Vegulis a 600-as mercit is nagy erdeklodes kiseri... ;) De anak az arat se a mi penztarcankhoz szabtak, igy kb ugyanannyit adnak itt el belole mint Everquestbol.
U nlimited B ugs I n S oftware O verrated and F aulty T hrow it back
Upsz! Menjünk át az NWN topicra!
Na most olvastam el az E3 NWN leírást!
Ott nincs szó arról, hogy ne lennének gyári szerverek! Ott az van, hogy lesz egy szerverpark, amit a BioWare üzemeltet (ala Battle.net). Ezen tárolja majd a karaktereket (kiküszöbölendő a csalókat) és ezel lehet majd indítani a házikészítésű modulokat! Az NWN MMO RPG pedig egy roppant érdekes, de kis valószínűséggel kecsegtatő amatőr vállalkozás... :(
Huhh, azt hiszem kicsit elkanyarodtál a témától! Az NWN-nek semmi köze az MMO rpg-khez!!! Ez sima egy multis játék, ahol modulokat lehet összedobni és lejátszani más játjékosokkal! És még régebben a kiadó bejelentette, hogy saját szerverparkot fog a játékhoz csinálni, olyasmit, mint a Battle.net! Ingyenes lesz, csak az alapjátékot kell megvenni hozzá! De ez nem online világ lenne, csak mindenki normális sebességgel tudna szervert indítani, hogy lejátszhassa az házilag készített kalandját!
Az MMO-ról meg annyit, hogy bár vannak Amatőr elgondolások egy ilyen project-ről, de ennek kiviteléze enyhén szólva is kétséges! Egyrészt, mert az NWN-t nem erre tervezték! Kicsit érdekes lenne egy online világ, mikor az NWN maximális player száma 64, tehát csak körülményesen lehetne megoldani a sok játékost! Másrészt, meg ki fizetne egy amatőr csdapatnak, aki akátmikor megléphet a pénzeddel! És a gyártó tökéletesen tisztában van a fent leírtakkal, ezért nem is tervez online világot!
Az Everquestről meg ugye annyit, hogy pl. én játszottam vele anno,mikor még új volt! És mostanság már egyre többen engedhetik meg maguknak! Meglepődnél, ha tudnád, hogy mekkora érdeklődés kíséri például az SWg-t! És nem csak külföldön, hanem itt Magyarországon is! Persze az is igaz, hogy ezek drágák és nem sokan engedhetik meg maguknak :(
Mondjuk ha megis kamu lenne a hir, es megcsinalnak az online NWN vilagot, az tuti penzes lenne, amit meg nem a mi penztarcankhoz szabnanak. Ki perkalna havi 10 rugot erte? Szal ha lenne is, ugyanugy nem jatszanank vele mint az Everquesttel, hiaba is jo 5let.
Ha van eleg onkentes gepfelajanlo (nyilvan nem mindenki engedheti meg maganak hogy online szervert nyomhasson ejjel-nappal), akkor lehetne allando szervereket csinalni, lattam magyar fan oldal mar van, ott meg ki kene irni 'palyazatot' palyaszerkesztesre, aztan a legjobbakat feltenni a magyar NWN persistent word szerverekre. Mas megoldas nagyon nincs. Ehhez meg leginkabb csak a lenyeg hianyzik: ki fog majd szervert uzemeltetni?
Vagyis akkor, csak házi szerverek lesznek! Meg mondjuk Gamespy és társai! Vagy a Counter Strike-hoz hasonlóan, egyetemi szerverekről nyomjuk majd? Nem értem! Régen még úgy volt, hogy lesz saját szerverparkja az NWN-nek... :((
Hat abban nem vagyok biztos hogy lesz NWN persistent word, volt valahol valami cikk errol (ez most eleg 'pontos' fogalmazas, de mar csak ennyire emlexem ;), ott magyaraztak valamit hogy elvesztik a D&D jogokat X ev / honap / masodperc / akarmi mulva, es nem valoszinu hogy belevagnak egy ilyen 2seges kimenetelu munkaba.
