ja igen hát igen ezért korlátolt a tudmány, ami a legnagyobb elõnye a fejlõdés szemponjából, ugyanakkor hátrány is. mint pl a számitogépes rendszerek. egysze rkitalálták az igen nem bináris rendszert és mindent arra programoznak. pl grafika, zene, stb. amikor pl a 0100101101-nek semmi koze a hang fizikájához. ugyebár. vagy az MI-nek (az agy utánozásánál a neuronokhoz). ezért is bukott meg japánban az MI, mert alapjaiban kell olyasfélét alkotni, olyan ideghálot,mint az agy. csak ugy alakulhat ki tudatalatti, tanulás, ugy johetnek létre "céltalan" dolgokbol hasznos dolgok, és talán ugy alakulhatna ki a kreativitás. és akkor még nem beszéltunk arrol,hogy ennek a mindenséggelis összhangban kell lennie, különben nem alakulhat ki öntudat, és nemlehet "lelke" az MI-nek. mindameddig ez nincs meg, addig csak másolat lesz ami élõlényeket utánoz.
visszatérve az alapgondolathoz, ezért hátráltathat is a kerekítés, és a folyamatos építkezés. ha változtatni kell az alapokon alapjaiban, mindent le kell rombolni.
szóval valóben mostmár tudnám használni az interszubjektív kifejezést.