogy kellene oda bejutni.
Köszi. Én abban voltam, hogy ilyenkor kevesebb a "jutalom", legalábbis így lenne a logikus. Akkor viszont nem értem, mi az értelme a zárnyitás képességnek, ha minden láda tartalmát szétveréssel is ugyanúgy megkapom? A második részben a tárgyak is széttörnek ilyenkor. A famulusomat akkor már csak csapdafelszedésre érdemes használnom ezek szerint.
Ugyanazt kapod, ha kinyitod, vagy ha szétvered a ládát, nincs különbség. Amúgy az idézett lény akkor támadja meg az ajtót/ládát, ha nyitni próbálod. Ha megszállod a famudat, és úgy nyitod, akkor nem, persze ez még macerásabb, mint megállítani az idézett lényt:)
Azta miet találtam... peninsulán a tanglebrokk birtok alatt van egy nagy sakktábla, ami tele van csapdával, meg sakkfigurákkal, amik olyanok, mintha lehetne velük csinálni valamit, de mégsem. Namost, ha ezeket a figurákat szétverjük, akkor hatástalanítódnak a csapdák :-O
Hát ezt nem tudom, hogy kevesebbet generál e akkor ha szétvered. Ami biztos, az az, hogy egy-két láda kivételével mindig akkor generálja le a tárgyakat, amik benne vannak, amikor elõször kinyitod. Tehát mondjuk kinyitsz egy ládát, visszacsukod, és szétvered, akkor ugyanaz lesz benne (ebbõl gondolom, hogy nem lesz kevesebb a jutalom). Na ezt most kicsit elkapkodtam, mert megyünk nagyszülõkhöz, ha valaki tud valami konkrétabbat az írja le nyugodtan, mert én is kíváncsi vagyok :).
Aha, de ha szétveri a ládát akkor is ugyanazt kapod, mintha zárnyitással nyitnád ki? Mert én úgy vettem észre, hogy akkor csak egy részét kapom meg, és ha ugyanaz, akkor mi értelme lenne a zárnyitásnak? :) Ha az ajtót szétveri az nem zavar. Nekem a famulusom nyitja a zárat, az idézett lény meg mindig nekiindul szétverni. Azt csinálom amit te is írtál, csak zavaró mindig rászólni. Valami config fájlban nem lehet ezt módosítani?
Hát a kulcsos dologra annyit tudok mondani, hogy az alapkampányból nézegesd a stone of recall-t, hátha látsz valami hasznosat... de igazából nem értek ehhez, ez csak egy tipp.
Hû de megfogalmaztam ezt az elõzõt... :F Remélem érthetõ, ha mégsem, akkor nekifutok még egyszer (:
Nekem is, de engem nem zavar. Abból, hogy szétverik a ládát/ajtót nem lesz semmi hátrányom. Ha mégis nagyon zavaró, akkor a zárt dolgoknak eleve úgy menj neki, hogy zárnyitással. Ugyanis jobbklikk a tárgyon, és ha a feljövõ menüben ott van a zárnyitás ikon, akkor tuti hogy zárva van. A másik megoldás, hogy ha neki akar menni az ajtónak, akkor nyomsz neki egy olyat, hogy kövessen/védjen/akármi.
Valaki ért olyan scripthez hogy pl: Egy ládára kattintáskor heal spell aktiválódjon a kinyitóára, vagy mondjuk hogy egy kulcson jobbgomb és használat teleportál egy valamely hejre.? Aki tudja légyszives sürgõsen írjon:( nagyon fontos lenne!
Nekem most egy olyan problémám van, hogy az idézett lényem automatikusan szét akarja verni a zárt ajtókat/ládákat. A csatlósnak meg lehet mondani, hogy ezt ne csinálja, de az idézett lénnyel mit lehet kezdeni? Már nagyon idegesít, így állandóan parancsokat kell osztogatni neki láda kinyitás elõtt.
