Azt egy szóval sem mondtam hogy az én taktikáim egyszerûbbek... nehezebb fopkozaton elég lenne kicsit megnövelni a rendszerek energiáit, ugyanúgy mûködnének... nekem ugyanis alig kellett 1-2 helyen 150-re vagy 200%-ra raknom õket.
Najó... az utolsó küldetésnél mit kell csinálni ? :D A Nav pointokon kel csinálni valamit vagy elég csak érinteni õket aztán tovább menni. Csak a szinesekhez kell vagy mindegyikhez?
Nem tudja valaki, hogy van e már valami jó kis MOD a játékhoz, vagy legalább készül valami?
Konkrétan ez nincs, de ha visszaolvasol, látod, hogy nekem már millió féle hasonló volt, nemtom mi a franctól van ...
Kiválasztod a hajót. A bal alsó sarokban megjelennek a hajó fõrendszereinek (fegyverek/pajzs/hajtómûvek) energia ellátását jelzõ kék csíkok. Három részre vannak osztva (100/150/200%). Az alapbeállítás a 100%. Ezeken a csíkokon belül az egérrel kattintva lehet beállítani az energia igényét a kérdéses alrendszernek.
No, végre volt idõm játszani a game-el. Megkövetem magam, nem HomeWorld-ös! Haegemonias :) Naggyon jó!
Viszont számomra furcsán viselkedik a gamma a hajók fejlesztésénél?! Néztem a website-ot, de patch-t nem találtam hozzá :( Eredeti magyar nyelvû gammám van, szal crack hiba sem lehet.
Az van, hogy felpakolok bizonyos fegyvereket, majd a többi huss inaktív lesz és vonhatom vissza a parancsokat :(
Nálatok nincs ilyen probléma?!
hát én sokkal könnyebben megcsináltam ezeket a pályákat mediumon... majd ha lesz kedvem leírom az én taktikáim, végig beválltak :) (persze Starfisté ettõl még lehet jó)
Varjatok mar? Mikor jelent meg ez a jatek? Boltban kaphato vagy csak letoltheto ?!?!
Noxon! Pont tegnap csináltam azt a küldit profi szinten, így még jól emléxem :) Az IP blokkoló az egyik hajón van, nem tudom melyiken mert kilöttem párat és egyszer csak megköszönte a segitséget a ghost hajó és elment. a küldit lehet tovább folytatni és kinyirni az összes hajót. Nos ami nekem bejött: teljes gáz az egyik hajó felé és nyird ki. utána a következõt. ha alapos akarsz lenni nézd meg melyiken van az ip blokkoló :)
Egy kis hátszél azoknak, akik nem boldogulnak az utolsó elõtti és utolsó küldetéssel:
1. A hajók felszerelésénél ne veszõdj a pajzsbontó fegyverekkel és rakétákkal/torpedókkal, csak nehéz lézereket és plazma ágyúkat tegyél a hajókra. Lehetõleg minden hajón integrity pajzs legyen, legalább két hajóra (ebbõl az egyik az Angelwing legyen, a másik pedig egy nehéz cirkáló) tegyél anti matter hajtómûvet. Skeeter-ek nem kellenek, itt már nem kell mechanoidokkal küzdeni, a Colossus antimecha pajzsa miatt nem férnek hozzá a flottához, csak keringenek a környéken. Minél több és jobb cella legyen a hajókon. Az Angelwingen legyen két Flash vadász raj és egy Scythe bombázó raj (ez itt nem fog kelleni csak a végsõ küldetésben a Nexus-ban, de ott nagyon és ugye a Nexus elõtt nem lehet a hajót újra szerszámozni). Ha van tudományos szkenner a hajókon, szedd le õket, ebben a küldetésben és az utolsóban már nem lesz rá szükség, inkább nehézlézereket tegyél a helyükre.