Az EOB2-ben is ugyanez a strafeles ment a sarkany ellen. ;)
Én is ebben reménykedem! Meg abban, hogy jók lesznek a gyári szerverek, mert, ha azt produkálják amit a dio2 a kezdetekkor vagy most a Black Moon Cronickles, akkor nagyon mérges leszek.
kijött az 1.1 patch! This Installer Patch fixes a problem with not being able to install Pool of Radiance onto drives other than the C Drive. It also provides a new uninstall program.
na, szóljon, aki kipróbálta az uninstall részt, és működött neki :)
A Westwoodnak is volt vmi koze hozza. Lehet hogy csak a kiado volt? Franc tudja. A quakes stilust arra ertettem, hogy a beholder elott volt egy 2*2 kockas terem, es ott korbe lehetett starfelni a tagot, es idonkent beleloni. :))
Meg nincs meg a Sugarzas Medenceje, de a regi C64-es valtozat a maga idejeben nagyon kiraly volt. Ez az uj feldolgozas mennyire hasonlit ra? Vagy a folytatasaira?
A 3 mar nem igazan teccett, pedig az elso 2 reszt vegignyomtam. Nagyon meglaccott hogy nem a Westwood csinalta, a masik 2 reszhez kepest eleg gagyi lett. Talan ezert is nem volt erom sose befejezni.
Nekem az EOB1 volt gusztustalanul nehéz! Azt mind a mai napig nem bírtam megcsinálni :( Az EOB2 mind a mai napig a kedvenc játékom, ami örök klasszikus nálam, már többször is végigcsináltam! Az EOB3-at nekem sikerült végigvinnem símán, nem volt vele gond, mondjuk asszem találtam hozzá térképeket valamelyik régi újságban! Szóval valszeg ezért :D
na, tegnap végül én is megnéztem tutorial és kb. egy óra játék
(költői kérdés: izé, ha egy óra játék után idegesít az egész, vajon van esélye hogy végignyomom? :) )
ami tetszett: mikor a tolvajom kinyitott egy ládát, megjelent két csonti, megcsapkodták (nem talált), a tolvajom persze kirohant, és ez egyik csonti UTÁNA CSAPOTT! na, ez azért kurv@ jó, úgy látszik, az attack of opportunity-t valahogy mégiscsak sikerült betenni a játékba, ez nagggggyon tetszett
egyébként egy óra után nagyon lefárasztott, iszonyatosan lassú a közlekedés...mondjuk ha fut az ember gyorsabb, de 1. akkor is másodpercenként klikkelgetni kell a képernyőre, mert nincs görgetés (és ezt nem tudom minősíteni!!! mert kimoderálnak :)) ) 2. az ember beleszalad az ellenfelekbe, ami elég szar, még a körökre osztott harcrendszer mellett is
a körökre osztott harc iszonyatosan lassú, ha valaki elárulná, hogyan lehet gyorsítani (tehát ha pl. a varázslóm már varázsolt, és fogyogat a zöld csík, hogyan lehet átváltani a másik karakterre) nagyon örülnék (hehe, már elárulták, én voltam hüle)
a skillek, csatatechnikák alkalmazása ezekkel a menükkel elég nehézkes, de legalábbis szokatlan, túl sokat kell klikkelgetni, tiszta ínhüvelygyulladás az egész
az XP meg tényleg vicces, bár egy óra után nem éreztem olyan vészesnek, de ha elképzelem hogy ez végig így megy, hát elég agresszív leszek (mondjuk az röhej volt, hogy a tutorialban a láda nyitásával a tolvaj karakter messze túlszárnyalt mindenkit, úgy látszik minden karakternek egy kicsit tolvajnak kell lennie...micsoda elmebeteg csinálta ezt ilyenre?)
hogy a papok úgy varázsolnak, mint a sorcererek nagyon érdekes, de szerintem csak újabb bizonyítéka a Ubisoft/SSI impotenciájának
zavaró, hogy a nagy térképen nem lehet látni a kis térképen megtalált érdekes helyeket, tudom-tudom, lehet tenni kis zászló biszbaszokat, de elég ha eccer elfelejti az ember, aztán reszeltek
nem értem a harcot, nem értem, mit jelent, mikor a tolvajom sneak attackot hajt végre, főleg íjjal! mikor a csata megkezdődött, mert ugye lesből nem lehet támadni ebben a rendszerben, de akkor mégis, ez mi a fenét jelent?
