Remélem azért a kandalló mellet jut majd hely egy mogorva törpnek is. ;)
KHKH: Petyust és Chriss-t keresd, de ami nincs a honlapon bárminek örülünk ( örülök )
Ja, az #nwn.hu csatornán bennst szoktunk lenni esténként
Törpe? Én mióta a Mithril Csarnok a gonosz kezére került és egyedül járom a világot, mindíg örülök, ha egy fajtámbélivel találkozhatom! Gyere csatlakozz és Dumathoin áldása legyen rajtad és az elveszett Harcpöröly klánon!
nem tudom ki mennyire ismerei a DnD3 szabalyait! de megkerdeznem mennyit tudtok rola
yo ppl
marlowe: végülis sikerül átrakatni a(z) .ini.hu -ra az oldalt?
Hyder: Aha sikerült, www.neverwinternights.ini.hu már az oldalunk, de ugyanez extrában is. (www.extra.hu/neverwinternights)
KHKH: Nagyon jóóó :)) gyere fel este az #nwn.hu-ra.. (remélem) ott lesznek a többiek is
"arghh, már írtam, nem tudok felmenni, céges netezõ vagyok arghhh" Bocs, nem figyeltem :(( Akkor írj a fórumunkba :)) Az oldalon a híreknél van a link, de itt is valahol
Na az oldalunk "saját" fóruma ITT, de rövidesen bekerül a link az oldalra is :)
KHKH: Erre a #270 hozzászólásra várunk a Chris-szel egy pár napja! :)))
Minden, minden, minden, amihez kedved van, és NWN info, jöhet! :))
KHKH: Ugyanezt tudom mondani. Szeretnénk, ha segítenél nekünk, azaz ha kedved van Benne lennél a "team"-ben. Bármi van, küld nekem a fórumos e-mailre, én teszem fel úgyis.:)
Chris&Petyus&marlowe: Tetszik az oldalatok! Végre egy lelkes csoport kik szívén viselik eme gyöngyszem alakulását. Igaz a megjelenés dátuma még a jövõ homályába vész, de addíg van mibõl felkészülni. Csak így tovább srácok!! Tetszik a " project " Chris. ;)
Köszi Demeter!
Sajna az én lelkesedésem kicsit alább fog hagyni mostanság, egy csúnya nagy utóvizsga miatt, de igyekszem. Ha más nem, hírek mindig lesznek! :))
Nem baj akkor majd az utóvizsga után újra elemedben leszel. Addíg is várunk türelemmel. ;) Ja és remélem, hogy a Kósza sûrûbben fog cikkeket írni!! :))
Tök király lesz, hogy a BG-s karit lehet importálni, engem csak a 3d-s akció zavar, vagyis nem vagoyk oda a 3d-s gaméékrért fõpleg ne rpgben, nah de nem is szóltam semit, mert máglyára tesztek:-)))) egyszóval én is várom!! meg az Icewind Dale 2-õt nagyon állat kariim vannak ott.....
Igen jó " dolog ", hogy importálahod a karaktereidet ha csak single-ben játszol. Mert ha multit kezdesz akkor nem árt egy új karit indítani 0xp 1-szint mert különben nem leszel regisztrálva Character Vault-on. Egyéne válogatja, hogy megéri e vagy sem. Szerintem mindenképp érdemes " tiszta lappal " indulni.
3D: ez ugyanolyan nézetbõl lesz mint a BG2, csak 3D engine, minek következtében tudsz zoomolni, meg a kamera tengelyét a függõleges tengely körül elforgatni. A 3D engine elõnyeként szebb lesz a game, meg sokkal inkább térhatású mint egy 2d, szvsz élvezetesebb.
Ha érdekel valakit, letöltöttem a Planet Neverwinterrõl az E3-on készült fél órás "játékmutogatást" - Sajnos a minõsége nem a legjobb (sötét, és kis felbontás), :(( viszont azt azért lehet látni, hogy nem lesz ez csúnya :))
Ha ebben formában érdekel valakit ( 19x 15Megás darabok MPEG) felteszem így is a honlapra/serverre, de tervem, hogy divx-be átkonvertálom, s így feleakkora, harmadakkora méretû lesz. Esetleg a jobb részeket kivágom és egy vidót szerkesztek belõle - gondolva itt a modemesekre
Marl: hmmm... az E3-as alsónemû dolognak utánaérdeklõdtem Marc Holmes-nál, naggggyon finom választ adott! :)))
Petyus: kicsit bõvebben?