2. A flotta megérkezése után párosával lesz a környéken kb. 8-10 pajzs nélküli földi hajó, a relé állomások felé tartanak, hogy kilõjjék õket. A legtávolabbi állomás kb. 70 km-re van, csak ezt tudod megmenteni (legalábbis a legnehezebb fokozaton én csak ezt tudtam), de legalább egynek épségben kell maradnia. A két anti matter hajtómûves hajót kapcsold 200% hajtómû teljesítményre és lóhalálában vedd üldözõbe a földi hajókat és lõdd ki õket. Ha ez megvan, az Angelwing kivételével kapd össze a flottát és menj a közelben levõ féregjárathoz egészen közel, ott üss F3-at a hajóknak (tartsák a pozíciót), de elõbb tedd a hajókat 4-es üzemódba (csak a feladatra koncentrál), különben a barmok szépen belépnek a wormhole-ba és keresztet vethetsz rájuk (lévén a wormhole közvetlenül a Nexus-ra nyílik, ott pedig csak az Angelwing életképes). A Colossus-t kicsit hátrébb parkold le, ui pajzs nélkül nem igazán bírja a gyûrõdést.
3. Miután elrendezted a flottát csinálj egy mentést és mormolj el egy imát, hogy keveset kellejen majd visszatöltened. A hajók pajzsát kapcsold 150%-ra, a fegyverzetet pedig 200%-ra. Az Angelwing-el menj az épségben maradt reléhez, amint befejezõdik az átsugárzás, a wormhole-ból megindul az invázió. Ekkor, mint a mérgezett egér, indulj vissza az Angelwing-el a wormhole-hoz, mert szükség lesz az Angel tûzerejére. Az elsõ hullám gorg hajókból áll. Kb. 15 sec-ig nincs pajzsuk a beugrás után, így lehet tarolni közöttük (ezért fontos, hogy minden hajón legyen legalább 2 plazma ágyú a legerõsebb típusból, a küldetés sikere múlik a rövid idõ alatt bevihetõ minél nagyobb hulldamage-en). Célszerû a legnagyobb hajóegységet (egy csatahajó) célba venni és kilõni + mellé befér az idõbe egy-két kisebb egység. Az invázió elején beugrik a rendszerbe egy szövetséges gorg hajó, aminek a béketkötéskor megvédted az irháját (persze minél távolabb, nehogy azonnal hasznát lehessen venni). Ezt te irányíthatod, kapcsold 200% hajtómû teljesítményre és irányítsd a flotta felé, ezután akár el is felejtkezhetsz róla, mert a 3. hullámnál nem ér oda hozzád hamarabb. Miután kilõtted az elsõ hullámból a csatahajót, jön a második hullám 8 emberi nehézcirkáló képében, ezeknek kb. 5 sec-ig nincs pajzsuk. Amint megjelennek, azonnal vedd célba õket és igyekezz kilõni az összeset. Jutalmul néhány bazi nagy robbanást kapsz (a hajókon rengeteg rakéta van), amik jó eséllyel elpusztítják az elsõ hullám maradékát is. Ekkor jön a 3. hullám (gorg-ok), ebben már két csatahajó van egy rakás kisérõ egységgel együtt. Ha jól csinálod, akkor egy csatahajót ebbõl is ki tudsz lõni, mire a többi feltölti a pajzsait. Ekkor kezdõdik az igazi menet, ha az Angelwingrõl nem felejtkeztél el, ekkorra visszaért hozzád. Megcseréled az energia sorrendet, 200%-ra teszed a pajzs töltést és 150%-ra (kisebb hajóknál 100%-ra) a fegyver töltést. A pajzsbontó fegyverek hasznavehetetlen szarok a játékban, ezért kellett a nehézlézereket favorizálni. Kijelölöd a másik csatahajót, kiválasztod rajta az összes fegyvert és a lézerekkel elkezded kilõni õket. Az Angelwingen levõ egységek kivételével ereszd ki az összes vadászt és bombázót a hajókból (kivétel az Angelwing!), ezek is pusztítsák a fegyverzetet (szinte az összes el fog pusztulni, de no problem, az uccsó küldetésre úgyis csak az Angelwing és 3 szakasza megy veled). Ezt eljátszod az összes hajóval. Ha fegyverekkel végeztél, jöhet a pajzs generátor, utána pedig a hajótest. Idõközben be kell futnia a szövetséges gorg hajónak is, vond be a buliba.