nem értem a Heal skill használatát, azt tudom, hogy arra való, hogy meggátolja a sebesült (-1 - -9) állapotban levő karakter kivérzését, de ez mit jelent? gyógyítani ténylegesen ezzel nem lehet, de milyen gyakran kell alkalmazni hogy hasson (azt tudom, hogy a 3E szabályok szerint a fekvőbeteg folyamatosan veszít a H*ből, de itt ezt sem lehetett látni)
összességében nem lenne rossz, ha nem lenne ilyen lassú (de ismétlem, ez csak egy óra, és még így is untam)
...asszem jobban el kellene merülni a karakter lap szépségeiben, akkor talán jobban tetszene, mert jobban érteném, hogy mi miért történik, hmmm, ez most már biztos, főleg, mert néha kiírta a barbáromra, hogy használta a Cleave képességét...mikor olyan nincs is neki a harci stílusok között, akkor honnan a pitliből jött elő? vazze...kíváncsi lettem :)
őszintén szólva egy kicsit mostmár tartok a NWN-tól is, mert azt olvastam, hogy a PoR harcrendszere a 3E szabályait szinte tökéletesen visszaadják...amit kezdek is elhinni, csak hogy ezzel olyan lassú, és bonyolult harcokat hoznak létre, amit nehezen lehet igazán értékelni rohanó világunkban :)
ha belegondolok, hogy pl. egy 5-6 fős ellenfél csapat ellen milyen lehet a harc, hááát, a szőr feláll a hátamon (de nem azért mert rossz, hanem azért mert a szabályok szerint gépre víve hihetetlenül lassú lesz majd)
Udv. Szerintem ne vegyuk el mindenki kedvet a gametol, mindenki maga dontson, hogy milyen.
Az EOB 3 szerintem gusztustalanul nehez volt szerintem a masik ketto szazszorta jobb volt. Vagy csak en vagyok igy vele ?
Ha már az EOB soroztnál tartunk akkor azt kell, hogy mondjam 1000x jobb volt annak akármelyik része (pedig nem most készült!) mint ez a mai siralmas Pool!! A kettõ között csak annyi párhuzamot lehetne vonni, hogy mind a kettõ az SSI égisze alatt jelent meg. Ennyi! És ha már ott tartunk akkor az eredeti Pool sorozat is százszorta jobb volt mint ez, pedig az már lassan történelem. :D Hát ennyit az SSI tündöklésérõl, és bukásáról.
RIP...
na figyu, azért vegyétek figyelembe, hogy ez csak egy vélemény, láttam én ám olyat is, ami pozitív volt, szerintem mindenki nézze meg, aztán utána ítélkezzen
Hát eléggé elkenődtem :(( Pedig igéretesnek tünt :( Akkor baldurozok tovább, míg a neverwinter megjön :)
hmm, ez érdekes, ez asszem 3E szabály (kezdeményezés dobás), de így elég hülén hangzik :) nem értem, ha te veszel valakit észre, akkor minek dobálni, ezt megnézem a szabálykönyvben
Van benne nemi igazsag, de mar csak az EOB emleke miatt en is adtam neki egy lehetoseget, es eleg turheto. Senki ne varjon tole BG szintu RPG-t. De azert el lehet vele jatszani szerintem.
