Amúgy meg jobb az új xlsx meg docx stb fájformátum, kisebb méretû és támogatt olyan dolgokat amiket a régi nem. Nekem az volt az elsõ, hogy amikor bevezettem még az office 2007-et itthon akkor átmentettem mindent az új formátumba.
Egy alapvetõ szövegszerkesztési kérdésem lenne. Van ügye a page break, ami mindenképp következõ oldalra rakja az adott sortól a szöveget. De hogy kell olyat csinálni hogy ne legyen az hogy egy fejezetcím kerül a lap aljára és a fejezet meg a következõ oldalon kezdõdik. Gondolom lehet ezt automatizálni valahogy. Pl az is jó lenne hogy a fejezet cím után ha csak 1-2 sor férne az oldalra akkor a fejezet a címével együtt kerüljön a következõ oldalra, mert hülyén néz ki egy cím meg alatta 1-2 sor.
Létezik ilyen?
Fattyú- és árvasorok kezelésére gondolsz? Office súgó ezt írja:
1.Jelöljük ki a bekezdéseket, amelyekben el kívánjuk kerülni a fattyú- és árvasorok keletkezését. 2.Kattintsunk a Formátum menü Bekezdés parancsára, majd a Szövegbeosztás fülre. 3.Jelöljük be a Fattyú- és árvasorok jelölõnégyzetet.
Megjegyzés: Alapértelmezés szerint ez a beállítás be van jelölve.
Sorkizártnál nem hiszem, sorkizártnak pont az a lényege, hogy kitölti az egész sort és ha nem elegendõ a karakterszám akkor szóközök növelésével tölti ki. Amúgy ha bekapcsolod a mutat/rejt funciót akkor te is látni fogod, hogy a szavak között a sorkizárt esetében is egy szóköz van csak.
még 2 kérdés: beszúrok 1 képet, rendezem a szöveg mellé, de mikor mentem a dokumentumot, elugrik onnan. why? a másik, pár oldalon a szöveg eltérõ margótávolságban van, lehet ezt egyszerre állítani, hogy ne külön külön kelljen? van, hogy egy szövegen belül 1 sor is kilóg, azt sem tudom behúzni.
Képet szövegdobozba kell rakni és akkor nem szabad elmozdulnia. A bekezdés a vonalzón megtalálható bal vagy jobb oldali behúzást szimbolizáló kicsi háromszögekkel lehet módosítani. Azt nem tudom, hogy egyszerre lehet e az összes oldalon., mert alapesetben ha nincs elállítva a bekezdés menüpontban akkor mindig azonos helyen kezdõdik. Így érdemes megnézni a bekezdés menüpont behúzás részét, nem e negatív értékre van beállítva.
1.Képformázása>elrendezés>"soros"-ra van beállítva? 2.Fájl>oldalbeállítás>margók fül Itt megadod a kívánt margó szélességét,hatáskörben pedig megadod a "teljes dokumentumot" (itt az egész dokumentumot átállítja arra amire beállítottad) vagy a kijelölt szöveg ha kijelölt részét akarod.
Hello nekem van 1 kis gondom. Windows 7 van a gépemen (jogtiszta) és mikor office 2007-et fel akarom telepíteni ezt írja ki.... "egyszerre csak egy példányban futtatható a telepítõ" Van valakinek valami ötlete?? Köszönöm szépen elõre is.
Gép újraindítás majd egy péládnyba elindítani a telepítõt.
Nem tudjátok az Office(Outlook) 2010-ben hol lehet beállítani hogy az alapértelmezett e-mail cím beérkezett üzenetei jelenjenek meg megnyitáskor?Vagy szabályt kell létre hozni ? Az outlook adatfájlok jelenik mindig meg. Eddig is ezt használtam most nem tudom mit állítottam el...De az adatfájlok mappa nem látszott most meg nem tudom elrejteni és az jön be elsõnek .
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy az Office 2007-ben el lehet-e menteni a World, Excel beállításait?
Mire gondolsz pontosan, menü beállításokara vagy a térköz, betûtípus stb adatait tartalmazó normál.dot sablonra?
Lassan újra kéne rakni a gépem és olyan kérdésem volna, hogy honnan tudnék letölteni egy Office2010 Otthoni és diák verziót SP1-el. Lehetõleg eredeti Microsoft-os kéne mert eredetiben van meg de csak egy sorozatszámot kaptam.
Hello! Hogy lehet beállítani a 2010-es office-ban, hogy ha megnyitok egy új dokumentumok, akkor az alapértelmezett betûtípus a 12-es Times New Roman legyen? Köszönöm a segítséget!
Feltételezem a word-re gondolsz: jobb gomb a norlám stíluson, módosítás beállítod a neked tetszõre, majd az ablak alján "a sablon alapú új dokumentumokban" opciót választva ok-ra kattintasz.
