Az tuti:-))) Fõleg, ha nem írtad be a fegyverkódot:-))))
Fiuk! Egy jo poen az elso palyan! Amikor kezdtek menjetek hatra, le az emelkedo legvegere, onnan latnotok kell jobbra es balra is egy-egy ajtot... Menjetek oda valamelyikhez, "please giveall"-al szerezzetek fegyvert, majd agyuval lojetek az ajtoba! (kessel is lehet, de az ***** sok ido lesz) Es aztan have fun! :-)
Azt el is hiszem, én meg nemis igen fogok mert letöröltem ezt az igen szép ám undorító játékot.
Nekem olyat csinált a game, hogy a talán 2-ik vagy harmadik kulcs után visszahajintott vagy két pályával korábbra, és ott folytattam mintha mi se történt volna, mindent elfelejtett, szörnyeket, stb., mintha most járnék ott elõször. Egy érdekes kis terem után történt a balhé, ahol lelõttem vagy 30 ugráló macskaszerû csontvázat, aztán egy zsák békát (közben volt egy pár normálabb ellenfél is, de az nem érdekes), a békák után pedig egy bazi nagy piros démont. Aztán átmentem egy bejáraton, kis anim, igen, megvan a kulcs, és visszadobott két pályát...
Tudtátok, hogy a kés a multitáp fegyver a játékban?
Elsõ dolgom volt a gamecopyworld csak az istennek se akarta letölteni, mindig visszalinkelt a lap elejére, de mára kijavították és már le is töltöttem.
Azért néha kell ilyen game is, egy kis agyatlan lövöldözés:-)
Jól van már azért nem kell lenézni mert nem foglalkoztam a helppel meg ilyesmi különbenis mindíg akkor játszom vele mikor idõszûkén vagyok, egyébként meg jobban szeretem az olyan progikat amikben gondolkodni is kell lásd Day of the Tentacle
Nem a sewersen van a víz alatt egy kapcsoló? azt kell megtalálni, (nem túl nehéz), és máris kitárul az ajtó...De ha az ajtón use-t használsz, analizálja, és a netricsa kiírja, mi a probléma...
Gyerekek, nézzetek a topicocban kicsit hátrébb, ott kidumáltuk ezt a progit 1000L
Elakadtam a Sewers pályán bemegyek az elso ajton megolom aki bent van, felmegyek a lépcsõn, van ott egy ajtó de nem nyílik ki mit kell csinálni?
Végignyomtam:-) Mondjuk ehhez elég volt pár óra, pedig nem vagyok HCgamer. A játék stílusát tekintve a Doom-Duke féle "darálós" stílus, már nagyon hiányzott egy ilyen...De azért a kedvenc továbbra is a Half-Life:-))) De amúgy télleg Qra teccik a játék, bár a legkönnyebb "tourist" fokozat szemtelenül könnyû, mintha "IDDQD"-ztünk volna:-)))(gy.k. Doom sérthetetlenség kód:-)) Ekkora mozgolódást rég nem láttam már FPS-ben, talán a Doom2 utolsó pályáján annakidején:-))(Be is lassult tõle akkoriban rendesen a Dx2-80-Trident8900 páros:-)) Amúgy ami még Qra tetszik a proggyban , a grafikus motor. Amellett, hogy szép, lehet bármennyi kedves kis lény a pályán, abszolúte nem lassul be! A másik dolog a humor. Majd' kifeküdtem a röhögéstõl, mikor fel akartam venni egy tablettát, az meg odébbfutott, közben meg hisztérikusan felröhögött:-))) De az is jó volt, mikor jött szembe a kõgolyó, Samu elkezdte fütyörészni az Indiana Jones zenéjét:-)) A szörnyek közül rendesen szétröhögtem az agyam a Kokón:-))) Ez az a boxkesztyûs fejetlen figura harsány "ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ" ordítással:-))) De a mozsárágyú se semmi:-))))