Gólemösszerakás tudomásom szerint csak a hotu-s kiegben van. Elvileg tudsz összerakni majd gólemet 1 szint varázslóval is, de nem érdemes, mert a gólemet a te varázslataiddal tudod erõsíteni, tekercsrõl nem, tehát szükséges hozzá a sok varázslószint. Meg egy harcosnak nem igazán van szüksége gólemere, az casternek jó, hogy feltartja addig az ellenfeleket, amig te hátulról varázslatokkal leirtod õket.
A sima kampányt és a SOU kieget is 1-es szintû karakterrel kezded. A hotu-ban kezdhetsz korábbi karaktereddel, ha elõtte kiexportáltad, de kezdhetsz újat is, level15-ig kapsz hozzá xp-t. A cuccaidat indulásnál elveszted, tehát nem számít, mi volt nálad (ugyan késõbb visszakapod õket, de addigra már úgyis jobb dolgokat találsz).
A spellcaster guild-be belépéshez és a laboratóriumának a használatához lenne szükség legalább egy szint varázsló szintre, de csak ezért felesleges felvenni.
Varázstekercsek használatához elegendõ, ha van néhány pontod UMD-n (mágikus tárgyak használata lehet kb magyarul), ha jól emlékszem 9-10 körüli ponttal a 9. szintû tekercseket is tudod már használni - ilyen képessége csavargónak és bárdnak is lehet.
amúgy kérdésem, hogyha van lvl 1-es varázslóbeütésem multiclassba, akkor tudok e majd olyan varázstárgyakat összerakni , vagy gólemet építeni ami wizard/sorcerer klasszhoz van kötve amúgy?
és az egyes kampányokban fejlesztett karaktert átvihetem e egy másikba a tárgyaival együtt, vagy mi rá a korlátozás?
erre vki?
Hello Elakadtam az alapjáték második küldetésénél: Nem tudom hogy hogy kell lemenni a Port Llast-i bányákba. Találtam egy bejáratot de ott a kapu be van zárva hogy kell bejutni ide?
Az alapjátékban az alfajnak semmi jelentõsége nincs, de elég sok modul (fõleg a netes pw-k) van, ahol az alfajnál kell megadni a tényleges fajodat (milyen féle félszerzet vagy, milyen törpe, esetleg drow) - ezek a modul leírásában megtalálhatóak. Ebben az esetben ezek ténylegesen módosítják a tulajdonságaidat (ezek modulonként mások lehetnek).
na, még egy kérdés: amikor alfajt adok meg, az hogy mûködik? vannak ténylegesen alfajok saját tulajdonságokkal, vagy csak a neve lesz más, és az elõzõ faj tulajdonságait örökli?
(Jogos a d12, amikor elpostoltam, már láttam). Persze, amit írtam, az már bizonyos szempontból túl van a normalitás határán:) De ha fogod azt a file-t amit írtam, és pl mindegyik számot megnöveled 2-vel, akkor az összes encounteredben kb 2 szinttel nehezebb lények lesznek. (illetve nem a szintjük nõ, más, erõsebb lények lesznek.)
Az egyetlen baj ezzel, hogy a nem encounteres csaták ezekhez képest túl könnyûek lesznek. Például az utolsó részben egyáltalán nincs encounter, és így az nagyon sétagalopp lesz az addigiakhoz képest.
greataxe d12, de majdnem ugyanaz (: mindegy, én akkor is csak az encountert növelném, és azt se 9ig (ahhoz nem vagyok elég pro)
Csak nagyon alacsony szinten van az, amit írtál. Egy keményebb modulban 20-as szint körüli ellenfelek sebzésének már csak nagyon kis része a fegyver alapsebzése. Dalakorán pl a 21-es szintû mon drakori orkoknak +3-as greataxe volt a fegyverük. A teljes sebzésük: 2d6+3 +15(30 erõbõl 10 bónusz, *1.5 mert kétkezes), ez átlagosan 25 sebzés (35, ha kicsi volt az ac-d, mert akkor imporved power attackot is használtak - megtehették, 35-ös elsõ ütésük volt). Ebbõl csak 7 volt az alapsebzésbõl (2d6 átlagosan 7), tehát a sebzés igen kis része. Mondhatnánk erre, hogy nem minden szörnynek van ennyi ereje, és nem használnak ilyen nagy fegyvert, ez igaz is. De lehet más a tarsolyukban, sneak attack, ami sokkal nagyobb lehet ezeknél, vagy elemi sebzés a fegyveren. Igazából pont amiatt keményítettem be az alap kampányt, mivel a megszokott modulokhoz képest nagyon könnyû, viszont nagyon szerettem vele játszani, és kellett egy kis kihívás is.
