Néha komolyan nem értem, hogy te egyáltalán mennyit repültél cloddal? Tök magabiztosan mondod meg a tutit egyik vagy másik játékról, közben csomó dolgot keversz, vagy nem is tudsz róla, hogy egyáltalán létezett olyan.
Nem igaz, hogy a fékszárny lövésnyoma csak "véletlen" lenne, az már 2011-ben, az alapjátékban is így működött, hogy a 3D modell felületén pontosan ott jelentek meg a találatok, ahol azokat kapta, csak volt egy treshold, ami után elkezdte leszedegetni a legrégebbi találatokat, maximalizálva volt az egy gépre tehető decal, plusz az üvegen, gumin és pár dolgon nem látszik. A TFS-nél ezt a tresholdot toltuk ki, de ehhez a grafikai beállításoknál fel kell tolni az "effects"-et maxra. Ez minden régi és új gépen így működik.
Amikor egy egy alkatrész több találatot kapott, akkor váltott a 3D modell egy "damaged" állapotra, ahol a textúra és a modell is változhatott. Ezek voltak a sokkal nagyobb sérülések, amiknek a grafikája általában ugyanaz volt.
Ez a Bosnál is így van, és mivel ezeket az új effekteket online csak két gépre limitálja, gyanítom, hogy a körülötted repkedő többi gép ezután is csak azt a régi típusú "damaged" modellt fogja mutatni, mint ezelőtt. Ergo ez csak grafikai tuning, sem DM-ben sem FM-ben semmi nem fog változni ahhoz képest ami most van. Amiben a Bos így videók alapján többnek tűnik, hogy több fajta grafikát használ, szebben kidolgozott és nagyobb decalokkal dolgozik, mint a régi CloD-os, egyszerű lövésnyom.