Ez a játék - már az elsõ rész - azon kevesek egyike volt (unreal motor), amik használták az s3 saját api-ját, a MeTal-t. Még a Savage3d-n is igen szép és gyors volt (vagy a Savage4-en, már összefolynak az emlékeimben az események), ellentétben a D3d, és OpenGl-es módokkal.
Na megnéztem, én nem vettem észre változást. Egérgondom nem volt eleve, mondjuk, de ezek szögletes tárgyak...
A Bloom-ot mindenesetre nem érdemes bepipálni, mert nem tudom mit akartak vele, de bepipálás után elmosott-homályos lett a kép. Mondjuk lehet, hogy egy kicsit gyorsabb volt úgy, de nem lényegesen, hogy megérje cserébe a csulos képminõség.
Bár annak idején amikor kijött a Deus Ex, DirectX, és OpenGl módokban az is szinte játszhatatlanul lassú volt. Szerencsére én annakidején MeTal-lal játszottam, azon volt a legszebb és gyors is volt!
Elsõ látásra nem tetszett, de ahogy játszani kezdtem vele, a fények, a sokféle implant, fegyverek ,a mozgatható tárgyak, a több irányból megközelíthetõ feladatok hangulatod adnak neki. Szerintem jó lesz ez a game.
Én mindig az összhatást nézem, nem azt, hogy a gumi kerék kerek e vagy szögletes..
Akkor beszúrok pár képet ebbõl a szép új gömbölyû világból:
Sajnos ugy látom, az EIDOS idén csak bukott játékokat produkál! Hiába no, a folytatásoktól mindig többet vár az ember mint az elõzõ részektõl. Nagyon sajnálom, mert az elsõ rész sokáig a kedvencem volt. Errõl még masfél éve odákat zengtek, de most nem értem miért? Utolsó rmeényünk, hogy ez egy évvel elõtti verzóból való demó.
Igen, sajnos úgy tûnik.
100% Konzol fíling: -Retina inventory, hogy a régebbi televízióval rendelkezõ csókák is jól lássák ezt a szart. -Bazi nagy méretû betûk, gyógy font-tal.
El popularizálták az egészet.
Ne nagyon reménykedj, hogy a teljes játék más lesz, tekintve, hogy dec.3-án érkezik Észak-Amerikába (hivatalosan).
Én még mindíg értetlenül állok a negyedévvel késõbbi európai megjelenés elõtt (fõleg a karácsonyi szezonban). Lehet, hogy némiképp más lesz az európai kiadás? (volt már rá példa)
Az új inventory rendszer szerintem kevésbé átlátható, mint a régi, de meg lehet szokni. A grafika érdekes... valahogy nem az igazi, a fény-árnyék hatások tényleg jók, de a már említett szögletes felületek zavaróak. A karakterek pedig - nekem - olyan komolytalanok (az elsõ rész után mindenképp).
Elõkerült egy Harrier vadászgép is, amire - ha nem írták volna ki a nevét - tutira nem ismertem volna rá, olyan szögletes volt.
Kiváncsian várom a FULL-t, remélve, hogy nem pont azokon a dolgokon változtattak, amik jók voltak az elõdben...
Hát azt neked kell tudni, hogy hogy állsz anyagilag. Nekem mindenesetre valahogy szimpatikusabb az ATI.
De talán, ha a mostanit eladod, és veszel egy 8500-öst, arra nem kell túl sokat rádobni, és azzal már biztos elindul.
Hali!Nem tudnátok segíteni?Már 3 demo-t szedtem le,de egy sem akar menni.Pixel shader 1.1 v. nagyobb verziót ír ki,a kari gef440mx 64mb-s.Nem bírná ezt?Ja és a dll-fileok változatlanul nincsenek ott a system könyvtárba.
Nálam nincs, van viszont sok minden más: elmosott-homályos textúrák, FSAA problémák, minden egyes újraindításnál újra kell konfigolni mindent: a felbontástól az irányításig...stb. Hááát, ha így fog megjelenni dec.3-án, az fasza lesz...
Lehet, hogy a fejlesztõket elküldik melegebb éghajlatra:
nálatok nincs mouselag? vagy mi lehet nálam a probléma ien konfigon?
Nektek nincs gondotok a gépigénnyel? Nekem egy amd 3000esen, GFTI4600al, 800x600-on Vsync-et KInyomva, minden maxon állatira belassul, meg mouselag lesz.. vagyis ha az egeret huzom, a game-ben késõbb fordul..
Az istallációs fájlok nevei alapján, úgy tûnik ez is DVD-n fog kijönni. Akkor viszont ez se 2 cd-s lesz.
Akkó szedd le a gh-ról...az amcsi extreme west coast szervert ajánlom, amennyiben Flashget-et v.valami effélét használsz.
Nem mert ez exe.Elõször a temp-be kicsomaglja a telepítõfile-okat utána onnan telepít.És semmi hibaüzi simán lemegy a telepítés.Indítás után kifagy ctrl+alt+del-el bezárom akkor adja ki,hogy az unreal .dll-ek nincsenek meg,és valóban nincs ott a system könyvtárban.:(
De én igen: Fociztam a bádogemberrel. Azaz a csapossal a kocsmában. Bementem a pult mögé, felkaptam egy méretes fémhordót, és "passzoltam" a pultosnak, aki szépen annak rendje és módja szerint "levette", melkassal - közben szinte meg sem rebbent - miközben két fémhenger találkozásával ekvivalens hangot hallatott (a mellkasa és a hordó).
Nos ettõl nem estem hasra. Mindenki jobban járna ha még fél évet dolgoznának rajta. A fény-árnyék hatásokon kivül semmit nem tudok mondani ami emlitésreméltó lene benne.
És még valami kiderült a demóból - ha eddig nem tudtuk volna: Thief3 csak valamikor 2004-ben, semmi közelebbi...
Kipróbáltam én is.
Hát elsõre fura. De szerintem megszokjuk majd. A fények-árnyékok faszák, de - nálam legalábbis - a textúrák közelrõl nem túl részletesek, pedig minden high-on volt.
Mindenesetre az interface-t azonnal minimumra, és láthatatlanra tettem, így csak akkor jön elõ, ha fegyvert váltok, v. valami ilyesmi. Amúgy nekem kibaszott zavaró volt körbe a fegyverek, implantok stb. - túl sokat takar!
Nekem meg el sem indul,a unreal dll-ek valahol elvesztek..:(
Amíg lecsurog a demo, és úgysincs újabb hír, még egy kis OFF:
HYPE HYPE Már csorog is lefele a cucc!
OFF: Sajnos a hölgy már foglalt. Szlovákiában született, de magyar, jelenleg az USA-ban él (és most ment férjhez). A neve: Timea Majorova (alias Major Tímea)
No a Demo mindenesetre megérkezett a FilePlanet-re, így holnap este már a nem elõfizetõk is hozzájuthatnak.
Méret: 224,1 MB
Na az lesz még a jó móka, ha ez is feltörhetetlen lesz (legalábbis egyelõre), mint a XIII. És ugye megvenni se lehet, mert az eu megjelenés 2004 március... Gondolom az USA-ból senki sem fogja behozatni.
Csak nem jut a demó sorsára..reméljük a december 2-3 az fix lesz.Már szeretném a jövõ héten az nforce-on látni,ha lehet kérni inkább razor1911 v. deviances töréssel..:))
Hivatalos forrásból származó információk szerint a FilePlanet által használt Ez Pad szoftver okozta a problémát (ez a program megakadályozza, hogy más lapokra mirrorozzák az anyagot), ergo mégis csak miattuk késik a demo.