2D vs. 3D: Azt hiszem egyértelmû, hogy a BG és az IWD kézzel rajzolt 2D-s hátterei gyönyörûek. Csak azt ne felejtsétek el, hogy egy rugalmasan változtatható játékhoz ez nem használható! Nem hiszem, hogy sokan hozzákezdenének kézzel háteret rajzolni a moduljaikhoz. Arról nem is beszélve, hogy a másik megoldás az egy Dio2 vagy Heroes3 féle pálya elõállítás lenne, akkor pedig inkább 3D. 3D-s modelleket készíteni még mindig egyszerûbb, mint a fenti két variáns. Ráadásul sokkal rugalmasabban lehet bõvíteni egy jól mûködö 3D-s engine-nel készített környezetet. Nem lennék meglepve, ha a játék megjelenését követõen megjelenne valami konverter progi, aminek segítségével 3D max-ban készült modelleket lehet bevinni a játék rendszerébe. Szerintem ennek inkább örülnünk kellene!
Petyus: Tényleg hat hónapot mondtak a megjelenésig?
Nem halódott, csak téli(winter) álmot álmodott... ;)
Gabo: hmm, ha érdekel a 3Dmax téma, errõl is szó volt tegnap a chaten. Nem igazán támogatják az ötletet, és semmivel sem lesz kömyebb a max-os szerkesztés, mint más játékokban.
Marl: a 6 hónap úgy hangzozz el, hogy vmi kérdésre nem tudott a Marc még válaszolni, és azt mondta "Ask that one again in 6 months".
KH: a PlanetNw-en már nagyon régen írják a 2002. tavaszt, de mindenhol máshol 2001. karácsony a megjelenés. Szerintem a NWVault-ot érdemesebb követni, mert ott nagyon jófejek a szerkesztõk, jóban vannak a Bioware fiúkkal, és kanadaiak õk is.
Gabo: illetve gondoltak már rá, de valaki biztos beperelné õket, ilyesmit mondott.
olyan jo nezni hogy az altalam keszitett topic ilyen szepen fejlodik :))
Az hagyján, hogy fejlõdik, de már a game kiadása elõtt fél évvel :))
Mondjuk, amikor az elsõ videót láttam róla, nem nagyon gyõzött meg...egy játék a sok közül... na meg grafikailag is elég nagy a különbség az akkori video/engine között. Az E3-as már eléggé látványos
Engem elõször a screen-ek fogtak meg de nagyon. Aztán jöttek a trailer-ek szép sorban. Már akkor tudtam ( ill. tudtuk ugye Kósza? ;) ) hogy valami új, valami egyedi van készülõben. Igaz, hogy még távoli az a bizonyos " install " de a zsigereimben érzem, hogy ez jó, nagyon jó lesz nekünk. ;-))
Már érzem a jeges fuvallatokat, melyet akár az NW elõszeleként is értelmezhetnénk....bár kérdés az, hogy ez vajon nem a Spine of the World újabb részének elõhírnöke...??? Ki tudja majd idõ mindenre választ ad - reméljük legalább is - . :))
Ez a Spine of the World-ös hasonlat fájdalmas emlékeket ébresztett fel bennem :O
Ez egy régi history, melynek eredete már az idõk homályába vész... Emlékezetemben még elevenen él az a mûlt egy darabkája, bár ezeket a pillanatokat lassan elmossa az idõ, mint a könnyeket az esõ......
Demeter: hmmm, Spine of The Worlds nem lesz, ne félj, a max. magasság 9m. :)
Petyus_: Ha emlékezetem nem csal akkor mégiscsak lesz egy újabb kaland a Világok Hátán. Bár ez már nem ennek a topkinak a témája. :))
Na süllyedünk :)
Olvassátok el az indexes fórumban a felhívásomat....komolyan gondoltam...várom a jelentkezõket.(na jó persze messze van még :)
Áh, csak leírom: Szóval mikor kijön a a game: Várom azok jelentkezését akiknek egy lanparty formájában lenne kedvük végigynyomni a single-t. Helyszínt, gyors internetet tudok biztosítani, költség: úgy néz ki ingyenes lesz. ( ha a nekem ajándékba hozott söröket nem számoljuk :))
nekem kedvem lenne hozza!! de hol lenne?
I'm ready !! :)) Amúgy eme törekvésed igencsak dícsértes. Viszont nekem lehet, hogy az odacuccolással lennének gondjaim...