Bocs a sok számért, de még egy utolsó :) Mint te is írtad, a rövidkard 1d6-os alapsebzése 2d6-ra nõ, de ez csak 3.5-tel nagyobb sebzés ütésenként, ami azért nem olyan vészes (leszámítva a nagyon alacsony szinteket). A jó taktika amúgy egyszerû: ne hagyd, hogy megüssenek, és akkor mindegy, hogy mennyit sebeznek:) Ezt el lehet érni nagyon magas ac-vel, vagy ügyesen használt varázslóval, kinek ízlése és játékstílusa szerint. Vagy ha nem akarod túlkomplikálni, akkor segíthet a sok sok hp is, bár ez közel sem olyan hatékony, mint az elõbbiek.
jó, megfelelõ erõmódival (4+) meg egy kis mázlival lehetséges 10et ütni rövid karddal, de ha folyamatosan ez van, és esetenként becsúszik egy 15 körüli, vagy a fölötti ütés, az már durva...
egyébként ha jó értem akkor 200% sebzésnél egy rövid kard 2d6-ot sebez? az már pallos...
Ember, te megszállott vagy... ;) én max encountert vinném fel, de azt se 9re. És az, hogy az alapsebzést viszi fel az még mindig nem nyugtat meg... azért elég furcsa, ha mondjuk egy rövidkarddal 10 felett ütnek belém.
Az nem dupla sebzés, csak a fegyver alapsebzését duplázza. Nyilván alacsony szinten egy ork csatabárdnál ez kevés vígasz, ha kritikust üt:) Errõl írtam is korábban, emellett arról, hogy mi is az igazi nehéz beállítás:) http://www.sg.hu/listazas_msg.php3?id=986317822&no=7618
jaja, én is hardcore-on tolom, bár régebben legnahazebb fokozaton indultam neki... duplasebzésnek valóban nincs értelme, aránytalanná teszi a játékot
nincs
erõsséget nem lehet emelni, mivel alapban csak hardcore-on érdemes vele játszani. a dupla sebzés szörnyeknél meg hülyeség, aránytalanná és túl nehézzé teszi a játékot.
az istenségnek és a leírásnak van bármilyen jelentõsége a játék folyamán?
A ládára megválaszoltad magadnak a kérdést, anno én is sokat szenvedtem vele, amikor meg sikerült kinyitnom, nem volt benne semmi értékes :)
Ha jól tudom, tényleg csak egy vasfa van az elsõ részben, de nem is igazán van jó fegyver, amit lehetne kraftolni belõle. Ha gyengének találod az ellenfeleket, emeld meg a nehézséget, vagy (és) csinálj gyengébb karit, ezzel növelve a kihívást :)
na, megéztem toolsetben, elvileg csak egyszerûen a zár erõs rajta... na mindegy, más: nézelõdtem még toolsetben, peninsulán van 3 ajtó, amit nem lehet kinyitni sehogy sem, jófejejk (: megint más XD: lefrisssítettem a játékot, és sajnálattal vettem észre, hogy alefin rengeteget gyengült... még a körülötte szaladgáló õrök is keményebb ellenfelek, és ami a legrosszabb, hogy alefin eddig biztosan dropolt vasfát, meg +1es alabárdot, mostmár azt sem. Így összzesen egy helyrõl lehet vasfát szerezni, de ahhoz is kell némi rábeszélõképesség nyatarnál :(
Sziasztok. Egy jó fél éve már nézegetem az NWN ezköztárat(toolset) és kis segítség elkellene. Nem jövök rá a fontosabb scriptekre. Esetleg ha valaki ért hozzá vagy egyéb extrém dologhoz ami benne van a szerkeztõben kérem keressen meg. Pluss ha valakinek szervere is van annnyira ó az midnenképp keressen meg lenne pár kérdésem azzal kapcsolatban is. MSN: [email protected]
Az alapkampányban találtam egy ládát, amit nem tudok kinyitni. Chapter 1 finale-ben van, helm's hold-ban. Ha a barlang felõl megyünk be, akkor van ott egy börtönszerûség, na ott van egy láda egy elég erõs tûzcsapdával õrizve. A csapdát elsütöttem, aztán megpróbáltam kinyittatni tomival, de azt mondja nem megy neki. Namost, a ládán csak simán egy marhaerõs zárszerkezet van, vagy spec kulcs kell hozzá, vagy ez is egyike azoknak a dolgoknak, amik csak azért vannak, hogy szívassanak minket?