"Olyan kiábrándult vagyok, hogy sírni tudnék. Először is el kell mondjam, hogy semmilyen problémám nem volt az installálásnál, és a játék közben sem ütköztem nagyobb hibába…Nos, az alábbi a véleményem kb. 40 órás játék után
A játék hihetetlenül UNALMAS Teccik a körökre osztott harci mód koncepció, de a csaták olyan lassúak, hogy fennáll a veszélye, elalszol a csata közepén (azok, akik nem játszottak a játékkal el sem tudják képzelni, milyen lassú) Ugyanazokkal a szörnyekkel kell harcolnod, úja, és újra, és újra szünös-szüntelen. Akik azt mondják, hogy harcok nehezek, kihívást jelentenek, és taktikai gondolkodást igényelnek, hát, sajnálattal mondom, de szerintem szellemi fogyatékosok. Az első alkalom, amikor beleütközöl valami új ellenfélbe, természetesen kihívást jelenthet, de ezt követően (és ezt nem tudom eléggé hangsúlyozni) csak ismétlés az egész, újra és újra, mindaddig, míg a végén már álmodba is meg tudod csinálni (ami persze nagyon jó dolog, mert bizonyára végigszunyókálod az egészet). Alig van valami interakció a többi emberrel és a szörnyekkel, s a történet még rendben is lehetne, de NINCS benne semmilyen szerepjáték, csak unalmas és végnélküli csaták. A küldetések mind diablo stílusúak, s az egész játék leginkább egy körökre osztott diablonak tűnik. Nincs semmi hangulata a játéknak, alig van néhány hangeffekt, unalmas a háttér grafika, a labirintusok tök egyformán néznek ki. Csak egyik szoba a másik után, ugyanazokkal a szörnyekkel. A labirintusok túl nagyok, s meglehetősen frusztráló, hogy amint befejezted az egyiket, máris beléphetsz a másikba, ami épp úgy néz ki, s legszívesebben már elsírnád magad az egésztől. Nem lehet scrollozni a csapattól, nem lehet iránypontokat felállítani, nem lehet a térképen ráklikkelni egy pontra, hogy ahhoz a bizonyos ponthoz jusson el a csapat. Emiatt a labirintusokban csak NAGYON lassan lehet előre haladni, ami unalmas, főleg azért, mert olyan csodálatosan nagyok. Nem lehet a csapatot felosztani, minden csapattagnak, MINDIG egymástól karnyújtásnyi távolságra kell lennie, ez teljesen butaság és egy idő után totál kiakasztja az embert. A kockadobásokat valahogy ELCSESZTÉK, nem értem miért csináltak ilyet, de képzeljétek csak el, hogy milyen idegesítő, amint az látod, hogy a kocka folyamatosan alacsony értékeket dob neked, és mindig magasakat az ellenfeleknek. Az XP pontokat szintén elkutyulták, ennek megint nem látom értelmét, de kutyára idegesítő, hogy a csapat még mindig második szintű, mikor legalább 2.000 zombit öldöstek le. Inkább csinálták volna a csatákat keményebbekre, és ritkábbra. Azt mondják, hogy a játék kb. 90 óra játékidőt igényel. Hát lehet hogy ez a helyzet, de ebből a 90 órából 85 óra csak ismétlés. Ha téged NAGYON könnyű lenyűgözni, kicsit buta vagy, és nagyon szereted a diablot, de úgy gondolod, hogy túl gyors volt, hát igen, lehet hogy neked kihívás lesz a játék, és még szórakoztat is. Egyébként tartsd tőle magad távol, és ne költsd rá a pénzed…"
egy érdekes hozzászólás I'm so dissapointed I could cry. Let me start off by telling you that I didn't have any problems installing and only encountered minor bugs during gameplay so bugs are not the issue, far from it. Here are my thoughts after about 40 hours of play.
The game is increddibly TEDIOUS. I like the turn based concept but the battles are so slow that you can fall asleep in the middle of a fight(people who havent played the game can't imagine how slow it is)
You fight the same monsters over and over and over and over again. People are saying that they like the tactical and challenging part of the combat, sorry for telling you but if you find combats tactical and challenging you must be somewhat retarded. The first few times you fight a new foe it might indeed be challenging, after that (and I can't stress this enough) it's mere repetiton, over and over and over again, after awhile you can do it in your sleep (which is a good thing since you most likely will doze off every now and then).
There's hardly no interaction with other poeple or monsters, the story could have been alright, but there's NO roleplaying whatsover just endless boring battles. The quests are all diablo style, the whole game is very much like a turn based diablo.
There's no feeling in the game, hardly any voices, booring background graphics, the dungeouns all look the same. It's just one room after another with the same monsters. Btw you can get the impression that there are alot of different monsters but they don't tell you that there are like 10 different skeletons looking almost exactly alike, the same goes for zombies and orcs and so on.
The dungeons are too big, it's frustrating and when you're finally done with one dungeon you enter another one looking exactly the same and you just wanna cry.
You cant scroll ahead of your party, you cant set up waypoints, u cant click on the map in order to get to that specific point. This makes moving in the dungeons VERY slow and boring, especially since they are so amazingly big.
You can't split up your party, all party members must be within arms reach of eachother ALL THE TIME, this is stupid and it really freaks you out after awhile.
The dice rolls ARE skewed, I can see why they've done this, but just imagine the frustration when you see the friggin dices constantly roll low for you and high for your enemies.