4. Ha ezzel a hullámmal végeztél, még mindíg nem lélegezhetsz föl, ui jön a negyedik hullámban 4-5 hajó, ezekkel szintén el kell játszanod az elõbbi fegyver/pajzs/hajótest játékot. Ha ez is meg volt, az Angelwing belép a wormhole-ba és jön a final mission (megnyugodhatsz, az elõzõhöz képest sétagalopp).
5. Az utolsó küldetésben az Angelwingnek be kell zárnia a Nexusból nyíló féregjáratokat egy feketelyuk körül. Bosszantásodra jön egy darab hajó, ami újra megnyitja majd õket. A hajó rögtön az elsõ féregjárat bezárása után megérkezik, várd be és semmisítsd meg (jobb minél gyorsabban túl lenni rajta). A hajó gunship-eket indít, amik a hajtómûveidet célozzák (nem véletlenül). Indítsd a két vadász rajt és utasítsd õket az Angelwing védelmére. Indítsd a Scythe rajt jelöld ki célpontnak az ellenséges hajó hajtómûveit. Ez a leggyorsabb módszer az elpusztítására, ui hajtómûvek nélkül a hajó belesodródik a feketelyukba és elpusztul. Ha sok nehézlézered van, akkor az Angelwing is lõjje a hajtómûveit. Ha inkább a pajzs+hull romboló kombinációt választottad az elõzõ küldetésben, akkor nem tehetsz mást, lövöd a hajótestet, ami nem probléma, mert a Nexusban nem mûködnek az ellenséges hajó pajzsai (de az Angelwing pajzsai sem).
Amire ügyelj:
- minden sikeresen visszavert hullám után mentés, de ne az elõzõre, hanem külön slotba, ui. egy jónak tûnõ állás, pár pillanattal késõbb hatalmas szívásnak bizonyulhat. Én csak tudom, kb. 18 visszatöltésbõl csináltam meg ezt a csatát a legnehezebb fokozaton (ebben benne volt több fegyver összeállítás kipróbálása miatti küldetés újrakezdés is). - ha elveszítesz egy csatahajót/nehézcirkálót, tölts vissza, mert a hiányuk garantált vereséget jelent (egyszerûen érvényre jut az ellenség számbeli fölénye és lenyomnak, mint a bélyeget). - a Colossust minden áron meg kell védeni, ha kilövik vagy elveszíti az antimecha pajzsot, akkor rád szabadul az összes környéken lebzselõ mechanoid és game over. Ugyanez történik akkor is nagyerejû pajzsromboló cucc találja el (pl. Rad Bomba), ami blokkolja az antimecha pajzs mûködését. Ez akkor fordulhat elõ, ha nem a wormhole közelében kezded a csatát, hanem megvárod, hogy az eggyes hullámok eyenként érjenek oda hozzád. Ilyenkor ui. elõször a rakétákat/torpedókat fogják nagy távolságból elereszteni és a flakrendszer/vadászfedezet ellenére néhány bizony be fog találni (ezért kell mindenáron a közelharcot erõltetni kezdettõl fogva).
Természetesen ez csak egy megoldás, lehet van még több is, jobb is. Sok space-el és odafigyeléssel ez nekem mûködött a leírt fegyver összeállítással.
Csáó! Elakapdtam a 10. pálya környékén ahol egy felderítõ hajót kéne megvédeni, de bármit csinálok mindig lelövik, vagy vége lesz a küldetésnek. Meg valami ip blokkolót kell megtalálni. Mi a megoldás? PLíz help! Köszi!
