Azt nem értem, hogy az "állohelyzetben leesik a fesz és az irányjelzö nem lenne láthato" járó motorra érted? Mert az elõbb mintha azt mondtad volna hogy alapjáraton is tulfeszed van és nem esik le 12V-ra? Mert akkor beteszed a szabályzót és alapjáraton is lesz világítás akksi nélkül is. De ha leállított motornál is kell a lámpa akkor valóban akksi is kell. De az indukciós tekercsek terhelésébe kalkuláld be az esetlegesen lemerült akkumulátor töltését is.
Szóval mint mondod van elég indukciós fesz, innen kezdve csak egyenirányítod az áramot, ráteszed a fesz. szabályzót(én ajánlok egy puffert a szab. elé 220u-t kimért max feszültségi értékre, és utána egy 2200u/16V-ot) és ennyi. Ez táplálja a világítást, tölti az akksit. És visszafelé sem folyik áram ha minden okés.