Egyébként félork harcossal tolom most, kétpengéjû kardra vagyok specializálva (már 15-20ig ütök kritikust), egész jól megy, bár Deshterrel megszenvedtem kicsit, meg az egyik sírhelyen is, ahol négy kard õrzi a koporsót... de az összes többi akadályt simán vettem eddig.
stewee és még akit érdekel akinek van kedve HÁLÓBA JÁCCANI az szintén megkereshet az elõzõekben említett msn címen mert én hálón kívül nem is jáccok máshol az nwn háló az életem + a toolset :D
Tescojoghurt: attól függ, hogy online vagy offline kell?
Üdvözlet. Egy jó fél éve már nézegetem az NWN ezköztárat(toolset) és kis segítség elkellene. Nem jövök rá a fontosabb scriptekre. Esetleg ha valaki ért hozzá vagy egyéb extrém dologhoz ami benne van a szerkeztõben kérem keressen meg. Pluss ha valakinek szervere is van annnyira ó az midnenképp keressen meg lenne pár kérdésem azzal kapcsolatban is. MSN: [email protected]
Nincs valakinek az 1.69-es patchez igazított magyarítása véletlenül?
Nincs kivel? :) Van állandó szerver lanon és pl.: ahol én játszok ott 10 játékos se ritka egyszerre.Kihivás szempontjából pedig nem a játékoshoz igazitja a szerver az ellenfeleket hanem különbözõ helyen más-más a nehézség.Ebbõl lehet probléma mert lehet hogy egy kobold erdõt lazán kitisztít a következõ pályán pedig egybõl bedarálják és igen miértne lehetne henchman sõt a kreativitásnak se szabad gátat semmi mivel modulok segitségével a szerver gazda is tud akár hozzátenni vagy késziteni új dolgokat.
én szivesen játszanám neten, csak nincs kivel. amúgy felvetõdik bennem, hogy ha neten játsssza az ember, akkor hogy generálja az ellenfelek mennyiségét és erejét? akkor is van hechman, és ki az aki felveheti õket? a "fõjátékos" aki a szervert indítja?
Ebben énis egyetértek és még sokan mások, nem hiába jáccik még vele enyi ember.A 2. rész szinte ugyan olyan csak a grafikába van változás.Még azt tudom ajánlani ha megunnád, hogy próbáld ki neten mert sokkal izgalmasabb egy-egy ellenfelet vagy feladatot többen végigküzdeni....Én csak neten már 130 órát játszottam az utobbi 1 honapba és még mindig izgalmas köszönhetõ a sok karakter kasztnak :).
Közben sikerült normálisan beüzemelnem, de mindez egy napi szenvedésbe került, hogy kitaláljam mi a hiba... Régi ati catalyst + minden hang gyorsítás letiltva, extra dolgok kikapcsolva. Most fut szépen nagy felbontásban is, majdnem maximális beállítással. Megérte, mert nagyon jó játék. Nekem ez jobban tetszik, mint a második része.