Xperince points are also messed up, I can see the reason for this too, but it's still frustrating to find yorself still being a lvl 2 character after killing 2000 zombies. Instead they could have made the batles fewer and harder.
They say the game has about 90 hours worth of gameplay. That might very well be the case but of those 90 hours 85 is mere repetition, honest to god.
If you are VERY easily amused, somewhat stupid and liked diablo alot but thougt it was to fast paced, sure, then this might be a challenging and fun game for you. If not stay away from it and save your money.
over and out...
mi a véleménye annak, aki játszik?
Demeter igen a + AC a jobb, az új rendszer szerint minden tulajdonság akkor jobb, ha magasabb
Naszóval, sajna majdhogynem teljesnen egyetértek KewiN "kritikájával" a gémet illetõen! Úgylátszik, hogy az elején igencsak elhamarkodottan döntöttem, mert sajna lehet, hogy túl sokat vártam, és erre ezt kaptam. :( Pedig milyen régóta vártam ezt a progit (gondolom sokakkal egyetemben) és sajna mélyen csalódnom kellett benne! Elõször is már a karaktergenerálásnál feltûnt "némi" furcsaság az egy dolog, hogy a progi "hûen" követi a 3rd kiadást, de azért az, hogy a már megkreált Half-Orc Barbár egy +1-es (1d12-es) csatabárddal kezdjen elsõ szintû létére...Szal ez egy kicsit durva! Arról nem is beszélve, hogy a fele kaszt ki van hagyva a játékból. Továbbá nincs nemek szerinti választás, illetve a kinézetnél lehet megadni, hogy nõi ill. férfi karaktert akarunk e indítani. Továbbá mi az, hogy a plusszos AC a jobb???? Ennyire más lenne a 3rd??? Illetve amit KewiN is mondott az irreálisan sok (már alacson szinten!!) tápos cucc. Mert azért olyat, hogy egy elsõ szintû party lazán már a legelején szert tegyen plusszos fegyverekre (amik már magukban több száz aranyat érnek), vagy ami nekem nagyon "tetszett" egy Amulet of Constitution-ra!
Szal ezek az "apróságok" tökéletesen elrontották ezt a "rpg-t". Mert elvileg ez annak készült még annó, de szerintem mára ezt valahogy nem igazán sikerült teljesen megvalósítani (legnagyobb sajnálatomra :( ). Amúgy a körökre osztott harcrendszer viszont jó, csak sajna a DM valahogy nem igazán jeleskedik az xp osztogatásban. Relativ kevés tapasztalati pont jár a szörnyek legyõzéséért. A szintlépés egy örökkévalóság. Bár, hogy valami jót is mondjak a grafika nem rossz. Bár azért furcsáltam a lovag öltözetét (illetve a talpig páncélba öltözött egyénekét) mert inkább hasonlított egy szamurájra mint egy hõs lovagra abban a "furcsa" páncélban. Na az meg, hogy egy Sorcerer short spear-el kezdjen staff helyett!! A zenérõl meg nem is szólva! :( Sajna nem egy IWD az már egyszer biztos!!!
Sajna azt kell, hogy mondja így pár nap után, hogy én nem ezt vártam. Kicsit "becsapva" érzem magam az UBI részérõl. És szerintem sokunk nem ezt várta az elõzetesek alapján. Botor módon titkon még abban is "reménykedtem", hogy talán ez az rpg lesz az, amely megingatja a BG-t (ill. az IWD-t) a trónján. Hát ez nem, hogy meginogtatja de még csak a közelébe sem ér az említett rpgk-nek!!! Igyhát marad a várakozás....és a reménykedés. Csak nehogy a NWN is "ilyen" sorsra jusson.....
Jockey: figyu cimbi de te azért próbáld ki, kíváncsi lennék a véleményedre.. :-) Ja amúgy nem lennék meglepve ha Kósza barátunk is hasonlóan vélekedne mint én.. ;-)
Just got back from a long meeting with our programmers and here's what is happening: 1) We've got a new Uninstall program which will be a very small download and will safely uninstall the game. It will go out to QA tonight and then be put through a battery of tests before we post it.
2) We've got a fix for the Install to any directory bug. Right now we're working on a good way to impliment it.
3) After collecting saves and information from QA on the Save Game crashes, we think we've found two different bugs and we're working on fixes for them.