Egy kis segítséget szeretnék kérni, 2010-es Offic-t használok, és sokszor kapok olyan táblát amiben benne van az oldaltörés, a Nézet menüben hiába állítom át Normálra akkor sem tudom kinyomtatni a teljes dokumentumot, teljesen, csak ha elõbb Oldaltörés megtekintése-re váltok és ott beállítom. A kérdésem annyi lenne, hogyan tudom végleg törölni az oldaltöréseket? Segítséget elõre is köszönöm!
Oldaltörés mindig lesz és volt is. Olyat tudsz beállítani, hogy a fájl\nyomtatás\oldalbeálíltás menüpont oldal fülön beállítod, hogy hány oldal széles és magas legyen a nyomtatás, vagy %-ban megadod a kicsinyítést.
Talán a csere funkcióval,azthiszem bekezdés vagy formátumoknál, a keresésnél kiválasztod a oldaltörést a csere mezõt pedig hagyd üresen.
Hello! Olyan bajom van, hogy Word 2007-ben csináltam egy stílust és a számozást benn hagytam és most számozott lett a stílus. De én azt akarom, hogy ne foglalkozzon a számozással, vagyis független legyen tõle. Ha van számozás az adott helyen akkor a stílus hagyja meg és ellenkezõ esetben is. Most az az aktuális helyzet, hogy ha számozott a stílus akkor mindent számoz, ha meg nem akkor meg semmit se. :S Kösz!
Sziasztok! Az a kérdésem, meg lehet-e oldani mentés másként nélkül outlook-ban (office 2010), hogy az érkezett e-mail excel file-ját módosítsam. Ha jól emlékszem, elõzõ office verzióban (bár lehet nem attól függött) sikerült, de most nem. Köszi a válaszokat elõre is!
Emlékeim szeirnt, megnyitod levélbõl az excel, szerkesztésre engedélyezed, de ettõl függetlenül más néven kell elmenteni, belementeni az email-be nem fog menni.
Hello! Egy PhD dolgozat végére szeretnék táblázatokat beilleszteni, de a következõ két problémába ütköztem:
1. A táblázat fektetve sem fér el teljesen egy lapon. A kérdésem az lenne, hogy tudom ezt a táblázatot még az excelben úgy megformázni, hogy egy lapra elférjen?
2. Az másik kérdésem az lenne, hogy tudom a lap mérethez igazított excel táblázatot fektetve beilleszeni a dolgozat végére úgy, hogy az oldalszámozás folytatólagos legyen és a számozás a lap alján helyezkedjen el?
Segítségeteket elõre is köszönöm!
1. pl. kisebb betûméret, kisebb cellaszélesség 2. a word-ben folyamatos szakasztörést illesztesz be arra az oldalra, ahonnét fekvõ oldalt szeretnél. Beilleszted a táblázatott, majd beilleszted az oldalszámot és az élõ lábban kijelölve jobb gomb a számon formázás, oldalszámozás menüpont, a megjelenõ ablakban az elõzõ szakasz folytatását választod. Ha már nem kell fekvõ oldal akkor újabb szakasztörés és átállítod állóra.
Köszönöm szépen a választ! Ezt a szakasztörést a 2010-es worldben hol lehet beilleszteni?
Sikerült megoldanom, de jelentkezett egy másik probléma. A fektetett oldalon az oldalszámozás alul helyezkedik el, de bekötés után ezen a fektetett oldalon a jobb oldalon helyezkedne el. Azt, hogy tdom megcsinálni, hogy a fektetett oldalon a számozás az álló elrendezésnek megfeleõen alul helyezkedjen el?
A nem megfelelõ helyen lévõ oldaszámozást törlöd, és a megfelelõ helyen és beállítással újra létrehozod. Oldalszám folytatását korábban lerítaknak megfelelõne kell beállítnai.
Ne haragudj, de ezt nem nagyon értem! A táblázat egy teljesen új oldalt foglal el. Miután beillesztettem fektetve a táblázatot vissza kell állítani az oldalt állóra és úgy létrehozni az oldalszámot?
Valószínû, hogy én vagyok hülye, de nem értem. Beszúrtam egy oldaltörést amire beillesztettem a fekvõ táblázatot. A jelenlegi oldal egyáltalán nem tartalmaz oldalszámot. Ha az oldalszámot alulra szúrom be akkor az elõzõ oldalét folytatja, de nyomtatás és kötés után nem alul lesz hanem oldalt. Ha az oldalmargóra szúrom be akkor pedig alul lesz, de a szám fejjel lefelé fog elhelyezkedni. Esetleg letudnád írni nekem lépésrõl lépésre, hogy mit kell csinálni pontosan? Köszönöm!