Nos... belekezdtem az ?utolsó elõtti? küldetésbe ahol Angelt be küldjük a földre, és ugyebár jönnek az ellenséges flották... Eléggé érdekes, hogy megvédtem a relay stationt is, és még harcoltam a flottámmal, amikor is azt látom hogy vége. Nézem mi a rákért. Azt mondja Meg kell várni angelt! Hát én nem mentem sehova mert épp harcoltam. Colossus must survive... a veszteséglistában elég erõsen nem volt egy hajó sem csupán a warcry, amit mellesleg a Noah flotta fél pillanat alatt szétszedett ergo nekem mennyi sanszom lesz a túlélésre?? Úgyhogy ez igen kellemesen érintett :D
Amiben nem csalódtam az a 4 burningfish nehézlézer+2 magma. Add meg a célpont pajzsát és figyeld mikor lõ minnél több burning egyszerre. Nos ekkor állitsd meg a hajót ne forgolódjon. Ha már a célpont arréb kosszált ugyan ezt csináld elölrõl. Neked szerintem valami ilyesmi problémád lehet... ha már minden fegyvert kipróbáltál.
Jajj asszem vágom... AMúgy nem rossz az, szal a Valianton már csak picit kéne sebezni és evakuálják. Az Avalanche jó hajó, én úgy cinsáltam hogy felpakoltam rá 3 eliminator torpedot, az kb 120 töltény ami bõven elég egy csatahajó leszedésére, és a pajzson is áthatol, valamint kivédeni se lehet. Korlátozott lõszeres igen, de nagyon hatásos...
biztos simán meg lehet csinálni azt is... kár hogy szombathelyi vagyok :D Istenbizony megmutatnám hogy kell megcsinálni... vagy felvenném fraps-el ha nem foglalna annyi helyet...
Azt én is észrevettem, hogy nehezen fogják a dolgokat :/ Kicsit ostoba az AI ez tény... mondom neki Hull damage fegyverrel lõjék, erre elkezdik a pajzsát leszedni, ahelyett hogy torpedóznák. Meg a Siege lézer formáció... nah az egy Vicc. Már rég lõtávon belül van, de persze elkezdenek keringõzni a hajók ahelyett hogy megállnának már és lõnének... azt de utáltam... nem is használtam.
Ja meg találtam egy fasza fegyvert, áh mondom ezzel szarrálövöm :) Lõttem egyet, pukk, pajzsa fele oda, csúcs, lövök mégegyet, pajzsa nuku, erre "Weapon out of ammunition"
Na igen, meg az ellenfélnek 2-3 lézer, ilyen torpedó, olyan löveg, amolyan ágyú, én meg a 3-4 kis szarommal mehetek ellene ...
Ez a pajzs dolog nálam is volt, az AI néha eszméletlen dolgokat csinál, volt, hogy fogta magát, bekapcsolta az IP hajtómûvét és elugrott ... Pajzsot ki-be kapcsolgatja, meg nagyon sûrûn van, hogy megadok célnak egy hajót, koncentrált össztûz, és 1 max 2 fegyverrel néha odapörcent, sõt, volt hogy nem is azt a hajót támadta amelyiket megadtam ... meg elkezd összevissza kanyarogni a hajó, hátat fordít az ellennek, nem lövi, vagy simán hagyja magát kilõni ...
Nah azt énse vágtam :D Elején felszereltem csak nehézlézerrel a hajókat, mondom dejó, mint a star trekbe majd megzúzom az enemyt... Hát persze hogy szét lõttek :D
Na mondjuk jó lenne tudni melyik fegyver mire jó egyáltalán, meg hogy melyik milyen erõs, mert avval a pár kis rublikás jelzéssel lóf*szra nem mentem, néha az alap (narancssárga) lézer tök jól bevált ott, ahol nehézlézer meg semmit semmit se hatott, szal totál nem értem . Na mind1 is ...
