Az nem láttam, hogy a microporste közremüködne, vagy az outerra engine, de ha igy van akkro legalább az alapokat nem kell megcsinálni.
De azért kétségeim lennének, ha az outerra lenne az engine. Mert amit eddig láttam belöle, az elég meggyözö , de amolyan minden egybe mindent is tudo engine, de pont emiatt a mai követelményeknek nem biztos , hogy teljes mértékben megfelel, legalább is ha csak egy bizonyos tájra koncentrálnak és nagyon részletesre. MErt az engine maga legalább is amiket eddig láttam, nem voltak agyonrészletezve sok polygonbol állo PBR texturákat kezelö modellek benne.
Persze, lehet ,hogy csak az eddigi fejelsztök nem ebbe az irányba vitték el a modelleiket.
A másik ami még szoba jöhet ha esetleg az ureal 5 enginnel oldanák meg a dolgot, annál már adott lenne az uj technologiák használata és a részletes modellek kezelése.
Ahogy az unreal 4 motor van használatban a NOIR repszim alatt is amit katonai célokra fejlsztenek akor sztem már erre is lehetne használni .
Minden esetre egyik verzio sem lesz egy gyors megoldás.