(költői kérdés: izé, ha egy óra játék után idegesít az egész, vajon van esélye hogy végignyomom? :) )
ami tetszett: mikor a tolvajom kinyitott egy ládát, megjelent két csonti, megcsapkodták (nem talált), a tolvajom persze kirohant, és ez egyik csonti UTÁNA CSAPOTT! na, ez azért kurv@ jó, úgy látszik, az attack of opportunity-t valahogy mégiscsak sikerült betenni a játékba, ez nagggggyon tetszett
egyébként egy óra után nagyon lefárasztott, iszonyatosan lassú a közlekedés...mondjuk ha fut az ember gyorsabb, de
1. akkor is másodpercenként klikkelgetni kell a képernyőre, mert nincs görgetés (és ezt nem tudom minősíteni!!! mert kimoderálnak :)) )
2. az ember beleszalad az ellenfelekbe, ami elég szar, még a körökre osztott harcrendszer mellett is
a körökre osztott harc iszonyatosan lassú, ha valaki elárulná, hogyan lehet gyorsítani (tehát ha pl. a varázslóm már varázsolt, és fogyogat a zöld csík, hogyan lehet átváltani a másik karakterre) nagyon örülnék (hehe, már elárulták, én voltam hüle)
a skillek, csatatechnikák alkalmazása ezekkel a menükkel elég nehézkes, de legalábbis szokatlan, túl sokat kell klikkelgetni, tiszta ínhüvelygyulladás az egész
az XP meg tényleg vicces, bár egy óra után nem éreztem olyan vészesnek, de ha elképzelem hogy ez végig így megy, hát elég agresszív leszek (mondjuk az röhej volt, hogy a tutorialban a láda nyitásával a tolvaj karakter messze túlszárnyalt mindenkit, úgy látszik minden karakternek egy kicsit tolvajnak kell lennie...micsoda elmebeteg csinálta ezt ilyenre?)
hogy a papok úgy varázsolnak, mint a sorcererek nagyon érdekes, de szerintem csak újabb bizonyítéka a Ubisoft/SSI impotenciájának
zavaró, hogy a nagy térképen nem lehet látni a kis térképen megtalált érdekes helyeket, tudom-tudom, lehet tenni kis zászló biszbaszokat, de elég ha eccer elfelejti az ember, aztán reszeltek
nem értem a harcot, nem értem, mit jelent, mikor a tolvajom sneak attackot hajt végre, főleg íjjal! mikor a csata megkezdődött, mert ugye lesből nem lehet támadni ebben a rendszerben, de akkor mégis, ez mi a fenét jelent?
nem értem a Heal skill használatát, azt tudom, hogy arra való, hogy meggátolja a sebesült (-1 - -9) állapotban levő karakter kivérzését, de ez mit jelent? gyógyítani ténylegesen ezzel nem lehet, de milyen gyakran kell alkalmazni hogy hasson (azt tudom, hogy a 3E szabályok szerint a fekvőbeteg folyamatosan veszít a H*ből, de itt ezt sem lehetett látni)
összességében nem lenne rossz, ha nem lenne ilyen lassú (de ismétlem, ez csak egy óra, és még így is untam)
...asszem jobban el kellene merülni a karakter lap szépségeiben, akkor talán jobban tetszene, mert jobban érteném, hogy mi miért történik, hmmm, ez most már biztos, főleg, mert néha kiírta a barbáromra, hogy használta a Cleave képességét...mikor olyan nincs is neki a harci stílusok között, akkor honnan a pitliből jött elő?
vazze...kíváncsi lettem :)
őszintén szólva egy kicsit mostmár tartok a NWN-tól is, mert azt olvastam, hogy a PoR harcrendszere a 3E szabályait szinte tökéletesen visszaadják...amit kezdek is elhinni, csak hogy ezzel olyan lassú, és bonyolult harcokat hoznak létre, amit nehezen lehet igazán értékelni rohanó világunkban :)
ha belegondolok, hogy pl. egy 5-6 fős ellenfél csapat ellen milyen lehet a harc, hááát, a szőr feláll a hátamon (de nem azért mert rossz, hanem azért mert a szabályok szerint gépre víve hihetetlenül lassú lesz majd)