Olyankor jó módszer megnézni az ellenség fegyverzetét Eliminator Torpedókkal és Magma cuccal voltak felszerelve... Persze én is hasonlóval, de közel sem tudtam akkorát sebezni rajtuk :/ Jah amit viszont baromira utálok... feltöltöm mindegyiknek egyesével a pajzsát, majd mondom nekik hogy menjenek oda... erre olyan marhák hogy leszedik a pajzsukat... persze az ellenfélnek már fullon van, õk meg kezdhetik megint töltögetni... eszem megáll olyankor.
Nem a hajófelszereléssel van itt a baj, nekem is pont ugyanez volt, és mindenféle fegyvert kipróbáltam már, egyszerûen nem sebzõdik az ellenfél, vagy iszonyú lassan, õ meg pár lövéssel szanaszét szed ...
Amúgy nem tudom, én a lézereket abszolút nem favorizáltam. Ebben a küldetésben pedig a két kísérõ hajó csak azokkal van felszerelve... nah mondom szívás lesz, erre kitaláltam hogy lõjük ki a fegyverzetet... sec pec alatt szétkapták az eliminator Torpedokat, csak persze 3 cirkáló két csatahajó ellen nem sok sansza volt egy romboló, cirkáló párosnak. Viszont furcsa volt, hogy a végén két ellenséges cirkálót alig tudtam kiírtani 2 csatahajóval két cirkálóval és a ghost rombolóval... szinte alig sebezték a pajzsot is meg a hull-t is :/ Aztán crisis torpedokat meg pajzsleszedõ shelleket nyomtam rá, 10 perc alatt lejött a pajzsa, majd lézerekkel kilõttem a shield devicet. utána a hull-t is egy fél óra volt szétlõni :D és akkor még mindig maradt egy ellenséges cirkáló... nagyon gázul szerelem fel a hajóimat valszeg :/
Az utolsó csatába (ami az utolsó elõtti lesz... ) akkor tényleg csak nagyon nyugodt lelkiállapotban kezdj. :)
Igen én is ezt mondtam :D De megoldottam. Másfél óra nem is rossz. Egy csatahajó élte túl, az angelwing, meg az avalanche :D jó arány mi? :D Jah és persze az E-Skeeteres csatahajónak annyi, úgyhogy negyed órát vártam mire az angelwing kinyírta az Entityt... Az utolsó csatába inkább nem kezdtem bele... nem vagyok olyan idegállapotban :D
Milyen nehézséggel játszol? Sajnos csak azt tudom mondani, hogy nekem nem volt nagyon komoly problémám ott (2. újrakezdésre sikerült komoly veszteség nélkül). Amikor a Angelwing-el lopakodsz, akkor meg tudod csinálni, hogy szétlövöd a lerakópontokat õrzõ cirkálókat(vagy egy-kettõt). Vigyél torpedókat, és mikor közel érsz hozzá álcázva, kapcsold ki az álcát, és míg õ nem vonja fel a pajzsait, szét tudod lõni gyorsan.
A flottás harchoz annyit tudok mondani, hogy a csak mechanoid elleni fegyverekkel felszerelt csatahajód vond ki a harcból. És persze ne menj közel a nagyobb hajókhoz az elején, minden tûzerõt egy közelebbi cirkálóra.
Hát nem azt sajna :D:D Nah elõrébb jutottam 3 helyre már leraktam a satelliteket, a 4.-re is lerakom, és jön a flotta, csakhogy az ellenség tizedmásodperc alatt szétcseszi az összes hajómat :/ mi a rákot csináljak?
Sippie: ha a magyar változatot töltötted le, akkor nem kell :))
Sziasztok! A magyarosítást a játékhoz le lehet tölteni? Valamint az érdekelne hogy annál a rsznél amikor az entityhez blokkolókat kell lerakni egész pontosan 6ot, akkor mit kell csinálni? Oda mentem a pontokhoz de mindegyiknél volt egy ellenséges hajó és tojt kirakni a blokkolót.
