Márpedig a túlzott reklám minuszokat eredményez a végső elszámolásnál. Lásd MOHAA..... Sokan imádják, de akik a megették a marketinget (mint én), azok utálják.
Ha nyitott szemmel is megnézitek a helyzetet, akkor a látvány egy szemtelenül egyszerű képletet tár fel :
Csinálj valami szart (az se baj, ha nem olyan szar), költsd el az össz. költségvetés felét reklámra, magyarázd meg a népnek, hogy akármit is gondol, EZ AZ AMIÉRT ÉRDEMES VOLT MEGSZÜLETNI, hónapokig öblítsd át az agyukat hasonló mondatokkal, és a döntő pillanatban a friss szart is megeszik, ha elégszer hallották, hogy ez csokipuding.
MOST EZ VAN! Aki nem akarja, ne vegye a Gyűrűk Urára, én nem is csak erre gondoltam, hanem jó ideje figyelem a világ egyre ferdébb folyamatait, és EZT LÁTOM. A Matrixot a reklám adta el, Harry Potter - no comment, Spielberg összes...... (van kivétel), Titanic, Armageddon stb.
Aki manapság jó filmet akar látni, annak a következőt ajánlom : csak olyanra üljön be, aminek nem ismerős a címe, és oda van írva alá, hogy : FRA....