Találtam egy részletes leírást a mûvelerõl, trükkös dolog, de nem vészes: "OLDALSZÁMOK ELHELYEZÉSE A FEKVÕ OLDALAK RÖVIDEBB ÉLÉN
Alaphelyzet: dokumentumunkban álló és fekvõ tájolású oldalak követik egymást, az oldalszámok pedig még hiányoznak mindegyikrõl. (Ha az oldalszámot beillesztettük már az álló tájolásúnak megfelelõ helyre, kezdhetünk a 2-es ponttal!) Program: Office 2007.
1) Valamelyik álló oldalon kattintsunk körülbelül az élõláb területére, és az így bejövõ "Élõfej- és élõláb-eszközök" szalagon az "Oldalszám" menüre. Állítsuk be az oldalszám helyét úgy, ahogy azt az álló oldalakon látni kívánjuk! 2) Az elsõ fekvõ oldalon kattintsunk körülbelül az élõláb területére, és az így bejövõ "Élõfej- és élõláb-eszközök" szalag "Navigáció" nevû menüjében kapcsoljuk ki a "Csatolás az elõzõhöz" – beállítást! (Ha az oldalszámot az oldal tetejére raktuk az elõzõ pontban, akkor a kurzor az élõfej területén legyen e mûveletnél!) Jelöljük ki a most még hosszabbik élen látható oldalszámot és töröljük ki! A még aktívan látszó "Élõfej- és élõláb-eszközök" szalagon kattintsunk ismét az "Oldalszám" menüre, de most az "Oldalmargón / Egyszerû szám" lehetõséget válasszuk! 3) A fekvõ lap oldalmargóján megjelenõ oldalszámra kattintsunk duplán! A bejövõ "Szövegdobozeszközök" "Szöveg" menüjében állítsuk a "Szövegirányt" vízszintesre, hogy az oldalszám a lapon vagy a kérdéses szakaszban a rövidebb oldalra legyen merõleges, valamint a "Kezdõlap" fülön csökkentsük a betûméretet az álló oldalon használtéra! (Valamiért ezt nagyobb mérettel adja be alapban…) A "Szövegdobozeszközök" "Méret" menüjében az "Elrendezés" fülön ez után válasszuk a "Speciális" lehetõséget, és adjuk meg az oldalszámnak (centiben, pontosan) azt a pozíciót a lapon, ami az álló oldaléhoz legjobban hasonlít, vagy, ha ez nem lehetséges, akkor azt, amit a fekvõ oldalra szánt táblázatunk / térképünk, stb. megenged! Ha a számot pl. a rövidebb él alsó sarkában akarjuk látni, és a margóink olyan méretûek, mint az álló oldalakon, függõleges irányban tapasztalatom szerint kb. 17 cm-t kell megadni távolságnak, de ez függ tehát attól, hogy mi kerül a fekvõ oldalra, azaz, hogy a szokásosnál (az álló oldalakéhoz képest) keskenyebb margókat kell-e hagynunk, vagy sem!
Megjegyzések:
1) Sajnos a fekvõ oldalak rövidebb élén tehát - ha az oldalszám helyzete középen nem felel meg ízlésünknek, vagy az elõzõ szakaszok formátumának -, az alsó vagy felsõ állású pozíciót nekünk kell belõnünk. A szám oldalmargóra helyezésekor ugyanis a programban nincs más felkínált lehetõség, csak a középsõ állás! (Vicc.) Megnyugtató azonban, hogy (még ha próbálgatnunk is kell) ez azért kivitelezhetõ. 2) Ha néhány fekvõ oldal után a dokumentumunkban ismét álló oldalak következnek, és a régi, lap alján elhelyezett számozást szeretnénk folytatni: az új szakasz valamelyik álló oldalán - mivel az oldalmargóra rakott számok az élõfejhez tartoznak - elõször az élõfej területére kattintva kapcsoljuk ki a "Csatolás az elõzõhöz" - beállítást, hogy törléskor csak az új szakaszban töröljük ki az oldalmargóra rakott számokat! Ezután az új szakasz elsõ álló oldalának élõlábán is nyomjuk ki ezt a kapcsolót, hogy az ne az elõzõ, fekvõ tájolású oldal (üres) élõlábát kövesse (illetve visszafelé se írja teli azt, ha oldalszámot írunk be ide), majd illesszük be az oldalszámot az itt kívánatos helyre, az 1-es pontban leírtaknak megfelelõen."
köszi a választ..igen, ahogy mondod úgy megy, de régi office(2003)verzióban tudtam módosítani a csatolt file-t is, ezt akartam volna megoldani....Azért nem adom fel, próbálkozom:)
Sziasztok! Az a problémám, hogy egyes gépeken nem lehet megnyitni a doc fájlokat, amiket létrehozok. Hibaüzenet: "A program (Word) nem tudja olvasni ezt a dokumentumot, mivel az sérült lehet." Más gépeken gond nélkül meg lehet nyitni ugyanazokat a fájlokat és én is meg tudom nyitni õket a sajátomon. Jogtiszta 2007-es Wordöm van. Van erre ötletetek? Köszi elõre is!