Hi! Nohát hamár vannak itt olyanok akiknek sikerült kijáccani a gámát akkor kérném a segítségüket! Prob: "A mechanoid" címû küldetés. Naszóval Angel átmegy a mechára, hadovál összevissza, jönnek a gonoszok sokan, lövöm õket, Angel mongya jujj már nemsoká tudok uralkodni a mechán csak 10perc van kb. és nekem 2 perc mulva már annyi is mert a mecha ennyi idõ alatt feltöltõdik. Eccer kéccer már tovább is tartott a "10perc" de meg se közelítette azt az idõtartamot. Nem tom mijatejszínespudlingot csinájjak. Ja és volt már hogy amortozálta az ellent Angel a mechával, de semmit se ért. Na szal ha tud vki akkor plz. help
Hehe hehehe "brutálisabb pajzspusztító" viccelsz ? nekem olyan ? :) ha 10x nem sikerült, valszeg 11-edjére sem fog, nézd meg a képet, a gatling sebzi a hajótestet, de a pajzsa érintetlen MIND1 mit használok ellene, már mindent kipróbáltam, csomó lézer, energiabomba, neutron torpedó, nem sebzi õket, 0, semennyire, érted ?
Jah, ha már mindenképpen lesznek veszteségek akkor ne a te hajód legyen, mert bár nagy valószinüséggel visszakapod, de a felszereltsége alap lesz megint..
Türelem tornaterem...
Szóval küldetés legelején le kell rohanni az ellent és kilõni a két kis hajóját. Ezután nem kell visszamenni a Colossus erõdpajzsa mögé, hanem lõni tovább a hajókat, nem árt valami brutálisabb pajzspusztító. Ha leszedted valamelyik nagyobb hajó pajzsát akkor lõdd a hajótestet és ha a 3 fõ hajóból 1 meghal akkor a többiek elmenekülnek. De tényleg nagy szívás az az atomerõs lézer amivel 1-2 lövéssel kilövi a hajóidat. Addig variáltam amíg nem az én 3 hajóm közül lõtte ki valamelyiket, hanem a küldetésre kapott nagy cirkólót (ha kilõtt egy hajót utána már nem lövöldöz ilyen erõs lövéssel) és utána le kell nyomni és saját hajód sem veszik oda csak amit a küldetésre kaptál.
2x megpróbáltam ... Mire kilövök elég kisebb hajót, kilövi az ellátóhajót Ennek semmi értelme, rá is hagyom inkább
Az ostromlézer csak akkor müxik ha 3 hajóval összevan kapcsolódva. Lõdd ki a leggyengébbet és kész. A pajzsromboló fegyvereket én is elõszerettel lövöm ki :)
Ja és az mitõl lehet, hogy a hajóm egyszercsak magától beindítja azt az ugró vagy milyen hajtómûvét, elugrik és küldetés bukta, mikor nem kilõtt a valiant, akkor ez volt ...
Ez kész, ez röhej bazzeg .... Ez a valiant köpköd valami sárga skulót, 1 azaz EGY lövés belõle a pajzsom (200%-on megy ...), következõ lövésétõl sárga a hajótest, 3. lövésétõl robbanok . 3 lövéssel szétszed, én meg akármit csinálok, a kisebb hajóim 1 lövés neki, azokat azonnal kilövi, hiába raktam rá mindenféle lézert, gatlinget, meg a túró tuggya miket még, és egyszerûen esélyem nincs kilõni az ostromlézerét pedig minden hajóm azt lövi, már sárgában van a rohadék, de semmi, egyszerûen semmi ... Kép az értelmetlen haláltusáról ...
A játék második felében nagyon hasznos tud lenni, ha kilövöd gyorsan a pajzsromboló fegyvereket(általában max 2 szokott lenni). Utánna alig tud valamit kezdeni az ellen a hajóiddal.
