Azzal én is szívtam mert egy kicsit trükkös. A drága fejlesztők -nem tudni miért- úgy döntöttek hogy ellentétben az összes többi géppel ahol csak egy "E" billentyűt kell nyomni és indul a motor, a Me 262-nél bonyolultabbra veszik az indítást, és külön-külön mindkét hajtóműnél neked kell szórakozni a gyújtással és a gázkarral is. Ráadásul ha nem jól csinálod akkor azonnal leáll és kezdheted elölről.
Nem bonyolult de figyelni kell pár dologra:
-ha lehet mindkét hajtóműre állíts be külön ignition key-t és gázkart
-a lényeg a fordulatszámmérő és a gázkar, bejelöltem mire kell figyelni:
Az indítási folyamat a következő:
1. egyik hajtóművet kiválasztod
2. megnyomod a motorindítás (e) gombot. A benzinmotor elkezdi felpörgetni a turbinát. Ha megnézed a képet, a fordulatszámmérőnek van egy belső skálája ( 1-2-3), és egy külső (2-14)
3. A BELSŐ skálát figyeled, és amikor eléri az 1-es jelet (1000 rpm) , akkor megnyomod és NYOMVA TARTOD az "engine ignition" gombot.
4. Amikor a belső skálán a mutató eléri a 2-es jelet (2000 rpm), akkor az adott gázkart óvatosan elkezded előrenyomni amíg előreugrik alapgázra és eléri a 3000 fordulatot a KÜLSŐ skálán (a képen sárga). A gyújtást az egész folyamat alatt nyomva kell tartani amíg el nem éri a 3000-et!
Ha jól csináltad akkor a gázkaron lévő határoló el fog mozdulni (a képen jelölve), és ezután ha elengeded a gyújtást nem fog leállni a hajtómű.
5. Kiválasztod a másik hajtóművet és ugyan ezt a folyamatot ejátszod. Fontos hogy egyszerre csak egyik hajtóművet válaszd ki, a másikra ne legyen hatással az amit csinálsz, és ha elérted a 3000 fordulatot akkor ne húzd vissza a gázkart mert leáll a hajtómű ( a gázkaron lévő szelep visszazár és nem kap üzemanyagot).