ha a szemmozgásbol meg tudja állapitani, hogy hova nézel és csak azt a helyet fogja kirenderelni max felbontsban azt pont annyit jelent, hogy képes volt tengelyt programozn a két szem általi mozgásra.
Innen márcsak egy lépés, hogy ne csak ezt a területet számolja hanem ezzel a területtel egyutt a szemmozgással egyetemben a látótér is mozduljon.
és az is két külön dolog,hogy mekkora a szemmozgás mintavételezési frekvencia és mekkora a valos képfrissités.
Most sem egyezik a 90hzes kijelző képfrissités és a játék render frekvencia, legalább is nem fixen egyezikminden pillanatban. És még ez a 90FPS is sokkal kevesebb mint amit a valós szem tudna.
Én azért pozitivan tekintek ehhez, mert ezzel sokkal természetesebb lehet a VR használata, mert most csak egy féle távolságon éles a kép, ha jol emlékszem 2mre van belöve a fokusztávolság és hiába akarsz valamire ráfokuszálni ahogy normálisan nem vesz rola tudomást semmi, hogy te most a sebességmérőt vagy az üzamérőt akarod élesebben látni vagy a távolba a szemmozgással ezt meg lehet majd oldani.