Ja nekem is azt csinálta bár én neten próbáltam és 3 lépés után le is fagyot letöltöttem uj drivert de nem az volt a probléma végülis ujraraktam a modult és jo lett de attol még minimum grafikán játszok én is :)
Nem tudom feljebb állítani a felbontást. Hiába választok nagyobbat, mint 800x600 nem lesz teljes képernyõs, egy kockában mutatja a képet, ami -minél nagyobb felbontást választva - egyre kisebb.. Azt ne mondjátok, hogy ez ilyen. :D Mi a megoldás?
ezzel még játszanak
Hello menyit érdemes az arcane archer class ra tenni? 10 vagy amenyit nem sajnálok?
Köszi segítséget! Amint lesz idõm rápróbálgatok! További jó gémelést:)
hát nem vmi sportszerû megoldás elteleportálgatni és felgyógyulni idõközben, hogy a monstárk nem pihennek. szerencsére a fõgonoszok is élesztik magukat. nem szedem le, mert így az izgi, csak mivel a fõmonstrák ereje az alapjáték intelligenciájához lett kitalálva, feljavítva már kissé túl erõsek néha. nagyon lutris a legyõzésük
amúgy kérdésem, hogyha van lvl 1-es varázslóbeütésem multiclassba, akkor tudok e majd olyan varázstárgyakat összerakni , vagy gólemet építeni ami wizard/sorcerer klasszhoz van kötve amúgy?
és az egyes kampányokban fejlesztett karaktert átvihetem e egy másikba a tárgyaival együtt, vagy mi rá a korlátozás?
Leszeded a progit:D Vagy jobban tápolod a karaktered. De ami biztos megoldás. Sok sok életerõ ital. Ha kifogy viszateleportálsz valamejik kereskedõhöz. És veszel még aztán vissza a monsta hoz................ Ésígy tovább ésígy tovább amég el nem intézed............(sok ellenfelet csak így tudtam legyakni mivel még kezdõ voltam az ijen gamek terén és a karimat elbarmoltam:)
nekem az a problémám, hogy egyik másik fõmonstra szinte kinyírhatatlan. telepítve van az a henchman ai program, és sokkal intelligensebbek lesznek tõle az ellenfelek is. ami nem baj, de egyes félisten ellenfeleknél már bizony probléma. vmi megoldás?
Üdv. Ijen jellegû problémám nekemis volt. 7600 GT alatt. Nállam a problémát megoldotta a legfriseeb driver feltelepítése.
Nem kell crack, ugyanis az uccsó patchek már leszedik a CD checket. Még megpróbálkoznék az egyik CPU mag letíltásával és/vagy a Catalyst AI kikapcsolásával.
Tedd újra a játékot és ne a legújabb javítást pakold rá. Amúgy fontos, ohgy hogy peccseled a játékot (bár ennél nem emlékszem, hogy számít-e). Ha warez, akkor utolsó a crack. Ha origi, akkor viszont peccs lehet a hibás, driverre gondolok még.
Nálam is elõfordult, eddig mindig szoftveres gond volt.
Sziasztok! Egy problémám lenne. Kutakodtam egy kicsit, de mint tû a szénakazalban. Felraktam az NWN elsõ részét és a két kieget, meg patch meg magyarítás. Megy is rendesen, csak idõközönként fogja és mindenféle hibaüzenet nélkül fogja és csontra kilép. Egyik pillanatban még játék, másikban már a win háttér. Általában akkor, mikor be/kimegyek valahova/honnan vagy mentek. Azzal próbálok védekezni ez ellen, hogy sûrûn mentek, de elég idegesítõ egy dolog. Jó lenne, ha vki tudna segíteni, mert így sztem hamar uninstall lesz a vége, pedig nem akarnám.
Amim van a laptopban: AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-50 3.11 GHz, 1 GB RAM, ATI Radeon Xpress 1100 128 MB, Windows XP Professional SP2