nagyon okos vagy, csak kifelejtetted, hogy a floating teljesítmény elsősorban a 3d grafikához (vertex műveletekhez) kell, amit az x-boxban (és pc-n is) kizárólag a GPU számol. És az nem 32bites proci.
viszont a gameplayhez meg nem kell az fpu, integerben meg nagyon is jó az a p3, itt a mhz-ek eléggé számítanak.
(természetesen az index.hu cikke baromság ettől még)
ezt most zárójelbe teszem, mert ez x-box topic:
(((((((((((((((a pc-s hardverről meg annyit, hogy egy éves gépen sem szaggat semmi, ha normális cuccokat vettél, vagy ha nem tartod létfontosságúnak a totál maximum grafikát és az 1600x1200-at. a maximum grafika pedig igen, a jobb gépekre van tervezve, ez talán baj? ha mediumra veszel valalmit, attól még nem lesz ronda, és ne mond hogy egy közepes gépen, nem megy minden így. A DoA3 pedig menni fog gef3-on ha átírják, de egy év múlva már nem 733-as procikkal fogunk játszani. valószínűleg ha 2ghz-es procira tervezik, akkor meg a medium grafika is szebb lesz az x-boxosnál.
ja és neked milyen gépen szaggat a Rally Trophy? én nem vagyok milliomos, de nem szaggat max grafikán sem (ahogy más sem, na mindegy)))))))))))))