A rakétát teljesen feleslegesen tették bele a játékba.. Mozgó célpontra ha 1-et tudsz vele lõni már összeteheted a kezed. Egyedül a platformok ellen vettem hasznát. A hajtómû kilövés az ok, de ha teheted állj meg a hajóddal olyan helyzetben amikor a legtöbb fegyverrel lõ automatic. Ugyanis a drága tovább forgólódik ,elmegy ,visszajön ahelyett hogy ripityává lõné az ellent. Az energia lövedék is csak néha vethetõ be, amikor olyan az ellenség pajzsa amire hatásos.. Nekem 3-nál még nem voltak energia gondjaim.. A fegyverrendszert akkor érdemes kilõni ha veszélyes rád.. pl a lézereket nem kell..
Ezt a problémát én is észrevettem, de meg is oldottam. Elvégre végigvittem mediumon ;)
Kimaradt: a gunship rajoknál a flakrendszerek magas hatékonysága a probléma, nagyon gyorsan megtizedelõdnek. Talán az elsõ-második hajóra futja belõlük, fogyóeszközök és csak a csata végén pótolhatók, közben nem.
Ezzel az a baj, hogy a pajzsgenerátor nem minden szögbõl elérhetõ. Ha fizikailag az ágyú és a generátor között ott van a hajótörzs, akkor a lézer a hajótörzset lövi és a generátor nem sérül (ezt tetézi, ha combat hajtómû is van a célponton, ami nehezíti az alrendszerek célbavételét). Ezért szoktam elsõ körben a fegyverek mellett a motorokat is lövetni, a béna hajó többi alrendszere már könnyû célpont.
Tapasztalataim szerint a bubble-vel kitörölhetem a fenekem ,fõleg ha a célponton 200%-ra állított integrity pajzs van. A legnehezebb fokozaton sokkal gyorsabban célt értem ha levertem pirosig a fegyverzetet a célponton lézerekkel. A pajzsromboló rakéták/bombák már jobbak egy fokkal, viszont a rakéták legtöbbjét a flak/vadászfedezet megfogja, az újratöltési sebességük pedig egyébként is a leggyengébb láncszem a rendszerben. Ráadásul ha a környéken (robbanási rádiusz) van saját hajód, az is elszenvedi a következményeket, amit egyébként a valósághûség jegyében pozitívnak tartok. Annyi csatahajót pedig nem kontrolálhatsz a játékban, ami lehetõvé tenne egy tömeges rakétatámadást (egyszerre 20-30 rakéta) egy flottacsoport ellen (ráadásul a rakéták egy idõ után elfogynak).
Négy Bubble Energia lövedéket te aligha fogsz elegendõ energiával táplálni, max. ha 200%-osra veszed az energiáját (ami pillanatok alatt le fogja szívni az energiacellákat), ha jól emlékszem már három bubble energialövedéknél is 150%-os energia kellett ahhoz, hogy teljes sebességel lõhessenek...
De agyon tudjátok variálni :)) Én nem körítek, lövöm mindennel ami van, úgyse ér semmit, hol csak ezzel lõ, hol csak azzal, nem értem miért nem használja ki a hajó a tûzerejét ... na mind1, elbaszott AI-val nem lehet mit kezdeni ...
Többjátékos módot próbálta már valaki ? Remélem több értelme van, mint az egyjátékosnak, és van valamelyest szintbeli egyenlõség a fajok fegyverzete közt, és nem hullik ki az ember maradék haja is az egyjátékos után ?! Vagy az egyik beáll embernek, a másik gorg vagy mi a túrónak, és utóbbi 3 lövéssel szarrálövi az embert ? Gondolom skirmish-t emiatt nem raktak, semmi értelme nem lenne ...
