Köszi a részletes leirást, Számomra eddig is tiszta volt, hogy a háttérben több van mint amiről tudomásunk van , számomra az a része a hiányzik, hogy ehhez tartozo vizuális és az érzékelés nem társul vagy ami van azt azt hiteti, hogy csak ilyen egyserüen van megoldva a dolog.
Az amit mindig elfelejtek, hogy bár a PC-s világ fejlödik , de a szimulátorok ezt nagyon lassan vagy sehogy sem tudják lekövetni. Mert régebben amikor még offline volt a terjesztés az akkori állapotban megkaptad a játékot és ha évekig használtad akkor csak a futtatás minosége lett jobb , de a játék maga nem tudott többet, mert a kiadás után már nagyon kevés és csak a bugokat javitották . Manapság már vannak folyamatosan fejlesztések is (PL:ARMA) a bugjavitások mellett, viszont az alapgrafmotoron senki nem fejleszt már a kiadás után ami ahhoz kelelene, hogy követni tudja azokat az uj featuroket vagy teljesitményböl fakado több lehetőség kihasználását. Mert erre valoban nincs pénz és idö .
De erre is vannak ellenpéldák, de ahhoz nagyon sokáig kell fennmaradni az adott játéknak ilyen a BMS és a DCS is. mert mindegyik megélt már több grafmotor cserét ugyan azokkal a tartalommal csak egy uj alapra helyezve ami egy ujabb löketet ad a további fejlödésre a plusz dolgok és jobb dolgok belepakolására. Ezért is leszek nagyon kiváncsi, hogy ha a dCS végre átkerül a vulkán apira, hogy akkor milyen uj lehetőségek nyilnak meg a plusz teljesitmény és a grafikai lehetőségek terén.
DE ugyan ez volt a Falcon széria részén is a DX6 os grafmotort ha lehetett annak hivni , elsö körben átirták dx9re ami lehetővé tette ,hogy megjelenjen a dinamikus fény árnyék és növelt poligonszámot és még meganyni dolgot, aztán most ujra dx11re váltottak ami megalapoz annak, hogy egy uj tájat és hozzá majd még ki tudja mennyi minden ujdonsággal tudják böviteni a meglévö alapot.
Lefogadok ,hogy aCLod is hasonlo fejlesztést csinál, de egyelöre ha jol tudom vannak korlátok mivel még nem használja az uj API-kat .
Ezért gondolom azt, hogy a jövöben ezeken a részeken biztos ,hogy lesz még fejlödés, mert a kiadások ota már megvan hozzá a kellö hardver hozzá,csak a fejlesztöknek is kell egy olyan rendszer, hogy megérje nekik beletenni az energiát és idöt meg a pénzt.
Molni, látod, hogy mi a különbség az oktatás és az okoskodás között? amit Tom csinál az oktatás, mert tapasztalatbol példákon keresztüól magyarázza el érthetöen személyeskedés nélkül, hogy mi a helyzet , ellentétben veled, akinek nincs tapasztalata és nem is tudsz hozászolni érdemben de akkor is beleszolsz , ugy hogy egyik szimulátorral se játszottál és a hardveres dolgokban se vagy képben se a szoftveres kérdésekben , hogy mire lenne képes ha a fejlesztések folyamatosak lennének. Ez a multban is többször bebizonyosodott a BMSben. amire te állandoan azt mantráztad, hogy felesleges és nem kell, az egy késöbbi kiadásba mind belekerült azok amiket hiányoltam ,