4) Found a problem with the way the game interacts with DirectX. We think this is what's causing a variety of bugs with certain Video/Sound cards and Multiplay. An enterprising player/programmer has posted a quick fix for this problem (Thanks Ken!), and we'll have a comprehensive fix soon. I'll bump the post.
This is NOT a comprehensive list of what we're fixing, just an update on where we're at right now. More fixes will follow. We have two people dedicated to scanning this Forum and two people dedicated to scanning the Tech Support Forum to collect feedback and information.
Thanks, Garrett Producer, Pool of Radiance
Kössz Wenik. Nem felejtettem el, de erről a címről akkor sem jött le! De most már tárgytalan!
ftp://ftp.digistorm.net/pub/PoR/
De minhta mar irtam volna erre a kerdesre neked a "programok beszerzese"-->"0dayftp" --> #6280
Talan ne csak kerdezz hanem nezzd meg a valaszt is.
M.A.D. : felesleges hasznalni szvsz az install fixet....az csak annyit csinal, h meg tudja valtoztatni, h ne az altala javasolt alk.-ba telepitsd...en sem hasznaltam..XP alatt ugysem tud rosszalkodni :)
Emberek. Én addíg fel nem telepítem (pedig megvan már 1 hete) amíg nem mond nekem valaki egy működő címe ahol egy nyúlfarknyi INSTALLFIX.zip file van!!!!!!!
a bsa nem foglalkozik illegalis jatekokkal...
amugy javaslom a programok beszerzese reszleget...
Azt hiszem ezt interneten hiába próbálod megszerezni (legalábbis ilyen módszerrel), mert ugye az állnév mögött, akár software-rendőrség is lapulhat (), szóval ne csodálkozz, ha senki nem foglalkozik veled! Töltsd le valahonnan az IS0-t...
Lehet felbontast allitani mert nem talalom hol lehet. Vagy ne is keresem ?
hahh 6 szemelyes diablo? ez kell nekem :) lehet feltelepitem megiscsak :)
Udv mindenkinek!
Ime 1 velemeny a progirol. Mar 2 napja nyuzom, eleg sok idot eltoltottem mellette, igy nagyjabol velemenyt tudok alkotni rola. Eloszor is nem ezt vartam :) A leirasok alapja ugyebar en 1 RPG-t vartam, de kaptam helyette 1 6 szemelyes diablot. Nem nagyon lehet befolyasolni a karakterek fejlodeset (nem te valasztod ki a featokat, kivettek 1 nagy halom kasztot, pl nincs Mage, csak sorcere, igy nem lehet varazslatok tanulni, stb). Nem valositottak meg a beharangozott interaktivitast sem, mivel a targyakat csak szetverni lehet, amit igertek, hogy pl. el lehet torlaszolni az ajtot, az a meseben sincs. A karakterfejlodest is elrontottak hisz a szornyekert elenyeszoen keves XP-t kap az ember...megoltem 1 zombie lordot vagy 3 skeleton knightot, es kaptak fejenkent 23 XP-t...ez nevetseges (ja mielott valaki belekotne, mindezt 3. szintu karakterekkel). Tultapoltak a karaktereket mivele mar a 3. szintu karakterem hajigaljak el a +1 es targyakat, annyi varazstargy van szetszorva. A varazslom mar tele van varazspalcakkal...nehezen tudom elkepzelni, hogy egy masodik szintu sorcerer wand os chain lightingal szaladgaljon. A szornyek is eleg gyengusok (legalabbis igy ennyi varazstargyal, hisz a 3. szintu partim [azota mar szintet leptek es mar 4. szintuek] irtotta a master shadowokat, shadowokat, legutobb pedig 3 wrightot olt le ami egyszerre jot...ez eleg meglepo ilyen alacsony szinten. Szoval a jatekegyensulyt felejtsetek el. A grafika sem az igazi...a hatterek eros atlag...a karakterek animacioja ami jonak mondhato. Hogy csokkentsem a negativ kritkamat, azert egesz jol el lehet vele szorakozni, de en mar csak a NWN-ben remenykedem.
Udv : KeWiN
Szerintem akkor mondj ilyeneket, ha már kipróbáltad ténylegesen! Képekből elég nehéz leszűrni, hogy mit is nyújt a játék.