Küldetéstõl függ.. Ha kapsz még más hajókat akkor evidens hogy azokkal szeded le a pajzsot és az angelwinggel meg kivégzed. De ha magában van az angelwing akkor 2 lehetõséged van : energialövedékkel átmenetileg leszeded a pajzsot és gyorsan rásuhintól a gunokkal vagy preciziós lézerfegyverekkel+az összes vadászgéppel kilövöd a pajzsgenerátort. Ha a kettõt kombinálod az nem lesz jó mert kell az összes slot..pl vagy 4 bubble energia lövedék vagy 4 burningfist nehézlézer.
nálam az volt a nyerõ taktika hogy a kisebb hajók lézerekkel leszedték az ellenfél pajzsgenerátorát, utána a többi alrendszerét, így a nagyobb hajóknak csak takarítani kellett már...
Mindegyik lézer sebzi a hajótestet, csak elhanyagolható mértékben, persze ha egyszerre nagyobb mennyiséget használsz belõle, akkor akár még el is tudod pusztítani. Nekem volt olyan, hogy semlegesíteni kellett volna egy hajót (már nem emlékszem melyik küldetésben), és egyszerre 3-4 hajó kizárólag lézerfegyverekkel támadta a kritikus pontokat. Úgy 15 másodpercre a csata egy másik részére koncentráltam, és mire visszanéztem, már vörösben volt a célpont hajó. Nyomtam rögtön egy Pause-t, de késõ volt már... Szóval lézerfegyverekkel is szét lehet szedni egy hajót, csak elég sok lézerfegyver kell hozzá... :))
Egyébként én továbbra is tartom azt a véleményem, hogy a lézerfegyver eléggé használhatattlanok. Hagyományos pajzsbontó + rombolófegyverekkel elõbb érem el a célom, ha esetleg tényleg lendít az esélyeken, akkor meg 2-3 Gunsip raj letakarít bármit a célponton...
A nehézlézerek közül az utolsó elérhetõ verzió (a fene emlékszik már a nevére, skirmrish hiányában már töröltem a game-et) valamennyire sebzi a hajótörzset is. Egyébként a plazma ágyúkat kell favorizálni.
Nyerõ összeállítás (szerintem): 2-3 db plazma ágyú, a többi helyre nehéz lézerek + a lehetõ legtöbb/legjobb energiacella és generátor. Elsõ körben lepucolni a célról a fegyvereket és a hajtómûveket. Ezt megismételni az összes hajóval. Utána cél a pajzsgenerátor a lézerekkel. Végül kegyelemdöfés a plazma ágyúkkal.
A lézerfegyverek nagyon minimális kárt okoznak a hajótörzsben, viszont vannak plazma (az elején más a neve) ágyúk, amik a törzset sebzik igazán. Abban a küldetésben meg mindenképp kilövik a reléállomást, nyugi...
Van olyan fegyver egyáltalán sebzi az ellenfelet ?????????? Kezdek tökre kiárándulni már ebbõl, õ szarrá lõ engem, én nem sebzem õt, és tök unalmas, hogy minden küldetést 5x újra kell kezdeni ... védjek meg egy reléállomást, ellenfélnek csúcsfegyverei vannak, ráküld pár rakétát és bumm ... esélyem sincs ...
sztem az utolsó pálya könnyebb mint az azelõtti...
Kezdõ/Tapasztalt/Profi :) Kezdõn 1-2 küldetésnél többet nem szabad nyomni, mert semmi értelme. A tapasztaltal is gond nélkül lehet végigvinni a játékot kivéve az utolsó pályát...az valóban nehéz lesz Tuvok :)
Hmm ... Nem mintha panaszkodnék, de .. az a küldetés, mikor átmenekülök a féreglyukon és egy kikapcsolt hajtómûs konvojt kellene kísérnem . Itt rámtámad egy adag ellenfél, és elvileg 10 percig kéne húznom, de kérdem hogyan, ha a pajzsom 2 lövés nekik és nemegész 2 perc alatt totálisan rongyosra lõnek, 1 lövés 2 csík az életembõl, az én fegyvereim pedig 0, azaz NULLA sebzést ejtenek rajtuk, pedig a hajó szerkesztésénél a lehetõ legjobbakat választottam ????!