Nos ettõl nem estem hasra. Mindenki jobban járna ha még fél évet dolgoznának rajta. A fény-árnyék hatásokon kivül semmit nem tudok mondani ami emlitésreméltó lene benne.
De én igen: Fociztam a bádogemberrel. Azaz a csapossal a kocsmában. Bementem a pult mögé, felkaptam egy méretes fémhordót, és "passzoltam" a pultosnak, aki szépen annak rendje és módja szerint "levette", melkassal - közben szinte meg sem rebbent - miközben két fémhenger találkozásával ekvivalens hangot hallatott (a mellkasa és a hordó).
Nem mert ez exe.Elõször a temp-be kicsomaglja a telepítõfile-okat utána onnan telepít.És semmi hibaüzi simán lemegy a telepítés.Indítás után kifagy ctrl+alt+del-el bezárom akkor adja ki,hogy az unreal .dll-ek nincsenek meg,és valóban nincs ott a system könyvtárban.:(
Az istallációs fájlok nevei alapján, úgy tûnik ez is DVD-n fog kijönni. Akkor viszont ez se 2 cd-s lesz.
Nektek nincs gondotok a gépigénnyel? Nekem egy amd 3000esen, GFTI4600al, 800x600-on Vsync-et KInyomva, minden maxon állatira belassul, meg mouselag lesz.. vagyis ha az egeret huzom, a game-ben késõbb fordul..
nálatok nincs mouselag? vagy mi lehet nálam a probléma ien konfigon?
Nálam nincs, van viszont sok minden más: elmosott-homályos textúrák, FSAA problémák, minden egyes újraindításnál újra kell konfigolni mindent: a felbontástól az irányításig...stb. Hááát, ha így fog megjelenni dec.3-án, az fasza lesz...
Lehet, hogy a fejlesztõket elküldik melegebb éghajlatra:
Hali!Nem tudnátok segíteni?Már 3 demo-t szedtem le,de egy sem akar menni.Pixel shader 1.1 v. nagyobb verziót ír ki,a kari gef440mx 64mb-s.Nem bírná ezt?Ja és a dll-fileok változatlanul nincsenek ott a system könyvtárba.
Nektek benne vannak a system könyvtárban a dll-filek?
Az új inventory rendszer szerintem kevésbé átlátható, mint a régi, de meg lehet szokni. A grafika érdekes... valahogy nem az igazi, a fény-árnyék hatások tényleg jók, de a már említett szögletes felületek zavaróak. A karakterek pedig - nekem - olyan komolytalanok (az elsõ rész után mindenképp).
Elõkerült egy Harrier vadászgép is, amire - ha nem írták volna ki a nevét - tutira nem ismertem volna rá, olyan szögletes volt.
Kiváncsian várom a FULL-t, remélve, hogy nem pont azokon a dolgokon változtattak, amik jók voltak az elõdben...
640-nel nem mertem feljebbkapcsolni :) de jatszhatoan megy.
hát nemtudom melyik a legolcsóbb kari amibe vagy ilyen pixarséder? :P
ATI Radeon 8500-asokat tizenezer forintokért láttam az aproneten. A 9000-es is jó, kb. ugyanaz.
Azért, ha sikerül elindítanotok, írjatok már véleményt majd, illetve, hogy nálatok vannak-e "grafikai érdekességek", mint nálam.
Igen, sajnos úgy tûnik.
100% Konzol fíling: -Retina inventory, hogy a régebbi televízióval rendelkezõ csókák is jól lássák ezt a szart. -Bazi nagy méretû betûk, gyógy font-tal.
El popularizálták az egészet.
Ne nagyon reménykedj, hogy a teljes játék más lesz, tekintve, hogy dec.3-án érkezik Észak-Amerikába (hivatalosan).
Én még mindíg értetlenül állok a negyedévvel késõbbi európai megjelenés elõtt (fõleg a karácsonyi szezonban). Lehet, hogy némiképp más lesz az európai kiadás? (volt már rá példa)
Sajnos ugy látom, az EIDOS idén csak bukott játékokat produkál! Hiába no, a folytatásoktól mindig többet vár az ember mint az elõzõ részektõl. Nagyon sajnálom, mert az elsõ rész sokáig a kedvencem volt. Errõl még masfél éve odákat zengtek, de most nem értem miért? Utolsó rmeényünk, hogy ez egy évvel elõtti verzóból való demó.
Akkor beszúrok pár képet ebbõl a szép új gömbölyû világból:
És pár szereplõ:
Elsõ látásra nem tetszett, de ahogy játszani kezdtem vele, a fények, a sokféle implant, fegyverek ,a mozgatható tárgyak, a több irányból megközelíthetõ feladatok hangulatod adnak neki. Szerintem jó lesz ez a game.
Én mindig az összhatást nézem, nem azt, hogy a gumi kerék kerek e vagy szögletes..
Ez rendben van, de azért ettõl a játéktól nem Quake2 szerû éleket várnék. Már csak azért sem, mert az Unreal2 motorját használja!!!
Bár annak idején amikor kijött a Deus Ex, DirectX, és OpenGl módokban az is szinte játszhatatlanul lassú volt. Szerencsére én annakidején MeTal-lal játszottam, azon volt a legszebb és gyors is volt!
Na megnéztem, én nem vettem észre változást. Egérgondom nem volt eleve, mondjuk, de ezek szögletes tárgyak...
A Bloom-ot mindenesetre nem érdemes bepipálni, mert nem tudom mit akartak vele, de bepipálás után elmosott-homályos lett a kép. Mondjuk lehet, hogy egy kicsit gyorsabb volt úgy, de nem lényegesen, hogy megérje cserébe a csulos képminõség.
Ez a játék - már az elsõ rész - azon kevesek egyike volt (unreal motor), amik használták az s3 saját api-ját, a MeTal-t. Még a Savage3d-n is igen szép és gyors volt (vagy a Savage4-en, már összefolynak az emlékeimben az események), ellentétben a D3d, és OpenGl-es módokkal.
Erre nekünk sem sikerült rájönnünk. Ezek a "nagy" cégek úgy viselkednek, mintha nem létezne internet, és warez. Nem veszik figyelembe hogy a e téren már 100%-os a globalizáció, ami megjelenik USA-ban, azonnal felbukkan máshol is. Nem értik meg hogy a potenciális vásárlók nagy része nem bír várni fél évet, és leszedi a warezt, végigtolja, és amire megjelenik, már nem fog rááldozni annyit hogy megvegye azt amit már megunt!
Aranylemezre került Warren Spector klasszikussá vált programjának második epizódja. A Deus Ex 2: Invisible War szebb, összetettebb és rövidebb, mint elõdje. Az Xbox-ra és PC-re egyaránt készülõ programból hétvégén sajnos kaptunk egy igen kiábrándító demót. A konzolos verziónak köszönhetõen jópár órányi buherálás után lehetett csak testre szabni a beállításokat, remélhetõleg ezt a problémát a végleges játékban kiküszöbölték. Az RPG elemekkel telitûzdelt cyberpunk FPS december 3-tól lesz megvásárolható.
hcgamer
Már volt róla szó egy kicsit lejjebb.
Nem is tudom, hogy sírjak vagy nevessek?
Jó, mert pár napon belül kézhez kapjuk, és Rossz, mert így biztos nem finomítanak a gagyiságokon...