Hajitsa valaki fel a cd2 rzr-por2.001 nevuzetu fajljat az SG ftp-re, pls!
Az a helyzet , hogy igen csak egyedül vagy ezzel a véleményeddel ( még szerencse :))) ). Én amúgy ezt a játékot a NWN bevezetőjének szánom .Az eddig látott "játékból kivett" képek alapján , én pedig pont az ellenkezőjét látom , bár igaz , hogy csak a hétvégén vehetem kézbe magát a játékot tartalamzó cd-ket. :)
Üdv cimbora! :) Figyelj tesó, szerintem még egy két nap és hozzád is eljut ez a game. Aztán majd ne csodálkozz ha véletlenül azon veszed észre magad, hogy már vagy 1-2 napja nem aludtál miatta. :D
Amúgy általánosságban elmondható, hogy a progi jó. Sõt! Csak valahogy elsõre kicsit furcsa lesz ez a "real time & körökre osztott" harcrendszer különös keveréke. Egyrészt mert alapjában véve körökre osztott a harc, de nem teljesen mert ahogy írtam "idõ limites" szal csak egy bizonyos idõ intervallum áll a játékos rendelkezésére a cselekvést illetõen. Tehát ha így nézzük akkor egy kicsit kötött az ember keze. Nekem még furcsa de meg lehet szokni. Amúgy már vagy 5x kezdtem újra, mert valahogy a megkreált karakterek nem igazán jöttek be. :) Ja és ugye mondanom sem kell, hogy nem 2 perc egy karakter generálása (fõleg nem 4-nek!). Szal már itt az elején igecsak sok idõt el lehet tölteni.
Amúgy maguk a karakterek baromi jól néznek ki, igecsak részletes és minden apróságra kiterjedt külsõt kaptak. Bár azért szabadjon megjegyeznem - kicsit furcsának találtam akár a sorcerer akár a mage kezében azt a böhöm nagy lándzsát - mert ha az egy staff akart lenni, akkor egy kicsit "félrenyúltak" a designerek! :D Amúgy a varázslat effektek nagyon látványosak, és fenemód jól néznek ki! Remélem, hogy hamarosan te is a saját szemeddel láthatod majd. ;-) Amúgy amire kíváncsi lennék, és nem hagy nyugodni az a multi része a dolognak. Lehet, hogy újból össze kéne szedni a bandát?? Hmmm....
Légysz valaki tegye már elérhetővé a CD2-őt,qrvára örülnénk neki...
Az enyimén itt van. 2CD!
Na eljött a várva várt nagy nap!!! Nem is tudom, hogy mióta (már vagy két éve) várom ezt a percet. Végre a vinyóm mélyén pihet a Forgotten eme legújabb gyönygyszeme. Nem is tudom, hogy miképp is kezdhetnék hozzá az ismertetéshez. Leszögezem még csak egy órai játék van a hátam mögött, annak is a fele a karakter generálással ment el. :) Általánosságban elmondható, hogy gyökeres változások mentek végbe a 2nd edition óta. Mondjuk még nem volt alkalmam behatóan tanulmányozni a 3rd edition kiadást, de amint tudom pótolom eme hiányosságomat.
Az installal kapcsolatban annyit jegyeznék meg, hogy ha nem tesszük fel a "javító" patchet (ami igazából nem is javító, csak hely definiáló) akkor a program nem engedi máshova installálni csak a c:\program files-ba. Ami ugyebár elég nagy gáz lenne. De ez a patch segítségével megadható neki bármilyen install dir. Szal feletébb hasznos kis progi.
