Ott valami gond lesz akkor, a számok alapján annak a gépnek simán vinnie kellene, annyira mindenképp amennyire a 4.3-ast viszi. A helyedben én megpróbálnám megint a Blitz-et, de a grafikai beállításokban ne csak simán lekapcsold "low"-ra, hanem "show advanced"-re klikkelve egyenként lehet beállítani a setupot. Itt már több mindent enged is változtatni, mint a régebbiekben.
Ami sok erőforrást eszik, az a far static shadows, distant clouds, a buildings detail és distance, illetve az SSAO. Az Anti aliasingnak FXAA legyen kiválasztva. A bal oldali oszlopból a land shading és land details talán amivel teljesítményt lehet spórolni, a Forest -et is le lehet húzni, a textúra méretek viszont inkább a videokártya ramot eszik, de 4GB-nál nem tudom, hogy az mennyire gond. A textúra méret csökkentés szerintem a leglátványosabb, nagyon ronda lesz alacsony értéken és annyira sokat nem is segít. Én azt fent hagynám magasan - de végül te látod, hogy kell-e.
Arra viszont figyelni kell, hogy nagyobb verzió váltásnál a shaderek okozhatnak hibákat, a dokumentumok alatti 1C SoftClub mappából a cache mappát mindenestül ki kell üríteni. Az okozhat grafikai gondot ha évtizedes shadereket töltöget cache-ból. Én nem csak minden új peccsnél kukázom, hanem ha különböző verziók közt ugrálok (mint pl openbeta / public, vagy régi clod / újabb clod), mivel a játék tud futni különböző feltelepített mappákból is, különböző verziószámokkal is, de mindegyik ezt az 1CSoftClub mappát használja.
Illetve még valami, ha a full screen bármi miatt rossz lenne, akkor a "Pseudo" módot válaszd ki (nekem is ebben megy).