Örülök, hogy Dem barátom is fel-felbukkan errefelé megtisztelve ezzel szerény kis fórumunkat. :) Meg kell hagyni, kellemes nosztalgikus hangulatot idéztél elõ bennem, mikor megemlítetted a dicsõ kalandozós idõket... De most már tudom Dem, hogy újra elõ kell vennünk karcsú kardjainkat a láda fenekérõl, és újra el kell indulnunk a hosszú útra...
Örülök, hogy " látlak " Kósza azért jó, hogy néha-néha te is felbukkansz Forgotten-bõl. :)
Hmmm....akkor hol is vannak azok a twin scimitar-ok...?? ;))
Elköltöztünk! A gamekapocs biztosított számunkra helyet!
Nocsak, mivégre eme változás? Bár oly mind1 a lényeg az, hogy legyen!
És ez mind semmi, az oldal folyamatos csiszoláson esik át!
Kwish..Bocs, hogy még nem raktam fel, amit küldtél! Felteszem, csak a táblázatok benne kemény falat :) Nameg a design lefoglalja a tanulás közti kis szüneteket. De péntektõl gõzerõvel nyomom, bár kevéssé lelkesen, ugyebár el fogok szállni a vizsgákon.. :((
ööö izé... a lelkesedés meglesz, jókedvet akartam írni :))
A megjelenés: legkésõbb 2002. márciusra igérik, de lehet kihozzák karácsonyra (amit nem hiszek, de remélek :))
Multi: Neked is szólt, meg másoknak, ha ven kedved, idõd, energiád kipróbálni... Csak ugye hazánk egy kis szegletében lesz.
Azért nem is olyan kis " szeglete " az Mo-nak. :)
Viszont szerintem nem túl nagy a valószínûsége annak, hogy még idén napvilágot lát eme gyöngyszem.
Ja és készülj azokra a vizsgákra, mert mi lesz velünk ha te csak úgy elszállsz?? :)
Nem hiszem, hogy Karácsonyra megjelenik, mert a fejlesztõk még abszolút nincsenek képben pl. ilyen lényegtelen dolgokkal kapcsolatban, hogy hogy néz ki az infralátás, stb. stb. :)
És elvileg public beta is lesz, szerintem így tuti nem tudják tartani a Karácsonyt. :(
Hát igen ez az infra dolog feletébb fontos dolog! :) Enélkül már nem is ér semmit egy rpg. Azért kíváncsi leszek majd arra a public beta-ra. Meg, hogy hol s mikor fogják meghírdetni. Mert mivel ez egy fõleg online rpg egy ilyen " tesztet " nem valószínû, hogy kihagynak. Csak ezzel egy bökkenõ van mégpedig az, hogy míg az a " teszt " be nem fejezõdik addíg esély sincs a full kiadatására. És az a beta még sehol sincs! Na ez itt a bökkenõ. Szal az a - 6 hónap - igencsak reális. Sajna....
Demeter: igen a 6 hónapot egy fejlesztõ mondta, Marc Holmes.
A public beta-t a Black Isle NWN fórumán fogják bejelenteni, állítólag nagyon kevesen lesznek, fõleg, akik fan oldalakat csináltak már 99 óta (ilyenek is vannak bõven :) ), meg a többiek is nagy valószínûség szerint USA, Kanada.
Mindenesetre a béta se valószínû karácsonyra :(
Demeter: igenis, fontos az infralátás, tudnom kellene, hogy a félelfem fekete-fehérben vagy zöldben vagy mit tudom én hogy fogja látni a világot! :)
Hm.. bár béta...+1 hónap ált. elég a game kiadására. Lásd Diablo2...izé....szóval mégse :)
Petyus: Igen egy Elf-nél nagyon de nagyon fontos, hogy most milyen színben látja a világot ( fõleg ha elõtte nyakalt egy kis törpe pálinkát :) ). Amúgy már elõre gondoltam, hogy mi úgymond - kiesünk a szórásból - ( értsd. közünk nem lesz hozzá :) ). No de sebaj így hát majd ránk vár az a megtisztalõ feladat, hogy a full gémet " tesztelhessük ". :)
Tessék sokan látogatni a lapunkat, hogy az aztán népszerû legyen-> adjanak nekünk 1 tesztpéldányt -> amit mi jól elküldünk mindenkinek :))
Na önreklám off :)
Ja, persze a bétára gondoltam :)
marlowe: Hmmm....nem is tudom de ha ezen múlik egy VIP-es tesztpéldány, akkor sûrûbben fogom látogatni azt a bizonyos linket. Csak aztán nehogy forgotten legyen az a CD. :))
Hehe, mindenesetre a legjobb megoldásnak az tûnik, hogy telenyomjuk az oldalt mindenféle kamu magyar szöveggel, és megmutatjuk a BioWare-es arcoknak, hogy tessék, ennyi tartalom van az oldalunkon! :)))
:))
én naponta látogatlak benneteket, de nem láttam még számlálót..:) vagy csak vaksi vagyok megint? mert így egyenlõre nem látom ténykedésem nyomát..:)
Vizsgaidõszak van, de igyekszünk :) Nekem holnap vége :) Bár én meg nem vagyok nagy fordító, de Kwish (KHKH) anyagát fel teszem, aztán lehet nézegetni :)
KH,a webes info tükrözi a lényeget, tehát ami benne lesz a játékban.