Most a játékról magáról, igaz még nem sok minden van a "hátam mögött" de már most kijelnethetem, hogy grafikai téren nem sok hasonló rpg veheti fel vele a versenyt! És akkor még igencsak finoman fogalmaztam. A karakterek animációja valami elképesztõ! Igencsak részletesen kidolgozott, minden apró részletre kiterjedõ "csoda". Szal ezzel nem is lesz semmi gond úgyérzem. Az irányíthatóság, hmm...kezdetben úgyéreztem, hogy kicsit döcögõs ez a teljesen körökre osztott harcrendszer, ami méghozzá idõlimites is! Mert valahogy a BG után kicsit furcsa volt ez az egész. De szerintem megszokható, bár az biztos, hogy igencsak idõigényes az egész. Bár...ez valahol mintha a "paper & dice" módot juttatná eszembe. :)
A hangokról nem túl sokat tudok mondani, monjuk a karaterek beszéde igencsak mulatságos. Fõleg egy nagydarab iq hiányban szenvedõ barbár szájából elhangzó beszéd foszlány. Ami valahogy a "hööö" és a "huuááá" közé korlátozódik. :))
Na most nagyhirtelen ennyi lett volna. De mondom ez csak kb. 1-óra "termése" volt. Amúgy érdemes a tutorial móddal kezdeni, mert elég sok menün kell "átrágnia" magát az emberfiának ha mondjuk csak egy egyszerü Magic Missile-t akar elsütni. :D Lehet, hogy ez így elsõre kicsit furcsa meg "kiábrándító", de szerintem hamar megtanulható.
Szal úgyérzem eljött a tanulás idõszaka. És minden erõmmel azon leszek, hogy jó diák legyek. Elvégre nem azért vártam majd két évet, hogy csak úgy feladjam! :)))
The tale begin....
a sg ftp n fent volt ma reggel remelem meg most is mert onnan toltom otthon :) amugy gözöm sincs mi ez :) de ahogy latom rpg szal olyan rossz nem lehet.
hát, azért nagyon gáz, hogy sehol semmi hivatalos elnézés, meg hogy dolgozunk a patchen és ilyenek
de az is fura, hogy van akinél jelentkezik ez a hiba, van akinél meg nem
Pater: Írj mailt
Nincs de tudok szerezni. Majd szólj előtte amikor kell.
És mégvalami ... itt egy cím , ahol már fent is van a hibát orvosló javítás. Aki megszerzi a játékot , az jobb ha mielőbb letölti .
ftp://ftp.digistorm.net/pub/PoR/InstallFixv1.zip
Ezt érdemes tudnia mindenkinek !!!
HCGAMER
2001/09/29 18:13 - Draven Pool of Radiance bugok
Alig jött ki a játék Amcsiban, az Adrenaline Vault már talált is benne két bugot, melyek közül az egyik igencsak hajmeresztő. A dolog a jelentések szerint az installálás közben történik. A telepítő nekik ugyanis lefagyott, így újra kellett indítani a rendszert. Ekkor azonban már csak az uninstallálás szerepelt a listán, mint opció. És addigra állítólag a cucc már sikeresen megszűntett pár WIN98 SE system file-t. A másik jelenség pedig az volt, hogy a játékot csak a telepítő által megadott default könyvtárba pakolhattuk bele. Nem tudjuk, ezek a hírek mennyire igazak, ők mindenesetre azonnal szóltak az UBInak, akik ráálltak villámgyorsan a dologra.
Hát ez jó . :( Gondolom sürgősen patch-elni kell a game-t . Majd szólok , mikor meglesz . Max jövő hétvége .Nálad van még az író ?
Uninstall közben leakad a rendszer és automatikusan ujraindul, utánna nem lehet mégegyszer fölinstallálni.
Friday, September 28, 2001 - 3:53 pm CT Pool of Radiance Uninstallation Warning
It's not often when the Adrenaline Vault feels the need to put out a warning, but a newly discovered "bug" in Ubi Soft's just released Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor compels us to act.
We have uncovered a probable bug in the installation program for PoR that could wipe out a user's Windows 9x system files during the uninstallation process.
During our installation of PoR, the install program locked up the computer, forcing a reboot. After this, the PoR installation program would only give the option to uninstall the game; at this time, the program also wiped out our Win98 SE system files and would not reinstall the game.
A further bug was uncovered in the installation program that prevents the user from installing to any directory other than the default.
Update: Ubi Soft has been made aware of this problem and of others users are reporting; and that their QA team is looking into it. The company has stated to us that they will stand by Pool of Radiance 100% and patch the game as much as necessary to meet consumers' expectations. Ubi Soft also expressed regret at the problems users have been having.
-Ha esetleg valaki felfedné , mi is a peobléma a játékkal , örülnék neki . :)
Elolvastam a ma megjelent PC-GURU-ban a béta tesztet , illetve letöltöttem a videóit és ezek után döntöttem úgy , hogy megér ez a játék egy misét . :) De realizálódni csak jövő hétvégére fog a játék , mivel a beszerzése egy kissé összetett dolog . :)