Sziasztok! Ha én az Openoffice-szal szeretnék diasort csinálni,akkor majd az MS Powerpoint is ugyanúgy le tudja majd vetíteni,ha prezentálok?...A Wikipédiából sajnos nem jöttem rá:((((...elõre is köszönöm a segítséget:)))
Közel se biztos, lehetnek hibák. Nem 100%-os a kompatibilítás.
Alapszintû word, excel, powerpoint, one-note fájl létrehozásra és szerkesztésre a legjobb megoldás az ingyenesen elérhetõ office.live.com oldal, csak live id kell a használatához.
Hm..köszönöm szépen,akkor még,jó,hogy megkérdeztem itt,mert lehet kellemetlen helyzetbe kerültem volna holnap:)))
üdv Meg tudná valaki mondani, hogy az Access 2007-ben hogy lehet megcsinálni azt, hogy egy lekérdezés eredményét kiegészítsem valamilyen karakterrel? pl.: százalékot számol a lekérdezés és én minden sorba pl 64 % -ot szeretnék látni és nem csak simán 64 -et. Ha valaki csak sql-be tudja az is jó. SQL-be viszont tudom, hogy a Format függvénnyel kell, csak azt nem, hogy hogyan kell felparaméterezni... Thx
Teljesen n00b vagyok ehhez és az asszonynak kéne ezt vissza küldenie a suliba máskülönben meghúzzák infon.... valaki letudja másolni??? Ugyanezzel a régebbi worddel.. Könyörgöm!
Nem értem.... ehhez a táblázathoz több kell... :( Azonosító Vezetéknév stb. Tábla1 Tábla2-be rakni bal oldalt, azt se tom mivel kell ezt megcsinálni, semmilyen ismeretem nincs ezzel a Word-vel kapcsolatban....
Word? Ez adatbázis kezelõ Access, tábla1, 1abla2-öt neked kell létrehozni és feltölteni adatokkal (min. adatimportálással) majd létrehozni a kapcsolatot köztök és a képen látható lekérdezést megcsinálni.
Acces 2007-et hol tudom letölteni kaptam segítséget a megoldáshoz... vagyis az a tanár küldött egy magyarázati útmutatót... namármost nálam 2010-es Office csomag van és nem engedi a 2007-est telepíteni, mit tudok csinálni? Vagy tudtok valami jobb forrást ahol le tudok szedni régebbi verziót... konkrétan a 2007-es kéne... HELP
2007 nagyon hasonlít a 2010-hez, leírás alapján boldogulnod kell vele, tudom, mert én vegyesen használom. Letölteni legálisan nem lehet csak 2010-es trial verziót találtam a Microsoft oldalán (publikus oldalán, fizetõsõn persze fent van), ami nem meglepõ, mert már a 2013-nál tartanak. Warez itt meg nem engedélyezett.
Köszi szépen, az apámnak sikerült torrent oldalról... lehet hasonlít igen igazad van csak hogy nekem az alábbi fotó alapján meg kell csinálnom ezt a hülyeséget amit 45 oldalas lapon elmagyaráznak, ilyenkor nem árt ha ugyanazt a programot használom... ami a fotón van.. így még van esélyem megcsinálni
Egy nagyon furcsa probléma lépett fel nálam a Word 2010-ben. Van egy számomra nagyon fontos gépelt szövegem. Ma reggel még nem volt vele semmi probléma, de mikor a netrõl frissítette magát teljesen eltûnt a szöveg. A dokumentum mérete ugyanaz maradt sõt a karakterszámláló is felfedez minden szót és betût. De én nem látom magát a szöveget csak a fehér lapot. Az általam kedvelt Calibri betûbeállításom is megváltozott Courier New-ra. Nem értem az egészet. Próbáltam már azt, hogy Ctrl+A-val kijelölöm az egészet és megnéztem nem állítódott e el a betûk színe, de az rendben volt. Aztán újra kijelöltem és átmásoltam az egészet máshová majd vissza, de semmi. Kezdek ideges lenni mert az a szöveg nekem nagyon fontos és nem értem mi a franc baja lett hirtelen és hogyan tudnám visszaállítani az egészet, hogy újra látható legyen minden.
Sziasztok. Microsoft Outlookba szinkronizaltam a névjegyeket, nokiarol. Most szeretnem ujrarakni a gépet. A névjegyalbumot hogyan tudom kimenteni, hogy újratelepítés után visszaimportálhassam? Köszi