A fordítás miatt ne aggódj, én abszolút szótár nélkül nyomtam, néha kicsit improvizálnom kellett. :)
KHKH: Jöhet :))
KH: hehe... Fejlesztett Belövés az király :) Egy herkafüggõ karakternek jól jönne a képzettség a Bad Tripek (Rossz Gáncs) elkerüléséhez :))
Yessss:
Release Date: "Short and sweet. There is no official release date. We are expecting to release the game this winter, not this spring. Thank you and drive through. "
:D
Demo nem lesz.
Nos, megmenekültem a vágóhídtól.. jöhetnek az anyagok!
Ahogy nézem kezd szépen alakulni annak a magyar kalandozok által látogatott kocsmának a törzsközönsége. Határozottan nem rossz ez a kezdet! ;) Tudjátok mi a nagy előnye az online RPG-nek? Nem látunk bele sem a KM/DM/GM lapjaiba, sem a másik karakterlapjába. ;) Ami a kiadási időpontot illeti. Én csöppet sem bánom (najó, csak egy picit), ha csúsznak vele, csak ne csapják össze a munkájukat. Anno az UT kiadása előtt az epic is azt mondta, hogy "kész lesz amikor elkészül", az eredmény pedig magáért beszél. Az UT nem tartalmazott nagyobb hibákat, ellenben a Q3:A-val amit máig csak foltozganak.
Tényleg a karakterhalál végleges lesz a játékban, vagy némi veszteséggel mindig újáéled az ember? Erről lehet már tudni valamit?
Gabo: Nézd meg a FAQ részlegünkben le van írva :))
Na jó úgylátom kell hozzá szerkesztenem egy tartalomjegyzéket mert így a kutya sem keresi ki :)
Szóval: Szervertől, játékbeállítástól függ, de nem végleges semmiképp. (bár lehet lesz hardcore kari ala diablo, de ezt nem hiszem, s a készítők sem mondtak ilyet tudtommal)
Ha meghalsz (lásd rpg-k) tulajdonképpen halálos sebzésbe kerülsz.. azaz eszméletlen leszel, és szép lassan vérzel el :)) Ekkor még vissza lehet fordítani a folgot...de ha később belehalsz a sebesülésbe, akkor is fel lehet még támasztani...( na persze azért egy halál jár ám xp vesztéssel is :))
Időközben felkerült a Képességek ( Feats ) is az oldalra...
Ménem megy a gamekapocs????
marlowe: Az AD&D-s (szerepjátékos) oldalával a dolgoknak tisztában vagyok (8-9 év tapasztalat), csak azt nem tudtam/tudom, hogy itt online RPG esetén mi lesz. Remélem "halandó" karikkal fogunk játszani, hiszen az az igazi, ha van tétje a dolgoknak. Talán a PK is háttérbe szorul. Hiszen ahhoz, hogy valaki egy igazán jó karit összehozzon vagy PK-ként "eredményes" legyen kellenei fog némi (remélem kellemesen hosszú) fejlődés. Ezén idő alatt talán a PK-zás gondolatával játszadozók is megtanulják tisztelni saját és ez által mások karakterét is.
Gabo: Nos, én nem is az AD&D-s háttére utaltam, bár az is fennt van az oldalon, hanem a játék (online rpg)-ról van egy faq is oldalon.
Nos, a kérdésed, meg azt hiszem lentebb megválaszoltam...magyarul végleges hőshalál nem lesz úgy néz ki...viszont elég részeletekbe menően be lehet a servereket konfugurálni, tehát a TK-zókat ki lehet vágni a fenébe...vagy külön nyitni nekik egy servert.